Hij stelt het ook te makkelijk natuurlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een complex probleem dat niet eenvoudig is te verwoorden noch op te lossen. En dan komt er iemand die schreeuwt "ze zijn gevaarlijk, grenzen dicht en als ze zich misdragen schoppen we ze er uit". Mjah, dat is te begrijpen, maar het is geen oplossing. En het kan niet eens zonder ons land te isoleren van de rest van de wereld.

Bron? Want op diverse nieuwswebsites valt te lezen dat het een echte tweet is van Drinkman.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Gelukkig staat het er niet, en is dit een photoshop.

De enige oplossing is een goede aanpak van de criminaliteit. Verder zal je de natuur zn werk moeten laten doen. Daarmee bedoel ik te zeggen dat je het op zn beloop moet laten. Onze allochtone medemensen passen zich uiteindelijk wel aan. Dat zie je nu al. Een groot deel is reeds aangepast, het zijn echter de kwaadwillenden die keer op keer het nieuws halen en de aandacht op zich weten te richten. Dat vertroebelt de werkelijkheid voor een groot deel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij stelt het ook te makkelijk natuurlijk.
Maar ik zou graag van andere partijen iets meer terugzien als een stappenplan waar ook snel "resultaten" mee gebracht kunnen worden. Mensen zitten daar nu eenmaal op te wachten en dan moet je ze ook zoiets zien te bieden.

Ik zie dat hij het heeft genuanceerd. An sich is het woord 'lul' nogal zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bron? Want op diverse nieuwswebsites valt te lezen dat het een echte tweet is van Drinkman.
Beetje triest.quote:Na die #kopstoot van #PVV 'er Marcial Hernandez vroeg ik mij af of het afkickprogramma van @herobrinkman al is afgerond

Zacht uitgedrukt? Juist de PVV is toch voorvechter van de vrijheid van meningsuiting. Dan moet zo'n kerel toch best een grapje maken over Drinkman's drankgebruik? De PVV is heer en meester als een aankomt op grof taalgebruik. Nu wordt de bal, overigens in nette bewoordingen, een keer teruggekaatst en dan gaat Hero huilie doen. Kom op zeg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:04 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik zie dat hij het heeft genuanceerd. An sich is het woord 'lul' nogal zacht uitgedrukt.
[..]
Beetje triest.

Uit de context kan ik als PVV-tokkie toch echt halen dat het niet bepaald als een 'vraag' was bedoeld.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:04 schreef IHVK het volgende:
Hoezo, is toch best een terechte vraag?
Als je daar al niet mee kan omgaan als politicus zijnde..

Mijn god, en dat soort figuren gaan ons land straks leiden. Ik word daar echt droevig van.quote:

Klopt, het is een sneer. Zo wat de fuck dan nog?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef Holograph het volgende:
[..]
Uit de context kan ik als PVV-tokkie toch echt halen dat het niet bepaald als een 'vraag' was bedoeld.

quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:29 schreef Toad het volgende:
Hm, toch wel opmerkelijk interview met Klink net in Nieuwsuur.
 Goed verhaal. En wat is hij ontzettend tegen de samenwerking met PVV.
 Goed verhaal. En wat is hij ontzettend tegen de samenwerking met PVV.

Hoe staat de SGP daar tegenover?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:41 schreef Toad het volgende:
Ik ben erg benieuwd morgen naar de uitkomst van het fractieberaad. Ferrier laat zich kennelijk adviseren over de immigratie- en integratieparagraaf in het regeerakkoord door prominente CDA-ers (zei Mingelen). Als Koppejan en Ferrier hierop een voorbehoud mogen maken, dan duren de onderhandelingen denk ik nog even.

Handenwrijvend, vermoed ik.quote:

En als ze morgen nog steeds geen ja of nee kunnen zeggen dan moeten ze er gewoon niet aan beginnen. Het duurt echt belachelijk lang om die knoop door te hakken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef Toad het volgende:
Het wordt weer een boeiende dag morgen bij De Deur.

Ik denk eerlijk gezegd dat het nu afkappen van dit akkoord het CDA minder schade op zal leveren bij de volgende verkiezingen dan ermee doorgaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
En als ze morgen nog steeds geen ja of nee kunnen zeggen dan moeten ze er gewoon niet aan beginnen. Het duurt echt belachelijk lang om die knoop door te hakken.

Dan worden we net zo'n bananenmonarchie als België. laat ze er maar mee doorgaan. Het klapt toch binnen een jaar.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
En als ze morgen nog steeds geen ja of nee kunnen zeggen dan moeten ze er gewoon niet aan beginnen. Het duurt echt belachelijk lang om die knoop door te hakken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |