Laten we het voor de balans eens gaan hebben over ongewervelde geleedpotigen, want daar wordt veel te weinig over gesproken in POL. De mods op FOK zijn veel te pro-gewervelden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zoals daar staat, het is voor de balans, de pvda aanhang moet niet denken dat je kan slaan, wegrennen en dan huilen dat je een bril hebt niet niet aangepakt mag worden zoals je wel zelf uitdeelt.
Edit: oohquote:
Alle intelectuelen dragen een bril.quote:
Wat de neuk heb ik te schaften met de PvdA? Ik stem goddomme niet eens op die partij. En waarom is het in godsnaam relevant om te vermelden wat een PvdA'er heeft gedaan terwijl het onderwerp van gesprek Hero Brinkman is?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zal ik nu voor de balans even posten over die PvdAer (voormalig 2e kamerlid) die een ambtenaar in het gemeentehuis in elkaar schopte wegens diens vraag naar zijn ID ? Die zei niks hierover in een interview , maar deed het dus wel gewoon ff.... Denk je dat de pvda geen brinkmannetjes heeft? in alcohol opzicht zo maar 2 x meer, of 20 x . . .
Daarom mag ik ook geen bril dragen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:01 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Alle intelectuelen dragen een bril.
Correctie. Zonnebrillen mogen wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom mag ik ook geen bril dragen.
heej alweer ergens een zenuw geraakt en dan gaat men over op taal-gemierquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:02 schreef Arglist het volgende:
Omdat dan de regel van mysystemisfokked niet meer opgaat.
Maar je stemt wel pvv wil je zeggen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat de neuk heb ik te schaften met de PvdA? Ik stem goddomme niet eens op die partij.
Het onderwerp is wat het is en worden kan in een SC, dat is mensen eigen die springen van de hak op de tak.quote:En waarom is het in godsnaam relevant om te vermelden wat een PvdA'er heeft gedaan terwijl het onderwerp van gesprek Hero Brinkman is?
Jij hebt nog nooit een zenuw weten te raken van een mede-user. Je leeft zelf waarschijnlijk in de veronderstelling dat je een intellectueel zwaargewicht bent die zijn discussie-partners met welgemikte argumenten onderuit schoffelt. Niets is echter minder waar. Niet alleen zijn jouw betogen volstrekt onleesbaar, ook is de argumentatie om te janken. Dat proberen we je ook met regelmaat duidelijk te maken. Helaas interpreteer jij dergelijke terechtwijzingen als een overwinning voor jouw persoon.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
heej alweer ergens een zenuw geraakt en dan gaat men over op taal-gemier![]()
Zie de edit aldaar: POL SC [#1647] weekend !
Hoe was mijn posting over Brinkman een aanval op de PVV?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:11 schreef fokthesystem het volgende:
Het onderwerp is wat het is en worden kan in een SC, dat is mensen eigen die springen van de hak op de tak.
Onbegrijpelijk dat velen nog steeds niet zien dat ik niet pro-PVV ben maar wel anti-hypocriete aanvallen van sommige partijen op de pvv in bepaalde kwesties...
Dat is wat je denkt dat je denkt, echter al 3 maal kom je niet ver na mij met precies dezelfde argumenten en opmerkingen in bepaalde topics op polquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een zenuw weten te raken van een mede-user. Je leeft zelf waarschijnlijk in de veronderstelling dat je een intellectueel zwaargewicht bent die zijn discussie-partners met welgemikte argumenten onderuit schoffelt. Niets is echter minder waar. Niet alleen zijn jouw betogen volstrekt onleesbaar, ook is de argumentatie om te janken. Dat proberen we je ook met regelmaat duidelijk te maken. Helaas interpreteer jij dergelijke terechtwijzingen als een overwinning voor jouw persoon.
Leesbaar en het vermogen om een tekst te kunnen begrijpen zijn verschillende zaken. Het feit dat de boodschap zo nu en dan overkomt, betekent niet automatisch dat je teksten ook goed leesbaar zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is wat je denkt dat je denkt, echter al 3 maal kom je niet ver na mij met precies dezelfde argumenten en opmerkingen in bepaalde topics op pol![]()
Wat jij richting mij denkt, het klopt niet. ook geef je zelf redelijk vaak antwoorden op mijn niet te bevatten teksten die je niet begrijpt dat is dan wel weer heel knap van jou!
Laten wij elkaar nu geen mietje noemen, je doet aan guilty bij association , brinkman, drinkman, zijn uitspraken over geweld, dat telkens herhalen in POL, dat slaat uiteraard op de pvv als geheel terug, dat snap jij ook wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe was mijn posting over Brinkman een aanval op de PVV?
Ze zijn echt compleet onleesbaar vaak.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leesbaar en het vermogen om een tekst te kunnen begrijpen zijn verschillende zaken. Het feit dat de boodschap zo nu en dan overkomt, betekent niet automatisch dat je teksten ook goed leesbaar zijn.
ook die komt weer bijna 1 op 1 van mij af: te weten : men heeft de verteller, en de recipiënt. Dat legde ik al vaker uit her en der ook in POL.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leesbaar en het vermogen om een tekst te kunnen begrijpen zijn verschillende zaken. Het feit dat de boodschap zo nu en dan overkomt, betekent niet automatisch dat je teksten ook goed leesbaar zijn.
Ik herhaal dat die uitspraak voor de zegger is en niet echt slim overkomt, wanneer anderen namelijk wel inhoudelijk reageren en het dus bewezen en al blijkbaar wel snappen...quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zijn echt compleet onleesbaar vaak.
Ten eerste noemde ik Brinkman gewoon netjes bij zijn echte naam. Verder betrof het een citaat uit een interview met de PVV'er, die vandaag staat te lezen in het Volkskrant-magazine. Je weet wel; de media enzo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Laten wij elkaar nu geen mietje noemen, je doet aan guilty bij association , brinkman, drinkman, zijn uitspraken over geweld, dat telkens herhalen in POL, dat slaat uiteraard op de pvv als geheel terug, dat snap jij ook wel.
Het gebeurt heel vaak dat er in discussies tussen jou en anderen er misverstanden ontstaan omdat je zo vreemd schrijft. Dat je een enkele reactie krijgt die wel ergens op lijkt is omdat die mensen goed op signaalwoorden reagerenquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik herhaal dat die uitspraak voor de zegger is en niet echt slim overkomt, wanneer anderen namelijk wel inhoudelijk reageren en het dus bewezen en al blijkbaar wel snappen...
Sorry, maar je pogingen om intelligent uit de hoek te komen zijn behoorlijk halfbakken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ook die komt weer bijna 1 op 1 van mij af: te weten : men heeft de verteller, en de recipiënt. Dat legde ik al vaker uit her en der ook in POL.
In dat geval kom jij slechts tot een zesde of zo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, maar je pogingen om intelligent uit de hoek te komen zijn behoorlijk halfbakken.
Hij draagt dan ook geen bril.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In dat geval kom jij slechts tot een zesde of zo.
Ik beweer dan ook niet dat ik meer intelligentie bezit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In dat geval kom jij slechts tot een zesde of zo.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:28 schreef du_ke het volgende:
We kunnen de userbase ook gaan beperken tot degenen die succesvol een academische studie hebben afgerond.
Nu niet misschien, maar je bent er ook zo 1tje : VVD, PVV, CDA hebben een akkoord #26: Make up your mind.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
Ten eerste noemde ik Brinkman gewoon netjes bij zijn echte naam. Verder betrof het een citaat uit een interview met de PVV'er, die vandaag staat te lezen in het Volkskrant-magazine. Je weet wel; de media enzo.
Het verschil is alleen dat de schandalen waar wij het over hebben actueel zijn. Jij komt met schandalen van voormalige leden of schandalen van mensen die niet meer in functie zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:31 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nu niet misschien, maar je bent er ook zo 1tje : VVD, PVV, CDA hebben een akkoord #26: Make up your mind.
En ik weet het zeker wel, sommigen hier herhalen de pvv 'misstanden' maar geen andere partijen hun ellende, dat doe ik dan wel even, zo ben ik dan ook wel weer...
kan ik er wat aan doen dat bijv. de pvda een doorgangshuis is ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:33 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat de schandalen waar wij het over hebben actueel zijn. Jij komt met schandalen van voormalige leden of schandalen van mensen die niet meer in functie zijn.
Ben je nou werkelijk in mijn posthistorie gedoken om een punt te maken. Je bereikt nieuwe hoogten van triestheidquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:31 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nu niet misschien, maar je bent er ook zo 1tje : VVD, PVV, CDA hebben een akkoord #26: Make up your mind.
En ik weet het zeker wel, sommigen hier herhalen de pvv 'misstanden' maar geen andere partijen hun ellende, dat doe ik dan wel even, zo ben ik dan ook wel weer...
Van mij mag een moordenaar in de kamer plaatsnemen, mits hij daar openlijk voor uitkomt en het niet achterhoud. Ook mag er van mij een veroordeeld pedofiel in de eerste kamer zitten, zolang hij niet bezig is met slachtofferhulp of iets wat een raakvlak heeft met pedofilie. Wanneer een kamerlid over de schreef gaat tijdens zijn periode in de kamer dan moet hij opstappen of er rekening mee houden dat zij imago (en dat van zijn partij) geschaad gaat worden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat bijv. de pvda een doorgangshuis is ?Cohen is wel actueel, is herfkens nog pvda bestuurder? ploumen wel bijv. ter horst? of die 4 pvda met 'ophef verledens' op de NH provincie lijst? (Groningen idem) Het is namelijk nogmaals zo: de pvda heeft geschiedenis en trok mensen aan, de pvv, als wilders de kapitein is en blijft, zal nu alles doen om zulke lieden _niet_ meer er bij te krijgen, in die zin heeft hij heel erg geluk dat het nu zo vlak na de verkiezingen kwam (agenda no doubt van linkse media, maar te vroeg
)
En wat is jouw grens? zoals met brinkman, lucassen? hoeveel jaar ga jij terug?
Ik moest lachen. Drinkmanquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je nou werkelijk in mijn posthistorie gedoken om een punt te maken. Je bereikt nieuwe hoogten van triestheid
Ja 1 seconde zoeken, dat het er stond wist ik gewoon nog, dat is niet triest dat is bewust leven en je hersenen en geheugen trainenquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ben je nou werkelijk in mijn posthistorie gedoken om een punt te maken. Je bereikt nieuwe hoogten van triestheid
Zoek het op zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja 1 seconde zoeken, dat het er stond wist ik gewoon nog, dat is niet triest dat is bewust leven en je hersenen en geheugen trainen![]()
En wederom ben je jezelf geheel kwijt, ook jij gebruikt links, bronnen, zaken uit het verleden om een punt te scoren, of niet?
Die kende je nog steeds niet? (dat) kan natuurlijk) ?quote:
Waarom die tip, ik zeg : jij doet a b en c komma of niet dan? ik zoek wat ik weet om te linken, maar weten doe ik het toch welquote:
Dat is het beste en meest positieve van vandaag in deze hele draad, wel warming up en cool down he! loopze!quote:
Klopt. Ik gebruik meer dan eens geschiedkundige feitjes om mijn punt kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja 1 seconde zoeken, dat het er stond wist ik gewoon nog, dat is niet triest dat is bewust leven en je hersenen en geheugen trainen![]()
En wederom ben je jezelf geheel kwijt, ook jij gebruikt links, bronnen, zaken uit het verleden om een punt te scoren, of niet?
Ik stel die eis niet aan andere partijen? Ooh, dan weet jij meer dan ik.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:49 schreef fokthesystem het volgende:
Over drinkman, lieden als koos vonden dat de pvv op de eject knop moesten drukken, ook met lucassen, maar zo gek, bij de andere partijen zie je ze die eis niet stellen, raar he?En toch kijken ze met droge ogen in de spiegel, maar wel
hier gebruiken op vaak niks af, nou jaaaa!
Ongetwijfeld, al zullen er onderwerpen zijn waar je rondjes om me heen draait, misschien brei je wel, daar weet ik niks van verder namelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel die eis niet aan andere partijen? Ooh, dan weet jij meer dan ik.
Als je daar niks van afweet, waarom kaart je het dan aan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, al zullen er onderwerpen zijn waar je rondjes om me heen draait, misschien brei je wel, daar weet ik niks van verder namelijk.
Jij schreef: "Ik stel die eis niet aan andere partijen? Ooh, dan weet jij meer dan ik. "quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je daar niks van afweet, waarom kaart je het dan aan?
Aha, en uit mijn eerdere reacties maak jij op dat ik met twee maten meet?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jij schreef: "Ik stel die eis niet aan andere partijen? Ooh, dan weet jij meer dan ik. "
1 Een vraag en dan een conclusie vragen/zeggen dat is al vreemd, en 2 ja ik weet meer dan jij dat haal ik uit je reacties welke ik eerder wel las.
daar (van): waar?(van?)quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je [b]daar [/b]niks van afweet, waarom kaart je [b]het [/b]dan aan?
Zeker weten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
Aha, en uit mijn eerdere reacties maak jij op dat ik met twee maten meet?
Of misschien is een cursus begrijpend lezen een aanrader voor jou. Dat zal je schrijfvermogen ook goed doen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
daar (van): waar?(van?)
het : het?
je schrijft nu veel onduidelijker dan ik ooit deed hoor.
Die aanname kun jij ongetwijfeld staven met concrete voorbeelden. Toch?quote:
Uiteraard, ik weet ook dat het geen nut heeft, tijd kost, en niet door jou/anderen gewaardeerd zal worden wanneer ik je links en rechts met je links, rechts om je oren slaquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Die aanname kun jij ongetwijfeld staven met concrete voorbeelden. Toch?
Ik ook niet, sterker, ik ontken dat in bijv. de POL verkiezingsuitslag.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook niet dat ik meer intelligentie bezit.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:21 schreef Monidique het volgende:
Ik ben zo geweldig, en dat zit ik toch op zo'n forum met volslagen idioten. Kwelling is cool.
Doch, uw aanwezigheid doet menig omstander idioot lijken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:21 schreef Monidique het volgende:
Ik ben zo geweldig, en dat zit ik toch op zo'n forum met volslagen idioten. Kwelling is cool.
In Being and Nothingness and Fondue, Sartre mentions a young, handsome man - possibly his lover - called Pierre startlingly often. Disappointingly enough for Jean-Paul, Pierre never turns up to their dates in cafe's, leaving only a terrible void for Sartre, causing Sartre to watch the men playing at being waiters, in a search for another café going lover.quote:
Zonde is dat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef Monolith het volgende:
Ik plan mijn ziek zijn toch elke keer weer verkeerd.
Bier drinken schijnt te helpen. Ongeacht de problematiek.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef Monolith het volgende:
Ik plan mijn ziek zijn toch elke keer weer verkeerd.
Tegen ziek zijn helpt wodka beter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Bier drinken schijnt te helpen. Ongeacht de problematiek.
Die is leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:21 schreef Monidique het volgende:
Heb je een op gesloten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:54 schreef Arglist het volgende:
Nee, nee dat is een andere Pierre. Ik heb het over een specifieke Pierre die op Fokthesystem lijkt. Een op gesloten ziel, alleen, met zijn waanbeelden onverstaanbare taal uitslaand.
Hoewel niet uit te sluiten valt dat mijn Pierre ook met deze Pierre te maken heeft. Ik heb Sartre gelezen, geen studie naar zijn persoonlijke leven gedaan, hoewel het nauw met elkaar verweven is natuurlijk.
Hij doet ook een beetje denken aan Les Autres, of niet?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:20 schreef Arglist het volgende:
Fokthesystem doet mij dan ook vooral denken aan Pierre uit La chambre van Jean-Paul Sartre, alleen dan met een computer en internet. Voor de kenners onder ons natuurlijk.
Pierre c'est toi?
Je bevestigt dus wat ik zeg.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef Picchia het volgende:
Hah
Maar de huidige Joden komen - zover ik weet - niet uit het buitenland. Tenminste, niet de huidige generatie of één of twee generaties terug of iets. Het zijn autochtonen, om maar eens een toevallig handige doch loze term te gebruiken. Daarom is de ophef ook groter
Als Roemenen terug gaan dan zingt iedereen ook numa numa yay.
Met een snotneus van 12 zekerquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
Jammer, de kerkdienst van vanavond gaat niet door. Het schijnt dat de pastoor met een snotneus in bed ligt.
Geen idee, die heb ik namelijk van m'n leraar.quote:
Ik vind 'm leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, die heb ik namelijk van m'n leraar.
En ik maar denken dat je katholiek wasquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
Jammer, de kerkdienst van vanavond gaat niet door. Het schijnt dat de pastoor met een snotneus in bed ligt.
L'enfer, c'est les autres.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij doet ook een beetje denken aan Les Autres, of niet?.
Ik gebruikte het woordje 'ook'. Overigens ben ik gene kenner van het werk van M. Sartre. Ik heb wel het toneelspel Les maines sales gelezen trouwens. Wat wel cruciaal is. Gaande over de vuile handen van de communist/idealist...quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:49 schreef Arglist het volgende:
Maar dat is Huis Clos, dat is 'een andere kamer'. Ik had 't over Le mur, bundel van korte verhalen en een daarvan is La chambre.
Goed werk.
Kan je niet gewoon [qoute][/quote] typen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:59 schreef Arglist het volgende:
Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 128:0)
word hier wel gek van, kan niet quoten, kan niet aanpassen, kan niks
Dan moet je je adblocker uitzetten voor fok.nlquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:59 schreef Arglist het volgende:
Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 128:0)
word hier wel gek van, kan niet quoten, kan niet aanpassen, kan niks
We've got ourselves a winner.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je je adblocker uitzetten voor fok.nl
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je je adblocker uitzetten voor fok.nl
Hebben ze nu ook al de Marokkaanse nationaliteit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je hem naar zijn dubbele paspoort vragen?
Of de Limburgse?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hebben ze nu ook al de Marrokaanse nationaliteit.
?quote:
Nee, gewoon broodje halal halen. Niets mis mee. Hiermee help ik die kleine (Turkse) ondernemer vooruit zodat hij een voorbeeld wordt voor zijn ''mede Nederlandse Turken'', en uiteindelijk moet dat leiden tot een betere integratie van onze ''geweldige'' nieuwkomers.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je hem naar zijn dubbele paspoort vragen?
Kan je even die verschrikkelijke tikfout weghalen, straks denkt men nog dat ik uit Drenthe kom.quote:
Brabant en Limburg, lekkere tussen de VVD'ers en de PVV'ers in staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |