Nee ik zend niet uit! kale aandachts trekkende Josti wel,dus moet je er voor betalenquote:
En daar lig jij wakker van zeker, dan ken ik nog wel een paar oplichtersquote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef Gedumd het volgende:
[..]
Nee ik zend niet uit! kale aandachts trekkende Josti wel,dus moet je er voor betalen![]()
Duidelijk gevalletje ,helemaal van het padje afquote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En daar lig jij wakker van zeker, dan ken ik nog wel een paar oplichters
Wat doe je in dit topic dan, dan wil jij aandanchtquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Gedumd het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje ,helemaal van het padje af
quote:Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wat doe je in dit topic dan, dan wil jij aandancht
Tis uitgescheten en wat moet je dan hequote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef Toverheks het volgende:
Gedumpd is de grote leider van de jostiband, dus nu jaloers dat een afgedwaalde josti het zo leuk maakt voor zijn sjatters en zijn luisteraars
af en toe nog een stuiptrekking maar daar blijft het eigenlijk bij, dus ik zwaai Gedumd even uitquote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tis uitgescheten en wat moet je dan he
Leuke Caps Poezewoes, jammer dat ik er niet was vanmiddag en vanavond, maar door je caps was ik er toch een beetje bijquote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef Poezewoes het volgende:
Wim draait kerstnummers!
[ afbeelding ]
Dit is trouwens Sarah Poezewoes, Noah is een beetje te zwaar voor op schootquote:
Zat er al aan te twijfelenquote:Op maandag 24 december 2012 11:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dit is trouwens Sarah Poezewoes, Noah is een beetje te zwaar voor op schoot
Die plaatjes lijken zo klein als je ze kopieerd!quote:
Geen idee wie Rinus is , maar bij deze streamer is het knoert gezelligquote:Op maandag 21 januari 2013 14:26 schreef kukelesoantje het volgende:
Is dat de Rinus onder de DJ`s ??
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:26 schreef kukelesoantje het volgende:
Is dat de Rinus onder de DJ`s ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |