Je geboortejaarmuziek... je denkt toch niet dâk gek ben om die info vrij te geven hé?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:42 schreef Poezewoes het volgende:
Wim draait muziek vanaf jaren 40 tot nu.![]()
![]()
![]()
![]()
Ook verzoekjes aanvragen is mogelijk.
Morgen streamt Wim hun nieuwe aanwinst nieuw puppy, bruine labrador!
Nieuw speelmakertje voor hun andere hond Noah!
Dacht dat alleen vrouwe hun leeftijd niet wilde vertellen!quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je geboortejaarmuziek... je denkt toch niet dâk gek ben om die info vrij te geven hé?
Nou, laat me lekker een oud wijf zijn dan...quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dacht dat alleen vrouwe hun leeftijd niet wilde vertellen!
Nee joh lolquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, laat me lekker een oud wijf zijn dan...
Whût? Nóg een beest erbij?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:09 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt morgen de nieuwe aanwinst van Wim en Margo hondje Sarah. [ afbeelding ]
Morgen op stream bij Wim!
Noah is een schatjequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja wist ik veel, ik dacht Noah een stoer beest was...
Jahh.. van lieve honden heb je volgens mij minder last dan, laten we een willekeurig huisdier nemen, bijvoorbeeld een Papegaai...quote:
Heb ook een papagaai gehad die is helaas al poosje overleden, was geelkopamazone.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. van lieve honden heb je volgens mij minder last dan, laten we een willekeurig huisdier nemen, bijvoorbeeld een Papegaai...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |