Denk dat dat niet heul erg opvalt met een mooi decollete..quote:Op zondag 12 december 2010 14:13 schreef Ewelina het volgende:
Die grijze heeft idd ook mijn voorkeur. Ik denk alleen niet dat ie heel goed een buikje verhult.
Valt het ook minder op als ik mijn hakken na een paar uur omwissel voor comfortabele ballerina's...quote:Op zondag 12 december 2010 14:28 schreef loveli het volgende:
Wel weer jammer voor je schoenen, zulke lange jurken.
dan ben ik gelukkig niet de enige! heb afgelopen week heel seizoen 2 gekekenquote:Op zondag 12 december 2010 14:30 schreef progje het volgende:
tijd om maar eens met Dexter te beginnen
Ik ook, want schoenen! En benen!quote:Op zondag 12 december 2010 14:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik hou trouwens niet eens echt van gala jurkjen. Ik ben meer van de cocktail dresses
Ik ook precies om die redenenquote:
Rood heb ik al eens aangehad, zwart ook, maar belangrijker is nog dat grijs/zilver, groen, blauw, paars en brons (in iets mindere mate) me gewoon heel erg goed staan.quote:Op zondag 12 december 2010 14:32 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wat ik eenvoudig vind. Die van jou hebben toch allemaal wel een tierelantijn ergens.Ik denk ook dat dit met jouw boezem een heel mooi decolleté geeft en volgens mij verbergt het ook buikjes enzo. En hij is maar 69 euro.
Ik zou zelf trouwens prbly gaan voor dramatisch zwart of rood. Ik heb laatst een hele middag gekeken op zo'n Amerikaanse jurken-site met echt honderden jurken. Misschien maar goed dat ik die site niet kan terugvinden.
Maar Ewelina is nogal, hoe zal ik het zeggen....., wat ruimer toebedeeld dan gemiddeld, in het borstdepartment, dus dan kan je het best wel wát laten zien. Ik bedoel, wat je hebt, moet je tonen, niet waar? Mariah heeft dat idee, however, iets te veel doorgevoerd.quote:Op zondag 12 december 2010 14:54 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind deze wel mooi en simpel
[ afbeelding ]
en maar 50 euro!
Ik wil wel wat decolleté laten zienquote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar Ewelina is nogal, hoe zal ik het zeggen....., wat ruimer toebedeeld dan gemiddeld, in het borstdepartment, dus dan kan je het best wel wát laten zien. Ik bedoel, wat je hebt, moet je tonen, niet waar? Mariah heeft dat idee, however, iets te veel doorgevoerd.
Dat moet niet te moeilijk zijnquote:Op zondag 12 december 2010 15:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil wel wat decolleté laten zien![]()
quote:
ik vind het eerlijk gezegd mooier om juist minder te laten zien als je meer hebt zegmaar, anders wordt het al gauw zo eh, veelquote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar Ewelina is nogal, hoe zal ik het zeggen....., wat ruimer toebedeeld dan gemiddeld, in het borstdepartment, dus dan kan je het best wel wát laten zien. Ik bedoel, wat je hebt, moet je tonen, niet waar? Mariah heeft dat idee, however, iets te veel doorgevoerd.
quote:Op zondag 12 december 2010 15:06 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd mooier om juist minder te laten zien als je meer hebt zegmaar, anders wordt het al gauw zo eh, veel![]()
en als je grote borsten hebt vallen ze toch wel op, dus dan vind ik het meer classy als het wat bedekter is..
maar goed, dat ben ik
Dat wat ik postte vind ik wel goed, niet te ordi, maar een bescheiden rue d'amour tonend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |