Op mobiel kan ik 'm niet in 1x legen hè?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Merel je inbox is vol!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en gebanned![]()
truste dames!!
Ik zit hier in het donker, voel je vrij eht licht alsnog aan te doen!quote:Op zondag 12 december 2010 09:06 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Net een paar minuten te laat om het licht aan te doen. Even eten en dan hardlopen
.
En vandaag de andere helft van Inglourious Basterds kijken.
Neh, dan moet ik uit bedquote:Op zondag 12 december 2010 09:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zit hier in het donker, voel je vrij eht licht alsnog aan te doen!
rep en roer geen idee...ik ben nog niet buiten geweest...maar het is wel eng natuurlijk. Ik denk altijd dat zulke dingen heir niet gebeuren...quote:Op zondag 12 december 2010 10:49 schreef Merel het volgende:
Er werken 400 mensen op deze locatie. En die doen het allemaal met elkaarDe kans dat het bekend wordt is heel klein, en anders komt snel genoeg de volgende roddel voorbij en is deze vergeten. Voor hem zijn de consequenties zwaarder natuurlijk. Dit draagt hij voor de rest van z'n (getrouwde) leven bij zich. Daar voel ik me wel echt rot over. Maar gedane zaken nemen geen keer hè.
Nynke ik las het inderdaad gisteravond! Is het hele land in rep en roer nu? Ik heb geen internet en tv thuis, dus heel veel nieuws gaat langs me heen.
Straks lunchen met beste vriend
Oh, dat valt gelukkig mee dan.quote:Op zondag 12 december 2010 10:49 schreef Merel het volgende:
Er werken 400 mensen op deze locatie. En die doen het allemaal met elkaarDe kans dat het bekend wordt is heel klein, en anders komt snel genoeg de volgende roddel voorbij en is deze vergeten.
Maar dat is zijn verantwoordelijkheid hè, niet de jouwe.quote:Voor hem zijn de consequenties zwaarder natuurlijk. Dit draagt hij voor de rest van z'n (getrouwde) leven bij zich. Daar voel ik me wel echt rot over. Maar gedane zaken nemen geen keer hè.
Thanks voor de tip!quote:Op zondag 12 december 2010 11:07 schreef Viking84 het volgende:
Net Nothing Personal gezien via Uitzending Gemist. Wat een mooie film.
wat zij zegt (ongeveer danquote:Op zondag 12 december 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
weer spinnen hardlopen!![]()
en daarna aan den studie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |