Dat is nog ouderwets zeg plaatjes draaien, in het huidige youtube en mp3 tijdperk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen draait Wiem plaatjes voor ons "in het echt" zoals als het hoort...![]()
[ afbeelding ]
Denk ook niet dat het grammofoonplaten zijn, al hoewel mijn kleindochter, die bezoekt wel eens rommelmarkten en komt dan wel met LP's enzo thuis.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:08 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Dat is nog ouderwets zeg plaatjes draaien, in het huidige youtube en mp3 tijdperk.
Volgens een DM die ik kreeg was er veel roddel en achterklap op die chat.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef annie68 het volgende:
Bij wim is het altijd heel gezellig.
mooie muziek en altijd een vrolijk gezicht van wim.
Van mij mag hij nog jarn blijven.
Op de chat ook altijd heel gezellig.
Kom eens kijkenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:08 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Volgens een DM die ik kreeg was er veel roddel en achterklap op die chat.
Vooral over fokkers klopt dat ???
Dus of dat nu zo gezellig is weet ik niet!!
Schande die DM's, moesten ze verbieden en vooral als je er niet van houdtquote:Op zondag 27 januari 2013 20:08 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Volgens een DM die ik kreeg was er veel roddel en achterklap op die chat.
Vooral over fokkers klopt dat ???
Dus of dat nu zo gezellig is weet ik niet!!
Nee ik bedankt voor de eer want wat ik lees in een log van die chat, nee dank u niet mijn stijl om daar aan mee te gaan doen.quote:
Hahaha.. nee bedankt, maar wel infovissen...is een leukequote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Nee ik bedankt voor de eer want wat ik lees in een log van die chat, nee dank u niet mijn stijl om daar aan mee te gaan doen.
Maar wie ben jij dan daar Karolientje zeker ???
Ow ben je er zo een die logs opgestuurd krijgt, das net zoiets als oude kranten die gooi je in de kattenbak, en op de markt pakken ze er bloemkolen mee in.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Nee ik bedankt voor de eer want wat ik lees in een log van die chat, nee dank u niet mijn stijl om daar aan mee te gaan doen.
Het houdt niet van DM maar wel van logs lezen van een chat waar je niet komtquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Vertel dan maar wat is jou stijl ? alleen logs lezen en dan hier commentaar leverenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het leek er even op dat jullie massaal die lieve kukelesoantje aan het demoniseren waren.quote:
Nee hoor het was gezellig gisteren op de stream bij Wim.quote:
mee eens Poezewoesquote:Op maandag 28 januari 2013 10:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hoor het was gezellig gisteren op de stream bij Wim.
Als je goed leest begon het lieveheersbeesje, dat blijkt geen onbekende te zijn, die reageert vaak op mijn post.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het leek er even op dat jullie massaal die lieve kukelesoantje aan het demoniseren waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |