Probeer eens tergend cynische dingen te schreeuwen als het even niet lukt. Dan kan je gewoon blijven spelen zonder dat je iets kapot wil maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Herkenbaar, af en toe haalt dit spel echt het bloed onder je nagels vandaan.
Dan zet ik hem kwaad uit, gooi mn controller op bed (ben ook weer niet zo boos dat hij kapot moet), en vervolgens zit ik er 5 minuten later weer erachter
.
Dit:quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:35 schreef KoningStoma het volgende:
Wat gebeurt er als je 192.168.1.1 in je adresbalk typt?
Ik moest er zelf het hardst om lachen ouwe gangsterquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hahahaha.![]()
Doopstah, ouwe faalhaas.
Hahaquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:46 schreef Rossdale het volgende:
Noobtuber en no-scope sniperhoertje pesten
Die rondjes.. Geniaalquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf hem maar opnieuw kijken, volgende keer wil ik erbij zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:46 schreef Rossdale het volgende:
Daarom moet je ook altijd met een paar anderen spelenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:08 schreef Udigo het volgende:
Ik denk dat mensen dan heel verdrietig worden
Begin het echt een beetje zat te worden... Speel altijd alleen en word dan ook bijna altijd gemold als ik 2-3 mensen tegen kom
Laten we dat vanmiddag/vanavond eens uitproberenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe zouden mensen het vinden als een hele party dat ging doen?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:32 schreef KneusTeun het volgende:
Soms heel soms wens je gewoon de ontwikkelaars van games de dood toe.......
Ben je dik lekker bezig 27-1 en staat het 5500-2200 en dan opeens krijgt de tegenstander 2 choppergunners?!?!?!? En winnen ze ook nog!!!!! Ik kreeg in mijn carepackage natuurlijk weer ammo.
Als je kwaad wordt heb je de game al sowieso verloren. Choppergunners kun je moeiteloos met een strela-3 neerhalen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:32 schreef KneusTeun het volgende:
Soms heel soms wens je gewoon de ontwikkelaars van games de dood toe.......
Ben je dik lekker bezig 27-1 en staat het 5500-2200 en dan opeens krijgt de tegenstander 2 choppergunners?!?!?!? En winnen ze ook nog!!!!! Ik kreeg in mijn carepackage natuurlijk weer ammo.
Ben hem kwijt door mn prestigequote:Op zaterdag 11 december 2010 15:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je kwaad wordt heb je de game al sowieso verloren. Choppergunners kun je moeiteloos met een strela-3 neerhalen.
I'm in!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laten we dat vanmiddag/vanavond eens uitproberen!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:51 schreef KoningStoma het volgende:
Schiet op met je filmpje, rossdale
Nice!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:27 schreef BobbanzPS het volgende:
6 Humiliation's achter mekaar, game was net begonnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |