LOL! Hij ligt op een onzichtbare raket! Benieuwd of hij in het geval dat de raket er nog stond ook mee de lucht invliegt....quote:
360 maar ben niet echt goed ofzo..quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarom moet je ook altijd met een paar anderen spelenVoeg wat mensen toe uit dit topic bijvoorbeeld
Ik weet niet of je een 360 of PS3 hebt?
Een emotioneel wrak bent u? Wellicht een knuffel van een van de dames op z'n plaats?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:43 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe kut ik me nou wel niet voelde, jij voelt meer humor voor een filmpje van Rossdale. Dammit, alsof alles uit elkaar schiet. De hele wereld verdwijnt onder me voeten.
Ik ben over het algemeen de slechtste van het groepje dus don't feel ashamedquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef Udigo het volgende:
[..]
360 maar ben niet echt goed ofzo..
Niet, we hebben altijd Rossdale nogquote:Op zondag 12 december 2010 09:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen de slechtste van het groepje dus don't feel ashamed
Leugens pierrequote:Op zondag 12 december 2010 08:10 schreef PierreTT het volgende:
Bijna 2e prestigeSpel blijft nog steeds leuk
Ik vind het nog steeds leukquote:Op zondag 12 december 2010 10:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens pierre
We hebben gisteren gewoon mw2 gedaan, en het voelde HEERLIJK!
Laag dus?quote:Op zondag 12 december 2010 11:47 schreef Fsmxi het volgende:
Ik vind het ook gewoon een leuke gameHeb net ff wat headquarters gedaan en de vijand werkelijk afgeslacht
Ben nu een clipje aan het uploaden van wat voor niveau zij waren
quote:
Truequote:Op zondag 12 december 2010 09:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, we hebben altijd Rossdale nog
Als je ze geknived had, was je net zo stoer als Rocesquote:
Met een teammaat afspreken dat hij ook een LAW pakt als hij de Strela-3 nog niet heeft en dan kan je een chopper alsnog neerhalen.quote:
Als je die 2 zou krijgen zou echt alles uit de lucht worden geschoten. Zou het al helemaal niet meer leuk maken.quote:Op zondag 12 december 2010 13:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met een teammaat afspreken dat hij ook een LAW pakt als hij de Strela-3 nog niet heeft en dan kan je een chopper alsnog neerhalen.
Je krijgt maar 1 LAW, hoe lame is dat?
Ok, maar scavenger is ook exclusief launchers. Dat is ook lame.quote:Op zondag 12 december 2010 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je die 2 zou krijgen zou echt alles uit de lucht worden geschoten. Zou het al helemaal niet meer leuk maken.
Nee dat is perfectquote:Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, maar scavenger is ook exclusief launchers. Dat is ook lame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |