Goedzo Harry ga zo door!
Free, wat fijn dat het 'beter' gaat met de allergie van Florian. Dat maakt het toch weer een stukje makkelijker voor jullie.
Én vandaag ook nog lopen langs de tafel, wat worden ze toch snel groot hè!
Ik hoop dat jij je ook weer snel beter voelt!
Leuk hè Simmu die geluidjes. Hier is het ook steeds vaker TATATA, DADADA, BRRRR.
Emma, tijgeren!! Je maakt je naam waar!
Met Lisa gaat het steeds een stukje beter. Eten wil nog steeds niet echt, maar de flessen gaan er weer gewoon in en dat is belangrijk. Verder is en blijft ze lui, ik zet haar zittend neer op plekje A en ze blijft op plekje A.
Dit zijn denk ik de gedachten van Lisa: O, ik kan niet bij mijn speelgoed, dan pak ik het toch niet, dan kijk ik wel wat om me heen. Rollen... ga weg man dat kost me teveel moeite hoor. Kruipen, ik speel liever voor aangespoelde walvis... ik denk dat ik maar 'ns een peper ga kopen ofzo...
We hebben ook nog iets leuks gedaan. Een echte fotoshoot voor het merk Lodger. Niet iets dat ik vaker zou willen doen overigens, maar je moet alles een keer gedaan hebben. Ik had eigenlijk voor de grap een paar foto's opgestuurd van Lisa. Nooit gedacht er ooit nog iets van te horen.
M'n mupje heeft dus met haar 8 maanden al 'geld' verdiend, hihi. Nouja geld, we mochten een product uitzoeken en dat is een knalroze 4-seizoenen voetenzak voor in de kinderwagen geworden. Ik ben benieuwd naar de foto('s) die krijgen we over een week of 3.
stiekem toch wel trots is...