Ik was ook niet van plan om met een decolleté tot aan mijn navel te gaan.quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef Blurred86 het volgende:
'wat meer bedekt' is natuurlijk niet meteen een col of een hooggesloten neklijn..
huh ik kan wel gewoon editten in safari?quote:Op zondag 12 december 2010 15:16 schreef conleche het volgende:
Oh, ik kan nog steeds niet editten in safari, heb geen zin om wéér naar FireFox te gaan.
Ja, ik thuis ook. Maar hier in de galerie niet. Geen idee waarom dat is. Misschien moet ik eens updaten?quote:Op zondag 12 december 2010 15:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
huh ik kan wel gewoon editten in safari?
Mademoiselle Co!quote:Op zondag 12 december 2010 15:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik thuis ook. Maar hier in de galerie niet. Geen idee waarom dat is. Misschien moet ik eens updaten?
En Indiaantje! WB! Vind je het fijn weer thuis te zijn?
in Zweden, inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2010 15:46 schreef _Calimero_ het volgende:
das handig, een thermorok! Waar koop je dat?
Whehehe, dat zijn moeders!quote:Op zondag 12 december 2010 17:06 schreef Syrena het volgende:
Een thermorok klinkt als iets dat ik wel zou willen hebben
Boh, ik ben gaarrr. We hebben niet eens veel gedaan vandaag. Ik weet wel dat ik liever klus met mijn vader dan mijn moeder. Die lult echt oe-ver-loos dooren dan galmt het zo en hoor je de helft niet. En dan vraag je drie keer wat er is, en dan loop je er maar weer heen en dat was het weer een verhaal over de kat van tante Pietje
Do tell?quote:Op zondag 12 december 2010 17:29 schreef Tinkepink het volgende:
en de meest heftige cocktail die ik ooit in mijn leven heb gedronken.
dattum!quote:Op zondag 12 december 2010 17:31 schreef AKnynke het volgende:
en waar was je dan als je in het vliegtuig zat?
ja! Ik ga er zo na het eten even naar kijkenquote:Op zondag 12 december 2010 17:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
sociale controle!
Heb jij m'n brief nog ontvangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |