Welkom!quote:Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef molleymijsje het volgende:
Hoi!
ik zou graag mee willen schrijven in dit topic.
Ik wil heel heel graag wat afvallen. Het is nu niet dat ik te dik bent, maar overal zit gewoon wel wat vet.
Ik ben 1.72 en weeg wat meer dan 70 kg. Ik weet niet precies hoeveel ik wil wegen, maar ik denk zo'n 62.
Kan ik gewoon meeschrijven?
Awww, wat sneuquote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef conleche het volgende:
Whehehe, ik hoorde net zo'n grappig verhaal van mijn ex. Hij heeft sinds kort ook FaceBook en bij zijn vriendensuggesties kwam de hele tijd een heel mooie vrouw voorbij. Ze was ook vrienden met wel 3 van zijn vrienden, dus dat was ook al een pre! Hij dus 1 van zijn vrienden gevraagd of hij voorgesteld kon worden, bleek dat de dame in kwestie een foto van Elle MacPherson als profielfoto had.![]()
Welkom Molleymeijsje!
Whehehequote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef conleche het volgende:
Whehehe, ik hoorde net zo'n grappig verhaal van mijn ex. Hij heeft sinds kort ook FaceBook en bij zijn vriendensuggesties kwam de hele tijd een heel mooie vrouw voorbij. Ze was ook vrienden met wel 3 van zijn vrienden, dus dat was ook al een pre! Hij dus 1 van zijn vrienden gevraagd of hij voorgesteld kon worden, bleek dat de dame in kwestie een foto van Elle MacPherson als profielfoto had.![]()
Welkom Molleymeijsje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Nope. Anders zou ik voor zoiets gaan.quote:Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef Perruche het volgende:
Hebben ze die rode niet in die zeegroene kleur?
ghehehe je hebt een punt inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 13:53 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind dat lint (?) bij die rode jurk een beetje vreemd, net alsof er allemaal bloed uit haar buik gutst
Ik zoek na al mijn eerdere prinsessenjurken eigenlijk gewoon een wat simpeler galajurkquote:Op zondag 12 december 2010 13:56 schreef conleche het volgende:
Ik vind ze allebei niet heul mooi eigenlijk.Nog even verder zoeken!!
En wel hier laten zien, dat vind ik wel leuk, van die prinsessenjurken.
It's alive!!!quote:
dank je !quote:Op zondag 12 december 2010 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
Nog een in het buitenland studeerder! Welkom!
Ik vind die bovenste wel mooi, maar dat moet je maar net kunnen hebben. Ik niet, vrees ikquote:Op zondag 12 december 2010 14:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zoek na al mijn eerdere prinsessenjurken eigenlijk gewoon een wat simpeler galajurkIn de kleur grijs/zilver, groen, blauw of brons. En ik heb niet zo veel zin om er heel veel geld aan uit te geven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |