Zeker weten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
Aha, en uit mijn eerdere reacties maak jij op dat ik met twee maten meet?
Of misschien is een cursus begrijpend lezen een aanrader voor jou. Dat zal je schrijfvermogen ook goed doen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
daar (van): waar?(van?)
het : het?
je schrijft nu veel onduidelijker dan ik ooit deed hoor.
Die aanname kun jij ongetwijfeld staven met concrete voorbeelden. Toch?quote:
Uiteraard, ik weet ook dat het geen nut heeft, tijd kost, en niet door jou/anderen gewaardeerd zal worden wanneer ik je links en rechts met je links, rechts om je oren slaquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Die aanname kun jij ongetwijfeld staven met concrete voorbeelden. Toch?
Ik ook niet, sterker, ik ontken dat in bijv. de POL verkiezingsuitslag.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook niet dat ik meer intelligentie bezit.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:21 schreef Monidique het volgende:
Ik ben zo geweldig, en dat zit ik toch op zo'n forum met volslagen idioten. Kwelling is cool.
Doch, uw aanwezigheid doet menig omstander idioot lijken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:21 schreef Monidique het volgende:
Ik ben zo geweldig, en dat zit ik toch op zo'n forum met volslagen idioten. Kwelling is cool.
In Being and Nothingness and Fondue, Sartre mentions a young, handsome man - possibly his lover - called Pierre startlingly often. Disappointingly enough for Jean-Paul, Pierre never turns up to their dates in cafe's, leaving only a terrible void for Sartre, causing Sartre to watch the men playing at being waiters, in a search for another café going lover.quote:
Zonde is dat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef Monolith het volgende:
Ik plan mijn ziek zijn toch elke keer weer verkeerd.
Bier drinken schijnt te helpen. Ongeacht de problematiek.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef Monolith het volgende:
Ik plan mijn ziek zijn toch elke keer weer verkeerd.
Tegen ziek zijn helpt wodka beter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Bier drinken schijnt te helpen. Ongeacht de problematiek.
Die is leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:21 schreef Monidique het volgende:
Heb je een op gesloten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:54 schreef Arglist het volgende:
Nee, nee dat is een andere Pierre. Ik heb het over een specifieke Pierre die op Fokthesystem lijkt. Een op gesloten ziel, alleen, met zijn waanbeelden onverstaanbare taal uitslaand.
Hoewel niet uit te sluiten valt dat mijn Pierre ook met deze Pierre te maken heeft. Ik heb Sartre gelezen, geen studie naar zijn persoonlijke leven gedaan, hoewel het nauw met elkaar verweven is natuurlijk.
Hij doet ook een beetje denken aan Les Autres, of niet?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:20 schreef Arglist het volgende:
Fokthesystem doet mij dan ook vooral denken aan Pierre uit La chambre van Jean-Paul Sartre, alleen dan met een computer en internet. Voor de kenners onder ons natuurlijk.
Pierre c'est toi?
Je bevestigt dus wat ik zeg.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef Picchia het volgende:
Hah
Maar de huidige Joden komen - zover ik weet - niet uit het buitenland. Tenminste, niet de huidige generatie of één of twee generaties terug of iets. Het zijn autochtonen, om maar eens een toevallig handige doch loze term te gebruiken. Daarom is de ophef ook groter
Als Roemenen terug gaan dan zingt iedereen ook numa numa yay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |