Helaasquote:Op maandag 28 januari 2013 11:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee opa is al jaren geleden overleden, niemand heeft het overgenomen.
Ja kon er uren naar kijken als hij klompen aan het maken was, de geur van hout.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas, ik zie ondertussen dat er nog wel echt ouderwets ambachtelijke klompenmakers bestaan gelukkig.
Toch nog een beetje on topic, als Wim maar niet denkt dat het een verzoekje is en te vaak naar die meid kijktquote:
Kijken mag maar aankomen nietquote:Op maandag 28 januari 2013 12:52 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Toch nog een beetje on topic, als Wim maar niet denkt dat het een verzoekje is en te vaak naar die meid kijkt
Nah vooruit, als jij het zegtquote:
Buiten honger krijgen, maar thuis komen om te eten!quote:
Wel nee , die logs krijg je toch welquote:Op maandag 28 januari 2013 10:46 schreef pullup het volgende:
Nou Kukelesoantje je mag van mij blijven hooren je hoeft niet eens op die chat in te willen loggen.
Precies ligt aan je eigen instelling, en hoe je dat interpreteert.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:02 schreef Margo37 het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, bij Wim is ook weleens geneuzel van dit en dat en op welke fora/chats heb je dat niet![]()
De "kern" is gezelligheid en mensen die bij voorbaat al denken te weten hoe en wat er speelt of gespeeld heeft hoeven ook helemaal niet te komen, lekker laten denken![]()
Je mag/kan er van alles bespreken (met respect) of alleen de stream kijken kan ook, vrijheid blijheid
Is toch ook vreemd, "nieuw" bij Fok en dan zo reageren over een chat en logs lezen, en dan zijn wij de rellers weer, wordt een beetje voorspelbaarquote:Op maandag 28 januari 2013 13:05 schreef selam het volgende:
[..]
Wel nee , die logs krijg je toch wel![]()
Juist Margoquote:Op maandag 28 januari 2013 13:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Is toch ook vreemd, "nieuw" bij Fok en dan zo reageren over een chat en logs lezen, en dan zijn wij de rellers weer, wordt een beetje voorspelbaar
Ik zou er nog even op doorgaan met zijn allen jaquote:Op maandag 28 januari 2013 13:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Is toch ook vreemd, "nieuw" bij Fok en dan zo reageren over een chat en logs lezen, en dan zijn wij de rellers weer, wordt een beetje voorspelbaar
Ja jij komt hier raar doen tochquote:Op maandag 28 januari 2013 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou er nog even op doorgaan met zijn allen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |