SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Hier laatste post.quote:
Tevens FIPO!!!!Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Ja I know, ik zeg alleen maar wat in mijn ogen beste online spel ooit wasquote:
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Soms als ik lekker aan het rushen ben, ''volgt'' mijn wapen opeens iemand door de opening van een deur etc. Heel vaag, maar hij zoomt niet in ;p![]()
Dat is dus de auto-aimquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef BobbanzPS het volgende:
Soms als ik lekker aan het rushen ben, ''volgt'' mijn wapen opeens iemand door de opening van een deur etc. Heel vaag, maar hij zoomt niet in ;pPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Het is toch 47?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik vind de ak wel tegenvallen eigenlijk, en bij de ak-u heb ik het idee dat je scavenger verplicht moet gebruiken.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Hoeveel poppetjes schiet jij dan wel niet neer? Na 10 kills is al mijn ammo pas op hoor met de ak-uquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:02 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind de ak wel tegenvallen eigenlijk, en bij de ak-u heb ik het idee dat je scavenger verplicht moet gebruiken."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
iedereen hier vindt die AK74u helemaal de goeiste.
ik gebruik hem alleen op hardcore omdat ie op core gewoon echt hard zuigt. De famas icm reflex sight is in mijn ogen een stuk beter. Misschien wat minder mobiel maar zeker sterker.
gister weer de AUG vrijgespeeld en op dit moment vind ik dat wel het beste wapen. (waar ik nu uit kan kiezen iig).Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
owja en hardline pro is ook vet.
gister: ammo *dubbeltap* hondjes
en je team maten helpen. "godver weer een spyplane" *dubbeltap*
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Spyplane is op blackbird na het relaxdquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef _GdR_ het volgende:
owja en hardline pro is ook vet.
gister: ammo *dubbeltap* hondjes
en je team maten helpen. "godver weer een spyplane" *dubbeltap*
En mijn favoriete ding aan de 74u is dat je nog zo snel kan strafen als je bent ingezoomed, ideaal voor CQB"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ja blackbird of een uav is handig ja. maar de fun factor van een gunship haalt het nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Spyplane is op blackbird na het relaxd
En mijn favoriete ding aan de 74u is dat je nog zo snel kan strafen als je bent ingezoomed, ideaal voor CQBOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Als ik core speel haal ik lang niet altijd 10 kills met die hoeveelheid ammo.... zeker niet als er ook nog wat longshots bij zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:10 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoeveel poppetjes schiet jij dan wel niet neer? Na 10 kills is al mijn ammo pas op hoor met de ak-u
Hardcore wel.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
CQB?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Spyplane is op blackbird na het relaxd
En mijn favoriete ding aan de 74u is dat je nog zo snel kan strafen als je bent ingezoomed, ideaal voor CQBCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
En je weet toevallig ook niet meer waar je hem vandaan hebt?quote:
All good things are wild and free.![]()
Oh jawel hoor, je bent niet de eerste die vraagt om de originele foto. Zal ik hem even ergens uploaden en je de link PM'en?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je weet toevallig ook niet meer waar je hem vandaan hebt?
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Wat een behulpzame jongeman.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, je bent niet de eerste die vraagt om de originele foto. Zal ik hem even ergens uploaden en je de link PM'en?All good things are wild and free.![]()
Unzoomed gewoon sprayen met je weapon als het echt CQB is (en je net niet kan knifen)quote:Heb je helemaal gee AK-74u voor nodig.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Sommige aapjes gaan soms weleens direct in prone als ze je zien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Unzoomed gewoon sprayen met je weapon als het echt CQB is (en je net niet kan knifen)Heb je helemaal gee AK-74u voor nodig.
Dropshotquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sommige aapjes gaan soms weleens direct in prone als ze je zien.![]()
![]()
Van die zooi ga ik spontaan over mijn nek
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Gistereavond trouwens wel gelachen om Stoma. Jankwijf
Ik ga in deze prestige ook wat meer rushen met SMG's en ga dus ook wat classes met hardline aanmaken![]()
![]()
Keer met een maatje van me 3 flessen drop shot op gedronken daarna heb ik het nooit meer durven drinken![]()
![]()
Mn mic ging ook nog eens stukquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ga in deze prestige ook wat meer rushen met SMG's en ga dus ook wat classes met hardline aanmaken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ga in deze prestige ook wat meer rushen met SMG's en ga dus ook wat classes met hardline aanmaken
Firering Range? Is dat een nieuwe map?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:34 schreef BobbanzPS het volgende:
Net ff in Firering Range:
Attack heli
Chopper
Dogs
Beetje rushen, beetje defenden ;p![]()
Klopt, ik mag hem uitproberen met nog wat anderen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Firering Range? Is dat een nieuwe map?
Maar ik kan niet meer info vertellen, wil je wel meer info; Dan moet ik je daarna met een headshot om het leven brengen![]()
spelen jullie hier nou allemaal nog TDM of op gayination overgestapt?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:55 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Klopt, ik mag hem uitproberen met nog wat anderen.
Maar ik kan niet meer info vertellen, wil je wel meer info; Dan moet ik je daarna met een headshot om het leven brengen
Je kan ook gewoon je fout toegeven.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Of er gewoon iets leuks van maken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je fout toegeven.![]()
Leuk is anders, maar goed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:37 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Of er gewoon iets leuks van maken?
Is dat van die hardline pro al gefixt dat je niet meer kan switchen tussen killstreaks?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Vooral TDM, alhoewel we meer tactical based game modes gaan doen. Lekker andere team pwnen met sabotagequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef gniffie het volgende:
spelen jullie hier nou allemaal nog TDM of op gayination overgestapt?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Kut wilde net met Bobbanz online krijg ik dit:
Notice The Call of Duty: Black Ops server is not available at this time. Please try again later or visit http://www.callofduty.com/blackops/status for updates.
EDIT: EN NOU DOET IE HET WEER
rice rice baby tututututedudududum![]()
Hij doet het weer ;p!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:43 schreef Rijstkoker het volgende:
Kut wilde net met Bobbanz online krijg ik dit:
Notice The Call of Duty: Black Ops server is not available at this time. Please try again later or visit http://www.callofduty.com/blackops/status for updates.
EDIT: EN NOU DOET IE HET WEER![]()
Godsamme, de clip moet 29 seconden zijn. 30 seconden wil die niet renderen DAMZ!
[ Bericht 5% gewijzigd door BobbanzPS op 10-12-2010 14:52:06 ]![]()
Er zitten hier trouwens veel xboxworld dudes of nie, heb iemand uit mijn lijst waar ik echt nog nooit van gehoord heb en die heeft sommige van jullie als friends
en dat is?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:57 schreef gniffie het volgende:
Er zitten hier trouwens veel xboxworld dudes of nie, heb iemand uit mijn lijst waar ik echt nog nooit van gehoord heb en die heeft sommige van jullie als friends"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Noem het dan domigaytion..quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef gniffie het volgende:
spelen jullie hier nou allemaal nog TDM of op gayination overgestapt?![]()
Maar ik speel voornamelijk TDM, net weer de galil terug.. Afzien zeg, daarvoor.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Herkenbaar. Galil ftw.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Noem het dan domigaytion..![]()
Maar ik speel voornamelijk TDM, net weer de galil terug.. Afzien zeg, daarvoor.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:12 schreef Forskneck het volgende:
Hey! Niks tegen Domination Domigaytion!!!! Dat is de leukste mode van allemaal !!
gister die wager matches en gungames zitten doen met vrienden. hilarische shitquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:12 schreef Forskneck het volgende:
Hey! Niks tegen Domination!!!! Dat is de leukste mode van allemaal !!![]()
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Eens. Gister wel paar potjes S&D gedaan met wat folks van hier.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vooral TDM, alhoewel we meer tactical based game modes gaan doen. Lekker andere team pwnen met sabotage
Met MW2 waren we wel wat beter op elkaar ingespeeld, stemden we ook classes op elkaar af. Gast met de bom werd afgeschermd door riotshields etc![]()
![]()
klopt, ik stap alweer regelmatig over naar MW2 en nog vaker AC:B terwijl ik die al uitgespeeld hebquote:
"Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Eerlijk gezegd, heb ik daar nog niet eens naar gekeken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
gister die wager matches en gungames zitten doen met vrienden. hilarische shit
Bij ons gaat het meer om het lvlen
Snap best dat mensen het al saai vinden. Zou ik ook hebben als je al meerdere CoD's heb gespeeld. Heb nog nooit een IW CoD aangeraakt.(altijd afgezworen omdat het zo gehyped werd)
Heb alleen WaW en BO.![]()
Op cod 3 na heb je de beste delen in huisquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:25 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, heb ik daar nog niet eens naar gekeken.
Bij ons gaat het meer om het lvlen
Snap best dat mensen het al saai vinden. Zou ik ook hebben als je al meerdere CoD's heb gespeeld. Heb nog nooit een IW CoD aangeraakt.(altijd afgezworen omdat het zo gehyped werd)
Heb alleen WaW en BO.![]()
In je eentje spelen is trouwens kut. met zijn 2en op de bank of via internet en dan iedere steeds de meeste kills halen en elkaar dan gaan smack talken vind ik wel vet
Ja dat merkte ik al snel dat het niet echt leuk is alleen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Op cod 3 na heb je de beste delen in huis![]()
In je eentje spelen is trouwens kut. met zijn 2en op de bank of via internet en dan iedere steeds de meeste kills halen en elkaar dan gaan smack talken vind ik wel vet
Heb nu genoeg vrienden die het ook spelen. Dus is het elke dag wel fun![]()
En natuurlijk zombie mode is awesome met ze vieren.![]()
![]()
Correctie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Spel is al 2 weken en counting saai!na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
ik denk dat het tijd wordt om MW2 er weer in te stoppen
Want dat is niet afgezaagd?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik denk dat het tijd wordt om MW2 er weer in te stoppen![]()
![]()
famas met silencer + ghost is toch wel erg fijneigenlijk nooit met silencer gespeeld maar het is wel chill
helemaal met ghost. en als hun dan een spyplane aanhebben maak je veel kills omdat ze niet goedopletten omdat ze denken dat er toch niemand is
![]()
![]()
ik vind het wel boekdelen spreken dat dat spel na 20 dagen spelen leuker was dan BO na 1 dag en een beetjequote:"Crescendo gramen sementat."
En als je als Ghost Pro steeds killstreaks gaat neerhalen frustreer je je vijand ook enorm.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:47 schreef mash_ het volgende:
famas met silencer + ghost is toch wel erg fijneigenlijk nooit met silencer gespeeld maar het is wel chill
helemaal met ghost. en als hun dan een spyplane aanhebben maak je veel kills omdat ze niet goedopletten omdat ze denken dat er toch niemand is
en jezelf omdat je dan in je rug word geknald. ik laat die gewone spy-planes daarom lekker doorvliegenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En als je als Ghost Pro steeds killstreaks gaat neerhalen frustreer je je vijand ook enorm."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
\Ja alleen pro versie moet ik nog halen. ben niet zo lang geleden geprestiged. Moet nog 20 dingen neerhalen geloof ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En als je als Ghost Pro steeds killstreaks gaat neerhalen frustreer je je vijand ook enorm.die anderen 2 heb ik wel al
![]()
![]()
En een hitmarker als souvenir als je m vol raak.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Echte bazen hebben de stake out met gripna regen, ben ik er.
Je moet ook niet je launcher pakken en in de lucht gaan turen, dan wordt je wel geowned ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
en jezelf omdat je dan in je rug word geknald. ik laat die gewone spy-planes daarom lekker doorvliegenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Die is wel vaak gepost ;pquote:![]()
Prestige gegaan en vindt het nu al kutCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Sta bijna 3.00 K/D ratio in de weekly leaderbords van TDM
Ik iets van 3.66, sta op plaats 13000 ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:03 schreef gniffie het volgende:
Sta bijna 3.00 K/D ratio in de weekly leaderbords van TDM
Jellyfish float by.![]()
die plaatsen gaan toch over points per minute? Heb daar nu iets van 305 per minuut vanquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:04 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Ik iets van 3.66, sta op plaats 13000 ofzo
hoelang moeten jullie ongeveer wachten tot jullie een match kunnen joinen na het opstarten?
ik heb soms een wachttijd van 10 minuten![]()
Maar als ik een match ga spelen, heb ik geen lag of iets anders waar van ik zou kunnen zeggen dat ik een crappy inet verbinding heb.
En er is nog meer BS waar ik helemaal van ga trippen zoals :
Singelplayer start niet meer.
Als je game wilt joinen een freeze krijgt
Etc. Etc
ik speel PS3 btwYou got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster![]()
Jeroenz0r heeft je PS3 overgenomen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:16 schreef leeroy het volgende:
hoelang moeten jullie ongeveer wachten tot jullie een match kunnen joinen na het opstarten?
ik heb soms een wachttijd van 10 minuten![]()
Maar als ik een match ga spelen, heb ik geen lag of iets anders waar van ik zou kunnen zeggen dat ik een crappy inet verbinding heb.
En er is nog meer BS waar ik helemaal van ga trippen zoals :
Singelplayer start niet meer.
Als je game wilt joinen een freeze krijgt
Etc. Etc
ik speel PS3 btwWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om met 2 tv's 2 xboxen + systemlink nazi zombies te spelen is met 4 mensen? dus op elke xbox splitscreen?Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible![]()
lollzzquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jeroenz0r heeft je PS3 overgenomen.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Als beide xboxen een gold accoutn hebben kan het wel jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef ZwarteSteen het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om met 2 tv's 2 xboxen + systemlink nazi zombies te spelen is met 4 mensen? dus op elke xbox splitscreen?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
systemlink is offline, 2 xboxen direct met elkaar verbondenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als beide xboxen een gold accoutn hebben kan het wel jaMedicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible![]()
Ja gewoon een ethernet kabel tussen de 2 xboxen leggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef ZwarteSteen het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om met 2 tv's 2 xboxen + systemlink nazi zombies te spelen is met 4 mensen? dus op elke xbox splitscreen?
Dan vind je elkaar meteen.
En als het van het afstand moet, dan gewoon via xbox live (private match etc...)![]()
oke bedanktquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:22 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ja gewoon een ethernet kabel tussen de 2 xboxen leggen
Dan vind je elkaar meteen.
En als het van het afstand moet, dan gewoon via xbox live (private match etc...)
met cod waw was dit namelijk niet mogelijk.Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible![]()
Ik heb een keer een xbox-lan gehad met een 'onze' groep spelers. Met 8 tv's en xboxen Halo 2 doen, dat was echt geniaal.
Hehe, zijn maar een paar spellen die systemlink goed supporten naar mijn weten was dit halo3, en cod 3. met 2 tv's kon je met 8 mensen in 'n lobby zitten.Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible![]()
Wel hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:23 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
oke bedankt
met cod waw was dit namelijk niet mogelijk.
Alleen de splitscreen miss dan niet.(niet getest)
Wel gewoon systemlink, dat heb ik 2weken terug nog gedaan.![]()
Maar srsly heeft niemand anders deze BS"/You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Ja systemlink kan wel, maar dan kan je niet meer splitscreen spelen, dus heeft systemlink daar geen toegevoegde waarde meer. Vanavond namelijk met een groepje vrienden black ops nazi zombies proberen te spelen en dan is splitscreen wel fijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:25 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Wel hoor
Alleen de splitscreen miss dan niet.(niet getest)
Wel gewoon systemlink, dat heb ik 2weken terug nog gedaan.Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible![]()
Ah ok anders wordt het wel een beetje erg druk met die tv's, behalve als je de ruimte er voor hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:27 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
Ja systemlink kan wel, maar dan kan je niet meer splitscreen spelen, dus heeft systemlink daar geen toegevoegde waarde meer. Vanavond namelijk met een groepje vrienden black ops nazi zombies proberen te spelen en dan is splitscreen wel fijn.![]()
![]()
tjek je nat type anders die moet op open staan. main menu -> options (ofzo) > select drukken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:26 schreef leeroy het volgende:
Maar srsly heeft niemand anders deze BS"/
moet het ergens staan"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
bij de xbox was dit probleem als je "Nat type"op "moderated"stond . Anders moet je ff googlen welke poorten je open moet zettenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:26 schreef leeroy het volgende:
Maar srsly heeft niemand anders deze BS"/Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible![]()
Port 3074 in je router forwarden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:26 schreef leeroy het volgende:
Maar srsly heeft niemand anders deze BS"/
Of je Upnp aanzetten in je router helpt ook nog wel eens.( als die optie er is in je router)![]()
oke dan ik had als het goed is type 2..
dat is denk ik dan moderated...
word hier gewoon niet goed vanYou got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Ik zal vanavond is kijken voor die Upnp.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
IpV6 instellen in je router en je bent ook klaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:35 schreef leeroy het volgende:
oke dan ik had als het goed is type 2..
dat is denk ik dan moderated...
word hier gewoon niet goed van![]()
![]()
Thnx boysquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:36 schreef Forskneck het volgende:
[..]
IpV6 instellen in je router en je bent ook klaar
wat een bazen zijn jullie ook
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Hoe doe je dat? Ik heb namelijk ook helemaal genoeg van dit gezeik met mn NAT.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:36 schreef Forskneck het volgende:
[..]
IpV6 instellen in je router en je bent ook klaarCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Godverdegodver. Elke keer als ik de kankerhost ben is het spel gewoon onspeelbaar, want elke minuut wel 10 lagspikes, kutspel.Geen referral hier.![]()
Zijn de snipers gepatched? zie steeds meer mensen quickscopen en ging net even oefenen in combat training en gaat erg makkelijk![]()
![]()
Kak mijn nat staat dus op strict...
En aangezien ik het internet van m'n huurbaas gebruik kan ik het niet zelf doen maar alleen even uitleggen aan hem.
Wat kan ik het beste zeggen?
BVD!![]()
Ehm ik post nu vanaf m'n iPhone.. Maar ik ga zo even kijken... Zou het ook een deel van m'n lag kunnen verhelpen als m'n nat meer open staat?![]()
Begin het ook saai te vinden3e prestige lvl 29 nu.
Dit topic heeft wel weer enkele toppertjes van Bobbanz, die zit nu in Firering Range met zijn AK74u en AK74![]()
![]()
Kom straks wel ff!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Mensen die zin hebben in een potje S&D?
Voor BobbanzPS: op de Xbox 360.![]()
Beetje schieten zo, heerlijk.
Wie schiet er ook vaak met de Kruisbaas als secondary?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Dat is mijn standaard secondaryquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:16 schreef Giester het volgende:
Beetje schieten zo, heerlijk.
Wie schiet er ook vaak met de Kruisbaas als secondary?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Herkenbaar, af en toe haalt dit spel echt het bloed onder je nagels vandaan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef Proletariaat het volgende:
Hier krijg ik wel zo'n kanker van, doe je een keer 10.000 inzetten op wager, heb je zo'n AIDShost.
Dan zet ik hem kwaad uit, gooi mn controller op bed (ben ook weer niet zo boos dat hij kapot moet), en vervolgens zit ik er 5 minuten later weer erachter
.
Geen referral hier.![]()
Ik kom net van vrienden vandaan. heb 34 potjes gespeeld op een xbox. mijn k/d was 0.60 ongeveerop me ps3 heb ik altijd rond de 2.0 snap het er niks van
![]()
![]()
Probeer eens tergend cynische dingen te schreeuwen als het even niet lukt. Dan kan je gewoon blijven spelen zonder dat je iets kapot wil maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Herkenbaar, af en toe haalt dit spel echt het bloed onder je nagels vandaan.
Dan zet ik hem kwaad uit, gooi mn controller op bed (ben ook weer niet zo boos dat hij kapot moet), en vervolgens zit ik er 5 minuten later weer erachter
.
Bij mij werkt het. Vraag maar aan de mensen hier die met mij spelen
Ik denk dat de meeste mensen hier niet eens doorhebben als ik zoiets zeg dat ik het tegenovergestelde bedoel![]()
![]()
Dit:quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:35 schreef KoningStoma het volgende:
Wat gebeurt er als je 192.168.1.1 in je adresbalk typt?
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op 192.168.1.1 doet er te lang over om te antwoorden.
Maar als ik het goed begrijp moet je dus je eigen IP invoeren in je adresbalk.
En vervolgens kan je dan je instellingen aanpassen?
Is dat een standaard poort die je open moet zetten of is dat in iedere situatie verschillend?
Ben toch wel een beetje wanhopig omdat het vooral in de avond wel een kwartier kan duren voor ik eindelijk een game gevonden heb.
[ Bericht 13% gewijzigd door Udigo op 11-12-2010 09:38:21 ]![]()
Kan iemand mij pls een linkje geven van de download van IPv6, ik vind hem maar niet.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ik moest er zelf het hardst om lachen ouwe gangsterquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hahahaha.![]()
Doopstah, ouwe faalhaas.!
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:46 schreef Rossdale het volgende:
Noobtuber en no-scope sniperhoertje pesten
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Die rondjes.. Geniaalquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:46 schreef Rossdale het volgende:
Noobtuber en no-scope sniperhoertje pesten![]()
![]()
Ik blijf hem maar opnieuw kijken, volgende keer wil ik erbij zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:46 schreef Rossdale het volgende:
Noobtuber en no-scope sniperhoertje pesten
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ik denk dat mensen dan heel verdrietig worden
Begin het echt een beetje zat te worden... Speel altijd alleen en word dan ook bijna altijd gemold als ik 2-3 mensen tegen kom![]()
![]()
Daarom moet je ook altijd met een paar anderen spelenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:08 schreef Udigo het volgende:
Ik denk dat mensen dan heel verdrietig worden
Begin het echt een beetje zat te worden... Speel altijd alleen en word dan ook bijna altijd gemold als ik 2-3 mensen tegen komVoeg wat mensen toe uit dit topic bijvoorbeeld
Ik weet niet of je een 360 of PS3 hebt?
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Laten we dat vanmiddag/vanavond eens uitproberenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe zouden mensen het vinden als een hele party dat ging doen?!
Soms heel soms wens je gewoon de ontwikkelaars van games de dood toe.......
Ben je dik lekker bezig 27-1 en staat het 5500-2200 en dan opeens krijgt de tegenstander 2 choppergunners?!?!?!? En winnen ze ook nog!!!!! Ik kreeg in mijn carepackage natuurlijk weer ammo.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:32 schreef KneusTeun het volgende:
Ben je dik lekker bezig 27-1 en staat het 5500-2200 en dan opeens krijgt de tegenstander 2 choppergunners?!?!?!? En winnen ze ook nog!!!!! Ik kreeg in mijn carepackage natuurlijk weer ammo.![]()
Als je kwaad wordt heb je de game al sowieso verloren. Choppergunners kun je moeiteloos met een strela-3 neerhalen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:32 schreef KneusTeun het volgende:
Ben je dik lekker bezig 27-1 en staat het 5500-2200 en dan opeens krijgt de tegenstander 2 choppergunners?!?!?!? En winnen ze ook nog!!!!! Ik kreeg in mijn carepackage natuurlijk weer ammo.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ben hem kwijt door mn prestigequote:Op zaterdag 11 december 2010 15:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je kwaad wordt heb je de game al sowieso verloren. Choppergunners kun je moeiteloos met een strela-3 neerhalen.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
I'm in!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laten we dat vanmiddag/vanavond eens uitproberen!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:51 schreef KoningStoma het volgende:
Schiet op met je filmpje, rossdale
Nice!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:27 schreef BobbanzPS het volgende:
6 Humiliation's achter mekaar, game was net begonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Zou nog vetter zijn geweest als dat aan het eind van dat potje wasquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:30 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ty, zat echt te lachen toen dat alles gebeurde ;p![]()
![]()
Haha ja, iedereen na de klote ;pquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zou nog vetter zijn geweest als dat aan het eind van dat potje was![]()
Beide filmpjes nice, Bobbanz doe het je niet zo snel na met throwing knife
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Oke ty, was best funny in Sticks and some stones ;pquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:36 schreef dreamzk het volgende:
Beide filmpjes nice, Bobbanz doe het je niet zo snel na met TomaHawk![]()
QFTquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:47 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
We doen geen wedstrijdje welke leuker is ofs![]()
Tomahawk of throwing knife, whateva, je gooit het en de persoon is doodquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:37 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Oke ty, was best funny in Sticks and some stones ;p
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Hij is nog steeds leuker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:47 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
We doen geen wedstrijdje welke leuker is ofs![]()
![]()
Ik voel me nou echt heel kut door je mening, niet te geloven! Hoopte dat je de mijne leuker vond, maarja blijkbaar niet. Echt wat een rot gevoel heb ik toch! Jouwn mening is zo boeiend in mijn Cod Bo Carriére!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wilde het gewoon even zeggen.![]()
![]()
Je moest eens weten hoe kut ik me nou wel niet voelde, jij voelt meer humor voor een filmpje van Rossdale. Dammit, alsof alles uit elkaar schiet. De hele wereld verdwijnt onder me voeten.quote:![]()
Kinders kinders!
Ik zou het wel fijn vinden als ik gewoon weer eens een avondje kon knallen eigenlijk.
Er is iets veranderd aan de game, ik zie ook een ander versienummer.
Het valt op dat ik nu bijna helemaal niet meer kan spelen door de vastlopers.
Wat mij betreft faalt deze game op PS3 hard.
MW2 erin gestopt, maar daar zijn zo weinig lui online dat er ook geen lol aan te beleven valt.
Dan maar hier rondhangen.![]()
Al de patch @ ps3 geinstalleerd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:08 schreef KintoUn het volgende:
Kinders kinders!
Ik zou het wel fijn vinden als ik gewoon weer eens een avondje kon knallen eigenlijk.
MW2 erin gestopt, maar daar zijn zo weinig lui online dat er ook geen lol aan te beleven valt.
Dan maar hier rondhangen.
Ik heb er geen last meer van![]()
![]()
Nee doet die automatisch, behalve als je anders hebt ingesteld of niet hebt upgedated ;pquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:21 schreef KintoUn het volgende:
Patch?
Welke patch?
Ik heb niets moeten downloaden iig.
Moet je nu ineens handmatig updaten ofzo?
![]()
Gisteren snachts nog een half uurtje ofzo MW2 gespeeld en wat ben ik blij dat BO uit is. Wat een zware kanker game is MW2 zegquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:08 schreef KintoUn het volgende:
Kinders kinders!
Dan maar hier rondhangen.![]()
Haha, net had ik een goed potje dus ik kijk even stukje terug in theater...
Spectate ik ook iemand met een 4-29 total scoregeweldig om te zien
![]()
![]()
Net 3 heerlijke potjes met mijn nieuwe favoriete wapen; AUG met Reflex.
Eerste potje; 20-1
Tweede potje; 33-2
Derde potje; 35-3
Allemaal 1 keer choppergunner gehaald.Geen referral hier.![]()
LOL! Hij ligt op een onzichtbare raket! Benieuwd of hij in het geval dat de raket er nog stond ook mee de lucht invliegt....quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
360 maar ben niet echt goed ofzo..quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarom moet je ook altijd met een paar anderen spelenVoeg wat mensen toe uit dit topic bijvoorbeeld
Ik weet niet of je een 360 of PS3 hebt?
Een emotioneel wrak bent u? Wellicht een knuffel van een van de dames op z'n plaats?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:43 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe kut ik me nou wel niet voelde, jij voelt meer humor voor een filmpje van Rossdale. Dammit, alsof alles uit elkaar schiet. De hele wereld verdwijnt onder me voeten.
Succes met het herstel iig!
Maar zou graag eens mee doen ja
[ Bericht 27% gewijzigd door Udigo op 11-12-2010 23:34:09 ]![]()
sniperen is echt vreemd soms..
Dat eerste schot wat mis ging had raak moeten zijn. en de tweede had juist mis moeten zijn![]()
![]()
Ik ben over het algemeen de slechtste van het groepje dus don't feel ashamedquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef Udigo het volgende:
[..]
360 maar ben niet echt goed ofzo..![]()
![]()
Niet, we hebben altijd Rossdale nogquote:Op zondag 12 december 2010 09:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen de slechtste van het groepje dus don't feel ashamed
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Leugens pierrequote:Op zondag 12 december 2010 08:10 schreef PierreTT het volgende:
Bijna 2e prestigeSpel blijft nog steeds leuk
We hebben gisteren gewoon mw2 gedaan, en het voelde HEERLIJK!![]()
![]()
Ik vind het nog steeds leukquote:Op zondag 12 december 2010 10:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens pierre
We hebben gisteren gewoon mw2 gedaan, en het voelde HEERLIJK!Vanavond ben ik er weer bij
Ik vind het ook gewoon een leuke gameHeb net ff wat headquarters gedaan en de vijand werkelijk afgeslacht
Ben nu een clipje aan het uploaden van wat voor niveau zij waren
![]()
![]()
Laag dus?quote:Op zondag 12 december 2010 11:47 schreef Fsmxi het volgende:
Ik vind het ook gewoon een leuke gameHeb net ff wat headquarters gedaan en de vijand werkelijk afgeslacht
Ben nu een clipje aan het uploaden van wat voor niveau zij waren
quote:_!
en bobbanz, kenkerharde skills man
Truequote:Op zondag 12 december 2010 09:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, we hebben altijd Rossdale nog
Als je ze geknived had, was je net zo stoer als Rocesquote:
Bobbanz, meesterlijk filmpjeZiekelijk
Met een teammaat afspreken dat hij ook een LAW pakt als hij de Strela-3 nog niet heeft en dan kan je een chopper alsnog neerhalen.quote:
Je krijgt maar 1 LAW, hoe lame is dat?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Als je die 2 zou krijgen zou echt alles uit de lucht worden geschoten. Zou het al helemaal niet meer leuk maken.quote:Op zondag 12 december 2010 13:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met een teammaat afspreken dat hij ook een LAW pakt als hij de Strela-3 nog niet heeft en dan kan je een chopper alsnog neerhalen.
Je krijgt maar 1 LAW, hoe lame is dat?![]()
Ok, maar scavenger is ook exclusief launchers. Dat is ook lame.quote:Op zondag 12 december 2010 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je die 2 zou krijgen zou echt alles uit de lucht worden geschoten. Zou het al helemaal niet meer leuk maken.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Nee dat is perfectquote:Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, maar scavenger is ook exclusief launchers. Dat is ook lame.![]()
wat wil je dan? gasten die potjes lang met een rpg rondrennen net als in mw2?quote:Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, maar scavenger is ook exclusief launchers. Dat is ook lame."Crescendo gramen sementat."
Ik hoor het al, iedereen is voor 1 LAW.quote:Op zondag 12 december 2010 13:05 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
wat wil je dan? gasten die potjes lang met een rpg rondrennen net als in mw2?
Ik ben voor helemaal geen LAW of Strellaquote:Op zondag 12 december 2010 13:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoor het al, iedereen is voor 1 LAW.![]()
Ik heb nooit een Law of Strela bij me. Ik wacht gewoon ergens binnen totdat dat ding weg is
Ik in MW2 ook niet, daar had ik nooit launchers omdat je dan een shotgun als side-arm kan pakken. Dat vond ik wel te doen maar sinds je alleen of pistols of specials hebt blijft er niet echt veel meer over voor mij.quote:Op zondag 12 december 2010 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben voor helemaal geen LAW of StrellaWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Als je net prestige hebt is het wel makkelijk levelen als je probeert dingen neer te halen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:08 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb nooit een Law of Strela bij me. Ik wacht gewoon ergens binnen totdat dat ding weg isWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Python speedreloader of Makarov extended magsquote:Op zondag 12 december 2010 13:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik in MW2 ook niet, daar had ik nooit launchers omdat je dan een shotgun als side-arm kan pakken. Dat vond ik wel te doen maar sinds je alleen of pistols of specials hebt blijft er niet echt veel meer over voor mij.
En waarom zou je een shotgun gebruiken als je G18 Akimbo's kon pakken![]()
![]()
Dan heb ik liever een primairy weapon wat aan al mijn maatstaven voldoet zodat ik het bij 1 wapen kan houden.quote:Op zondag 12 december 2010 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Python speedreloader of Makarov extended mags
Soms voor de afwisseling pak ik nog weleens een handgun van zo'n Second Chance-noob.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
G18 vond ik echt niet fijn, en SPAS-12 kon met silencer.quote:Op zondag 12 december 2010 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waarom zou je een shotgun gebruiken als je G18 Akimbo's kon pakkenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
G18 Akimbo'squote:Op zondag 12 december 2010 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waarom zou je een shotgun gebruiken als je G18 Akimbo's kon pakken
Raffica's![]()
![]()
![]()
M93 Raffica is wel de enige 'handgun' die ik vaak gebruikt hebt in welke FPS dan ook.quote:
Gast shotguns silencenquote:Op zondag 12 december 2010 13:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
G18 vond ik echt niet fijn, en SPAS-12 kon met silencer.![]()
![]()
Als mensen op een campplek zaten en jij kwam binnen met een silenced shotgun hadden ze het niet door totdat de shot in hun brein zat.quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dankje!quote:Op zondag 12 december 2010 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je ze geknived had, was je net zo stoer als Roces
Bobbanz, meesterlijk filmpjeZiekelijk
![]()
Ook bedankt!quote:Op zondag 12 december 2010 12:09 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
_!
en bobbanz, kenkerharde skills man![]()
Restecp voor dat filmpje, ik gooi meestal vanaf 2 meter nog niet eens raakquote:
Waarom zou je dat doen een pistool kan je vaak redden als je geen tijd hebt om te reloadenquote:Op zondag 12 december 2010 14:38 schreef Parvus het volgende:
Ik heb standaard de Strela bij. Gebruik scavenger dus heb echt nog nooit een secundary gebruikt.![]()
Ik kan niet meer inloggen op liveMet een andere account kan ik nog wel inloggen. Ik heb geprobeerd mn account te recoveren en dat kan ook niet. Ik wil mn geld terug
![]()
![]()
Dat komt er nou van als je met een gemodde controller speeltquote:Op zondag 12 december 2010 14:45 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kan niet meer inloggen op liveMet een andere account kan ik nog wel inloggen. Ik heb geprobeerd mn account te recoveren en dat kan ook niet. Ik wil mn geld terug
Kan je lekker eens van de buitenlucht gaan genieten.quote:Op zondag 12 december 2010 14:45 schreef KoningStoma het volgende:
![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 14:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kan je lekker eens van de buitenlucht gaan genieten.![]()
![]()
![]()
_!
Scavenger, Sleight of Hand, Ninjaquote:Op zondag 12 december 2010 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen een pistool kan je vaak redden als je geen tijd hebt om te reloaden![]()
All I use.![]()
Net een potje FFA gewonnen, speelde 30-19, die dude onder mij speelde 29-19 en ik had hem in de final killcam
De spanning was om te snijden![]()
![]()
PIETquote:bijna net zo'n bazennaam als HENK
Gaat lekker hierzo. Ik loop standaard met mn strela rond, de rest van de secondary's vindt ik zwaar bagger en heb je geen drol aan. Niet zoals MW2 met je Spas rampagen op close ranges
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
python dual wield is echt awesome hoorquote:Op zondag 12 december 2010 15:23 schreef dreamzk het volgende:
Gaat lekker hierzo. Ik loop standaard met mn strela rond, de rest van de secondary's vindt ik zwaar bagger en heb je geen drol aan. Niet zoals MW2 met je Spas rampagen op close ranges"Crescendo gramen sementat."
Als iedereen even mijn tijdelijke account
StoningKoma
toevoegt, dan hoef ik niet iedereen toe te voegen![]()
![]()
ZOMG HET CORRUPTE SYSTEEM CORRUMPEERT KONING STOMA, BERG U MENSEN, HET IS EEN SAMENZWERING VAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!!!1!!1!![]()
![]()
nee hoor dat is commando, dat zit tegenwoordig in alle COD'squote:Op zondag 12 december 2010 16:00 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Er zit 10 meter tussen maar toch raakt die hem? Da's bijzonder."Crescendo gramen sementat."
Kniven vervangen door het "bash" systeem wat ze in Halo hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 16:06 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee hoor dat is commando, dat zit tegenwoordig in alle COD's![]()
Als iemand bijvoorbeeld al damage heeft en je slaat hem dan met je gun is het een one hit kill anders 2 keer raak slaan. Zou prima werken in CODquote:Op zondag 12 december 2010 16:12 schreef KoningStoma het volgende:
Als het geen 1 hit kill zou zijn zou het ook nog leuk zijn ook.![]()
Nope dus voor je prestige gaat even al je geld opmaken aan layers en titlesquote:Op zondag 12 december 2010 16:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als je prestige gaat, verdwijnen je layers (en dus je playercard plaatje) dan ook?
![]()
Maar ik bedoel specifiek de layers voor het icoontje wat je zelf kan maken.quote:Op zondag 12 december 2010 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope dus voor je prestige gaat even al je geld opmaken aan layers en titles
Ik zit nu op level 50 en heb alle layers gekocht, ik wil deze graag gaan maken:
Wel schraal dat wanneer je level 50 bent je ook nog eens 60.000 xp moet hebben om prestige te beginnen !![]()
Je houdt al je layers dat zei ik tochquote:Op zondag 12 december 2010 16:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar ik bedoel specifiek de layers voor het icoontje wat je zelf kan maken.
Ik zit nu op level 50 en heb alle layers gekocht, ik wil deze graag gaan maken:
Wel schraal dat wanneer je level 50 bent je ook nog eens 60.000 xp moet hebben om prestige te beginnen !![]()
Ok sorryquote:Op zondag 12 december 2010 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je houdt al je layers dat zei ik toch
Hij is wel tof geworden!
![]()
![]()
Wauw..quote:Op zondag 12 december 2010 16:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok sorry
Hij is wel tof geworden!
[ afbeelding ]
Hij is echt... Zo surrealistisch, baby![]()
![]()
Ik probeer nou al een uur te spelen, maar na 5 minuten krijg ik elke keer weer dat 'Connection interrupted'.![]()
![]()
Moet je er wel bij vertellen dat het 2 keer nuketown was... Dat was echt chaos.quote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef SoldMayor het volgende:
Zo net ff in 2 potjes domination op nuketown totaal 120 kills gehaald
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Speel je Domination, zit er een tering mongool gewoon op een random plekje de hele fucking tijd te campen. Ik snap dus echt niet wat daar leuk aan is.![]()
![]()
Je speelt op PS3 zekerquote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef BobbanzPS het volgende:
Begon om half 10, 1 normaal potje kunnen spelen.
Achja......![]()
Mijn laatste match voor het einde van het weekend, de killcam en ze nog hard verslagen ook op Free-for-all:
rice rice baby tututututedudududum![]()
heerlijk als iedereen in de rij staat te wachten met chopper gunners en ik dan het snelst ben met mijn cobra
Wilde eens kijken hoe goed het zou werken om mijn beeldscherm te filmen met mijn camera.
toen speelde ik dit potje. meteen maar even edit van gemaakt
Ben wel tevreden over de kwaliteit van het filmenis wel leuk als je iets hebt wat langer dan 30sec moet duren
Van de rest is het filmpje niet zo heel boeiend. een leuke score. thats it. maar dat was ook niet echt het doel
![]()
![]()
Nice, eigenlijk een keer een fok! montage maken..'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
dan kan je mooi een montage maken van al mijn deaths in SnD zonder killsquote:Op maandag 13 december 2010 01:21 schreef KneusTeun het volgende:
Nice, eigenlijk een keer een fok! montage maken..
Zo vandaag was me best BO dag SO FAR..![]()
Op firing range 70 - 10 k/d gespeeld![]()
Die AK74u is gewoon te overpowered.. maja wel leuk![]()
![]()
Ik heb nog wel een filmpje of 4/5 waarin ik first blood heb met tomahawks van de ene kant naar de andere kant van de mapquote:Op maandag 13 december 2010 01:21 schreef KneusTeun het volgende:
Nice, eigenlijk een keer een fok! montage maken..![]()
Op summit gister 2 Attack helicopters niet kunnen gebruiken omdat er mensen waren die hadden chopper gunner hadden en die waren sneller
Daarna was de match al voorbij![]()
![]()
Wel grappig man, maar toch leuker als je iets maakt wat niemand heeft.quote:Op zondag 12 december 2010 16:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok sorry
Hij is wel tof geworden!
[ afbeelding ]
Gisteren had je nog die pirated zag ikik speel geen domination.
EDIT:
2 kleine clipjes, niets bijzonders.
Wel grappig die spawn campers bij Havana
Ging die kamer in en kwam er niet meer uit
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Net voor het eerst pas wat wager matches gedaan die geen gun game zijn. Hoe makkelijk is het om de tegenstander te frustreren door bij sticks en stones alleen maar je tomahawk te gebruiken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
dat had niks met het overpowered te maken, ons hele team was "overpowered". ik noem het: de fok! rapequote:Op maandag 13 december 2010 02:08 schreef SoldMayor het volgende:
Zo vandaag was me best BO dag SO FAR..![]()
Op firing range 70 - 10 k/d gespeeld![]()
Die AK74u is gewoon te overpowered.. maja wel leuk
Waarom heeft je konijn een zonnebril aan de zijkant van zijn koppie hangen?quote:Please sir. When moon? When Mustang?![]()
omdat het kanquote:Op maandag 13 december 2010 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom heeft je konijn een zonnebril aan de zijkant van zijn koppie hangen?![]()
Welke tijden spelen jullie normaal altijd? Dan kom ik ook en keertje kijken of we er met z'n alle wat van kunnen maken :p![]()
Huh net een film geupload, maar die is niet op mijn youtube terecht gekomen :S of duurt dat een langere tijd soms?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Duurde bij mij laatst anderhalve dagquote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef KneusTeun het volgende:
Huh net een film geupload, maar die is niet op mijn youtube terecht gekomen :S of duurt dat een langere tijd soms?![]()
![]()
Mmmm ik heb namelijk straks echt een vaag filmpje :S's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Bij mij duurde het wel lang in het begin, maar nu staat ie er al na 5 min op.quote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef KneusTeun het volgende:
Huh net een film geupload, maar die is niet op mijn youtube terecht gekomen :S of duurt dat een langere tijd soms?na regen, ben ik er.
Yup..quote:Op maandag 13 december 2010 15:02 schreef Rossdale het volgende:
Jorwol = Xbox 360... Is't weer zover?![]()
![]()
Hebben jullie ook weleens het gevoel dat Ghost soms niet werkt
Ik heb met een class supressor en Ghost aanstaan. En dan nog zien ze me vaak op de map lijkt het wel.![]()
![]()
Kijk dan terug in theaterquote:Op maandag 13 december 2010 16:06 schreef Forskneck het volgende:
Hebben jullie ook weleens het gevoel dat Ghost soms niet werkt
Ik heb met een class supressor en Ghost aanstaan. En dan nog zien ze me vaak op de map lijkt het wel.![]()
![]()
Oh jaquote:![]()
ff opletten volgende keren, ben die andere matches natuurlijk vergeten waar het miss "gebeurde"![]()
![]()
Ik ben trouwens afgestapt van de chopper gunner en gunship killstreaks. In plaats van een keer per potje zon ding heb ik liever 2 / 3 keer napalm + mortar + rolling thunder.![]()
![]()
Rolling thunderquote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben trouwens afgestapt van de chopper gunner en gunship killstreaks. In plaats van een keer per potje zon ding heb ik liever 2 / 3 keer napalm + mortar + rolling thunder.napalm en mortar vind ik maar kut eigenlijk
![]()
![]()
Ga ik ook doen na de patchquote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben trouwens afgestapt van de chopper gunner en gunship killstreaks. In plaats van een keer per potje zon ding heb ik liever 2 / 3 keer napalm + mortar + rolling thunder.![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben trouwens afgestapt van de chopper gunner en gunship killstreaks. In plaats van een keer per potje zon ding heb ik liever 2 / 3 keer napalm + mortar + rolling thunder.blij om dit te horen, die kankergunners verneuken het spelquote:"Crescendo gramen sementat."
Jep Rolling Thunder is echt goed, en napalm ook daar al een aantal keer vette multikills mee gekregen.![]()
![]()
Ik heb laaste tijd Rolling thunder, chopper gunner en gunship aan. Vind gunship vet om te besturen. al heb ik meestal meer kills mt chopper gunner![]()
Daar verschillen we dan wel weer van meningquote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[..]
blij om dit te horen, die kankergunners verneuken het spel![]()
Moet je maar zorgen dat je ze neerschiet voordat ze een killstreak halenquote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[..]
blij om dit te horen, die kankergunners verneuken het spelof gewoon een anti air class maken. heb ik ook. als je hoort dat er 1tje aankomt switch je even en haal je hem uit de lucht. is niet zo moeilijk.
![]()
Inderdaad en hoevaak krijg je nou een chopper tegen als je met een party speelt met redelijk goede mensen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Moet je maar zorgen dat je ze neerschiet voordat ze een killstreak halenof gewoon een anti air class maken. heb ik ook. als je hoort dat er 1tje aankomt switch je even en haal je hem uit de lucht. is niet zo moeilijk.
![]()
want heel de wereld speelt in parties?quote:Op maandag 13 december 2010 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad en hoevaak krijg je nou een chopper tegen als je met een party speelt met redelijk goede mensen.didn't think so
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: