Lief!quote:Op maandag 13 december 2010 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
Spannend phaidra. Ik zal een extra kaarsje branden. Ook voor VMW trouwens.
Way back in aug/sep hadden we een gesprek over exen weet ik nog. Grappig gesprek wel.quote:Op maandag 13 december 2010 10:17 schreef _aurum_ het volgende:
@Merel: Klinkt even rot, maar onthoud dit moment als je volgende keer weer in een soortgelijke situatie verkeert. Je verdient beter! En ik heb het idee dat je een soort van aan zelfkastijding doet? Je kiest mannen waarmee je niks serieus kan opbouwen/wat geen toekomst heeft....
Heb je ooit overwogen om eens met een psych te gaan babbelen? niet omdat je een headcase bent ofzo Maar je lijkt in een soort vicieuze cirkel te zitten, waarbij het lijkt alsof het je niet lukt om deze te doorbreken.
Nu ben je nog leuk en losbandig, maar of dat over 10 jaar nog zo is.....
@ Pief: Ik snap dat je voorzichtig bent, zou ik ook zijnMaar hij verdient minimaal een plekje op 5 en dan is het zijn ding om zich naar nr 1 omhoog te werken. Hij weet wel dat je voorzichtig aan wil doen?
Als ik goed geinformeerd ben zijn die allemaal uitgezonden naar ver weg.quote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zonde!!!! Zijn er geen leuke vrijgezellen mannen op 't werk?
Te verdelen over vele collega's.quote:Op maandag 13 december 2010 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
26 kg strooigoed.
Ja Slankies, jullie lezen het goed. Zes-en-twintig kilo.
Maar dan nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 kilo strooigoed een week na snieklaas? Zit daar nog een verhaal achter of heb ik iets gemist?
Ben je nou vega of wat?quote:Op maandag 13 december 2010 10:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Godver, ik leer het nooit. Kaas met bloed.
Of ik iets kan regelen want hij is z'n shit vergeten en het is belangrijk want het kan alleen vandaag.quote:
Het was in de aanbieding.quote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef conleche het volgende:
26 kilo strooigoed een week na snieklaas? Zit daar nog een verhaal achter of heb ik iets gemist?
Hij heeft wel je maat!quote:Op maandag 13 december 2010 11:07 schreef loveli het volgende:
Eigenlijk ben ik rotter dan zou moeten, omdat ik ergens anders van baal.
Duvel, ik heb nog schoenen in de aanbieding. Kopen?
zulke kleine voetjes? Moblo heeft ook nog een motor in de aanbieding, geloof ik...quote:
Wat lief!quote:Op maandag 13 december 2010 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
Spannend phaidra. Ik zal een extra kaarsje branden. Ook voor VMW trouwens.
Duuf is ook niet zo grootquote:Op maandag 13 december 2010 11:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zulke kleine voetjes? Moblo heeft ook nog een motor in de aanbieding, geloof ik...
Niet nodig, ik pas de schoenen van XM al.quote:Op maandag 13 december 2010 11:07 schreef loveli het volgende:
Duvel, ik heb nog schoenen in de aanbieding. Kopen?
he gatverdamme. Bah bah bah. Heel veel sterkte!quote:Op maandag 13 december 2010 12:41 schreef Phaidra het volgende:
Krijg net telefoon, we zijn weer terug bij af.
quote:Op maandag 13 december 2010 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Weer aan beademing en ze wordt weer in slaap gehouden. Net even uitgehuild bij collega/beste vriendin, nu op weg naar m'n zus. Werken wordt toch niets meer.
Klopt, als ik eenmaal aan de gang ga dan blijf ik ook aan het snaaien. Weer flink minderen dus. Maar dat zal moeilijker gaan met al die kerst lekkernijenquote:Op maandag 13 december 2010 05:42 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[..]
Nee hoor, dat is niet erg. Welkom.
Welkom terug Siral. Suiker eten doet meer suiker eten.
Sterkte!!!!quote:Op maandag 13 december 2010 12:41 schreef Phaidra het volgende:
Krijg net telefoon, we zijn weer terug bij af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |