Is toch ook vreemd, "nieuw" bij Fok en dan zo reageren over een chat en logs lezen, en dan zijn wij de rellers weer, wordt een beetje voorspelbaarquote:Op maandag 28 januari 2013 13:05 schreef selam het volgende:
[..]
Wel nee , die logs krijg je toch wel![]()
Juist Margoquote:Op maandag 28 januari 2013 13:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Is toch ook vreemd, "nieuw" bij Fok en dan zo reageren over een chat en logs lezen, en dan zijn wij de rellers weer, wordt een beetje voorspelbaar
Ik zou er nog even op doorgaan met zijn allen jaquote:Op maandag 28 januari 2013 13:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Is toch ook vreemd, "nieuw" bij Fok en dan zo reageren over een chat en logs lezen, en dan zijn wij de rellers weer, wordt een beetje voorspelbaar
Ja jij komt hier raar doen tochquote:Op maandag 28 januari 2013 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou er nog even op doorgaan met zijn allen ja
Ik zou er nog een weekje over doorzeiken om te bewijzen dat je geen reller bentquote:
Ja en jij zoekt het opquote:Op maandag 28 januari 2013 13:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou er nog een weekje over doorzeiken om te bewijzen dat je geen reller bent
Huh .......Wat die je zelf ?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou er nog even op doorgaan met zijn allen ja
Iets met kwartjes en jackpotsquote:
Heeft ook logs gehad denkquote:
quote:
quote:
Ik kan er ook geen touw aan vastknopenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:27 schreef Copycat het volgende:
Er gaat weer een hoop langs me heen, geloof ik.
Kan je nog altijd aan kukel vragen mocht je belangstelling hebben, blijkbaar wel want je gaat er zo op doorquote:Op maandag 28 januari 2013 16:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen touw aan vastknopen
Zeg het met muziekquote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef pullup het volgende:
Ik ken wel een leuk liedje dat het hier waarschijnlijk goed zal doen
Wil je ook logs? Gewoon om vragen hoor, ze hebben er genoeg hier.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:27 schreef Copycat het volgende:
Er gaat weer een hoop langs me heen, geloof ik.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:38 schreef Margo37 het volgende:
Was allang bekend dat sommige graag zouden zien dat dit topic ook zou sluiten, heb je die log ook toevallig Kukel?
Dat mag hier allemaal niet dat geneuzel en hoeft ook niet, is ooit al eerder gezegd dat dat bekend was, ik snap het iig wel.quote:
Het is gewoon een topic hoor, en het is op stream dus hoort hier.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:43 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat mag hier allemaal niet dat geneuzel en hoeft ook niet, is ooit al eerder gezegd dat dat bekend was, ik snap het iig wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |