quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Simlockvrije telefoon kopenHeb ik ook gedaan, ik ga idd geen 30-45 euro per maand betalen aan een abonnement
Ik betaal nu 7,96 en in de telefoon met internet zit een prepaidkaartje van T-mobile, ik betaal dus echt alleen voor het mobiele internet als ik dat aanzet (dat is eigenlijk alleen maar als ik met de trein ga). Thuis gebruik ik 'm met wifi.
19 december kan ik een ander abonnement nemen, dat zal waarschijnlijk Telfort worden, 200 minuten en 100 sms voor 6.95 ofzo. Ik heb nu Vodafone en die rekenen 75cent voor 45 minuten internet, Telfort rekent per MB, dat is voor mij voordeliger.
jaquote:
nou ja, als ik op zoek ben naar een nieuwe motor, moeten er vast meer mensen zo gek zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Motor te koop zetten in de winter, jij wilt er echt dolgraag vanaf
Nu wil ik ook een oliebolquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk zo'n oliebol met poedersuiker
Wat lief dat je ernaar vraagt. Het gaat wel okee geloof ik. Ze is beter aanspreekbaar en ademde vandaag grotendeels zelf. Ontstekingswaarden in het bloed zijn gedaald, dus antibiotica slaat aan. Als dit zo doorzet willen ze morgen of maandag proberen de beademing eruit te halen. Kan ze ook wat beter communiceren, want gedachtelezen of schrijven was nog niet zo'n succesquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:05 schreef progje het volgende:
zo vanmorgen met een vriendin naar een Juwelier in Amersfoort geweest waar ze lieten zien hoe trollbeads gemaakt worden, erg gaaf
En nu staat hier bouillon op voor de uiensoep, het ruikt nu al goddelijk
Phaidra hoe is het nu met je moeder??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |