Die ken ik wel!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:03 schreef Blurred86 het volgende:
tuurlijk, die kent toch iedereen![]()
al vind ik deze veel leuker!
Die met Michael Jackson is een ordinaire remake jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:03 schreef Blurred86 het volgende:
tuurlijk, die kent toch iedereen![]()
al vind ik deze veel leuker!
Ook niet als je erg trekt? Heb je heb gestoomd of met de hand of echt in de machine?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:08 schreef AKnynke het volgende:
ik heb de hoes van mijn bank gewassen, maar krijg hem er niet meer omheen...faal!
echt in de machine. Maar, ik denk dat ik gevonden heb hoe het moet. Alleen was hij nog nat, dus hij hangt nu nog te drogen. Morgenochtend maar. En vanavond dan maar op een bank zonder hoes zitten...quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ook niet als je erg trekt? Heb je heb gestoomd of met de hand of echt in de machine?
ja, leuk!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:00 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga zo ook nog webshopppenEn dan kijken wat ik daadwerkelijk bestel, want meestal vul ik mijn mandje maar daadwerkelijk bestellen is een ander verhaal
Kent iemand deze? Ik had het erover met mijn lief, dat ik deze film zo leuk vond toen ik klein was en soms een beetje eng :$ Maar hij kon 'm helemaal niet
maar dat zit zo nat! Dank je wel!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk dat je hem nat er makkelijker omkrijgt/uitrekt? Succes!
Ik heb mijn oog laten vallen op een mp3-speler met clipquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zin om geld uit te geven aan iets... maar ik kan helemaal niet bedenken wat ik wil
Sieraden, make-up, kleding hoef ik helemaal niet.
Een hebbedingetje ofzo
Simlockvrije telefoon kopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:52 schreef Viking84 het volgende:
Als ik een hebbedingetje zou kopen zou het een foon met internet zijn. Maar dat is geen eenmalige uitgave en ik heb geen 30 euro per maand (over) voor een duur abbo. Plus ik zou er echt gek van worden om altijd en overal bereikbaar te zijn en elke scheet de wereld uit te moeten twitteren.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Simlockvrije telefoon kopenHeb ik ook gedaan, ik ga idd geen 30-45 euro per maand betalen aan een abonnement
Ik betaal nu 7,96 en in de telefoon met internet zit een prepaidkaartje van T-mobile, ik betaal dus echt alleen voor het mobiele internet als ik dat aanzet (dat is eigenlijk alleen maar als ik met de trein ga). Thuis gebruik ik 'm met wifi.
19 december kan ik een ander abonnement nemen, dat zal waarschijnlijk Telfort worden, 200 minuten en 100 sms voor 6.95 ofzo. Ik heb nu Vodafone en die rekenen 75cent voor 45 minuten internet, Telfort rekent per MB, dat is voor mij voordeliger.
jaquote:
nou ja, als ik op zoek ben naar een nieuwe motor, moeten er vast meer mensen zo gek zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Motor te koop zetten in de winter, jij wilt er echt dolgraag vanaf
Nu wil ik ook een oliebolquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk zo'n oliebol met poedersuiker
Wat lief dat je ernaar vraagt. Het gaat wel okee geloof ik. Ze is beter aanspreekbaar en ademde vandaag grotendeels zelf. Ontstekingswaarden in het bloed zijn gedaald, dus antibiotica slaat aan. Als dit zo doorzet willen ze morgen of maandag proberen de beademing eruit te halen. Kan ze ook wat beter communiceren, want gedachtelezen of schrijven was nog niet zo'n succesquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:05 schreef progje het volgende:
zo vanmorgen met een vriendin naar een Juwelier in Amersfoort geweest waar ze lieten zien hoe trollbeads gemaakt worden, erg gaaf
En nu staat hier bouillon op voor de uiensoep, het ruikt nu al goddelijk
Phaidra hoe is het nu met je moeder??
Op mobiel kan ik 'm niet in 1x legen hè?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Merel je inbox is vol!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en gebanned![]()
truste dames!!
Ik zit hier in het donker, voel je vrij eht licht alsnog aan te doen!quote:Op zondag 12 december 2010 09:06 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Net een paar minuten te laat om het licht aan te doen. Even eten en dan hardlopen
.
En vandaag de andere helft van Inglourious Basterds kijken.
Neh, dan moet ik uit bedquote:Op zondag 12 december 2010 09:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zit hier in het donker, voel je vrij eht licht alsnog aan te doen!
rep en roer geen idee...ik ben nog niet buiten geweest...maar het is wel eng natuurlijk. Ik denk altijd dat zulke dingen heir niet gebeuren...quote:Op zondag 12 december 2010 10:49 schreef Merel het volgende:
Er werken 400 mensen op deze locatie. En die doen het allemaal met elkaarDe kans dat het bekend wordt is heel klein, en anders komt snel genoeg de volgende roddel voorbij en is deze vergeten. Voor hem zijn de consequenties zwaarder natuurlijk. Dit draagt hij voor de rest van z'n (getrouwde) leven bij zich. Daar voel ik me wel echt rot over. Maar gedane zaken nemen geen keer hè.
Nynke ik las het inderdaad gisteravond! Is het hele land in rep en roer nu? Ik heb geen internet en tv thuis, dus heel veel nieuws gaat langs me heen.
Straks lunchen met beste vriend
Oh, dat valt gelukkig mee dan.quote:Op zondag 12 december 2010 10:49 schreef Merel het volgende:
Er werken 400 mensen op deze locatie. En die doen het allemaal met elkaarDe kans dat het bekend wordt is heel klein, en anders komt snel genoeg de volgende roddel voorbij en is deze vergeten.
Maar dat is zijn verantwoordelijkheid hè, niet de jouwe.quote:Voor hem zijn de consequenties zwaarder natuurlijk. Dit draagt hij voor de rest van z'n (getrouwde) leven bij zich. Daar voel ik me wel echt rot over. Maar gedane zaken nemen geen keer hè.
Thanks voor de tip!quote:Op zondag 12 december 2010 11:07 schreef Viking84 het volgende:
Net Nothing Personal gezien via Uitzending Gemist. Wat een mooie film.
wat zij zegt (ongeveer danquote:Op zondag 12 december 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
weer spinnen hardlopen!![]()
en daarna aan den studie
Welkom!quote:Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef molleymijsje het volgende:
Hoi!
ik zou graag mee willen schrijven in dit topic.
Ik wil heel heel graag wat afvallen. Het is nu niet dat ik te dik bent, maar overal zit gewoon wel wat vet.
Ik ben 1.72 en weeg wat meer dan 70 kg. Ik weet niet precies hoeveel ik wil wegen, maar ik denk zo'n 62.
Kan ik gewoon meeschrijven?
Awww, wat sneuquote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef conleche het volgende:
Whehehe, ik hoorde net zo'n grappig verhaal van mijn ex. Hij heeft sinds kort ook FaceBook en bij zijn vriendensuggesties kwam de hele tijd een heel mooie vrouw voorbij. Ze was ook vrienden met wel 3 van zijn vrienden, dus dat was ook al een pre! Hij dus 1 van zijn vrienden gevraagd of hij voorgesteld kon worden, bleek dat de dame in kwestie een foto van Elle MacPherson als profielfoto had.![]()
Welkom Molleymeijsje!
Whehehequote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef conleche het volgende:
Whehehe, ik hoorde net zo'n grappig verhaal van mijn ex. Hij heeft sinds kort ook FaceBook en bij zijn vriendensuggesties kwam de hele tijd een heel mooie vrouw voorbij. Ze was ook vrienden met wel 3 van zijn vrienden, dus dat was ook al een pre! Hij dus 1 van zijn vrienden gevraagd of hij voorgesteld kon worden, bleek dat de dame in kwestie een foto van Elle MacPherson als profielfoto had.![]()
Welkom Molleymeijsje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Nope. Anders zou ik voor zoiets gaan.quote:Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef Perruche het volgende:
Hebben ze die rode niet in die zeegroene kleur?
ghehehe je hebt een punt inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 13:53 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind dat lint (?) bij die rode jurk een beetje vreemd, net alsof er allemaal bloed uit haar buik gutst
Ik zoek na al mijn eerdere prinsessenjurken eigenlijk gewoon een wat simpeler galajurkquote:Op zondag 12 december 2010 13:56 schreef conleche het volgende:
Ik vind ze allebei niet heul mooi eigenlijk.Nog even verder zoeken!!
En wel hier laten zien, dat vind ik wel leuk, van die prinsessenjurken.
It's alive!!!quote:
dank je !quote:Op zondag 12 december 2010 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
Nog een in het buitenland studeerder! Welkom!
Ik vind die bovenste wel mooi, maar dat moet je maar net kunnen hebben. Ik niet, vrees ikquote:Op zondag 12 december 2010 14:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zoek na al mijn eerdere prinsessenjurken eigenlijk gewoon een wat simpeler galajurkIn de kleur grijs/zilver, groen, blauw of brons. En ik heb niet zo veel zin om er heel veel geld aan uit te geven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat dat niet heul erg opvalt met een mooi decollete..quote:Op zondag 12 december 2010 14:13 schreef Ewelina het volgende:
Die grijze heeft idd ook mijn voorkeur. Ik denk alleen niet dat ie heel goed een buikje verhult.
Valt het ook minder op als ik mijn hakken na een paar uur omwissel voor comfortabele ballerina's...quote:Op zondag 12 december 2010 14:28 schreef loveli het volgende:
Wel weer jammer voor je schoenen, zulke lange jurken.
dan ben ik gelukkig niet de enige! heb afgelopen week heel seizoen 2 gekekenquote:Op zondag 12 december 2010 14:30 schreef progje het volgende:
tijd om maar eens met Dexter te beginnen
Ik ook, want schoenen! En benen!quote:Op zondag 12 december 2010 14:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik hou trouwens niet eens echt van gala jurkjen. Ik ben meer van de cocktail dresses
Ik ook precies om die redenenquote:
Rood heb ik al eens aangehad, zwart ook, maar belangrijker is nog dat grijs/zilver, groen, blauw, paars en brons (in iets mindere mate) me gewoon heel erg goed staan.quote:Op zondag 12 december 2010 14:32 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wat ik eenvoudig vind. Die van jou hebben toch allemaal wel een tierelantijn ergens.Ik denk ook dat dit met jouw boezem een heel mooi decolleté geeft en volgens mij verbergt het ook buikjes enzo. En hij is maar 69 euro.
Ik zou zelf trouwens prbly gaan voor dramatisch zwart of rood. Ik heb laatst een hele middag gekeken op zo'n Amerikaanse jurken-site met echt honderden jurken. Misschien maar goed dat ik die site niet kan terugvinden.
Maar Ewelina is nogal, hoe zal ik het zeggen....., wat ruimer toebedeeld dan gemiddeld, in het borstdepartment, dus dan kan je het best wel wát laten zien. Ik bedoel, wat je hebt, moet je tonen, niet waar? Mariah heeft dat idee, however, iets te veel doorgevoerd.quote:Op zondag 12 december 2010 14:54 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind deze wel mooi en simpel
[ afbeelding ]
en maar 50 euro!
Ik wil wel wat decolleté laten zienquote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar Ewelina is nogal, hoe zal ik het zeggen....., wat ruimer toebedeeld dan gemiddeld, in het borstdepartment, dus dan kan je het best wel wát laten zien. Ik bedoel, wat je hebt, moet je tonen, niet waar? Mariah heeft dat idee, however, iets te veel doorgevoerd.
Dat moet niet te moeilijk zijnquote:Op zondag 12 december 2010 15:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil wel wat decolleté laten zien![]()
quote:
ik vind het eerlijk gezegd mooier om juist minder te laten zien als je meer hebt zegmaar, anders wordt het al gauw zo eh, veelquote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar Ewelina is nogal, hoe zal ik het zeggen....., wat ruimer toebedeeld dan gemiddeld, in het borstdepartment, dus dan kan je het best wel wát laten zien. Ik bedoel, wat je hebt, moet je tonen, niet waar? Mariah heeft dat idee, however, iets te veel doorgevoerd.
quote:Op zondag 12 december 2010 15:06 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd mooier om juist minder te laten zien als je meer hebt zegmaar, anders wordt het al gauw zo eh, veel![]()
en als je grote borsten hebt vallen ze toch wel op, dus dan vind ik het meer classy als het wat bedekter is..
maar goed, dat ben ik
Dat wat ik postte vind ik wel goed, niet te ordi, maar een bescheiden rue d'amour tonend.
Ik was ook niet van plan om met een decolleté tot aan mijn navel te gaan.quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef Blurred86 het volgende:
'wat meer bedekt' is natuurlijk niet meteen een col of een hooggesloten neklijn..
huh ik kan wel gewoon editten in safari?quote:Op zondag 12 december 2010 15:16 schreef conleche het volgende:
Oh, ik kan nog steeds niet editten in safari, heb geen zin om wéér naar FireFox te gaan.
Ja, ik thuis ook. Maar hier in de galerie niet. Geen idee waarom dat is. Misschien moet ik eens updaten?quote:Op zondag 12 december 2010 15:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
huh ik kan wel gewoon editten in safari?
Mademoiselle Co!quote:Op zondag 12 december 2010 15:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik thuis ook. Maar hier in de galerie niet. Geen idee waarom dat is. Misschien moet ik eens updaten?
En Indiaantje! WB! Vind je het fijn weer thuis te zijn?
in Zweden, inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2010 15:46 schreef _Calimero_ het volgende:
das handig, een thermorok! Waar koop je dat?
Whehehe, dat zijn moeders!quote:Op zondag 12 december 2010 17:06 schreef Syrena het volgende:
Een thermorok klinkt als iets dat ik wel zou willen hebben
Boh, ik ben gaarrr. We hebben niet eens veel gedaan vandaag. Ik weet wel dat ik liever klus met mijn vader dan mijn moeder. Die lult echt oe-ver-loos dooren dan galmt het zo en hoor je de helft niet. En dan vraag je drie keer wat er is, en dan loop je er maar weer heen en dat was het weer een verhaal over de kat van tante Pietje
Do tell?quote:Op zondag 12 december 2010 17:29 schreef Tinkepink het volgende:
en de meest heftige cocktail die ik ooit in mijn leven heb gedronken.
dattum!quote:Op zondag 12 december 2010 17:31 schreef AKnynke het volgende:
en waar was je dan als je in het vliegtuig zat?
ja! Ik ga er zo na het eten even naar kijkenquote:Op zondag 12 december 2010 17:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
sociale controle!
Heb jij m'n brief nog ontvangen?
thanks!quote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja! Ik ga er zo na het eten even naar kijken
Dit is een intrigerende post. Het meest logische lijkt mij dat je man en jij uit elkaar zijn en dat hij de site had gefabriekt en dat jij niet weet wat hij daarmee doet? Maar ja, dat zijn maar speculaties. Ik vraag me af of dat des vrouws is, om expres onduidelijk te zijn, dat is me weleens vaker opgevallen. Nou ja, als 'de persoonlijke omstandigheden' naar zijn, dan wens ik je veel sterkte.quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef Troel het volgende:
Dames en heren,
Tot mijn grote spijt moet ik aangeven dat de lijstjes van Dieet-web niet langer gegarandeerd zijn. Het is mogelijk dat de mensen die nu nog een inlogaccount hebben dit nog kunnen gebruiken, maar helaas heb ik daar, door persoonlijke omstandigheden, geen zicht meer op. Het spijt dat het op deze manier moet lopen, maar dat spijt me van wel meer dingen.
Tja, niet alles hoeft open en bloot op internet te staan hequote:Op zondag 12 december 2010 18:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit is een intrigerende post. Het meest logische lijkt mij dat je man en jij uit elkaar zijn en dat hij de site had gefabriekt en dat jij niet weet wat hij daarmee doet? Maar ja, dat zijn maar speculaties. Ik vraag me af of dat des vrouws is, om expres onduidelijk te zijn, dat is me weleens vaker opgevallen. Nou ja, als 'de persoonlijke omstandigheden' naar zijn, dan wens ik je veel sterkte.
Dat begrijp ik dan weer heel goed.quote:Op zondag 12 december 2010 18:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, niet alles hoeft open en bloot op internet te staan he
Combinatie van beide en eens met Co. Sterkte.quote:Op zondag 12 december 2010 18:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan weer heel goed.Maar dan zou ik persoonlijk ook niets geïnsinueerd hebben. Kan ook zijn dat ik way te nieuwsgierig ben hoor. Of dat weet ik eigenlijk wel zeker.
quote:Op zondag 12 december 2010 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaa ik gooi er ook nog ff een kutlijst in
O: havermoutpap
L: zoute sticks
T: diverse mandarijnen
T: diverse drop
D: zelfde ovenschotel als gister, deel 2
Zeer acceptabel lijstje.quote:Op zondag 12 december 2010 20:03 schreef ihatefastcars het volgende:
Lijst:
o 2 boterhammen sandwichspread
t 2 boterhammen sandwichspread
l 2 boterhammen sandwichspread
d hamburgertjes met heel veel doperwten
t boterham met pindakaas
Eerste dag zonder troost eten dit weekend. Dus nog een soort van netjes, dit lijstje.
Hou je hoofd hoog (en koel)! Succesquote:Verder druk aan 't zoeken naar vacatures. Als mijn vrienden en kennissen ook op zoek waren had ik voor hen allemaal inmiddels wel iets gevonden. Voor mezelf wil 't nog niet echt lukken, helaas. En dan morgen weer werken. Ga wel (of course), maar vind 't heel moeilijk op te brengen to be honest.
Die kende ik idd nog niet. Thanks! Scheelt inderdaad vast een hoop tijd.quote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef Merel het volgende:
ihatefastcars, ken je de website careerjet.com? Dat vind ik altijd een hele handige site die voor je zoekt op alle bekende vacaturesites. Gaat een stuk sneller dan ze zelf allemaal afspeuren.
Bedankt!quote:Op zondag 12 december 2010 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeer acceptabel lijstje.
[..]
Hou je hoofd hoog (en koel)! Succes.
En ik ben de halve chocoladeletter nog vergeten ookquote:Op zondag 12 december 2010 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
ik moet gewoon stoppen met troep in de snuit duwen
Of woorden van gelijke strekking.
Neem jezelf toch serieus.
oja ik heb ook nog wat chocolade opquote:Op zondag 12 december 2010 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik ben de halve chocoladeletter nog vergeten ook![]()
.
Kleding?quote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef Merel het volgende:
Da's cheap Nynke!!
Help, morgen weer werk. Wat moet ik aan??
M'n stapel werkkleding wordt te klein. Ik moet nodig shoppenquote:
Is indiaas! Maar het was vooral de eerste keer dat ik curry 'from scratch' maakte ipv uit een potjequote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef Merel het volgende:
Heb ik de vindaloo-hype gemist?Echt tot vanavond nooit van gehoord!
nou zeg dat... er staat ook een advertentie van hem op marktplaats...quote:Op zondag 12 december 2010 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Brrrrr... Wat een rotnieuws van die kinderdagverblijven![]()
[..]
Nee hoor, dat is niet erg. Welkom.quote:Op maandag 13 december 2010 01:29 schreef electrocrash het volgende:
Is het erg als ik meedoe als me bmi 1/2 cijfertjes boven de 27 is :p ?
Dat niet. Maar hij wil wel vaker blijven slapen denk ikquote:Op maandag 13 december 2010 00:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmmmm, ik had toch vertleld dat 'de date' zijn lenzendoosje had achter gelaten? Ik dus terug brengen, maar die avond bleef hij weer slapen. Nu ligt dat doosje er weer.. Is dit een hint? Wil hij samenwonen of zo.
??
Waar staat die advertentie van hem dan? Of is die inmiddels verwijderd?quote:Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef progje het volgende:
[..]
nou zeg dat... er staat ook een advertentie van hem op marktplaats...
die reacties nu daar en zijn adres staat er ook tussen ....
Maar het is bijna erger om de enige "normale" reactie te lezen van iemand die blij is dat hij oppast op hun zoontje
Echt verschrikkelijk zoiets... gadverdamme... word er altijd helemaal naar van
Goedmorgen! Heb je iets leuks om naar uit te kunnen kijken? Is er iets leuks aan deze dag? Frisse lucht bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 december 2010 08:11 schreef AKnynke het volgende:
morgen..op het werk. Ik voel me wat gammel....
stamppot zuurkool en stoofpeertjes voor lunch.quote:Op maandag 13 december 2010 08:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goedmorgen! Heb je iets leuks om naar uit te kunnen kijken? Is er iets leuks aan deze dag? Frisse lucht bijvoorbeeldAls ik me gammel voelt helpt het me vaak om me daarop te concentreren. Dat instorten wegens ziekte oid komt dan 's avonds wel.
Ja wel kriebels.. maar probeer het heel erg druk te hebben maarr werkt niet zo. Wil ook niets weer 24/7 bij elkaar zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 08:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat niet. Maar hij wil wel vaker blijven slapen denk ikEn heeft geen zin om steeds zijn lenzenbakje mee te slepen. Vertel eens meer? Heb je kriebels of is hij gewoon wel leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ik moest op 100 knopjes klikken en toen kreeg ik ineens de niet-mobiele layout en toen kon het!quote:Op maandag 13 december 2010 10:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weet niet hoe ik mijn inbox kan legen @ mobiel?
Ik kan toevoegen dat de postbode hier vanmorgen een bestelling kruidnoten heeft afgeleverd zodat de hongerige collega's spoedig uit hun broek scheuren.quote:Op maandag 13 december 2010 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel heeft vanochtend de resterende zak drop en chocoletter mee naar zn hongerige collega's genomen, dus daar ben ik mooi vanaf.
26 kg strooigoed.quote:Op maandag 13 december 2010 10:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik kan toevoegen dat de postbode hier vanmorgen een bestelling kruidnoten heeft afgeleverd zodat de hongerige collega's spoedig uit hun broek scheuren.
Nee, zit pasta bij de salade meestal en we hebben hier geen kantine/opwarm-faciliteiten, dus wederom, nee...quote:Op maandag 13 december 2010 10:20 schreef _aurum_ het volgende:
@ XM: Neem je ook nog wat brood/ een broodje bij je maaltijdsalade? En je zou ook bijv. een soepje in de middag kunnen nemen
Toch jammer voor de sint, die poststaking.quote:Op maandag 13 december 2010 10:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik kan toevoegen dat de postbode hier vanmorgen een bestelling kruidnoten heeft afgeleverd zodat de hongerige collega's spoedig uit hun broek scheuren.
Lief!quote:Op maandag 13 december 2010 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
Spannend phaidra. Ik zal een extra kaarsje branden. Ook voor VMW trouwens.
Way back in aug/sep hadden we een gesprek over exen weet ik nog. Grappig gesprek wel.quote:Op maandag 13 december 2010 10:17 schreef _aurum_ het volgende:
@Merel: Klinkt even rot, maar onthoud dit moment als je volgende keer weer in een soortgelijke situatie verkeert. Je verdient beter! En ik heb het idee dat je een soort van aan zelfkastijding doet? Je kiest mannen waarmee je niks serieus kan opbouwen/wat geen toekomst heeft....
Heb je ooit overwogen om eens met een psych te gaan babbelen? niet omdat je een headcase bent ofzo Maar je lijkt in een soort vicieuze cirkel te zitten, waarbij het lijkt alsof het je niet lukt om deze te doorbreken.
Nu ben je nog leuk en losbandig, maar of dat over 10 jaar nog zo is.....
@ Pief: Ik snap dat je voorzichtig bent, zou ik ook zijnMaar hij verdient minimaal een plekje op 5 en dan is het zijn ding om zich naar nr 1 omhoog te werken. Hij weet wel dat je voorzichtig aan wil doen?
Als ik goed geinformeerd ben zijn die allemaal uitgezonden naar ver weg.quote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zonde!!!! Zijn er geen leuke vrijgezellen mannen op 't werk?
Te verdelen over vele collega's.quote:Op maandag 13 december 2010 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
26 kg strooigoed.
Ja Slankies, jullie lezen het goed. Zes-en-twintig kilo.
Maar dan nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 kilo strooigoed een week na snieklaas? Zit daar nog een verhaal achter of heb ik iets gemist?
Ben je nou vega of wat?quote:Op maandag 13 december 2010 10:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Godver, ik leer het nooit. Kaas met bloed.
Of ik iets kan regelen want hij is z'n shit vergeten en het is belangrijk want het kan alleen vandaag.quote:
Het was in de aanbieding.quote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef conleche het volgende:
26 kilo strooigoed een week na snieklaas? Zit daar nog een verhaal achter of heb ik iets gemist?
Hij heeft wel je maat!quote:Op maandag 13 december 2010 11:07 schreef loveli het volgende:
Eigenlijk ben ik rotter dan zou moeten, omdat ik ergens anders van baal.
Duvel, ik heb nog schoenen in de aanbieding. Kopen?
zulke kleine voetjes? Moblo heeft ook nog een motor in de aanbieding, geloof ik...quote:
Wat lief!quote:Op maandag 13 december 2010 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
Spannend phaidra. Ik zal een extra kaarsje branden. Ook voor VMW trouwens.
Duuf is ook niet zo grootquote:Op maandag 13 december 2010 11:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zulke kleine voetjes? Moblo heeft ook nog een motor in de aanbieding, geloof ik...
Niet nodig, ik pas de schoenen van XM al.quote:Op maandag 13 december 2010 11:07 schreef loveli het volgende:
Duvel, ik heb nog schoenen in de aanbieding. Kopen?
he gatverdamme. Bah bah bah. Heel veel sterkte!quote:Op maandag 13 december 2010 12:41 schreef Phaidra het volgende:
Krijg net telefoon, we zijn weer terug bij af.
quote:Op maandag 13 december 2010 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Weer aan beademing en ze wordt weer in slaap gehouden. Net even uitgehuild bij collega/beste vriendin, nu op weg naar m'n zus. Werken wordt toch niets meer.
Klopt, als ik eenmaal aan de gang ga dan blijf ik ook aan het snaaien. Weer flink minderen dus. Maar dat zal moeilijker gaan met al die kerst lekkernijenquote:Op maandag 13 december 2010 05:42 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[..]
Nee hoor, dat is niet erg. Welkom.
Welkom terug Siral. Suiker eten doet meer suiker eten.
Sterkte!!!!quote:Op maandag 13 december 2010 12:41 schreef Phaidra het volgende:
Krijg net telefoon, we zijn weer terug bij af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |