quote:
Op woensdag 22 december 2010 11:17 schreef ymme het volgende:Kan het wel op filmje krijgen denk ik met de foto camera.
Maar hoe ik het dan hier krijg

Zelfde als met foto's?
kan gewoon op photobucket en dan niet tussen IMG, maar gewoon de link

Dan issie klikbaar.
Hier roept Florian heel hard MEM of MEMEMEMEM als hij mij wil, dan wil hij ook echt alleen mij

Florian wil nietmeer slapen

Hij is zóóó moe (al vanaf 9:00) maar als ik hem in bed leg gaat hij meteen zitten, staan en huilen. Gisteren ook al, vanaf 12:00 's middags. Toen is hij gewoon wakker gebleven tot 's avonds. Pfff, haha. Nuja.
Hier even een peuter en baby probleem voor de ervaren mama's, hoe los ik dit op.
Leander is half ziek,mopperig en miepig, Florian is moe en mopperig.
LEander op de grond met de treintjes, Florian ook, pakt de spoorrails, trekt hem uit elkaar. Leander *brul!!!!!*
Ik zet Florian te spelen met iets anders. Leander ziet dat, pakt het af, Florian BRUUUUUL. Leander gaat maar bij de tafel staan met zijn treintjes, Florian ook, pakt ze af, Leander BRUULL!
(lees: ik heb ze nu voor het eerst vandaag allebei blij, ze zitten voor tiktak

)
Florian wil niet in de box, ik heb er vanmorgen al uren bij op de grond gezeten... Florian valt om, BRUUULLLL, Leander doet alsof hij omvalt, ook BRUL. Enz.
Op de grond zitten helpt dus ook niet. Florian in de box is BRUL, Leander in de box is ook brul (en er gewoon uit klimmen, haha)
Tot nu toe ben ik er nog wel relaxed onder en knuffel ik ze gewoon veel (gelúkkig, een gestreste mama hierbij is vast niet handig) maar ook aan mijn geduld zijn grenzen, dus iemand tips?
De enige manier die ik zie is er even tussenuit vanmiddag, maar ik kan toch niet elke dag mijn huis uit blijven vluchten omdat ze niet in elkaars buurt kunnen spelen? En zodra ik thuiskom begint het bij binnenkomst al weer...