Zou nog vetter zijn geweest als dat aan het eind van dat potje wasquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:30 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ty, zat echt te lachen toen dat alles gebeurde ;p
Haha ja, iedereen na de klote ;pquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zou nog vetter zijn geweest als dat aan het eind van dat potje was
Oke ty, was best funny in Sticks and some stones ;pquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:36 schreef dreamzk het volgende:
Beide filmpjes nice, Bobbanz doe het je niet zo snel na met TomaHawk
QFTquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:47 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
We doen geen wedstrijdje welke leuker is ofs
Tomahawk of throwing knife, whateva, je gooit het en de persoon is doodquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:37 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Oke ty, was best funny in Sticks and some stones ;p
Hij is nog steeds leuker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:47 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
We doen geen wedstrijdje welke leuker is ofs
Ik voel me nou echt heel kut door je mening, niet te geloven! Hoopte dat je de mijne leuker vond, maarja blijkbaar niet. Echt wat een rot gevoel heb ik toch! Jouwn mening is zo boeiend in mijn Cod Bo Carriére!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wilde het gewoon even zeggen.
Je moest eens weten hoe kut ik me nou wel niet voelde, jij voelt meer humor voor een filmpje van Rossdale. Dammit, alsof alles uit elkaar schiet. De hele wereld verdwijnt onder me voeten.quote:
Al de patch @ ps3 geinstalleerd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:08 schreef KintoUn het volgende:
Kinders kinders!
Ik zou het wel fijn vinden als ik gewoon weer eens een avondje kon knallen eigenlijk.
Er is iets veranderd aan de game, ik zie ook een ander versienummer.
Het valt op dat ik nu bijna helemaal niet meer kan spelen door de vastlopers.
Wat mij betreft faalt deze game op PS3 hard.
MW2 erin gestopt, maar daar zijn zo weinig lui online dat er ook geen lol aan te beleven valt.
Dan maar hier rondhangen.
Nee doet die automatisch, behalve als je anders hebt ingesteld of niet hebt upgedated ;pquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:21 schreef KintoUn het volgende:
Patch?
Welke patch?
Ik heb niets moeten downloaden iig.
Moet je nu ineens handmatig updaten ofzo?
Gisteren snachts nog een half uurtje ofzo MW2 gespeeld en wat ben ik blij dat BO uit is. Wat een zware kanker game is MW2 zegquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:08 schreef KintoUn het volgende:
Kinders kinders!
Ik zou het wel fijn vinden als ik gewoon weer eens een avondje kon knallen eigenlijk.
Er is iets veranderd aan de game, ik zie ook een ander versienummer.
Het valt op dat ik nu bijna helemaal niet meer kan spelen door de vastlopers.
Wat mij betreft faalt deze game op PS3 hard.
MW2 erin gestopt, maar daar zijn zo weinig lui online dat er ook geen lol aan te beleven valt.
Dan maar hier rondhangen.
LOL! Hij ligt op een onzichtbare raket! Benieuwd of hij in het geval dat de raket er nog stond ook mee de lucht invliegt....quote:
360 maar ben niet echt goed ofzo..quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarom moet je ook altijd met een paar anderen spelenVoeg wat mensen toe uit dit topic bijvoorbeeld
Ik weet niet of je een 360 of PS3 hebt?
Een emotioneel wrak bent u? Wellicht een knuffel van een van de dames op z'n plaats?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:43 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe kut ik me nou wel niet voelde, jij voelt meer humor voor een filmpje van Rossdale. Dammit, alsof alles uit elkaar schiet. De hele wereld verdwijnt onder me voeten.
Ik ben over het algemeen de slechtste van het groepje dus don't feel ashamedquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef Udigo het volgende:
[..]
360 maar ben niet echt goed ofzo..
Niet, we hebben altijd Rossdale nogquote:Op zondag 12 december 2010 09:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen de slechtste van het groepje dus don't feel ashamed
Leugens pierrequote:Op zondag 12 december 2010 08:10 schreef PierreTT het volgende:
Bijna 2e prestigeSpel blijft nog steeds leuk
Ik vind het nog steeds leukquote:Op zondag 12 december 2010 10:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens pierre
We hebben gisteren gewoon mw2 gedaan, en het voelde HEERLIJK!
Laag dus?quote:Op zondag 12 december 2010 11:47 schreef Fsmxi het volgende:
Ik vind het ook gewoon een leuke gameHeb net ff wat headquarters gedaan en de vijand werkelijk afgeslacht
Ben nu een clipje aan het uploaden van wat voor niveau zij waren
quote:
Truequote:Op zondag 12 december 2010 09:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, we hebben altijd Rossdale nog
Als je ze geknived had, was je net zo stoer als Rocesquote:
Met een teammaat afspreken dat hij ook een LAW pakt als hij de Strela-3 nog niet heeft en dan kan je een chopper alsnog neerhalen.quote:
Als je die 2 zou krijgen zou echt alles uit de lucht worden geschoten. Zou het al helemaal niet meer leuk maken.quote:Op zondag 12 december 2010 13:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met een teammaat afspreken dat hij ook een LAW pakt als hij de Strela-3 nog niet heeft en dan kan je een chopper alsnog neerhalen.
Je krijgt maar 1 LAW, hoe lame is dat?
Ok, maar scavenger is ook exclusief launchers. Dat is ook lame.quote:Op zondag 12 december 2010 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je die 2 zou krijgen zou echt alles uit de lucht worden geschoten. Zou het al helemaal niet meer leuk maken.
Nee dat is perfectquote:Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, maar scavenger is ook exclusief launchers. Dat is ook lame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |