abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90046003
Rienk gefeliciteerd kleine grote man!
Heel veel plezier vandaag! *O*

Free, ik hoop voor je dat de vlekjes ergens anders van komen en dat je kereltje lekker tomaat mag eten binnenkort! :* Verder issie lekker bezig hè, staan, los staan enzo! ^O^
pi_90046042
Rienk, grote vent! Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! *G* Veel plezier vandaag met je paps en mams!

Och, arme Lars... hij komt er maar niet vanaf. Ben je al bij de HA geweest inmiddels? :* voor jullie alledrie!

Free, wat raar die vlekjes... is het niet een van de nummerziektes? Of is ie koortsvrij geweest de afgelopen dagen? Wel raar...
pi_90046202
Conclusie van de huisarts:
- geen waarneembare infectie in keel, oren, longen; waarschijnlijk virale infectie; moet lichaam(pje) zelf bestrijden
- geen zorgen maken zolang hij goed eet, drinkt, plast, poept, en niet suf wordt

Bah.. ik wil iets kunnen dóen!

Spannend, die vlekken Freecell. ALS het niet de tomaten zijn, wat we natuurlijk hopen, is het natuurlijk weer de vraag waar ze dan wel van komen.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:57:35 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90046896
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:40 schreef Shandaly het volgende:
Conclusie van de huisarts:
- geen waarneembare infectie in keel, oren, longen; waarschijnlijk virale infectie; moet lichaam(pje) zelf bestrijden
- geen zorgen maken zolang hij goed eet, drinkt, plast, poept, en niet suf wordt

Bah.. ik wil iets kunnen dóen!

Spannend, die vlekken Freecell. ALS het niet de tomaten zijn, wat we natuurlijk hopen, is het natuurlijk weer de vraag waar ze dan wel van komen.
Als de snot 'vast' zit, kun je stomen en ui bij zijn bed zetten. En troosten, dan doen je al genoeg :*

free, ik hoop dat de vlekjes niet van de tomaat komen...
pi_90047655
Tomaat lijkt me zo onlogisch :? Pas na de derde dag? En dan alleen op zijn romp? Het was al een heel droog huidje, kan je vlekken krijgen van droogheid?

En anders wrs 4254e ziekte oid :D Alleen geen koorts (36,3)
pi_90047957
Rienk! *G* van harte met je verjaardag! een hele fijne dag met je paps en mams

lars toch :* beterschap, nu snel opknappen hoor

free hopelijk ben je er snel achter wat de vlekjes dan wel zijn
pi_90048108
Rienk gefeliciteerd met je eerste verjaardag!! *O*
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:46:51 #158
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_90059185
Rienk, gefeliciteerd grote vent!!
pi_90077841
Wat is het hier de laatste tijd rustig.
Niets meer te praten over onze kinders ;)

Hier ook niet veel. Het gaat gewoon zo heerlijk goed :)
Lekker spelen, slapen, als hij zijn zin niet krijgt gillen en met z'n armen slaan.
En gisteren zelfs op de grond gaan liggen, met het hoofd op zijn armen en dan heel hard en zielig gaan huilen. Het is d'r me één. :)
  zaterdag 18 december 2010 @ 09:28:19 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90078083
Hier een goede avond/nacht! *O*
19:15u in bed, rond 20:30u even piepen (muziekje aan), 0:30u gemeld voor drinken aan borst en daarna pas weer om 6 uur!
Ik hoop dat dit het nieuwe ritme is ;)
pi_90078099
Wat fijn Asyniur :)
Ik hoop ook voor jullie dat dit doorzet :)
pi_90078790
Er ligt er hier eentje redelijk vrolijk in z'n box te spelen!
Maar vannacht was wel een grote ramp zeg... Het leek erop alsof Larsje nu ook dat buikgriepvirusje van ons heeft meegekregen. Hij heeft heel z'n papfles uitgekotst vannacht, lag te baden in de melkzut... :( En maar heel zieligjes een beetje kreunen.
Gelukkig was het vanochtend iets beter. Hij ligt alleen nu af en toe vreemd te kronkelen, alsof hij buikpijn heeft ofzo.

En misschien dat ik vanmiddag maar eens wat moet gaan shoppen. We hebben ontdekt dat onze babykleding- en beddegoedvoorraad niet berekend is op een zieke, kotsende baby met diarree... en wat meer pyjamaatjes in een groter maatje zijn waarschijnlijk ook wel handig.

Klinkt fijn Asy!
Soms denk ik wel eens dat heel dit verkoudheidsgebeuren en gekwakkel pas begonnen is nadat we met borstvoeding zijn gestopt... Misschien had ik toch meer moeite moeten doen toen om het toch door te zetten...
pi_90079200
klinkt goed asy! heerlijk en hopelijk zet het idd door :Y

lekker he ymme :)

shandaly, niet aan allerlei "wat-als"en beginnen hoor! Het is heel normaal dat kindjes vanaf een half jaar vaker ziek zijn. dan zijn mama's weerstandstofjes op namelijk. borstvoeding scheelt wel, maar stelt alleen een beetje uit mbt *die* weerstand dan he! uiteindelijk moeten ze om weerstand te kweken nu eenmaal echt zelf al die virusjes enzo opdoen :'(

dat is iig wat onze kinderarts zei een tijdje terug. ik maakte me een tikkie zorgen ivm selene en de psz en wat die allemaal mee naar huis sleept aan virusmateriaal en dat ik ze samen van een lepeltje uit een bakje te eten geef ;) de kinderarts juichte me toe. goed voor de weerstand mevrouw! niet te flauw doen met hygiene.

ik reageer nu wat weinig want we zijn drukdruk met vanalles. ik merk trouwens wel dat als ik ravi laat oefenen met staan, hij dat ook kan! zitten idem. hij kan het fysiek allemaal wel, maar heeft niet in de gaten dat hij zelf zijn evenwicht dan moet 'doen' zeg maar.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:09:47 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90079412
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:29 schreef Shandaly het volgende:
Er ligt er hier eentje redelijk vrolijk in z'n box te spelen!
Maar vannacht was wel een grote ramp zeg... Het leek erop alsof Larsje nu ook dat buikgriepvirusje van ons heeft meegekregen. Hij heeft heel z'n papfles uitgekotst vannacht, lag te baden in de melkzut... :( En maar heel zieligjes een beetje kreunen.
Gelukkig was het vanochtend iets beter. Hij ligt alleen nu af en toe vreemd te kronkelen, alsof hij buikpijn heeft ofzo.

En misschien dat ik vanmiddag maar eens wat moet gaan shoppen. We hebben ontdekt dat onze babykleding- en beddegoedvoorraad niet berekend is op een zieke, kotsende baby met diarree... en wat meer pyjamaatjes in een groter maatje zijn waarschijnlijk ook wel handig.

Klinkt fijn Asy!
Soms denk ik wel eens dat heel dit verkoudheidsgebeuren en gekwakkel pas begonnen is nadat we met borstvoeding zijn gestopt... Misschien had ik toch meer moeite moeten doen toen om het toch door te zetten...
Och arme Lars!

Ik moet afkloppen maar buiten 2x een beetje verkouden is Harry nog niet ziek geweest!
Of het per se aan de bv ligt, weet ik niet hoor. Misschien hebben we ook gewoon geluk...
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:20:09 #165
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_90079613
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:09 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik moet afkloppen maar buiten 2x een beetje verkouden is Harry nog niet ziek geweest!
Of het per se aan de bv ligt, weet ik niet hoor. Misschien hebben we ook gewoon geluk...
Tirza heeft geen druppel bv gehad en is ook pas 2 keer verkouden geweest en verder niks, dus ik denk niet dat het echt wat uit maakt. Zal wel een combinatie van allerlei factoren zijn. En toeval, geluk, wie zal het zeggen!

Fijn Asy dat Harry zo goed heeft geslapen! :* Hou vol Harry, da's een mooi ritme! ^O^

En arme Lars! Beterschap mannetje!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_90079742
Dyon, hartelijk gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Maak er een mooi feessie van!
pi_90079984
Meimeltje, van harte met je grote knul O+ *O* *; .

Maak er een fijne en mooie dag van met z'n allen. :*
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:36:45 #168
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_90080022
Gefeliciteerd met je eerste verjaardag Dyon! *O*
Maak er een gezellig feestje van!

*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_90080246
gefeliciteerd dyon en meimeltje *O*
tot over een paar maandjes en dat jullie vandaag maar plezier hebben!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90080719
Dyon is ook al 1 jaar!! ^O^

gefeliciteerd :)

pi_90081047
Thnx allemaal!! :)
Net als precies een jaar geleden ligt er een dik pak sneeuw en zal het dus een rustige verjaardag worden. We maken er gewoon een leuk feestje van!

zaterdag 18 december 2010 @ 14:02:32 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90083851
Dyon, van harte gefeliciteerd vent! *O*
Maak er een leuke dag van samen met papa en mama en natuurlijk je grote broer! w/

Elmo, daarom zei ik al: waarschijnlijk ook gewoon geluk...
pi_90086612
Dyon ook alweer jarig! Van harte gefeliciteerd Meimeltje, man en Kyllian! *O*
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:40:58 #174
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_90089753
Dyon, van harte gefeliciteerd kereltje *O* Heb je een fijne dag gehad? :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_90092188
Dyon, mooie dreumes! Gefeliciteerd met je 1e verjaardag *O* *O* Meimeltje, ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad. Ik zal jullie missen hier. Tot over een maand of 2 in het volgende topic :*

Beterschap voor de zieke kindjes! Daan is gelukkig ook nog maar 2 of 3 keer verkouden geweest en daar blijft hij dan gelukkig behoorlijk vrolijk bij en in totaal misschien 6 slechte nachten gehad.

Free, hoe is het nu met Florian? Ik hoop ook niet dat het toch de tomaat is geweest. Tomaat is zo lekker om in eten te verwerken.

Hier alles prima. Daan doet het nog steeds fantastisch en is een voorbeeldig kind O+ Hij is zo druk met de wereld ontdekken, wat kan een mens daar van genieten. Hij kletst er op los, wandelt de hele kamer door met zijn kar en loopt inmiddels ook goed aan 2 handen en soms zelfs aan 1 hand. Los staan vindt hij nog eng, maar goed hij is nog niet eens 10 maanden dus dat komt vanzelf.

Wij gaan vandaag ook met extra vitamine D beginnen, want het komt tegenwoordig steeds vaker voor dat hij de 500ml melk niet haalt.
pi_90092840
Dyon, hoera! *O*

Daan, dat klikt geweldig, gewoon lekker leven O+

Hier is het wel ok, wij vermoeden een aanstormende tand, luieruitslag (en brúllen bij poep, niet normaal :o ) en piepen, rode oren en een bobbel in zijn mond ;)
pi_90095251
En dan kom ik jullie nog even uitzwaaien ;) :W Tot snel allemaal!!

Dyon heeft een leuke dag gehad!

pi_90114058
Ik had Dyon nog niet gefeliciteerd maar wat zag het er een heel gezellige verjaardag uit *O*

Zoveel mensen trouwens die hier vertrekken. Tot binnen een paar maand :W
pi_90117038
Ik heb Rienk en Dyon nog niet gefeliciteerd :@
Bij deze alsnog: gefeliciteerd kleine grote ventjes *O* tot in het volgende topic.

Zijn de ziekerds allemaal al een beetje opgeknapt?
pi_90117909
leuke foto's Meimel :) en wat kan hij al goed kado uitpakken ^O^
pi_90118375
Lars lijkt een beetje opgeknapt te zijn. Hij ligt in ieder geval nu koortsvrij en redelijk vrolijk in de box te spelen. Gisteravond was het nog helemaal niets, z'n volledige avondeten heeft hij uitgespuugd (en raad eens wie er in de vuurlinie stond?), en een paar uur laten had hij ook nog eens een diarreeluier wat er bij z'n oksels uit kwam... Het was weer een ontzettend zielig kereltje.
Ik hoop echt dat we het ergste nu gehad hebben. Ik zat net bijna te janken toen Lars lachend tegen de bankleuning aan stond te wiebelen... Zo fijn om hem weer eens een beetje vrolijk te zien...

Leuke foto's inderdaad Meimel. Die taart ziet er ook mooi uit... was het niet zonde om die aan te snijden?
pi_90129253
Ja, ons kereltje is weer vrolijk. Enige waar hij nu nog last van heeft is snot en een nare hoest. En dat hoestje levert soms nog wat gespuug op. Maar verder gaat het weer prima :D
Nu weer twijfelen... morgen naar babyzwemmen gaan of niet... ?

Is hier iedereen van de sneeuw aan het genieten?
  zondag 19 december 2010 @ 16:46:31 #183
57497 happyme28
I'm so happy
pi_90129435
Shandaly, fijn dat Lars zich weer beter voelt! Als hij verder geen koorts heeft en zich verder goed voelt, kun je best gaan zwemmen hoor. Komt het goed van los. Maar alleen als het goed voelt voor jezelf natuurlijk, maar zwemmen op zich kan geen kwaad.

Leuke foto's Meimel! Ziet er uit als een gezellig feestje.

Hopen voor Florian (en jullie natuurlijk) dat de tand dan snel komt Free!

Hier is Daan trouwens helemaal wild van de Little People DVD die gratis bij de Wij jonge ouders zat. Vooral het liedje aan het begin en het eind is een regelrechte hit!
pi_90129672
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 16:46 schreef happyme28 het volgende:
Hier is Daan trouwens helemaal wild van de Little People DVD die gratis bij de Wij jonge ouders zat. Vooral het liedje aan het begin en het eind is een regelrechte hit!
oh, leuk :) Leah is dol op liedjes en zulks (of zijn het geen liedjes?)

ik had geen dvd bij Wij jonge ouders -O-
  zondag 19 december 2010 @ 16:53:40 #185
57497 happyme28
I'm so happy
pi_90129732
Oh nou begin ik te twijfelen.... zat ie misschien bij de Kinderen (die kwam ongeveer gelijk).

Effe nazoeken.
pi_90129774
Wij ook niet.. flauw..
Wat zijn überhaupt leuke dvdtjes voor die kleintjes, waar je als ouders niet stapeldol van wordt?
  zondag 19 december 2010 @ 16:59:29 #187
57497 happyme28
I'm so happy
pi_90129987
Hij zat samen met nog wat foldertjes en een probeerverpakking van Nestlé pyamapapje. Ik denk dan dat het toch de Kinderen was waar hij bij zat.
pi_90130187
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 16:53 schreef happyme28 het volgende:
Oh nou begin ik te twijfelen.... zat ie misschien bij de Kinderen (die kwam ongeveer gelijk).
die heb ik niet

maar welk leuk, als ie zo geniet :)
wat staat erop? (op de dvd)
  zondag 19 december 2010 @ 17:11:35 #189
57497 happyme28
I'm so happy
pi_90130486
Het zijn 5 verhaaltjes die zich dus in Little people land afspelen :D Ze heten: Eerst ik, Nee bedankt, De laatste lach, Beloftes beloftes en Gunst voor een vriend.

Het zoiets, alleen dan de 2010 versie en deze is denk van vorige jaar, want er staan er een paar op:
http://link.marktplaats.nl/376251680
  zondag 19 december 2010 @ 20:35:12 #190
300054 Marlinde
pi_90140744
Wat een leuke foto's meimeltje O+

Die dvd zat bij de Wij :D Tessa vind m ook helemaal te gek :)

Ik heb een vraagje over pap, wij geven nu sinds kort aan het eind van de dag iets anders dan rijstebloem (hoorde hier in het topic dat je beter iets met granen kon nemen omdat dat meer vult) dus gedaan, maar sindsdien krijgen wij het niet voor elkaar om de pap te maken zonder klontjes.

Mijn vraag: Welke pap gebruiken jullie en hoe maken jullie die klaar?
(Het word gemaakt zoals op de verpakking staat, maar er blijven klonten in zitten?)
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  zondag 19 december 2010 @ 20:39:37 #191
57497 happyme28
I'm so happy
pi_90141023
Marlinde, wij hebben altijd Bambix Lichte granen (8 maanden), daar hebben we nooit klonten in. De Nestlé pyamapapje gaf wel continu klonten, dus die hebben we weggemikt.

Raar dat jij de DVD wel had bij de Wij zoals ik en Lily en Shandaly niet. Had jij toevallig ook de 1jaar editie erbij? Misschien hoorde hij daarbij? Omdat het de laatste was? Anders erg vreemd.
pi_90141301
Ik heb anders ook nog wel zo'n dvd'tje liggen (diezelfde als Happy postte in de link) Die ligt hier toch niks te doen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 19 december 2010 @ 20:47:30 #193
300054 Marlinde
pi_90141521
Happy: Ik zag die laatst niet bij de kruidvat bij ons, hmmz ik ga morgen meteen bij de AH kijken of ze het daar hebben :) Dankje :*
Ja, de 1 jaar editie zat er inderdaad ook bij :D Mn kind is nog lang geen 1 hoor!!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  zondag 19 december 2010 @ 21:20:06 #194
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_90144000
Dyon, kerel ben je helemaal vergeten te feliciteren!!! GEFELICITEERD met je eerste verjaardag!

Arm Larsje, hopelijk ben je snel weer beter en kun je lekker gaan babyzwemmen.

Hier geen dvd bij de Wij trouwens.
Noortje is zo ziek geweest, echt sneu. Maar ze knapt weer wat op gelukkig. Nog een weekje kdv en dan een weekje niet en naar FR. Hoop dat ze helemaal beter is dan!
  zondag 19 december 2010 @ 21:25:01 #195
57497 happyme28
I'm so happy
pi_90144412
Marlinde, het is deze:

Becky, hopen dat Noortje snel weer helemaal de oude is!!

En ik denk dat de dvd dan bij de 1 jaar editie van Wij zit, dus dan komt ie vanzelf ;)
pi_90144803
geen 1 jaar editie maar wel een acceptgiro voor als ik de Wij nog een jaar wil (want Leah is nu een jaar dus daaag gratis abo)
het is de Wij van december 2010
Ik ga dus geen Wij meer ontvangen...
  zondag 19 december 2010 @ 21:30:54 #197
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_90144845
Happy, dat hopen wij natuurlijk ook.

Wel heeft ze vannacht van 18.30 tot 07.30 uur zo'n beetje geslapen (opa kwam oppassen en hij moest er wel effies platleggen af en toe) met alleen een gewone fles ipv papfles om 23.30 uur.

Ben benieuwd, dat ze dat zo goed in de gaten houden dan, knap hoor van Wij. ;)
pi_90153031
Gefeliciteerd voor de kindjes die 1 geworden zijn!! Tot over een half jaar ;)

Lees dat de zieke kindjes weer iets opknappen, gelukkig!!

Nanique is een vreselijk eigenwijs ding! Ze wil eigenlijk graag rollen, zitten en praten maar om het ook te doen is toch te vermoeiend denk ik haha..
Ze is veelste druk met lachen en vreselijk flirten met papa :D

Vandaag zijn wij bij Ikea in Hengelo geweest, lekker geshopt van de 13e maand van manlief! Kom snel weer buurten, druk druk druk.. Moet komende week veel werken ivm kerst dus voorbereiden, wijnen leren enz. bleh!

Tot snel!!
Altijd blijven lachen... :)
pi_90164665
Shandalay, fijn dat Lars weer richting beter gaat! Wat zul jij je hopeloos machteloos hebben gevoeld zeg, bah! :*

Hier ook geen dvd bij de WIJ, maar ook hier de 1-jaar-versie + acceptgiro...

Verder wel gelezen, maar er is weinig blijven plakken... sorry!
Gisteren hebben we de uitnodigingen voor Minke's verjaardag gemaakt en de deur uitgedaan, taartspul staat klaar om gemaakt te worden, nog even en het is gewoon echt zover... :{
pi_90165040
Dyon, beter laat dan nooit :) Nog van harte met je verjaardag en tot snel in het andere topic!

Beterschap voor alle zieke kindjes! :*

Minke ook al weer bijna 1 jaar. Mén, waar blijft de tijd, waar blijft de tijd. Het topic hier wordt langzaam leger en leger. En dan maakt ook dat wij steeds dichterbij het 1 jaar worden komen.
En stiekem heb ik er ook enorm veel zin in! Terug denkend naar dán een jaar geleden, wordt ik iets minder vrolijk. Maar als ik dan zie waarvoor het allemaal geweest is. Pfff, mag mijn kleine baby toch nog niet even heel lang baby blijven :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')