abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87179664
Alle Duitse krantenkoppen gaan ook over de Islam.
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:32:36 #27
104871 remlof
Europees federalist
pi_87180002
Mijn grootste bezwaar tegen dit kabinet dat nog in de steigers staat is eigenlijk dat het de integratie van moslims allesbehalve bevordert. Het zal de problemen die er met een klein gedeelte van ze zijn alleen maar doen uitbreiden naar meer moslims, omdat ze zich weggezet zullen voelen.
En ik snap dus echt niet hoe de VVD en het CDA dat kunnen willen.

De enige die er garen bij spint en er notabene niet eens verantwoording voor hoeft af te leggen is Geert Wilders :N
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:37:12 #28
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_87180207
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:32 schreef remlof het volgende:
Mijn grootste bezwaar tegen dit kabinet dat nog in de steigers staat is eigenlijk dat het de integratie van moslims allesbehalve bevordert. Het zal de problemen die er met een klein gedeelte van ze zijn alleen maar doen uitbreiden naar meer moslims, omdat ze zich weggezet zullen voelen.
En ik snap dus echt niet hoe de VVD en het CDA dat kunnen willen.

De enige die er garen bij spint en er notabene niet eens verantwoording voor hoeft af te leggen is Geert Wilders :N
Wat heeft de PvdA gedaan voor bevordering van de intergratie van moslims? Helemaal niks. Men segreert juist dankzij de PvdA. Pim Fortuyn had dit al uitstekend door. Moslims zitten veelal in de onderklasse, en wat zegt de PvdA: behoudt vooral je eigen cultuur, pas je vooral niet aan onze normen en waarden aan: Wij zorgen wel dat je een uitkering krijgt.

Het is een feit dat mensen tijdens de inburgeringscursussen een cursus 'uitkeringsaanvragen' krijgen.

Dit kabinet kan dus moeilijk de intergratie 'verslechteren', dat is per definitie onmogelijk.
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:39:43 #29
104871 remlof
Europees federalist
pi_87180310
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:37 schreef Holograph het volgende:

[..]

Wat heeft de PvdA gedaan voor bevordering van de intergratie van moslims? Helemaal niks. Men segreert juist dankzij de PvdA. Pim Fortuyn had dit al uitstekend door. Moslims zitten veelal in de onderklasse, en wat zegt de PvdA: behoudt vooral je eigen cultuur, pas je vooral niet aan onze normen en waarden aan: Wij zorgen wel dat je een uitkering krijgt.

Het is een feit dat mensen tijdens de inburgeringscursussen een cursus 'uitkeringsaanvragen' krijgen.

Dit kabinet kan dus moeilijk de intergratie 'verslechteren', dat is per definitie onmogelijk.
Dat is onzin, de inburgering verliep eindelijk goed en gaat nu door dit kabinet uitgekleed worden omdat Wilders weet dat een integratie die goed loopt hem stemmen gaat kosten.

Zie je nou echt niet in dat de PVV niet gebaat is bij integratie van moslims en alles zal doen om dat te saboteren?
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:41:52 #30
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87180406
quote:

[..]

Ah,het bekende "X was kut, dus is het geen probleem dat Y ook kut wordt"-argument. Sterk.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:42:41 #31
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_87180439
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is onzin, de inburgering verliep eindelijk goed en gaat nu door dit kabinet uitgekleed worden omdat Wilders weet dat een integratie die goed loopt hem stemmen gaat kosten.

Zie je nou echt niet in dat de PVV niet gebaat is bij integratie van moslims en alles zal doen om dat te saboteren?
Dat komt omdat de immigratieproblemen toentertijd niet werden aangekaart.
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:44:58 #32
104871 remlof
Europees federalist
pi_87180536
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:42 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat komt omdat de immigratieproblemen toentertijd niet werden aangekaart.
Ja maar nu wel, zelfs door de "linkse" partijen. De PVV heeft nu echter momentum en zal alles doen om dat te behouden. En wat de grootste stemmentrekker voor ze is, is verdeeldheid in de samenleving, ze zullen dus alles doen om dat aan te wakkeren.
En VVD en CDA laten zich daarvoor gebruiken...
pi_87180539
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:09 schreef Lurf het volgende:

[..]

En waarom zouden Rutte en Wilders daarmee akkoord gaan? Zo'n additionele, interne gedoogconstructie betekent dat het regeerakkoord niet volledig gesteund wordt door de gehele CDA-fractie. Dat lijkt me toch vrij problematisch.
Haha, Rutte zit klem die kan niet anders en Wilders wint hoe dan ook,
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_87180541
quote:

[..]

Houd toch eens over Fortuyn, overschatte randdebiel. Overigens is het natuurlijk onzinnig te stellen dat integratie niet kan verslechteren. Au contraire. Dit kabinet benadrukt meer dan ooit de verschillen tussen allochtonen (lees: moslims) en autochtonen. Dat zorgt voor meer segregatie meer dan een PvdA voorstel ooit had kunnen doen. Jij, en de de rest van de PVV-achterban, denkt dat mensen zich aanpassen als je maar hard genoeg tegen hen bent. Maar zo werkt het nou eenmaal niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 04-10-2010 19:51:45 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:47:07 #35
104871 remlof
Europees federalist
pi_87180642
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Houd toch eens over Fortuyn, overschatte randdebiel. Overigens is het natuurlijk onzinnig te stellen dat integratie niet kan verslechteren. Au contraire. Dit kabinet benadrukt meer dan ooit de verschillen tussen allochtonen (lees: moslims) en autochtonen. Dat zorgt voor meer segregeert meer dan een PvdA voorstel ooit had kunnen doen. Jij, en de de rest van de PVV-achterban, denkt dat mensen zich aanpassen als je maar hard genoeg tegen hen bent. Maar zo werkt het nou eenmaal niet.
Precies, als ik als moslim net in dit land was aangekomen zou ik nu misschien overwegen te vertrekken, maar als mijn kinderen hier zijn opgegroeid niet, dan zou ik mij juist hevig gaan verzetten tegen het te voeren contraproductieve beleid.
pi_87180774
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Precies, als ik als moslim net in dit land was aangekomen zou ik nu misschien overwegen te vertrekken, maar als mijn kinderen hier zijn opgegroeid niet, dan zou ik mij juist hevig gaan verzetten tegen het te voeren contraproductieve beleid.
Is je aanpassen geen optie dan? Natuurlijk betekent dat niet dat je naar de pijpen van de PVV moet dansen.
pi_87180855
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Is je aanpassen geen optie dan? Natuurlijk betekent dat niet dat je naar de pijpen van de PVV moet dansen.
Definieer aanpassen.
pi_87180878
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Definieer aanpassen.
Definieer hevig verzetten.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:54:22 #39
104871 remlof
Europees federalist
pi_87180941
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ja natuurlijk moet dat, maar juist bij de probleemgevallen moet dat ondersteund worden door integratieprojecten van de overheid. En laat ze daar nou net het budget voor schrappen. Dat stond niet in de programma's van de VVD en CDA hoor.
pi_87181013
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:54 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja natuurlijk moet dat, maar juist bij de probleemgevallen moet dat ondersteund worden door integratieprojecten van de overheid. En laat ze daar nou net het budget voor schrappen. Dat stond niet in de programma's van de VVD en CDA hoor.
Absoluut.
Dat moet actief gestimuleerd en ondersteund worden, want dat gaat natuurlijk niet vanzelf. Zeker niet bij mensen die hier al verschillende jaren aanwezig zijn.
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:56:15 #41
104871 remlof
Europees federalist
pi_87181017
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:53 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Klachten indienen, me aansluiten bij bewegingen die het beleid van dit kabinet veroordelen etc.
pi_87181146
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:53 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Panden kraken en demonstraties houden.
pi_87181216
Aansluiten bij een politieke partij.
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:01:53 #44
104871 remlof
Europees federalist
pi_87181268
Effe de Haatzaaier kijken in het journaal.
pi_87181278
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:00 schreef IHVK het volgende:
Aansluiten bij een politieke partij.
De moslimpartij :o
pi_87181696
Kan ja. Niks voor mij maar goed.
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:12:36 #47
318081 RidgeF
DJ for Life!
pi_87181771
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:01 schreef remlof het volgende:
Effe de Haatzaaier kijken in het journaal.
Kansloos die man vertegenwoordigt de gedachten van miljoenen nederlanders.
Ondanks alle onzin blijft er niets mooiers dan radio maken..........
pi_87181854
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:11 schreef Toad het volgende:
Ron Fresen (NOS) zegt dat dit de mogelijke oplossing wordt:
Koppejan en Ferrier blijven in de fractie, blokkeren de komst van het kabinet niet en krijgen de vrijheid om bij bepaalde voorstellen voor of tegen te stemmen. De fractie zal als geheel zich scherper afzetten tegen de PVV.
Dus dan gedogen dit kabinet: twee volksvertegenwoordigers van het CDA, en wel een kabinet, dat zij niet zien zitten, waarin hun partij zit, hebben daarbij steun van een derde van de aanwezige CDA-leden op een crisiscongres; een rechts-extremistische politieke organisatie die van mening is dat moslims een wezenlijk onbetrouwbaar gevaar voor onze samenleving zijn, die minder rechten zouden moeten hebben dan niet-moslims en gedeporteerd moeten worden; en een moralistische, repressieve radicale christenpartij.

En dat allemaal zodat de we 130 mogen rijden en de PvdA niet in de regering zit.

Ik ga smullen de komende tijd.
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:17:01 #49
104871 remlof
Europees federalist
pi_87182009
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:12 schreef RidgeF het volgende:

[..]

Kansloos die man vertegenwoordigt de gedachten van miljoenen nederlanders.
De mensen die PVV stemmen willen met name dat de problemen met bepaalde groepen allochtonen worden opgelost. Dat gaat Wilders niet doen, hij is alleen maar gebaat bij nog meer problemen, zie mijn vorige posts in dit topic.
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:20:29 #50
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_87182182
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:14 schreef Holograph het volgende:

[..]

Omdat de SGP ook meedoet?
Is er dan een gedoogakkoord met de SGP? De mannenbroeders doen formeel nog helemaal niet mee in de formatie. Pas in een volgende informatieronde komen ze eventueel in beeld. Als het huidige pvc-akkoord geen meerderheid heeft is deze informatieronde mislukt. En dan is het nog maar de vraag of de VVD nóg een kans krijgt.
Never explain, never apologize.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')