Ok sorryquote:Op zondag 12 december 2010 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je houdt al je layers dat zei ik toch
Wauw..quote:Op zondag 12 december 2010 16:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok sorry
Hij is wel tof geworden!
[ afbeelding ]
Moet je er wel bij vertellen dat het 2 keer nuketown was... Dat was echt chaos.quote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef SoldMayor het volgende:
Zo net ff in 2 potjes domination op nuketown totaal 120 kills gehaald![]()
Je speelt op PS3 zekerquote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef BobbanzPS het volgende:
Begon om half 10, 1 normaal potje kunnen spelen.
Achja......
dan kan je mooi een montage maken van al mijn deaths in SnD zonder killsquote:Op maandag 13 december 2010 01:21 schreef KneusTeun het volgende:
Nice, eigenlijk een keer een fok! montage maken..
Ik heb nog wel een filmpje of 4/5 waarin ik first blood heb met tomahawks van de ene kant naar de andere kant van de mapquote:Op maandag 13 december 2010 01:21 schreef KneusTeun het volgende:
Nice, eigenlijk een keer een fok! montage maken..
Wel grappig man, maar toch leuker als je iets maakt wat niemand heeft.quote:Op zondag 12 december 2010 16:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok sorry
Hij is wel tof geworden!
[ afbeelding ]
dat had niks met het overpowered te maken, ons hele team was "overpowered". ik noem het: de fok! rapequote:Op maandag 13 december 2010 02:08 schreef SoldMayor het volgende:
Zo vandaag was me best BO dag SO FAR..![]()
Op firing range 70 - 10 k/d gespeeld![]()
Die AK74u is gewoon te overpowered.. maja wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |