Het is een schandequote:Op maandag 28 januari 2013 10:36 schreef Margo37 het volgende:
Dat kukelgeval komt ineens opduiken onder het zgn mom van "fan van Rinus" en krijgt logs van een chat![]()
Misschien dat "het" zichzelf nog geloofd
Psies, acherbaks gedoequote:
Dit dus!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:08 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Volgens een DM die ik kreeg was er veel roddel en achterklap op die chat.
Vooral over fokkers klopt dat ???
Dus of dat nu zo gezellig is weet ik niet!!
Ik haal vast de pek en verenquote:
En vooral veel ongewenste, ligt er maar net aan van wie hèquote:
Mijn Oom stond vroeger op markten met olie en vetten, en ook dat stinkspul!quote:
Misschien alleen voor goede verstaander, en niet te zien voor sommige mensen!quote:Op maandag 28 januari 2013 10:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En vooral veel ongewenste, ligt er maar net aan van wie hè
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mijn Oom stond vroeger op markten met olie en vetten, en ook dat stinkspul!
Stinkspul was teer, wel grappig om te lezen, die uitleg hier, maar we houden de moed erin.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dan heeft hij een mooi voorraadje voor je om die kukelesoantje de stad uit te jagen/
En nu vraag ik me af wat dat stinkspul is![]()
Grappig en verkocht hij daadwerkelijk teer ?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Stinkspul was teer, wel grappig om te lezen, die uitleg hier, maar we houden de moed erin.
Stond in de schuur bij mijn opa, en het stonk like hell.
Van mij ook hoor hij/zij doet zijn best maar, Jammer dat wij ons altijd moeten bewijzen, en een ander niet!quote:Op maandag 28 januari 2013 10:46 schreef pullup het volgende:
Nou Kukelesoantje je mag van mij blijven hooren je hoeft niet eens op die chat in te willen loggen.
Jij hoeft je ook niet te bewijzen hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Van mij ook hoor hij/zij doet zijn best maar, Jammer dat wij ons altijd moeten bewijzen, en een ander niet!
Ja zijn klanten waren de boeren in de omgeving van Gouda, mijn opa was trouwens klompenmaker, zo'n ouderwedse die uit een stuk hout mooie klompen kon maken niks machinaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Grappig en verkocht hij daadwerkelijk teer ?
Ik ben gek op alle oude ambachten, alles wat nog echt handgemaakt is.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja zijn klanten waren de boeren in de omgeving van Gouda, mijn opa was trouwens klompenmaker, zo'n ouderwedse die uit een stuk hout mooie klompen kon maken niks machinaal.
Hij werkte aan huis had een grote schuur, dus tijd zat voor nageslacht, ze hadden 16 kinderen kunnen hebben, zijn er toen 10 overgebleven. Een ervan was mijn moeder.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben gek op alle oude ambachten, alles wat nog echt handgemaakt is.
Dan was hij ook in dat ambacht goedquote:Op maandag 28 januari 2013 10:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hij werkte aan huis had een grote schuur, dus tijd zat voor nageslacht, ze hadden 16 kinderen kunnen hebben, zijn er toen 10 overgebleven. Een ervan was mijn moeder.
Nee opa is al jaren geleden overleden, niemand heeft het overgenomen.quote:
Helaasquote:Op maandag 28 januari 2013 11:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee opa is al jaren geleden overleden, niemand heeft het overgenomen.
Ja kon er uren naar kijken als hij klompen aan het maken was, de geur van hout.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas, ik zie ondertussen dat er nog wel echt ouderwets ambachtelijke klompenmakers bestaan gelukkig.
Toch nog een beetje on topic, als Wim maar niet denkt dat het een verzoekje is en te vaak naar die meid kijktquote:
Kijken mag maar aankomen nietquote:Op maandag 28 januari 2013 12:52 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Toch nog een beetje on topic, als Wim maar niet denkt dat het een verzoekje is en te vaak naar die meid kijkt
Nah vooruit, als jij het zegtquote:
Buiten honger krijgen, maar thuis komen om te eten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |