SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Hier laatste post.quote:
Tevens FIPO!!!!Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Ja I know, ik zeg alleen maar wat in mijn ogen beste online spel ooit wasquote:
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Soms als ik lekker aan het rushen ben, ''volgt'' mijn wapen opeens iemand door de opening van een deur etc. Heel vaag, maar hij zoomt niet in ;p![]()
Dat is dus de auto-aimquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef BobbanzPS het volgende:
Soms als ik lekker aan het rushen ben, ''volgt'' mijn wapen opeens iemand door de opening van een deur etc. Heel vaag, maar hij zoomt niet in ;pPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Het is toch 47?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik vind de ak wel tegenvallen eigenlijk, en bij de ak-u heb ik het idee dat je scavenger verplicht moet gebruiken.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Hoeveel poppetjes schiet jij dan wel niet neer? Na 10 kills is al mijn ammo pas op hoor met de ak-uquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:02 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind de ak wel tegenvallen eigenlijk, en bij de ak-u heb ik het idee dat je scavenger verplicht moet gebruiken."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
iedereen hier vindt die AK74u helemaal de goeiste.
ik gebruik hem alleen op hardcore omdat ie op core gewoon echt hard zuigt. De famas icm reflex sight is in mijn ogen een stuk beter. Misschien wat minder mobiel maar zeker sterker.
gister weer de AUG vrijgespeeld en op dit moment vind ik dat wel het beste wapen. (waar ik nu uit kan kiezen iig).Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
owja en hardline pro is ook vet.
gister: ammo *dubbeltap* hondjes
en je team maten helpen. "godver weer een spyplane" *dubbeltap*
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Spyplane is op blackbird na het relaxdquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef _GdR_ het volgende:
owja en hardline pro is ook vet.
gister: ammo *dubbeltap* hondjes
en je team maten helpen. "godver weer een spyplane" *dubbeltap*
En mijn favoriete ding aan de 74u is dat je nog zo snel kan strafen als je bent ingezoomed, ideaal voor CQB"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ja blackbird of een uav is handig ja. maar de fun factor van een gunship haalt het nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Spyplane is op blackbird na het relaxd
En mijn favoriete ding aan de 74u is dat je nog zo snel kan strafen als je bent ingezoomed, ideaal voor CQBOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Als ik core speel haal ik lang niet altijd 10 kills met die hoeveelheid ammo.... zeker niet als er ook nog wat longshots bij zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:10 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoeveel poppetjes schiet jij dan wel niet neer? Na 10 kills is al mijn ammo pas op hoor met de ak-u
Hardcore wel.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
CQB?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Spyplane is op blackbird na het relaxd
En mijn favoriete ding aan de 74u is dat je nog zo snel kan strafen als je bent ingezoomed, ideaal voor CQBCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
En je weet toevallig ook niet meer waar je hem vandaan hebt?quote:
All good things are wild and free.![]()
Oh jawel hoor, je bent niet de eerste die vraagt om de originele foto. Zal ik hem even ergens uploaden en je de link PM'en?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je weet toevallig ook niet meer waar je hem vandaan hebt?
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Wat een behulpzame jongeman.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, je bent niet de eerste die vraagt om de originele foto. Zal ik hem even ergens uploaden en je de link PM'en?All good things are wild and free.![]()
Unzoomed gewoon sprayen met je weapon als het echt CQB is (en je net niet kan knifen)quote:Heb je helemaal gee AK-74u voor nodig.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Sommige aapjes gaan soms weleens direct in prone als ze je zien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Unzoomed gewoon sprayen met je weapon als het echt CQB is (en je net niet kan knifen)Heb je helemaal gee AK-74u voor nodig.
Dropshotquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sommige aapjes gaan soms weleens direct in prone als ze je zien.![]()
![]()
Van die zooi ga ik spontaan over mijn nek
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Gistereavond trouwens wel gelachen om Stoma. Jankwijf
Ik ga in deze prestige ook wat meer rushen met SMG's en ga dus ook wat classes met hardline aanmaken![]()
![]()
Keer met een maatje van me 3 flessen drop shot op gedronken daarna heb ik het nooit meer durven drinken![]()
![]()
Mn mic ging ook nog eens stukquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ga in deze prestige ook wat meer rushen met SMG's en ga dus ook wat classes met hardline aanmaken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ga in deze prestige ook wat meer rushen met SMG's en ga dus ook wat classes met hardline aanmaken
Firering Range? Is dat een nieuwe map?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:34 schreef BobbanzPS het volgende:
Net ff in Firering Range:
Attack heli
Chopper
Dogs
Beetje rushen, beetje defenden ;p![]()
Klopt, ik mag hem uitproberen met nog wat anderen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Firering Range? Is dat een nieuwe map?
Maar ik kan niet meer info vertellen, wil je wel meer info; Dan moet ik je daarna met een headshot om het leven brengen![]()
spelen jullie hier nou allemaal nog TDM of op gayination overgestapt?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:55 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Klopt, ik mag hem uitproberen met nog wat anderen.
Maar ik kan niet meer info vertellen, wil je wel meer info; Dan moet ik je daarna met een headshot om het leven brengen
Je kan ook gewoon je fout toegeven.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Of er gewoon iets leuks van maken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je fout toegeven.![]()
Leuk is anders, maar goed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:37 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Of er gewoon iets leuks van maken?
Is dat van die hardline pro al gefixt dat je niet meer kan switchen tussen killstreaks?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Vooral TDM, alhoewel we meer tactical based game modes gaan doen. Lekker andere team pwnen met sabotagequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef gniffie het volgende:
spelen jullie hier nou allemaal nog TDM of op gayination overgestapt?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Kut wilde net met Bobbanz online krijg ik dit:
Notice The Call of Duty: Black Ops server is not available at this time. Please try again later or visit http://www.callofduty.com/blackops/status for updates.
EDIT: EN NOU DOET IE HET WEER
rice rice baby tututututedudududum![]()
Hij doet het weer ;p!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:43 schreef Rijstkoker het volgende:
Kut wilde net met Bobbanz online krijg ik dit:
Notice The Call of Duty: Black Ops server is not available at this time. Please try again later or visit http://www.callofduty.com/blackops/status for updates.
EDIT: EN NOU DOET IE HET WEER![]()
Godsamme, de clip moet 29 seconden zijn. 30 seconden wil die niet renderen DAMZ!
[ Bericht 5% gewijzigd door BobbanzPS op 10-12-2010 14:52:06 ]![]()
Er zitten hier trouwens veel xboxworld dudes of nie, heb iemand uit mijn lijst waar ik echt nog nooit van gehoord heb en die heeft sommige van jullie als friends
en dat is?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:57 schreef gniffie het volgende:
Er zitten hier trouwens veel xboxworld dudes of nie, heb iemand uit mijn lijst waar ik echt nog nooit van gehoord heb en die heeft sommige van jullie als friends"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Noem het dan domigaytion..quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef gniffie het volgende:
spelen jullie hier nou allemaal nog TDM of op gayination overgestapt?![]()
Maar ik speel voornamelijk TDM, net weer de galil terug.. Afzien zeg, daarvoor.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Herkenbaar. Galil ftw.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Noem het dan domigaytion..![]()
Maar ik speel voornamelijk TDM, net weer de galil terug.. Afzien zeg, daarvoor.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:12 schreef Forskneck het volgende:
Hey! Niks tegen Domination Domigaytion!!!! Dat is de leukste mode van allemaal !!
gister die wager matches en gungames zitten doen met vrienden. hilarische shitquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:12 schreef Forskneck het volgende:
Hey! Niks tegen Domination!!!! Dat is de leukste mode van allemaal !!![]()
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Eens. Gister wel paar potjes S&D gedaan met wat folks van hier.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vooral TDM, alhoewel we meer tactical based game modes gaan doen. Lekker andere team pwnen met sabotage
Met MW2 waren we wel wat beter op elkaar ingespeeld, stemden we ook classes op elkaar af. Gast met de bom werd afgeschermd door riotshields etc![]()
![]()
klopt, ik stap alweer regelmatig over naar MW2 en nog vaker AC:B terwijl ik die al uitgespeeld hebquote:
"Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Eerlijk gezegd, heb ik daar nog niet eens naar gekeken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
gister die wager matches en gungames zitten doen met vrienden. hilarische shit
Bij ons gaat het meer om het lvlen
Snap best dat mensen het al saai vinden. Zou ik ook hebben als je al meerdere CoD's heb gespeeld. Heb nog nooit een IW CoD aangeraakt.(altijd afgezworen omdat het zo gehyped werd)
Heb alleen WaW en BO.![]()
Op cod 3 na heb je de beste delen in huisquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:25 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, heb ik daar nog niet eens naar gekeken.
Bij ons gaat het meer om het lvlen
Snap best dat mensen het al saai vinden. Zou ik ook hebben als je al meerdere CoD's heb gespeeld. Heb nog nooit een IW CoD aangeraakt.(altijd afgezworen omdat het zo gehyped werd)
Heb alleen WaW en BO.![]()
In je eentje spelen is trouwens kut. met zijn 2en op de bank of via internet en dan iedere steeds de meeste kills halen en elkaar dan gaan smack talken vind ik wel vet
Ja dat merkte ik al snel dat het niet echt leuk is alleen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Op cod 3 na heb je de beste delen in huis![]()
In je eentje spelen is trouwens kut. met zijn 2en op de bank of via internet en dan iedere steeds de meeste kills halen en elkaar dan gaan smack talken vind ik wel vet
Heb nu genoeg vrienden die het ook spelen. Dus is het elke dag wel fun![]()
En natuurlijk zombie mode is awesome met ze vieren.![]()
![]()
Correctie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Spel is al 2 weken en counting saai!na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
ik denk dat het tijd wordt om MW2 er weer in te stoppen
"Crescendo gramen sementat."
Want dat is niet afgezaagd?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik denk dat het tijd wordt om MW2 er weer in te stoppen![]()
![]()
famas met silencer + ghost is toch wel erg fijneigenlijk nooit met silencer gespeeld maar het is wel chill
helemaal met ghost. en als hun dan een spyplane aanhebben maak je veel kills omdat ze niet goedopletten omdat ze denken dat er toch niemand is
![]()
![]()
ik vind het wel boekdelen spreken dat dat spel na 20 dagen spelen leuker was dan BO na 1 dag en een beetjequote:"Crescendo gramen sementat."
En als je als Ghost Pro steeds killstreaks gaat neerhalen frustreer je je vijand ook enorm.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:47 schreef mash_ het volgende:
famas met silencer + ghost is toch wel erg fijneigenlijk nooit met silencer gespeeld maar het is wel chill
helemaal met ghost. en als hun dan een spyplane aanhebben maak je veel kills omdat ze niet goedopletten omdat ze denken dat er toch niemand is
en jezelf omdat je dan in je rug word geknald. ik laat die gewone spy-planes daarom lekker doorvliegenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En als je als Ghost Pro steeds killstreaks gaat neerhalen frustreer je je vijand ook enorm."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
\Ja alleen pro versie moet ik nog halen. ben niet zo lang geleden geprestiged. Moet nog 20 dingen neerhalen geloof ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En als je als Ghost Pro steeds killstreaks gaat neerhalen frustreer je je vijand ook enorm.die anderen 2 heb ik wel al
![]()
![]()
En een hitmarker als souvenir als je m vol raak.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Echte bazen hebben de stake out met gripna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Je moet ook niet je launcher pakken en in de lucht gaan turen, dan wordt je wel geowned ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
en jezelf omdat je dan in je rug word geknald. ik laat die gewone spy-planes daarom lekker doorvliegenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Die is wel vaak gepost ;pquote:![]()
Prestige gegaan en vindt het nu al kutCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Sta bijna 3.00 K/D ratio in de weekly leaderbords van TDM
Ik iets van 3.66, sta op plaats 13000 ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:03 schreef gniffie het volgende:
Sta bijna 3.00 K/D ratio in de weekly leaderbords van TDM
Jellyfish float by.![]()
die plaatsen gaan toch over points per minute? Heb daar nu iets van 305 per minuut vanquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:04 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Ik iets van 3.66, sta op plaats 13000 ofzo
hoelang moeten jullie ongeveer wachten tot jullie een match kunnen joinen na het opstarten?
ik heb soms een wachttijd van 10 minuten![]()
Maar als ik een match ga spelen, heb ik geen lag of iets anders waar van ik zou kunnen zeggen dat ik een crappy inet verbinding heb.
En er is nog meer BS waar ik helemaal van ga trippen zoals :
Singelplayer start niet meer.
Als je game wilt joinen een freeze krijgt
Etc. Etc
ik speel PS3 btwYou got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster![]()
Jeroenz0r heeft je PS3 overgenomen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:16 schreef leeroy het volgende:
hoelang moeten jullie ongeveer wachten tot jullie een match kunnen joinen na het opstarten?
ik heb soms een wachttijd van 10 minuten![]()
Maar als ik een match ga spelen, heb ik geen lag of iets anders waar van ik zou kunnen zeggen dat ik een crappy inet verbinding heb.
En er is nog meer BS waar ik helemaal van ga trippen zoals :
Singelplayer start niet meer.
Als je game wilt joinen een freeze krijgt
Etc. Etc
ik speel PS3 btwWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om met 2 tv's 2 xboxen + systemlink nazi zombies te spelen is met 4 mensen? dus op elke xbox splitscreen?Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible![]()
lollzzquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jeroenz0r heeft je PS3 overgenomen.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Als beide xboxen een gold accoutn hebben kan het wel jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef ZwarteSteen het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om met 2 tv's 2 xboxen + systemlink nazi zombies te spelen is met 4 mensen? dus op elke xbox splitscreen?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
systemlink is offline, 2 xboxen direct met elkaar verbondenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als beide xboxen een gold accoutn hebben kan het wel jaMedicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible![]()
Ja gewoon een ethernet kabel tussen de 2 xboxen leggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef ZwarteSteen het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om met 2 tv's 2 xboxen + systemlink nazi zombies te spelen is met 4 mensen? dus op elke xbox splitscreen?
Dan vind je elkaar meteen.
En als het van het afstand moet, dan gewoon via xbox live (private match etc...)![]()
oke bedanktquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:22 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ja gewoon een ethernet kabel tussen de 2 xboxen leggen
Dan vind je elkaar meteen.
En als het van het afstand moet, dan gewoon via xbox live (private match etc...)
met cod waw was dit namelijk niet mogelijk.Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible![]()
Ik heb een keer een xbox-lan gehad met een 'onze' groep spelers. Met 8 tv's en xboxen Halo 2 doen, dat was echt geniaal.
Hehe, zijn maar een paar spellen die systemlink goed supporten naar mijn weten was dit halo3, en cod 3. met 2 tv's kon je met 8 mensen in 'n lobby zitten.Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible![]()
Wel hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:23 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
oke bedankt
met cod waw was dit namelijk niet mogelijk.
Alleen de splitscreen miss dan niet.(niet getest)
Wel gewoon systemlink, dat heb ik 2weken terug nog gedaan.![]()
Maar srsly heeft niemand anders deze BS"/You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Ja systemlink kan wel, maar dan kan je niet meer splitscreen spelen, dus heeft systemlink daar geen toegevoegde waarde meer. Vanavond namelijk met een groepje vrienden black ops nazi zombies proberen te spelen en dan is splitscreen wel fijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:25 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Wel hoor
Alleen de splitscreen miss dan niet.(niet getest)
Wel gewoon systemlink, dat heb ik 2weken terug nog gedaan.Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible
Forum Opties Forumhop: Hop naar: