Tuintje ziet er gesjellig uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de belangstellende die verwachtingsvol op de opening van Opa's Topic wachten, hier vast een belangrijke update!
Wiems tuin is vrijwel volledig ontdaan van zijn wietplantenehh onkruid natuurlijk...
![]()
[ afbeelding ]
Kan Noah vandaag verder oefenen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
Yup, het duurde even, maar ook Noah heeft de Gangnam Style bijn a onder de knie!!![]()
[ afbeelding ]
Daarom zet ik het hier ook neer Seven!quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wist niet dat Wim "om" was?![]()
[ afbeelding ]
En ik hoor óók nix...
Ik prbeer het eens en vraag aan Wiem's een nummer van Dingetje zoals in onderstaand YouTube filmpje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Wiem's MuzieKKelder is bij vele FOK!-kers al geruime tijd een begrip.
In de weekenden en soms op vrijdagavond draait Wiem op verzoek, waarbij hij iedereen altijd weer verbaast met zijn schier onuitputtelijke platencollectie. En als hij een bepaald nummer zelf niet heeft, heeft hij het in no time van het www gehaald. Kortom: nee is niet te koop.
Op de gezellige chat kan iedereen via een 'private message' zijn favoriete nummer(s) aanvragen en desgewenst met de medeluisteraars meekletsen.
Voor Wiem's MuzieKKelder: http://www.ustream.tv/channel/wiem65
[ afbeelding ]
Je geboortejaarmuziek... je denkt toch niet dâk gek ben om die info vrij te geven hé?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:42 schreef Poezewoes het volgende:
Wim draait muziek vanaf jaren 40 tot nu.![]()
![]()
![]()
![]()
Ook verzoekjes aanvragen is mogelijk.
Morgen streamt Wim hun nieuwe aanwinst nieuw puppy, bruine labrador!
Nieuw speelmakertje voor hun andere hond Noah!
Dacht dat alleen vrouwe hun leeftijd niet wilde vertellen!quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je geboortejaarmuziek... je denkt toch niet dâk gek ben om die info vrij te geven hé?
Nou, laat me lekker een oud wijf zijn dan...quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dacht dat alleen vrouwe hun leeftijd niet wilde vertellen!
Nee joh lolquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, laat me lekker een oud wijf zijn dan...
Whût? Nóg een beest erbij?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:09 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt morgen de nieuwe aanwinst van Wim en Margo hondje Sarah. [ afbeelding ]
Morgen op stream bij Wim!
Noah is een schatjequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja wist ik veel, ik dacht Noah een stoer beest was...
Jahh.. van lieve honden heb je volgens mij minder last dan, laten we een willekeurig huisdier nemen, bijvoorbeeld een Papegaai...quote:
Heb ook een papagaai gehad die is helaas al poosje overleden, was geelkopamazone.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. van lieve honden heb je volgens mij minder last dan, laten we een willekeurig huisdier nemen, bijvoorbeeld een Papegaai...
Aha, ze bestaan dus wel degelijk, die brave papegaaien?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb ook een papagaai gehad die is helaas al poosje overleden, was geelkopamazone.
Als die herrie maakte ging hij in de kooi en en doek eroverheen, was hij stil.
Da's een mooie foto.. huisdieren geven altijd verantwoording, hoe lang ze ook leven!quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:48 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Was al ouwetje mijn gaai!
Foto is 20 jaar geleden gemaakt!
quote:Op zondag 4 november 2012 11:46 schreef Margo37 het volgende:
Ze zijn leuk Poezewoes en Seven![]()
We hebben nog een filmpje gemaakt van mini en maxi, de kennismaking gisteren
Zit je tegen jezelf te kletsen?quote:
Zijn er ook filmpjes in omloop?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:12 schreef Copycat het volgende:
PB wil je vast en zeker met alle plezier een foto van me toesturen. Voor als je uitgekaterd bent.
Vast.quote:
Zullen we ruilen dan?... krijg jij een filmpje van mijquote:
Jammer, je hebt anders best een leuk profieltjequote:Op zondag 25 november 2012 17:03 schreef Copycat het volgende:
Daarvoor moet je dus bij PB zijn. Die heeft een archief.
en ik hoor ook geen muziek ....quote:Op zondag 25 november 2012 23:42 schreef pullup het volgende:
Ik vraag me af waarom hij het een kelder noemt ?
Tja waarom noem jij je Pullup, waarom noem ik mij Poezewoes?quote:Op zondag 25 november 2012 23:42 schreef pullup het volgende:
Ongetwijfeld er wordt gefluisterd....................quote:Op maandag 26 november 2012 11:02 schreef Copycat het volgende:
Interessant verhaal, maar die kelder is natuurlijk wel sinister.
Kunnen ze hun rijke fantasie weer op loslatenquote:Op maandag 26 november 2012 11:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ongetwijfeld er wordt gefluisterd....................
Al je het niet vraagt zul je het nooit weten is mijn deviesquote:Op maandag 26 november 2012 10:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tja waarom noem jij je Pullup, waarom noem ik mij Poezewoes?
Poezewoes was koosnaampje van mijn rode kater Bassie, die helaas naar de Rainbowbridge is
Nu wel?quote:Op maandag 26 november 2012 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Al je het niet vraagt zul je het nooit weten is mijn devies
En soms krijg je antwoord op vragen die je nooit gesteld hebt en dat is mooi meegenomen
Ik vond het ook al een beetje gothic klinken maar had nog geen SM associaties
Nog steeds nietquote:
Misschien weet de TS het?quote:Op zondag 25 november 2012 23:42 schreef pullup het volgende:
In de ruimste zin van het woord heb je gelijk natuurlijk... radio uitzenden is óók streamen natuurlijk!quote:
Ja af en toe beweegt ter wat in beeld hè, jij was opa gewend natuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In de ruimste zin van het woord heb je gelijk natuurlijk... radio uitzenden is óók streamen natuurlijk!Hoe stom kan ik ook zijn...
Ha, U reageert wel prettig snel, dat is wel weer leuk vandaag de dag..quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja af en toe beweegt ter wat in beeld hè, jij was opa gewend natuurlijk
Dank Uquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha, U reageert wel prettig snel, dat is wel weer leuk vandaag de dag..
Het gaat best wel lekker met Noah en Sarah verder zie ik? Iets hogere resolutie zou wel leuker zijn ...quote:
Daar heb ik geen verstand vanquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat best wel lekker met Noah en Sarah verder zie ik? Iets hogere resolutie zou wel leuker zijn ...
Geeft nix, zoals een goed gezegde zegt, We drinken een Glas, we doen een Plas en alles blijft zoals het Was...quote:
Dealquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geeft nix, zoals een goed gezegde zegt, We drinken een Glas, we doen een Plas en alles blijft zoals het Was...
Leuk..quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Deal
Maar zal het doorgeven aan Wim, alhoewel zal hij het zelf wel lezen, en met de troela's gaat het uitstekend ja
Jij dan?quote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Gedumd het volgende:
Betaald deze Josti wel bumastemra rechten en sena om muziek uit te zenden????
Nee ik zend niet uit! kale aandachts trekkende Josti wel,dus moet je er voor betalenquote:
En daar lig jij wakker van zeker, dan ken ik nog wel een paar oplichtersquote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef Gedumd het volgende:
[..]
Nee ik zend niet uit! kale aandachts trekkende Josti wel,dus moet je er voor betalen![]()
Duidelijk gevalletje ,helemaal van het padje afquote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En daar lig jij wakker van zeker, dan ken ik nog wel een paar oplichters
Wat doe je in dit topic dan, dan wil jij aandanchtquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Gedumd het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje ,helemaal van het padje af
quote:Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wat doe je in dit topic dan, dan wil jij aandancht
Tis uitgescheten en wat moet je dan hequote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef Toverheks het volgende:
Gedumpd is de grote leider van de jostiband, dus nu jaloers dat een afgedwaalde josti het zo leuk maakt voor zijn sjatters en zijn luisteraars
af en toe nog een stuiptrekking maar daar blijft het eigenlijk bij, dus ik zwaai Gedumd even uitquote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tis uitgescheten en wat moet je dan he
Leuke Caps Poezewoes, jammer dat ik er niet was vanmiddag en vanavond, maar door je caps was ik er toch een beetje bijquote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef Poezewoes het volgende:
Wim draait kerstnummers!
[ afbeelding ]
Dit is trouwens Sarah Poezewoes, Noah is een beetje te zwaar voor op schootquote:
Zat er al aan te twijfelenquote:Op maandag 24 december 2012 11:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dit is trouwens Sarah Poezewoes, Noah is een beetje te zwaar voor op schoot
Die plaatjes lijken zo klein als je ze kopieerd!quote:
Geen idee wie Rinus is , maar bij deze streamer is het knoert gezelligquote:Op maandag 21 januari 2013 14:26 schreef kukelesoantje het volgende:
Is dat de Rinus onder de DJ`s ??
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:26 schreef kukelesoantje het volgende:
Nou zeg dat welquote:
Ja ik had gister idd lol het was gezellig bij Wimquote:
Er is al een Rinus topic geopend elders in dit forum door een fan van hemquote:Op maandag 21 januari 2013 14:26 schreef kukelesoantje het volgende:
Dus die Rinus heeft al een fanquote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Er is al een Rinus topic geopend elders in dit forum door een fan van hem
Nope, moet ook werken hè, heeft een leven en dan nog een partner die niet op de bank ligt te meurenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef QuarterBack het volgende:
Ik heb ook hier even meegekeken gisteren, maar deze streamer is er niet elke dag?
Bedoel natuurlijk jarenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef annie68 het volgende:
Bij wim is het altijd heel gezellig.
mooie muziek en altijd een vrolijk gezicht van wim.
Van mij mag hij nog jarn blijven.
Op de chat ook altijd heel gezellig.
Dat is nog ouderwets zeg plaatjes draaien, in het huidige youtube en mp3 tijdperk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen draait Wiem plaatjes voor ons "in het echt" zoals als het hoort...![]()
[ afbeelding ]
Denk ook niet dat het grammofoonplaten zijn, al hoewel mijn kleindochter, die bezoekt wel eens rommelmarkten en komt dan wel met LP's enzo thuis.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:08 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Dat is nog ouderwets zeg plaatjes draaien, in het huidige youtube en mp3 tijdperk.
Volgens een DM die ik kreeg was er veel roddel en achterklap op die chat.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef annie68 het volgende:
Bij wim is het altijd heel gezellig.
mooie muziek en altijd een vrolijk gezicht van wim.
Van mij mag hij nog jarn blijven.
Op de chat ook altijd heel gezellig.
Kom eens kijkenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:08 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Volgens een DM die ik kreeg was er veel roddel en achterklap op die chat.
Vooral over fokkers klopt dat ???
Dus of dat nu zo gezellig is weet ik niet!!
Schande die DM's, moesten ze verbieden en vooral als je er niet van houdtquote:Op zondag 27 januari 2013 20:08 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Nee ik bedankt voor de eer want wat ik lees in een log van die chat, nee dank u niet mijn stijl om daar aan mee te gaan doen.quote:
Hahaha.. nee bedankt, maar wel infovissen...is een leukequote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Nee ik bedankt voor de eer want wat ik lees in een log van die chat, nee dank u niet mijn stijl om daar aan mee te gaan doen.
Maar wie ben jij dan daar Karolientje zeker ???
Ow ben je er zo een die logs opgestuurd krijgt, das net zoiets als oude kranten die gooi je in de kattenbak, en op de markt pakken ze er bloemkolen mee in.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Nee ik bedankt voor de eer want wat ik lees in een log van die chat, nee dank u niet mijn stijl om daar aan mee te gaan doen.
Het houdt niet van DM maar wel van logs lezen van een chat waar je niet komtquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Vertel dan maar wat is jou stijl ? alleen logs lezen en dan hier commentaar leverenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het leek er even op dat jullie massaal die lieve kukelesoantje aan het demoniseren waren.quote:
Nee hoor het was gezellig gisteren op de stream bij Wim.quote:
mee eens Poezewoesquote:Op maandag 28 januari 2013 10:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hoor het was gezellig gisteren op de stream bij Wim.
Als je goed leest begon het lieveheersbeesje, dat blijkt geen onbekende te zijn, die reageert vaak op mijn post.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het leek er even op dat jullie massaal die lieve kukelesoantje aan het demoniseren waren.
Het is een schandequote:Op maandag 28 januari 2013 10:36 schreef Margo37 het volgende:
Dat kukelgeval komt ineens opduiken onder het zgn mom van "fan van Rinus" en krijgt logs van een chat![]()
Misschien dat "het" zichzelf nog geloofd
Psies, acherbaks gedoequote:
Dit dus!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:08 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Ik haal vast de pek en verenquote:
En vooral veel ongewenste, ligt er maar net aan van wie hèquote:
Mijn Oom stond vroeger op markten met olie en vetten, en ook dat stinkspul!quote:
Misschien alleen voor goede verstaander, en niet te zien voor sommige mensen!quote:Op maandag 28 januari 2013 10:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En vooral veel ongewenste, ligt er maar net aan van wie hè
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mijn Oom stond vroeger op markten met olie en vetten, en ook dat stinkspul!
Stinkspul was teer, wel grappig om te lezen, die uitleg hier, maar we houden de moed erin.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dan heeft hij een mooi voorraadje voor je om die kukelesoantje de stad uit te jagen/
En nu vraag ik me af wat dat stinkspul is![]()
Grappig en verkocht hij daadwerkelijk teer ?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Stinkspul was teer, wel grappig om te lezen, die uitleg hier, maar we houden de moed erin.
Stond in de schuur bij mijn opa, en het stonk like hell.
Van mij ook hoor hij/zij doet zijn best maar, Jammer dat wij ons altijd moeten bewijzen, en een ander niet!quote:Op maandag 28 januari 2013 10:46 schreef pullup het volgende:
Nou Kukelesoantje je mag van mij blijven hooren je hoeft niet eens op die chat in te willen loggen.
Jij hoeft je ook niet te bewijzen hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Van mij ook hoor hij/zij doet zijn best maar, Jammer dat wij ons altijd moeten bewijzen, en een ander niet!
Ja zijn klanten waren de boeren in de omgeving van Gouda, mijn opa was trouwens klompenmaker, zo'n ouderwedse die uit een stuk hout mooie klompen kon maken niks machinaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Grappig en verkocht hij daadwerkelijk teer ?
Ik ben gek op alle oude ambachten, alles wat nog echt handgemaakt is.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja zijn klanten waren de boeren in de omgeving van Gouda, mijn opa was trouwens klompenmaker, zo'n ouderwedse die uit een stuk hout mooie klompen kon maken niks machinaal.
Hij werkte aan huis had een grote schuur, dus tijd zat voor nageslacht, ze hadden 16 kinderen kunnen hebben, zijn er toen 10 overgebleven. Een ervan was mijn moeder.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben gek op alle oude ambachten, alles wat nog echt handgemaakt is.
Dan was hij ook in dat ambacht goedquote:Op maandag 28 januari 2013 10:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hij werkte aan huis had een grote schuur, dus tijd zat voor nageslacht, ze hadden 16 kinderen kunnen hebben, zijn er toen 10 overgebleven. Een ervan was mijn moeder.
Nee opa is al jaren geleden overleden, niemand heeft het overgenomen.quote:
Helaasquote:Op maandag 28 januari 2013 11:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee opa is al jaren geleden overleden, niemand heeft het overgenomen.
Ja kon er uren naar kijken als hij klompen aan het maken was, de geur van hout.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas, ik zie ondertussen dat er nog wel echt ouderwets ambachtelijke klompenmakers bestaan gelukkig.
Toch nog een beetje on topic, als Wim maar niet denkt dat het een verzoekje is en te vaak naar die meid kijktquote:
Kijken mag maar aankomen nietquote:Op maandag 28 januari 2013 12:52 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Toch nog een beetje on topic, als Wim maar niet denkt dat het een verzoekje is en te vaak naar die meid kijkt
Nah vooruit, als jij het zegtquote:
Buiten honger krijgen, maar thuis komen om te eten!quote:
Wel nee , die logs krijg je toch welquote:Op maandag 28 januari 2013 10:46 schreef pullup het volgende:
Nou Kukelesoantje je mag van mij blijven hooren je hoeft niet eens op die chat in te willen loggen.
Precies ligt aan je eigen instelling, en hoe je dat interpreteert.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:02 schreef Margo37 het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, bij Wim is ook weleens geneuzel van dit en dat en op welke fora/chats heb je dat niet![]()
De "kern" is gezelligheid en mensen die bij voorbaat al denken te weten hoe en wat er speelt of gespeeld heeft hoeven ook helemaal niet te komen, lekker laten denken![]()
Je mag/kan er van alles bespreken (met respect) of alleen de stream kijken kan ook, vrijheid blijheid
Is toch ook vreemd, "nieuw" bij Fok en dan zo reageren over een chat en logs lezen, en dan zijn wij de rellers weer, wordt een beetje voorspelbaarquote:Op maandag 28 januari 2013 13:05 schreef selam het volgende:
[..]
Wel nee , die logs krijg je toch wel![]()
Juist Margoquote:Op maandag 28 januari 2013 13:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Is toch ook vreemd, "nieuw" bij Fok en dan zo reageren over een chat en logs lezen, en dan zijn wij de rellers weer, wordt een beetje voorspelbaar
Ik zou er nog even op doorgaan met zijn allen jaquote:Op maandag 28 januari 2013 13:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Is toch ook vreemd, "nieuw" bij Fok en dan zo reageren over een chat en logs lezen, en dan zijn wij de rellers weer, wordt een beetje voorspelbaar
Ja jij komt hier raar doen tochquote:Op maandag 28 januari 2013 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou er nog even op doorgaan met zijn allen ja
Ik zou er nog een weekje over doorzeiken om te bewijzen dat je geen reller bentquote:
Ja en jij zoekt het opquote:Op maandag 28 januari 2013 13:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou er nog een weekje over doorzeiken om te bewijzen dat je geen reller bent
Huh .......Wat die je zelf ?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou er nog even op doorgaan met zijn allen ja
Iets met kwartjes en jackpotsquote:
Heeft ook logs gehad denkquote:
quote:
quote:
Ik kan er ook geen touw aan vastknopenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:27 schreef Copycat het volgende:
Er gaat weer een hoop langs me heen, geloof ik.
Kan je nog altijd aan kukel vragen mocht je belangstelling hebben, blijkbaar wel want je gaat er zo op doorquote:Op maandag 28 januari 2013 16:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen touw aan vastknopen
Zeg het met muziekquote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef pullup het volgende:
Ik ken wel een leuk liedje dat het hier waarschijnlijk goed zal doen
Wil je ook logs? Gewoon om vragen hoor, ze hebben er genoeg hier.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:27 schreef Copycat het volgende:
Er gaat weer een hoop langs me heen, geloof ik.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:38 schreef Margo37 het volgende:
Was allang bekend dat sommige graag zouden zien dat dit topic ook zou sluiten, heb je die log ook toevallig Kukel?
Dat mag hier allemaal niet dat geneuzel en hoeft ook niet, is ooit al eerder gezegd dat dat bekend was, ik snap het iig wel.quote:
Het is gewoon een topic hoor, en het is op stream dus hoort hier.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:43 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat mag hier allemaal niet dat geneuzel en hoeft ook niet, is ooit al eerder gezegd dat dat bekend was, ik snap het iig wel.
Ging over logs.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is gewoon een topic hoor, en het is op stream dus hoort hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |