Als de snot 'vast' zit, kun je stomen en ui bij zijn bed zetten. En troosten, dan doen je al genoegquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:40 schreef Shandaly het volgende:
Conclusie van de huisarts:
- geen waarneembare infectie in keel, oren, longen; waarschijnlijk virale infectie; moet lichaam(pje) zelf bestrijden
- geen zorgen maken zolang hij goed eet, drinkt, plast, poept, en niet suf wordt
Bah.. ik wil iets kunnen dóen!
Spannend, die vlekken Freecell. ALS het niet de tomaten zijn, wat we natuurlijk hopen, is het natuurlijk weer de vraag waar ze dan wel van komen.
Och arme Lars!quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:29 schreef Shandaly het volgende:
Er ligt er hier eentje redelijk vrolijk in z'n box te spelen!
Maar vannacht was wel een grote ramp zeg... Het leek erop alsof Larsje nu ook dat buikgriepvirusje van ons heeft meegekregen. Hij heeft heel z'n papfles uitgekotst vannacht, lag te baden in de melkzut...En maar heel zieligjes een beetje kreunen.
Gelukkig was het vanochtend iets beter. Hij ligt alleen nu af en toe vreemd te kronkelen, alsof hij buikpijn heeft ofzo.
En misschien dat ik vanmiddag maar eens wat moet gaan shoppen. We hebben ontdekt dat onze babykleding- en beddegoedvoorraad niet berekend is op een zieke, kotsende baby met diarree... en wat meer pyjamaatjes in een groter maatje zijn waarschijnlijk ook wel handig.
Klinkt fijn Asy!
Soms denk ik wel eens dat heel dit verkoudheidsgebeuren en gekwakkel pas begonnen is nadat we met borstvoeding zijn gestopt... Misschien had ik toch meer moeite moeten doen toen om het toch door te zetten...
Tirza heeft geen druppel bv gehad en is ook pas 2 keer verkouden geweest en verder niks, dus ik denk niet dat het echt wat uit maakt. Zal wel een combinatie van allerlei factoren zijn. En toeval, geluk, wie zal het zeggen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik moet afkloppen maar buiten 2x een beetje verkouden is Harry nog niet ziek geweest!
Of het per se aan de bv ligt, weet ik niet hoor. Misschien hebben we ook gewoon geluk...
oh, leukquote:Op zondag 19 december 2010 16:46 schreef happyme28 het volgende:
Hier is Daan trouwens helemaal wild van de Little People DVD die gratis bij de Wij jonge ouders zat. Vooral het liedje aan het begin en het eind is een regelrechte hit!
die heb ik nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:53 schreef happyme28 het volgende:
Oh nou begin ik te twijfelen.... zat ie misschien bij de Kinderen (die kwam ongeveer gelijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |