Ow dan moet ik de link naar het vorige topic ook veranderen zeker?quote:Op zondag 12 december 2010 14:59 schreef amaranta het volgende:
Handig he die knop Leonieke.
Je hebt alleen 1 foutje gemaakt, je moet namelijk zelf het nummer aanpassen. Nu zijn we van 64 weer naar 64 gegaan.
heb het al in het FB topic neergezet
Haha fok kan veel maar nog niet doornummerenquote:Op zondag 12 december 2010 15:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow dan moet ik de link naar het vorige topic ook veranderen zeker?
Ik had de TT en de link naar het vorige topic gecheckt in de preview en dacht: damn, dat is handigOeps
OP is dus al aangepast, modjes![]()
Het knarsentanden is hier niet permanent, dus ik heb echt geen idee wat je er kunt aan doen om het te doen verdwijnen. Maar het is idd een vréselijk geluid.quote:Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef happyme28 het volgende:
Welkom Borizzz en Wiebe! Gezellig dat jullie er ook zijn!
Tessa, grote meid!! En helemaal terecht hoor Marlinde, je baby kan gewoon staan!
Daan tanden knarstwat een vreselijk geluid is dat zeg. Iemand een gouden tip om hem er mee te laten stoppen?? We doen nu maar een speen in als hij het doet, maar eigenlijk vind ik dat ook niets want hij heeft nooit een speen in (alleen met inslapen) dus dat wil ik graag zo houden en daarbij doet hij 'm gewoon zelf weer uit, dus lang helpt het ook niet.
Oh, en ondertussen gaat Daan nu ook uit kruipstand zelf zitten (eerst alleen vanuit staan) en hij heeft naast de loopkar nu ook de kinderstoel gevonden om mee de kamer rond te lopen
Ik heb hier nog een aantal nieuwe spenen liggen, Isabel heeft ze niet nodig. Zal zo ff kijken wat ik heb, je mag ze voor nop hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef Marlinde het volgende:
Ik ben op zoek naar leuke spenen voor Tessa, ik zag laatst 1 met oma's lievelingen gewoon leuke teksten ofzo
Hier in de omgeving is niks leuks te vinden, gewoon een effe kleur vind ik zo saai
Hoi! Ik lees wel regelmatig mee, maar meeposten kwam er niet van. Wij hebben ondertussen ons huis verkocht, en een nieuw huis gekocht! We moeten nog verhuizen.quote:Op zondag 12 december 2010 09:58 schreef Lijnloos het volgende:
NieuweUser, leuk dat je er weer bent! Hoe gaat het met jou en Isa?
Met andere woorden, tijd voor een nieuwe babyquote:![]()
En we zijn er overuit, manlief en ik, hij wordt zo groot nu. Truien maat 86 past ie al (nog iets aan de grote kant maar vind ik fijner dan te strak), hij zet al echt stappen aan de hand en loopt echt goed langs de tafel/muren/ramen of andere objecten. Het hele baby-baby is er afMaar ook zo leuk!
Daar hebben we het gisteren ook nog over gehad. Maar nee!quote:Op maandag 13 december 2010 09:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Met andere woorden, tijd voor een nieuwe baby
Hm, het zijn 2 bibi-spenen vanaf dag 1, en 2 van die hele goedkope spenen.quote:Op zondag 12 december 2010 20:44 schreef Marlinde het volgende:
Morretje: Ah wat lief!! (ik heb wel echt vanaf 6 mnd 'nodig', die kleintjes wilt ze opeens niet meer)
Ben benieuwd welke je hebt
quote:Op maandag 13 december 2010 11:19 schreef Marlinde het volgende:
Morretje: Heel lief van je, maar je mag er iemand anders blij mee maken
Oké, bedankt iig..quote:Op maandag 13 december 2010 17:33 schreef freecell het volgende:
Vlindur: de kinderarts zei tegen ons dat het bij hóge uitzondering mocht, nooit twee dagen achter elkaar of 2 keer op één dag en in één neusgat en één keer sprayen.
Dus het is inderdaad niet erg goed voor baby's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |