Welkom!quote:Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef molleymijsje het volgende:
Hoi!
ik zou graag mee willen schrijven in dit topic.
Ik wil heel heel graag wat afvallen. Het is nu niet dat ik te dik bent, maar overal zit gewoon wel wat vet.
Ik ben 1.72 en weeg wat meer dan 70 kg. Ik weet niet precies hoeveel ik wil wegen, maar ik denk zo'n 62.
Kan ik gewoon meeschrijven?
Awww, wat sneuquote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef conleche het volgende:
Whehehe, ik hoorde net zo'n grappig verhaal van mijn ex. Hij heeft sinds kort ook FaceBook en bij zijn vriendensuggesties kwam de hele tijd een heel mooie vrouw voorbij. Ze was ook vrienden met wel 3 van zijn vrienden, dus dat was ook al een pre! Hij dus 1 van zijn vrienden gevraagd of hij voorgesteld kon worden, bleek dat de dame in kwestie een foto van Elle MacPherson als profielfoto had.![]()
Welkom Molleymeijsje!
Whehehequote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef conleche het volgende:
Whehehe, ik hoorde net zo'n grappig verhaal van mijn ex. Hij heeft sinds kort ook FaceBook en bij zijn vriendensuggesties kwam de hele tijd een heel mooie vrouw voorbij. Ze was ook vrienden met wel 3 van zijn vrienden, dus dat was ook al een pre! Hij dus 1 van zijn vrienden gevraagd of hij voorgesteld kon worden, bleek dat de dame in kwestie een foto van Elle MacPherson als profielfoto had.![]()
Welkom Molleymeijsje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Nope. Anders zou ik voor zoiets gaan.quote:Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef Perruche het volgende:
Hebben ze die rode niet in die zeegroene kleur?
ghehehe je hebt een punt inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 13:53 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind dat lint (?) bij die rode jurk een beetje vreemd, net alsof er allemaal bloed uit haar buik gutst
Ik zoek na al mijn eerdere prinsessenjurken eigenlijk gewoon een wat simpeler galajurkquote:Op zondag 12 december 2010 13:56 schreef conleche het volgende:
Ik vind ze allebei niet heul mooi eigenlijk.Nog even verder zoeken!!
En wel hier laten zien, dat vind ik wel leuk, van die prinsessenjurken.
It's alive!!!quote:
dank je !quote:Op zondag 12 december 2010 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
Nog een in het buitenland studeerder! Welkom!
Ik vind die bovenste wel mooi, maar dat moet je maar net kunnen hebben. Ik niet, vrees ikquote:Op zondag 12 december 2010 14:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zoek na al mijn eerdere prinsessenjurken eigenlijk gewoon een wat simpeler galajurkIn de kleur grijs/zilver, groen, blauw of brons. En ik heb niet zo veel zin om er heel veel geld aan uit te geven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat dat niet heul erg opvalt met een mooi decollete..quote:Op zondag 12 december 2010 14:13 schreef Ewelina het volgende:
Die grijze heeft idd ook mijn voorkeur. Ik denk alleen niet dat ie heel goed een buikje verhult.
Valt het ook minder op als ik mijn hakken na een paar uur omwissel voor comfortabele ballerina's...quote:Op zondag 12 december 2010 14:28 schreef loveli het volgende:
Wel weer jammer voor je schoenen, zulke lange jurken.
dan ben ik gelukkig niet de enige! heb afgelopen week heel seizoen 2 gekekenquote:Op zondag 12 december 2010 14:30 schreef progje het volgende:
tijd om maar eens met Dexter te beginnen
Ik ook, want schoenen! En benen!quote:Op zondag 12 december 2010 14:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik hou trouwens niet eens echt van gala jurkjen. Ik ben meer van de cocktail dresses
Ik ook precies om die redenenquote:
Rood heb ik al eens aangehad, zwart ook, maar belangrijker is nog dat grijs/zilver, groen, blauw, paars en brons (in iets mindere mate) me gewoon heel erg goed staan.quote:Op zondag 12 december 2010 14:32 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wat ik eenvoudig vind. Die van jou hebben toch allemaal wel een tierelantijn ergens.Ik denk ook dat dit met jouw boezem een heel mooi decolleté geeft en volgens mij verbergt het ook buikjes enzo. En hij is maar 69 euro.
Ik zou zelf trouwens prbly gaan voor dramatisch zwart of rood. Ik heb laatst een hele middag gekeken op zo'n Amerikaanse jurken-site met echt honderden jurken. Misschien maar goed dat ik die site niet kan terugvinden.
Maar Ewelina is nogal, hoe zal ik het zeggen....., wat ruimer toebedeeld dan gemiddeld, in het borstdepartment, dus dan kan je het best wel wát laten zien. Ik bedoel, wat je hebt, moet je tonen, niet waar? Mariah heeft dat idee, however, iets te veel doorgevoerd.quote:Op zondag 12 december 2010 14:54 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind deze wel mooi en simpel
[ afbeelding ]
en maar 50 euro!
Ik wil wel wat decolleté laten zienquote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar Ewelina is nogal, hoe zal ik het zeggen....., wat ruimer toebedeeld dan gemiddeld, in het borstdepartment, dus dan kan je het best wel wát laten zien. Ik bedoel, wat je hebt, moet je tonen, niet waar? Mariah heeft dat idee, however, iets te veel doorgevoerd.
Dat moet niet te moeilijk zijnquote:Op zondag 12 december 2010 15:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil wel wat decolleté laten zien![]()
quote:
ik vind het eerlijk gezegd mooier om juist minder te laten zien als je meer hebt zegmaar, anders wordt het al gauw zo eh, veelquote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar Ewelina is nogal, hoe zal ik het zeggen....., wat ruimer toebedeeld dan gemiddeld, in het borstdepartment, dus dan kan je het best wel wát laten zien. Ik bedoel, wat je hebt, moet je tonen, niet waar? Mariah heeft dat idee, however, iets te veel doorgevoerd.
quote:Op zondag 12 december 2010 15:06 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd mooier om juist minder te laten zien als je meer hebt zegmaar, anders wordt het al gauw zo eh, veel![]()
en als je grote borsten hebt vallen ze toch wel op, dus dan vind ik het meer classy als het wat bedekter is..
maar goed, dat ben ik
Dat wat ik postte vind ik wel goed, niet te ordi, maar een bescheiden rue d'amour tonend.
Ik was ook niet van plan om met een decolleté tot aan mijn navel te gaan.quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef Blurred86 het volgende:
'wat meer bedekt' is natuurlijk niet meteen een col of een hooggesloten neklijn..
huh ik kan wel gewoon editten in safari?quote:Op zondag 12 december 2010 15:16 schreef conleche het volgende:
Oh, ik kan nog steeds niet editten in safari, heb geen zin om wéér naar FireFox te gaan.
Ja, ik thuis ook. Maar hier in de galerie niet. Geen idee waarom dat is. Misschien moet ik eens updaten?quote:Op zondag 12 december 2010 15:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
huh ik kan wel gewoon editten in safari?
Mademoiselle Co!quote:Op zondag 12 december 2010 15:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik thuis ook. Maar hier in de galerie niet. Geen idee waarom dat is. Misschien moet ik eens updaten?
En Indiaantje! WB! Vind je het fijn weer thuis te zijn?
in Zweden, inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2010 15:46 schreef _Calimero_ het volgende:
das handig, een thermorok! Waar koop je dat?
Whehehe, dat zijn moeders!quote:Op zondag 12 december 2010 17:06 schreef Syrena het volgende:
Een thermorok klinkt als iets dat ik wel zou willen hebben
Boh, ik ben gaarrr. We hebben niet eens veel gedaan vandaag. Ik weet wel dat ik liever klus met mijn vader dan mijn moeder. Die lult echt oe-ver-loos dooren dan galmt het zo en hoor je de helft niet. En dan vraag je drie keer wat er is, en dan loop je er maar weer heen en dat was het weer een verhaal over de kat van tante Pietje
Do tell?quote:Op zondag 12 december 2010 17:29 schreef Tinkepink het volgende:
en de meest heftige cocktail die ik ooit in mijn leven heb gedronken.
dattum!quote:Op zondag 12 december 2010 17:31 schreef AKnynke het volgende:
en waar was je dan als je in het vliegtuig zat?
ja! Ik ga er zo na het eten even naar kijkenquote:Op zondag 12 december 2010 17:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
sociale controle!
Heb jij m'n brief nog ontvangen?
thanks!quote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja! Ik ga er zo na het eten even naar kijken
Dit is een intrigerende post. Het meest logische lijkt mij dat je man en jij uit elkaar zijn en dat hij de site had gefabriekt en dat jij niet weet wat hij daarmee doet? Maar ja, dat zijn maar speculaties. Ik vraag me af of dat des vrouws is, om expres onduidelijk te zijn, dat is me weleens vaker opgevallen. Nou ja, als 'de persoonlijke omstandigheden' naar zijn, dan wens ik je veel sterkte.quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef Troel het volgende:
Dames en heren,
Tot mijn grote spijt moet ik aangeven dat de lijstjes van Dieet-web niet langer gegarandeerd zijn. Het is mogelijk dat de mensen die nu nog een inlogaccount hebben dit nog kunnen gebruiken, maar helaas heb ik daar, door persoonlijke omstandigheden, geen zicht meer op. Het spijt dat het op deze manier moet lopen, maar dat spijt me van wel meer dingen.
Tja, niet alles hoeft open en bloot op internet te staan hequote:Op zondag 12 december 2010 18:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit is een intrigerende post. Het meest logische lijkt mij dat je man en jij uit elkaar zijn en dat hij de site had gefabriekt en dat jij niet weet wat hij daarmee doet? Maar ja, dat zijn maar speculaties. Ik vraag me af of dat des vrouws is, om expres onduidelijk te zijn, dat is me weleens vaker opgevallen. Nou ja, als 'de persoonlijke omstandigheden' naar zijn, dan wens ik je veel sterkte.
Dat begrijp ik dan weer heel goed.quote:Op zondag 12 december 2010 18:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, niet alles hoeft open en bloot op internet te staan he
Combinatie van beide en eens met Co. Sterkte.quote:Op zondag 12 december 2010 18:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan weer heel goed.Maar dan zou ik persoonlijk ook niets geïnsinueerd hebben. Kan ook zijn dat ik way te nieuwsgierig ben hoor. Of dat weet ik eigenlijk wel zeker.
quote:Op zondag 12 december 2010 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaa ik gooi er ook nog ff een kutlijst in
O: havermoutpap
L: zoute sticks
T: diverse mandarijnen
T: diverse drop
D: zelfde ovenschotel als gister, deel 2
Zeer acceptabel lijstje.quote:Op zondag 12 december 2010 20:03 schreef ihatefastcars het volgende:
Lijst:
o 2 boterhammen sandwichspread
t 2 boterhammen sandwichspread
l 2 boterhammen sandwichspread
d hamburgertjes met heel veel doperwten
t boterham met pindakaas
Eerste dag zonder troost eten dit weekend. Dus nog een soort van netjes, dit lijstje.
Hou je hoofd hoog (en koel)! Succesquote:Verder druk aan 't zoeken naar vacatures. Als mijn vrienden en kennissen ook op zoek waren had ik voor hen allemaal inmiddels wel iets gevonden. Voor mezelf wil 't nog niet echt lukken, helaas. En dan morgen weer werken. Ga wel (of course), maar vind 't heel moeilijk op te brengen to be honest.
Die kende ik idd nog niet. Thanks! Scheelt inderdaad vast een hoop tijd.quote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef Merel het volgende:
ihatefastcars, ken je de website careerjet.com? Dat vind ik altijd een hele handige site die voor je zoekt op alle bekende vacaturesites. Gaat een stuk sneller dan ze zelf allemaal afspeuren.
Bedankt!quote:Op zondag 12 december 2010 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeer acceptabel lijstje.
[..]
Hou je hoofd hoog (en koel)! Succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |