Met een snotneus van 12 zekerquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
Jammer, de kerkdienst van vanavond gaat niet door. Het schijnt dat de pastoor met een snotneus in bed ligt.
Geen idee, die heb ik namelijk van m'n leraar.quote:
Ik vind 'm leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, die heb ik namelijk van m'n leraar.
En ik maar denken dat je katholiek wasquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
Jammer, de kerkdienst van vanavond gaat niet door. Het schijnt dat de pastoor met een snotneus in bed ligt.
L'enfer, c'est les autres.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij doet ook een beetje denken aan Les Autres, of niet?.
Ik gebruikte het woordje 'ook'. Overigens ben ik gene kenner van het werk van M. Sartre. Ik heb wel het toneelspel Les maines sales gelezen trouwens. Wat wel cruciaal is. Gaande over de vuile handen van de communist/idealist...quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:49 schreef Arglist het volgende:
Maar dat is Huis Clos, dat is 'een andere kamer'. Ik had 't over Le mur, bundel van korte verhalen en een daarvan is La chambre.
Goed werk.
Kan je niet gewoon [qoute][/quote] typen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:59 schreef Arglist het volgende:
Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 128:0)
word hier wel gek van, kan niet quoten, kan niet aanpassen, kan niks
Dan moet je je adblocker uitzetten voor fok.nlquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:59 schreef Arglist het volgende:
Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 128:0)
word hier wel gek van, kan niet quoten, kan niet aanpassen, kan niks
We've got ourselves a winner.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je je adblocker uitzetten voor fok.nl
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je je adblocker uitzetten voor fok.nl
Hebben ze nu ook al de Marokkaanse nationaliteit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je hem naar zijn dubbele paspoort vragen?
Of de Limburgse?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hebben ze nu ook al de Marrokaanse nationaliteit.
?quote:
Nee, gewoon broodje halal halen. Niets mis mee. Hiermee help ik die kleine (Turkse) ondernemer vooruit zodat hij een voorbeeld wordt voor zijn ''mede Nederlandse Turken'', en uiteindelijk moet dat leiden tot een betere integratie van onze ''geweldige'' nieuwkomers.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je hem naar zijn dubbele paspoort vragen?
Kan je even die verschrikkelijke tikfout weghalen, straks denkt men nog dat ik uit Drenthe kom.quote:
Brabant en Limburg, lekkere tussen de VVD'ers en de PVV'ers in staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |