En een hitmarker als souvenir als je m vol raak.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Echte bazen hebben de stake out met grip
Je moet ook niet je launcher pakken en in de lucht gaan turen, dan wordt je wel geowned ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
en jezelf omdat je dan in je rug word geknald. ik laat die gewone spy-planes daarom lekker doorvliegen
Die is wel vaak gepost ;pquote:
Ik iets van 3.66, sta op plaats 13000 ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:03 schreef gniffie het volgende:
Sta bijna 3.00 K/D ratio in de weekly leaderbords van TDM
die plaatsen gaan toch over points per minute? Heb daar nu iets van 305 per minuut vanquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:04 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Ik iets van 3.66, sta op plaats 13000 ofzo![]()
Jeroenz0r heeft je PS3 overgenomen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:16 schreef leeroy het volgende:
hoelang moeten jullie ongeveer wachten tot jullie een match kunnen joinen na het opstarten?
ik heb soms een wachttijd van 10 minuten![]()
Maar als ik een match ga spelen, heb ik geen lag of iets anders waar van ik zou kunnen zeggen dat ik een crappy inet verbinding heb.
En er is nog meer BS waar ik helemaal van ga trippen zoals :
Singelplayer start niet meer.
Als je game wilt joinen een freeze krijgt
Etc. Etc
ik speel PS3 btw
lollzzquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jeroenz0r heeft je PS3 overgenomen.
Als beide xboxen een gold accoutn hebben kan het wel jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef ZwarteSteen het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om met 2 tv's 2 xboxen + systemlink nazi zombies te spelen is met 4 mensen? dus op elke xbox splitscreen?
systemlink is offline, 2 xboxen direct met elkaar verbondenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als beide xboxen een gold accoutn hebben kan het wel ja
Ja gewoon een ethernet kabel tussen de 2 xboxen leggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef ZwarteSteen het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om met 2 tv's 2 xboxen + systemlink nazi zombies te spelen is met 4 mensen? dus op elke xbox splitscreen?
oke bedanktquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:22 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ja gewoon een ethernet kabel tussen de 2 xboxen leggen
Dan vind je elkaar meteen.
En als het van het afstand moet, dan gewoon via xbox live (private match etc...)
Wel hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:23 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
oke bedankt
met cod waw was dit namelijk niet mogelijk.
Ja systemlink kan wel, maar dan kan je niet meer splitscreen spelen, dus heeft systemlink daar geen toegevoegde waarde meer. Vanavond namelijk met een groepje vrienden black ops nazi zombies proberen te spelen en dan is splitscreen wel fijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:25 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Wel hoor
Alleen de splitscreen miss dan niet.(niet getest)
Wel gewoon systemlink, dat heb ik 2weken terug nog gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |