Zit je tegen jezelf te kletsen?quote:
Zijn er ook filmpjes in omloop?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:12 schreef Copycat het volgende:
PB wil je vast en zeker met alle plezier een foto van me toesturen. Voor als je uitgekaterd bent.
Vast.quote:
Zullen we ruilen dan?... krijg jij een filmpje van mijquote:
Jammer, je hebt anders best een leuk profieltjequote:Op zondag 25 november 2012 17:03 schreef Copycat het volgende:
Daarvoor moet je dus bij PB zijn. Die heeft een archief.
en ik hoor ook geen muziek ....quote:Op zondag 25 november 2012 23:42 schreef pullup het volgende:
Ik vraag me af waarom hij het een kelder noemt ?
Tja waarom noem jij je Pullup, waarom noem ik mij Poezewoes?quote:Op zondag 25 november 2012 23:42 schreef pullup het volgende:
Ik vraag me af waarom hij het een kelder noemt ?
Ongetwijfeld er wordt gefluisterd....................quote:Op maandag 26 november 2012 11:02 schreef Copycat het volgende:
Interessant verhaal, maar die kelder is natuurlijk wel sinister.
Kunnen ze hun rijke fantasie weer op loslatenquote:Op maandag 26 november 2012 11:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ongetwijfeld er wordt gefluisterd....................
Al je het niet vraagt zul je het nooit weten is mijn deviesquote:Op maandag 26 november 2012 10:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tja waarom noem jij je Pullup, waarom noem ik mij Poezewoes?
Poezewoes was koosnaampje van mijn rode kater Bassie, die helaas naar de Rainbowbridge is
Nu wel?quote:Op maandag 26 november 2012 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Al je het niet vraagt zul je het nooit weten is mijn devies
En soms krijg je antwoord op vragen die je nooit gesteld hebt en dat is mooi meegenomen
Ik vond het ook al een beetje gothic klinken maar had nog geen SM associaties
Nog steeds nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |