De kleine grote knulquote:Op donderdag 16 december 2010 11:14 schreef Asyniur het volgende:
Strakjes even bijlezen maar wij zijn even tussendoor gaan wegen bij het CB:
7420g en 70,5 cm
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef Marlinde het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH mn kind kan opeens vooruit komen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kruipt, maar wel op een hele bijzondere manier
![]()
*hele trotse mama is*
De oudste van mijn zus (in november 4 jaar geworden) drinkt dus nog elke dag twee bekers groeimelkquote:Op donderdag 16 december 2010 20:26 schreef freecell het volgende:
Dn drinken ze maar geen melk
Het is niet dat ze het nog echt nodig hebben als ze boven een jaar zijn
Asy, dikke kus
Och arme jullie maar vooral arme Lars...quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:44 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Rienk!
Wat een grote vent ben je toch ook al...
Hier is het allemaal weer een grote ellende. Lars' verkoudheid is nooit helemaal over geweest, en is nu weer helemaal opgelaaid. Hij heeft weer opnieuw koorts, hoest keiveel, heeft veel (veel!) snot, uit z'n neus en z'n ogen en wie weet waar allemaal nog meer... het was vanochtend zo'n hoopje ellende, hij huilde niet eens meer.. Lag alleen maar een beetje uit protest te piepen en te kreunen alsof hij de kracht niet had om flink uit te halen.
En z'n vader en ik zijn allebei ook al allesbehalve fit. Buikgriepjes enzo. Hebben deze week nog niet fatsoenlijk gegeten eigenlijk.
M'n mannen gaan zometeen saampjes naar de huisarts. Ik hoop toch zo dat die iets voor ons kan doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |