Ah ok anders wordt het wel een beetje erg druk met die tv's, behalve als je de ruimte er voor hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:27 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
Ja systemlink kan wel, maar dan kan je niet meer splitscreen spelen, dus heeft systemlink daar geen toegevoegde waarde meer. Vanavond namelijk met een groepje vrienden black ops nazi zombies proberen te spelen en dan is splitscreen wel fijn.
tjek je nat type anders die moet op open staan. main menu -> options (ofzo) > select drukken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:26 schreef leeroy het volgende:
Maar srsly heeft niemand anders deze BS"/
bij de xbox was dit probleem als je "Nat type"op "moderated"stond . Anders moet je ff googlen welke poorten je open moet zettenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:26 schreef leeroy het volgende:
Port 3074 in je router forwarden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:26 schreef leeroy het volgende:
IpV6 instellen in je router en je bent ook klaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:35 schreef leeroy het volgende:
oke dan ik had als het goed is type 2..
dat is denk ik dan moderated...
word hier gewoon niet goed van
Thnx boysquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:36 schreef Forskneck het volgende:
[..]
IpV6 instellen in je router en je bent ook klaar
Hoe doe je dat? Ik heb namelijk ook helemaal genoeg van dit gezeik met mn NAT.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:36 schreef Forskneck het volgende:
[..]
IpV6 instellen in je router en je bent ook klaar
Kom straks wel ff!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Mensen die zin hebben in een potje S&D?
Voor BobbanzPS: op de Xbox 360.
Dat is mijn standaard secondaryquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:16 schreef Giester het volgende:
Beetje schieten zo, heerlijk.
Wie schiet er ook vaak met de Kruisbaas als secondary?
Herkenbaar, af en toe haalt dit spel echt het bloed onder je nagels vandaan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef Proletariaat het volgende:
Hier krijg ik wel zo'n kanker van, doe je een keer 10.000 inzetten op wager, heb je zo'n AIDShost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |