wat wil je dan? gasten die potjes lang met een rpg rondrennen net als in mw2?quote:Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, maar scavenger is ook exclusief launchers. Dat is ook lame.
Ik hoor het al, iedereen is voor 1 LAW.quote:Op zondag 12 december 2010 13:05 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
wat wil je dan? gasten die potjes lang met een rpg rondrennen net als in mw2?
Ik ben voor helemaal geen LAW of Strellaquote:Op zondag 12 december 2010 13:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoor het al, iedereen is voor 1 LAW.
Ik in MW2 ook niet, daar had ik nooit launchers omdat je dan een shotgun als side-arm kan pakken. Dat vond ik wel te doen maar sinds je alleen of pistols of specials hebt blijft er niet echt veel meer over voor mij.quote:Op zondag 12 december 2010 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben voor helemaal geen LAW of Strella
Als je net prestige hebt is het wel makkelijk levelen als je probeert dingen neer te halen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:08 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb nooit een Law of Strela bij me. Ik wacht gewoon ergens binnen totdat dat ding weg is
Python speedreloader of Makarov extended magsquote:Op zondag 12 december 2010 13:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik in MW2 ook niet, daar had ik nooit launchers omdat je dan een shotgun als side-arm kan pakken. Dat vond ik wel te doen maar sinds je alleen of pistols of specials hebt blijft er niet echt veel meer over voor mij.
Dan heb ik liever een primairy weapon wat aan al mijn maatstaven voldoet zodat ik het bij 1 wapen kan houden.quote:Op zondag 12 december 2010 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Python speedreloader of Makarov extended mags
G18 vond ik echt niet fijn, en SPAS-12 kon met silencer.quote:Op zondag 12 december 2010 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waarom zou je een shotgun gebruiken als je G18 Akimbo's kon pakken
G18 Akimbo'squote:Op zondag 12 december 2010 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waarom zou je een shotgun gebruiken als je G18 Akimbo's kon pakken
M93 Raffica is wel de enige 'handgun' die ik vaak gebruikt hebt in welke FPS dan ook.quote:
Gast shotguns silencenquote:Op zondag 12 december 2010 13:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
G18 vond ik echt niet fijn, en SPAS-12 kon met silencer.
Als mensen op een campplek zaten en jij kwam binnen met een silenced shotgun hadden ze het niet door totdat de shot in hun brein zat.quote:
Dankje!quote:Op zondag 12 december 2010 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je ze geknived had, was je net zo stoer als Roces
Bobbanz, meesterlijk filmpjeZiekelijk
Ook bedankt!quote:Op zondag 12 december 2010 12:09 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
_!
en bobbanz, kenkerharde skills man
Restecp voor dat filmpje, ik gooi meestal vanaf 2 meter nog niet eens raakquote:
Waarom zou je dat doen een pistool kan je vaak redden als je geen tijd hebt om te reloadenquote:Op zondag 12 december 2010 14:38 schreef Parvus het volgende:
Ik heb standaard de Strela bij. Gebruik scavenger dus heb echt nog nooit een secundary gebruikt.
Dat komt er nou van als je met een gemodde controller speeltquote:Op zondag 12 december 2010 14:45 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kan niet meer inloggen op liveMet een andere account kan ik nog wel inloggen. Ik heb geprobeerd mn account te recoveren en dat kan ook niet. Ik wil mn geld terug
Kan je lekker eens van de buitenlucht gaan genieten.quote:Op zondag 12 december 2010 14:45 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kan niet meer inloggen op liveMet een andere account kan ik nog wel inloggen. Ik heb geprobeerd mn account te recoveren en dat kan ook niet. Ik wil mn geld terug
quote:Op zondag 12 december 2010 14:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kan je lekker eens van de buitenlucht gaan genieten.
Scavenger, Sleight of Hand, Ninjaquote:Op zondag 12 december 2010 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen een pistool kan je vaak redden als je geen tijd hebt om te reloaden
PIETquote:
python dual wield is echt awesome hoorquote:Op zondag 12 december 2010 15:23 schreef dreamzk het volgende:
Gaat lekker hierzo. Ik loop standaard met mn strela rond, de rest van de secondary's vindt ik zwaar bagger en heb je geen drol aan. Niet zoals MW2 met je Spas rampagen op close ranges
nee hoor dat is commando, dat zit tegenwoordig in alle COD'squote:Op zondag 12 december 2010 16:00 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Er zit 10 meter tussen maar toch raakt die hem? Da's bijzonder.
Kniven vervangen door het "bash" systeem wat ze in Halo hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 16:06 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee hoor dat is commando, dat zit tegenwoordig in alle COD's
Als iemand bijvoorbeeld al damage heeft en je slaat hem dan met je gun is het een one hit kill anders 2 keer raak slaan. Zou prima werken in CODquote:Op zondag 12 december 2010 16:12 schreef KoningStoma het volgende:
Als het geen 1 hit kill zou zijn zou het ook nog leuk zijn ook.
Nope dus voor je prestige gaat even al je geld opmaken aan layers en titlesquote:Op zondag 12 december 2010 16:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als je prestige gaat, verdwijnen je layers (en dus je playercard plaatje) dan ook?
Maar ik bedoel specifiek de layers voor het icoontje wat je zelf kan maken.quote:Op zondag 12 december 2010 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope dus voor je prestige gaat even al je geld opmaken aan layers en titles
Je houdt al je layers dat zei ik tochquote:Op zondag 12 december 2010 16:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar ik bedoel specifiek de layers voor het icoontje wat je zelf kan maken.
Ik zit nu op level 50 en heb alle layers gekocht, ik wil deze graag gaan maken:
Wel schraal dat wanneer je level 50 bent je ook nog eens 60.000 xp moet hebben om prestige te beginnen !
Ok sorryquote:Op zondag 12 december 2010 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je houdt al je layers dat zei ik toch
Wauw..quote:Op zondag 12 december 2010 16:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok sorry
Hij is wel tof geworden!
[ afbeelding ]
Moet je er wel bij vertellen dat het 2 keer nuketown was... Dat was echt chaos.quote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef SoldMayor het volgende:
Zo net ff in 2 potjes domination op nuketown totaal 120 kills gehaald![]()
Je speelt op PS3 zekerquote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef BobbanzPS het volgende:
Begon om half 10, 1 normaal potje kunnen spelen.
Achja......
dan kan je mooi een montage maken van al mijn deaths in SnD zonder killsquote:Op maandag 13 december 2010 01:21 schreef KneusTeun het volgende:
Nice, eigenlijk een keer een fok! montage maken..
Ik heb nog wel een filmpje of 4/5 waarin ik first blood heb met tomahawks van de ene kant naar de andere kant van de mapquote:Op maandag 13 december 2010 01:21 schreef KneusTeun het volgende:
Nice, eigenlijk een keer een fok! montage maken..
Wel grappig man, maar toch leuker als je iets maakt wat niemand heeft.quote:Op zondag 12 december 2010 16:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok sorry
Hij is wel tof geworden!
[ afbeelding ]
dat had niks met het overpowered te maken, ons hele team was "overpowered". ik noem het: de fok! rapequote:Op maandag 13 december 2010 02:08 schreef SoldMayor het volgende:
Zo vandaag was me best BO dag SO FAR..![]()
Op firing range 70 - 10 k/d gespeeld![]()
Die AK74u is gewoon te overpowered.. maja wel leuk
Waarom heeft je konijn een zonnebril aan de zijkant van zijn koppie hangen?quote:
omdat het kanquote:Op maandag 13 december 2010 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom heeft je konijn een zonnebril aan de zijkant van zijn koppie hangen?
Duurde bij mij laatst anderhalve dagquote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef KneusTeun het volgende:
Huh net een film geupload, maar die is niet op mijn youtube terecht gekomen :S of duurt dat een langere tijd soms?
Bij mij duurde het wel lang in het begin, maar nu staat ie er al na 5 min op.quote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef KneusTeun het volgende:
Huh net een film geupload, maar die is niet op mijn youtube terecht gekomen :S of duurt dat een langere tijd soms?
Yup..quote:Op maandag 13 december 2010 15:02 schreef Rossdale het volgende:
Jorwol = Xbox 360... Is't weer zover?
Kijk dan terug in theaterquote:Op maandag 13 december 2010 16:06 schreef Forskneck het volgende:
Hebben jullie ook weleens het gevoel dat Ghost soms niet werkt
Ik heb met een class supressor en Ghost aanstaan. En dan nog zien ze me vaak op de map lijkt het wel.
Oh jaquote:
Rolling thunderquote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben trouwens afgestapt van de chopper gunner en gunship killstreaks. In plaats van een keer per potje zon ding heb ik liever 2 / 3 keer napalm + mortar + rolling thunder.
Ga ik ook doen na de patchquote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben trouwens afgestapt van de chopper gunner en gunship killstreaks. In plaats van een keer per potje zon ding heb ik liever 2 / 3 keer napalm + mortar + rolling thunder.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
blij om dit te horen, die kankergunners verneuken het spelquote:
Daar verschillen we dan wel weer van meningquote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[..]
blij om dit te horen, die kankergunners verneuken het spel
Moet je maar zorgen dat je ze neerschiet voordat ze een killstreak halenquote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[..]
blij om dit te horen, die kankergunners verneuken het spel
Inderdaad en hoevaak krijg je nou een chopper tegen als je met een party speelt met redelijk goede mensen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Moet je maar zorgen dat je ze neerschiet voordat ze een killstreak halenof gewoon een anti air class maken. heb ik ook. als je hoort dat er 1tje aankomt switch je even en haal je hem uit de lucht. is niet zo moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |