Waarom heeft je konijn een zonnebril aan de zijkant van zijn koppie hangen?quote:
omdat het kanquote:Op maandag 13 december 2010 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom heeft je konijn een zonnebril aan de zijkant van zijn koppie hangen?
Duurde bij mij laatst anderhalve dagquote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef KneusTeun het volgende:
Huh net een film geupload, maar die is niet op mijn youtube terecht gekomen :S of duurt dat een langere tijd soms?
Bij mij duurde het wel lang in het begin, maar nu staat ie er al na 5 min op.quote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef KneusTeun het volgende:
Huh net een film geupload, maar die is niet op mijn youtube terecht gekomen :S of duurt dat een langere tijd soms?
Yup..quote:Op maandag 13 december 2010 15:02 schreef Rossdale het volgende:
Jorwol = Xbox 360... Is't weer zover?
Kijk dan terug in theaterquote:Op maandag 13 december 2010 16:06 schreef Forskneck het volgende:
Hebben jullie ook weleens het gevoel dat Ghost soms niet werkt
Ik heb met een class supressor en Ghost aanstaan. En dan nog zien ze me vaak op de map lijkt het wel.
Oh jaquote:
Rolling thunderquote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben trouwens afgestapt van de chopper gunner en gunship killstreaks. In plaats van een keer per potje zon ding heb ik liever 2 / 3 keer napalm + mortar + rolling thunder.
Ga ik ook doen na de patchquote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben trouwens afgestapt van de chopper gunner en gunship killstreaks. In plaats van een keer per potje zon ding heb ik liever 2 / 3 keer napalm + mortar + rolling thunder.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
blij om dit te horen, die kankergunners verneuken het spelquote:
Daar verschillen we dan wel weer van meningquote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[..]
blij om dit te horen, die kankergunners verneuken het spel
Moet je maar zorgen dat je ze neerschiet voordat ze een killstreak halenquote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[..]
blij om dit te horen, die kankergunners verneuken het spel
Inderdaad en hoevaak krijg je nou een chopper tegen als je met een party speelt met redelijk goede mensen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Moet je maar zorgen dat je ze neerschiet voordat ze een killstreak halenof gewoon een anti air class maken. heb ik ook. als je hoort dat er 1tje aankomt switch je even en haal je hem uit de lucht. is niet zo moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |