abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 december 2010 @ 12:44:36 #101
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89829360
ik ben ook weer terug van het hardlopen! het was fijn O+ heb het echt wel gemist!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89829402
O: 1 volkorenpistoletje met filet A. ui en witlof
T: minizakje kruidnoten
L: volkorenpistoletje met boter, 30+ kaas, tomaat, ui en witlof
T: peer
S: hardlopen (gisteren niet geweest)
T: wodka, rijstchips
D: quornstukjes in pindasaus, mie en veel bamigroenten
T: optimelvla, yoghurt en ingedikt perensap.
pi_89829770
Nog een lijstje

O: volkoren afbakbroodje met ham, volk. cracker met appelstroop, beschuitje met vruchtenhagel, gekookt eitje, beker melk
T: 2 kerstkransjes
L: volkoren afbakbroodje salami, krentenbol
T: halve banaan, kiwi, halve appel
T: ik ga koekjes bakken, denk ik :Y)
D: gewokte runderreepjes en groente met rijst
T: bakje vanilleyoghurt?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_89830253
Hoi!
ik zou graag mee willen schrijven in dit topic.
Ik wil heel heel graag wat afvallen. Het is nu niet dat ik te dik bent, maar overal zit gewoon wel wat vet.
Ik ben 1.72 en weeg wat meer dan 70 kg. Ik weet niet precies hoeveel ik wil wegen, maar ik denk zo'n 62.
Kan ik gewoon meeschrijven?
pi_89830355
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef molleymijsje het volgende:
Hoi!
ik zou graag mee willen schrijven in dit topic.
Ik wil heel heel graag wat afvallen. Het is nu niet dat ik te dik bent, maar overal zit gewoon wel wat vet.
Ik ben 1.72 en weeg wat meer dan 70 kg. Ik weet niet precies hoeveel ik wil wegen, maar ik denk zo'n 62.
Kan ik gewoon meeschrijven?
Welkom!

Natuurlijk kan je gewoon meeschrijven. Wil je wat over jezelf vertellen? En dan vooral over hoe je van plan bent om wat af te vallen :). Alle offtopic vertelsels zijn ook welkom trouwens :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 12 december 2010 @ 13:16:09 #106
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89830359
Hoi molleymijsje! ja hoor dat kan gewoon ;) welkom :)
Heb je al een idee hoe je het aan wilt pakken om een paar kilo kwijt te raken?
pi_89830560
zo, terug!

Was erg zwaar, merkte goed dat ik ziek geweest ben :o
maar wel fijn weer O+

dinsdag en donderdag weer 8-)
Ja doei.
pi_89830614
Whehehe, ik hoorde net zo'n grappig verhaal van mijn ex. Hij heeft sinds kort ook FaceBook en bij zijn vriendensuggesties kwam de hele tijd een heel mooie vrouw voorbij. Ze was vrienden met wel 3 van zijn vrienden, dat was ook al een pre! Hij dus 1 van zijn vrienden gevraagd of hij voorgesteld kon worden, bleek dat de dame in kwestie een foto van Elle MacPherson als profielfoto had. _O-

Welkom Molleymeijsje!

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 12-12-2010 13:33:17 ]
  zondag 12 december 2010 @ 13:24:05 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89830659
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef conleche het volgende:
Whehehe, ik hoorde net zo'n grappig verhaal van mijn ex. Hij heeft sinds kort ook FaceBook en bij zijn vriendensuggesties kwam de hele tijd een heel mooie vrouw voorbij. Ze was ook vrienden met wel 3 van zijn vrienden, dus dat was ook al een pre! Hij dus 1 van zijn vrienden gevraagd of hij voorgesteld kon worden, bleek dat de dame in kwestie een foto van Elle MacPherson als profielfoto had. _O-

Welkom Molleymeijsje!
Awww, wat sneu :').
Niet meer actief op Fok!
pi_89830696
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef conleche het volgende:
Whehehe, ik hoorde net zo'n grappig verhaal van mijn ex. Hij heeft sinds kort ook FaceBook en bij zijn vriendensuggesties kwam de hele tijd een heel mooie vrouw voorbij. Ze was ook vrienden met wel 3 van zijn vrienden, dus dat was ook al een pre! Hij dus 1 van zijn vrienden gevraagd of hij voorgesteld kon worden, bleek dat de dame in kwestie een foto van Elle MacPherson als profielfoto had. _O-

Welkom Molleymeijsje!
Whehehe :') _O-

Hallo molleymeijsje! :W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 12 december 2010 @ 13:25:36 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89830711
Nachtwacht zit verschrikkelijk grappig te doen de hele tijd :'). Ik blijf maar in een deuk liggen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_89830855
Nou dank jullie wel!
Euhm ik ben 21 en ik studeer. Nu zit ik tijdelijk in het buitenland voor mijn studie.

Ik wil afvallen door middel van gezond eten, wat ik nogal lastig vind. Op zich eet ik heel gezond, maar mijn ritme is ver te zoeken, vooral als ik af wil vallen. Ik wil dan eigenlijk in de ochtend alleen fruit eten en beginnen met lunch (=warm eten) , maar ik weet niet of dat zo goed is.... Als ik begin met ontbijten, hou ik heel de dag een hongergevoel.
Verder wil ik regelmatiger sporten, en daar meer voorrang aangeven. Ik sport op zich best regelmatig, maar nu heeft het geen prioriteit. Terwijl dat de komende tijd denk ik wel even prioriteit moet hebben.

Kortetermijn doelen heb ik niet echt, maar voor volgend jaar zomer moet het er af zijn. Dan wil ik gewoon alles aan wat ik wil, wat nu niet kan.

Verder eet ik vaak wel anders dan veel andere mensen ivm gezondheid. Het belangrijkste ik eet niet zo veel brood en bijna geen melkproducten.
pi_89830889
Nog een in het buitenland studeerder! Welkom! :W
Ja doei.
pi_89831160
Warning: gala-praat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89831556
Hebben ze die rode niet in die zeegroene kleur?
  zondag 12 december 2010 @ 13:53:27 #116
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89831596
ik vind dat lint (?) bij die rode jurk een beetje vreemd, net alsof er allemaal bloed uit haar buik gutst :P
pi_89831606
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef Perruche het volgende:
Hebben ze die rode niet in die zeegroene kleur?
Nope. Anders zou ik voor zoiets gaan.
pi_89831672
hoi molleymeijsje! :W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89831676
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:53 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind dat lint (?) bij die rode jurk een beetje vreemd, net alsof er allemaal bloed uit haar buik gutst :P
ghehehe je hebt een punt inderdaad
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89831684
Ik vind ze allebei niet heul mooi eigenlijk. :@ Nog even verder zoeken!! :+ En wel hier laten zien, dat vind ik wel leuk, van die prinsessenjurken. :P
pi_89831930
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:56 schreef conleche het volgende:
Ik vind ze allebei niet heul mooi eigenlijk. :@ Nog even verder zoeken!! :+ En wel hier laten zien, dat vind ik wel leuk, van die prinsessenjurken. :P
Ik zoek na al mijn eerdere prinsessenjurken eigenlijk gewoon een wat simpeler galajurk :P In de kleur grijs/zilver, groen, blauw of brons. En ik heb niet zo veel zin om er heel veel geld aan uit te geven.

pi_89831960
Die onderste!! Barbie!! Ze leeft!! :o
pi_89832017
quote:
11s.gif Op zondag 12 december 2010 14:04 schreef conleche het volgende:
Die onderste!! Barbie!! Ze leeft!! :o
It's alive!!!
pi_89832065
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
Nog een in het buitenland studeerder! Welkom! :W
dank je !
zit jij ook in het buitenland...?
pi_89832137
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2010 14:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik zoek na al mijn eerdere prinsessenjurken eigenlijk gewoon een wat simpeler galajurk :P In de kleur grijs/zilver, groen, blauw of brons. En ik heb niet zo veel zin om er heel veel geld aan uit te geven.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind die bovenste wel mooi, maar dat moet je maar net kunnen hebben. Ik niet, vrees ik _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')