Misschien weet de TS het?quote:Op zondag 25 november 2012 23:42 schreef pullup het volgende:
Ik vraag me af waarom hij het een kelder noemt ?
In de ruimste zin van het woord heb je gelijk natuurlijk... radio uitzenden is óók streamen natuurlijk!quote:
Ja af en toe beweegt ter wat in beeld hè, jij was opa gewend natuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In de ruimste zin van het woord heb je gelijk natuurlijk... radio uitzenden is óók streamen natuurlijk!Hoe stom kan ik ook zijn...
Ha, U reageert wel prettig snel, dat is wel weer leuk vandaag de dag..quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja af en toe beweegt ter wat in beeld hè, jij was opa gewend natuurlijk
Dank Uquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha, U reageert wel prettig snel, dat is wel weer leuk vandaag de dag..
Het gaat best wel lekker met Noah en Sarah verder zie ik? Iets hogere resolutie zou wel leuker zijn ...quote:
Daar heb ik geen verstand vanquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat best wel lekker met Noah en Sarah verder zie ik? Iets hogere resolutie zou wel leuker zijn ...
Geeft nix, zoals een goed gezegde zegt, We drinken een Glas, we doen een Plas en alles blijft zoals het Was...quote:
Dealquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geeft nix, zoals een goed gezegde zegt, We drinken een Glas, we doen een Plas en alles blijft zoals het Was...
Leuk..quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Deal
Maar zal het doorgeven aan Wim, alhoewel zal hij het zelf wel lezen, en met de troela's gaat het uitstekend ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |