abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:20:43 #51
318081 RidgeF
DJ for Life!
pi_87182193
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:17 schreef remlof het volgende:

[..]

De mensen die PVV stemmen willen met name dat de problemen met bepaalde groepen allochtonen worden opgelost. Dat gaat Wilders niet doen, hij is alleen maar gebaat bij nog meer problemen, zie mijn vorige posts in dit topic.
Daar vond ik onzin in staan dus daar neem ik de moeite niet voor . Het gaat erom dat deze man uit durft te spreken wat miljoenen nederlanders denken en dus vind ik dat geen haat zaaien , meer realliteit hij ziet de problemen onder ogen waar anderen het verdoezelen.
En als Wilders haat zou zaaien doet pim het zeker ook . Wilders spreekt uit wat pim al jaren dacht lees het boek de islamisering van nederland anders maar eens.
Ondanks alle onzin blijft er niets mooiers dan radio maken..........
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:24:29 #52
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_87182353
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:20 schreef RidgeF het volgende:

[..]

Daar vond ik onzin in staan dus daar neem ik de moeite niet voor . Het gaat erom dat deze man uit durft te spreken wat miljoenen nederlanders denken en dus vind ik dat geen haat zaaien , meer realliteit hij ziet de problemen onder ogen waar anderen het verdoezelen.
Dat vond ik nou ook van Anil Ramdas. Jammer dat hij geen eigen partij heeft.
Never explain, never apologize.
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:24:31 #53
104871 remlof
Europees federalist
pi_87182356
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:20 schreef RidgeF het volgende:

[..]

En als Wilders haat zou zaaien doet pim het zeker ook . Wilders spreekt uit wat pim al jaren dacht lees het boek de islamisering van nederland anders maar eens.
Onzin? Welke oplossingen draagt de PVV dan aan om de integratie van moslims te bevorderen?
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:31:43 #54
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_87182713
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Onzin? Welke oplossingen draagt de PVV dan aan om de integratie van moslims te bevorderen?
assimilatie.
pi_87182745
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:31 schreef Holograph het volgende:

[..]

assimilatie.
Dat vind ik echt onzin. Assimileren is nergens voor nodig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:34:46 #56
318081 RidgeF
DJ for Life!
pi_87182842
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat vind ik echt onzin. Assimileren is nergens voor nodig.
Ben ik niet met je eens koos. In sommige gevallen is het zeker wel nodig. Ze moeten zich gewoon aanpassen aan onze culturen kom nou toch zeg . Is het dan in jouw ogen normaal dat ze te pas en te onpas roepen dat ze nederland regeren en in hun zak hebben.
pi_87182918
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:34 schreef RidgeF het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens koos. In sommige gevallen is het zeker wel nodig. Ze moeten zich gewoon aanpassen aan onze culturen kom nou toch zeg . Is het dan in jouw ogen normaal dat ze te pas en te onpas roepen dat ze nederland regeren en in hun zak hebben.
Het zou mij pas storen als dat ook daadwerkelijk het geval zou zijn. Bovendien betreft het een kleine groep etterbakjes die dat beweert. Van mij moeten immigranten zich in zoverre aanpassen dat zij zich aan de wet houden en werken. Wat zij verder uitsproken, zal mij een zorg zijn.
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:39:14 #58
318081 RidgeF
DJ for Life!
pi_87183031
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zou mij pas storen als dat ook daadwerkelijk het geval zou zijn. Bovendien betreft het een kleine groep etterbakjes die dat beweert. Van mij moeten immigranten zich in zoverre aanpassen dat zij zich aan de wet houden en werken. Wat zij verder uitsproken, zal mij een zorg zijn.
Kleine groep is het echt niet Koos het is best wel een meerderheid hoor en ik denk dat ik daar vanuit mijn beroep ( beveiligingsbeambte) goed over kan oordelen. Maar de rest wat je zegt dat vind ik ook ze moeten zich aan de wet houden en niet hun eigen wetten maken en naar mijn smaak gebeurd dat te veel.
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:46:04 #59
104871 remlof
Europees federalist
pi_87183352
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:34 schreef RidgeF het volgende:

[..]

Is het dan in jouw ogen normaal dat ze te pas en te onpas roepen dat ze nederland regeren en in hun zak hebben.
Heb je het nu over de PVV?
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:47:53 #60
104871 remlof
Europees federalist
pi_87183434
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:39 schreef RidgeF het volgende:

[..]

Kleine groep is het echt niet Koos het is best wel een meerderheid hoor en ik denk dat ik daar vanuit mijn beroep ( beveiligingsbeambte) goed over kan oordelen. Maar de rest wat je zegt dat vind ik ook ze moeten zich aan de wet houden en niet hun eigen wetten maken en naar mijn smaak gebeurd dat te veel.
Denk je niet dat je als beveiligingsbeambte vooral in aanraking komt met het tuig onder de allochtonen (en autochtonen)?
pi_87183909
Kan die foto de volgende keer worden weggelaten?

Ik krijg er de kriebels van..
pi_87184152
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:17 schreef remlof het volgende:

[..]

De mensen die PVV stemmen willen met name dat de problemen met bepaalde groepen allochtonen worden opgelost. Dat gaat Wilders niet doen, hij is alleen maar gebaat bij nog meer problemen, zie mijn vorige posts in dit topic.
Volgens die redenatie heeft geen enkele partij baat bij het daadwerkelijk oplossen van problemen.
Je hebt wel een punt. Wilders wil gebruik kunnen maken van zijn standpunt en zijn strategie daarvoor is om te problemen uit te vergroten.
pi_87184946
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
Kan die foto de volgende keer worden weggelaten?

Ik krijg er de kriebels van..
Je bedoelt de knipoog van Maxime? Lijkt net of ie een tik heeft, die engerd :')
pi_87185232
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:39 schreef RidgeF het volgende:

[..]

Het is een meerderheid? Jij wil zeggen dat de meerderheid van de moslims in ons prachtige landje crimineel is?. Althans, Nederland was een prachtig landje. Als het goed is treedt het rechtse kabinet volgende week aan en dan worden wij de schlemiel van Europa. Zelfs de doorsnee Nederlander wordt aangekeken op het in het zadel helpen van Wilders. Hoe ik dat weet? Omdat mensen doorgaans geen onderscheid maken. Toen Haider wat macht vergaarde in Oostenrijk werd het complete land met de nek aangekeken. Bedank daar het PVV-electoraat maar voor.

Maarja, we hebben gelukkig een fokking burqaverbod. Goed, ik dwaal af. Als allochtonen hun eigen wetten maken, dan behoren zij gewoon aangehouden te worden, net als iedereen. Daar zijn geen speciale wetten voor nodig.
pi_87185346
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wacht maar tot Teeven en van Baalen naar voren geschoven worden.
pi_87185383
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:26:16 #67
104871 remlof
Europees federalist
pi_87185435
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Volgens die redenatie heeft geen enkele partij baat bij het daadwerkelijk oplossen van problemen.
Je hebt wel een punt. Wilders wil gebruik kunnen maken van zijn standpunt en zijn strategie daarvoor is om te problemen uit te vergroten.
Andere partijen proberen tenminste oplossingen te vinden, de PVV wil oplossingen tegenwerken, ze zeggen "omdat ze toch niet werken", maar het is om meer stemmen te krijgen. Maar het ging echt de goeie kant op qua integratiebeleid.
pi_87185529
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Wacht maar tot Teeven en van Baalen naar voren geschoven worden.
Dan is het rariteitenkabinet inderdaad compleet :') Van Baalen met zn Michelinmannetje-hoofd en Teeven......tsja, die heeft gewoon een eng gelaat. Zijn blik verraadt dat hij het liefst al onze rechten wil afpakken ;(
pi_87185677
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:26 schreef remlof het volgende:

[..]

Andere partijen proberen tenminste oplossingen te vinden, de PVV wil oplossingen tegenwerken, ze zeggen "omdat ze toch niet werken", maar het is om meer stemmen te krijgen. Maar het ging echt de goeie kant op qua integratiebeleid.
Strikt genomen valt zodra het probleem opgelost is toch de motivatie om op de partij te stemmen weg. Bij de PVV is dat natuurlijk eerder het geval omdat ze zich sterk op 1 punt focussen.

Het integratiebeleid is inderdaad, op verschillende punten, verbeterd. Maar daarmee zijn we er nog niet. De "oplossingen" van Wilders zijn niet mijn oplossingen, maar ik begrijp wel waarom het veel mensen aanspreekt.
pi_87186050
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Strikt genomen valt zodra het probleem opgelost is toch de motivatie om op de partij te stemmen weg. Bij de PVV is dat natuurlijk eerder het geval omdat ze zich sterk op 1 punt focussen.

Het integratiebeleid is inderdaad, op verschillende punten, verbeterd. Maar daarmee zijn we er nog niet. De "oplossingen" van Wilders zijn niet mijn oplossingen, maar ik begrijp wel waarom het veel mensen aanspreekt.
Wilders' oplossingen spreken mensen omdat ze eenvoudig zijn. Hoe lullig het ook klinkt; voor veel mensen zijn ingewikkelde oplossingen simpelweg niet te behappen. Bovendien wil men direct resultaat zijn. Integratie kost nou eenmaal tijd. Een simpele blik in de geschiedenisboeken wijst dat ook uit. De VS is een natie van immigranten, die vooral in de beginperiode veel fricties kende tussen de verschillende bevolkingsgroepen. Uiteindelijk is dat ook goed gekomen.

Probleem is dat mensen er nu last van ondervinden. Het duurt hen te lang. Boze Nederlanders willen een oplossing, zo snel mogelijk. Daarom spreken Wilders' ideeen hen enorm aan. Het is namelijk heel eenvoudig wat Wilders voorstelt: aanpassen of oprotten. Niet erg diplomatiek en alles behalve realistisch maar het bekt lekker en bovendien wordt de illusie gecreeerd dat een probleem waar veel mensen te maken krijgen snel wordt opgelost.

Helaas, en gelukkig, werkt de wereld niet zo. Lastige kwesties vragen vaak moeilijke oplossingen die enig geduld vragen. Natuurlijk kun je mensen er zonder pardon uitzetten (hoewel dat in mijn optiek lastig is indien iemand hier is geboren), maar dat moet je helemaal niet willen. Ik wil mijn menselijkheid in ieder geval niet verliezen omdat wij te maken hebben met etterbakjes die het leven van een groot aantal mensen zuur maken.
pi_87186227
Toch wel interessant wat Henk Bleker zei bij DWDD. Verhagen vindt het niet tof dat de indruk ontstaat dat de tegenstanders het morele gelijk aan hun kant hebben. Op zich vind ik dat prima, maar dan moet je gewoon je verhaal beter verkopen. Maar Verhagen wordt er ook emotioneel van, en dan denk ik, waarom dat dan weer? Twijfel je dan zelf ook aan de samenwerking?
pi_87186316
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders' oplossingen spreken mensen omdat ze eenvoudig zijn. Hoe lullig het ook klinkt; voor veel mensen zijn ingewikkelde oplossingen simpelweg niet te behappen. Bovendien wil men direct resultaat zijn. Integratie kost nou eenmaal tijd. Een simpele blik in de geschiedenisboeken wijst dat ook uit. De VS is een natie van immigranten, die vooral in de beginperiode veel fricties kende tussen de verschillende bevolkingsgroepen. Uiteindelijk is dat ook goed gekomen.

Probleem is dat mensen er nu last van ondervinden. Het duurt hen te lang. Boze Nederlanders willen een oplossing, zo snel mogelijk. Daarom spreken Wilders' ideeen hen enorm aan. Het is namelijk heel eenvoudig wat Wilders voorstelt: aanpassen of oprotten. Niet erg diplomatiek en alles behalve realistisch maar het bekt lekker en bovendien wordt de illusie gecreeerd dat een probleem waar veel mensen te maken krijgen snel wordt opgelost.

Helaas, en gelukkig, werkt de wereld niet zo. Lastige kwesties vragen vaak moeilijke oplossingen die enig geduld vragen. Natuurlijk kun je mensen er zonder pardon uitzetten (hoewel dat in mijn optiek lastig is indien iemand hier is geboren), maar dat moet je helemaal niet willen. Ik wil mijn menselijkheid in ieder geval niet verliezen omdat wij te maken hebben met etterbakjes die het leven van een groot aantal mensen zuur maken.
Je hebt hier gewoon gelijk. De vraag blijft wederom waarom de andere partijen hier geen weerwoord op hebben. Ik kan me niet vinden in de oplossingen van Wilders, maar als andere partijen op duidelijke wijze aangeven hoe ze problemen aan willen pakken dan krijgen ze daar meer sympathie voor verwacht ik.

Tegenwoordig moet het, voor een deel van de stemmers, in hapklare brokken aangeboden worden.
pi_87186484
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hebt hier denk ik wel gelijk in. Maar ik denk ook dat een groot deel van zijn kiezers het helemaal niet eens zijn met een (groot) deel van zijn standpunten. Die kiezers willen gewoon een signaal afgeven. De onvrede is groot. In Almere en Den Haag zal dat vast ook te maken hebben met integratie, maar in Limburg zullen weer totaal andere problemen spelen.

Trouwens: die foto's in de OP lekker laten staan. Ik vind ze wel grappig. :D
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:47:53 #74
104871 remlof
Europees federalist
pi_87186580
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Je hebt hier gewoon gelijk. De vraag blijft wederom waarom de andere partijen hier geen weerwoord op hebben. Ik kan me niet vinden in de oplossingen van Wilders, maar als andere partijen op duidelijke wijze aangeven hoe ze problemen aan willen pakken dan krijgen ze daar meer sympathie voor verwacht ik.

Tegenwoordig moet het, voor een deel van de stemmers, in hapklare brokken aangeboden worden.
Het is een complex probleem dat niet eenvoudig is te verwoorden noch op te lossen. En dan komt er iemand die schreeuwt "ze zijn gevaarlijk, grenzen dicht en als ze zich misdragen schoppen we ze er uit". Mjah, dat is te begrijpen, maar het is geen oplossing. En het kan niet eens zonder ons land te isoleren van de rest van de wereld.
pi_87186606

Gaat weer lekker bij de PVV

:')
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:58:38 #76
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_87187272
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:48 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat weer lekker bij de PVV

:')
Gelukkig staat het er niet, en is dit een photoshop.
pi_87187371
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Het is een complex probleem dat niet eenvoudig is te verwoorden noch op te lossen. En dan komt er iemand die schreeuwt "ze zijn gevaarlijk, grenzen dicht en als ze zich misdragen schoppen we ze er uit". Mjah, dat is te begrijpen, maar het is geen oplossing. En het kan niet eens zonder ons land te isoleren van de rest van de wereld.
Hij stelt het ook te makkelijk natuurlijk.
Maar ik zou graag van andere partijen iets meer terugzien als een stappenplan waar ook snel "resultaten" mee gebracht kunnen worden. Mensen zitten daar nu eenmaal op te wachten en dan moet je ze ook zoiets zien te bieden.
pi_87187415
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef Holograph het volgende:

[..]

Gelukkig staat het er niet, en is dit een photoshop.
Bron? Want op diverse nieuwswebsites valt te lezen dat het een echte tweet is van Drinkman.
pi_87187609
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hij stelt het ook te makkelijk natuurlijk.
Maar ik zou graag van andere partijen iets meer terugzien als een stappenplan waar ook snel "resultaten" mee gebracht kunnen worden. Mensen zitten daar nu eenmaal op te wachten en dan moet je ze ook zoiets zien te bieden.
De enige oplossing is een goede aanpak van de criminaliteit. Verder zal je de natuur zn werk moeten laten doen. Daarmee bedoel ik te zeggen dat je het op zn beloop moet laten. Onze allochtone medemensen passen zich uiteindelijk wel aan. Dat zie je nu al. Een groot deel is reeds aangepast, het zijn echter de kwaadwillenden die keer op keer het nieuws halen en de aandacht op zich weten te richten. Dat vertroebelt de werkelijkheid voor een groot deel.

Ik vrees dat we gewoon geduld moeten hebben. De aanpak van Wilders werkt echter averechts, daar ben ik van overtuigd. Door moslims zo te bejegenen gaan zij zich juist afzetten tegen verdere integratie.
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:04:08 #80
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_87187634
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bron? Want op diverse nieuwswebsites valt te lezen dat het een echte tweet is van Drinkman.
Ik zie dat hij het heeft genuanceerd. An sich is het woord 'lul' nogal zacht uitgedrukt.

quote:
Na die #kopstoot van #PVV 'er Marcial Hernandez vroeg ik mij af of het afkickprogramma van @herobrinkman al is afgerond
Beetje triest.
pi_87187663
Hoezo, is toch best een terechte vraag?
Als je daar al niet mee kan omgaan als politicus zijnde..
pi_87187748
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:04 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik zie dat hij het heeft genuanceerd. An sich is het woord 'lul' nogal zacht uitgedrukt.
[..]

Beetje triest.
Zacht uitgedrukt? Juist de PVV is toch voorvechter van de vrijheid van meningsuiting. Dan moet zo'n kerel toch best een grapje maken over Drinkman's drankgebruik? De PVV is heer en meester als een aankomt op grof taalgebruik. Nu wordt de bal, overigens in nette bewoordingen, een keer teruggekaatst en dan gaat Hero huilie doen. Kom op zeg.
pi_87187756

tja
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:06:33 #85
104871 remlof
Europees federalist
pi_87187779
Die Brinkmanshit kan beter in [Centraal] PVV - Partij voor de Vrijheid - laten we het hier over het hoe en waarom van de formatie hebben.

Of open er een apart topic over.
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:06:39 #86
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_87187788
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:04 schreef IHVK het volgende:
Hoezo, is toch best een terechte vraag?
Als je daar al niet mee kan omgaan als politicus zijnde..
Uit de context kan ik als PVV-tokkie toch echt halen dat het niet bepaald als een 'vraag' was bedoeld.
pi_87187830
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]

tja
Mijn god, en dat soort figuren gaan ons land straks leiden. Ik word daar echt droevig van.
pi_87187865
Ok, verkeerd topic inderdaad.
pi_87187868
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef Holograph het volgende:

[..]

Uit de context kan ik als PVV-tokkie toch echt halen dat het niet bepaald als een 'vraag' was bedoeld.
Klopt, het is een sneer. Zo wat de fuck dan nog?
pi_87189212
Hm, toch wel opmerkelijk interview met Klink net in Nieuwsuur.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 oktober 2010 @ 22:30:38 #91
862 Arcee
Look closer
pi_87189299
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:29 schreef Toad het volgende:
Hm, toch wel opmerkelijk interview met Klink net in Nieuwsuur.
:Y Goed verhaal. En wat is hij ontzettend tegen de samenwerking met PVV.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_87189751
Ik ben erg benieuwd morgen naar de uitkomst van het fractieberaad. Ferrier laat zich kennelijk adviseren over de immigratie- en integratieparagraaf in het regeerakkoord door prominente CDA-ers (zei Mingelen). Als Koppejan en Ferrier hierop een voorbehoud mogen maken, dan duren de onderhandelingen denk ik nog even.
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:42:43 #93
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87189818
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:41 schreef Toad het volgende:
Ik ben erg benieuwd morgen naar de uitkomst van het fractieberaad. Ferrier laat zich kennelijk adviseren over de immigratie- en integratieparagraaf in het regeerakkoord door prominente CDA-ers (zei Mingelen). Als Koppejan en Ferrier hierop een voorbehoud mogen maken, dan duren de onderhandelingen denk ik nog even.
Hoe staat de SGP daar tegenover?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:43:49 #94
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_87189869
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:42 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Hoe staat de SGP daar tegenover?
Handenwrijvend, vermoed ik.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_87190049
@De_Hertog Tsja, dat is de vraag. Het gaat met name om die gezinshereniging en ik ben benieuwd hoe de SGP daar tegenover staat.

Het is dan ook interessant om te kijken wat Klink doet. Hij acht de kans zelf nihil dat hij de kamer in gaat, maar sluit het ook niet uit. En gisteren zat hij opnieuw het regeerakkoord terug te lezen en schrok wat hij las. Zijn rol acht ik ook niet helemaal uitgespeeld als Verhagen op ramkoers inzet en weinig ruimte overlaat aan Ferrier/Koppejan.

Het wordt weer een boeiende dag morgen bij De Deur.
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:51:00 #96
104871 remlof
Europees federalist
pi_87190221
Feit is gewoon dat de PVV heel veel invloed heeft gehad op het regeerakkoord. Maar ze hoeven er geen verantwoordelijkheid voor te nemen. Hoe je ook over de PVV denkt, dit klopt gewoon niet.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 oktober 2010 @ 22:51:49 #97
862 Arcee
Look closer
pi_87190254
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef Toad het volgende:
Het wordt weer een boeiende dag morgen bij De Deur.
En als ze morgen nog steeds geen ja of nee kunnen zeggen dan moeten ze er gewoon niet aan beginnen. Het duurt echt belachelijk lang om die knoop door te hakken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:53:08 #98
104871 remlof
Europees federalist
pi_87190307
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:51 schreef Arcee het volgende:

[..]

En als ze morgen nog steeds geen ja of nee kunnen zeggen dan moeten ze er gewoon niet aan beginnen. Het duurt echt belachelijk lang om die knoop door te hakken.
Ik denk eerlijk gezegd dat het nu afkappen van dit akkoord het CDA minder schade op zal leveren bij de volgende verkiezingen dan ermee doorgaan.
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:56:10 #99
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_87190441
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:51 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dan worden we net zo'n bananenmonarchie als België. laat ze er maar mee doorgaan. Het klapt toch binnen een jaar.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_87190454
@remlof Mike heeft het al eerder gezegd: maar ik denk dat er dan opnieuw intern een probleem is bij het CDA.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')