abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89730039
Het vorige deel: Slank # 1267 - Jingle Bells, Jingle all the waaaaaaay!

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
  donderdag 9 december 2010 @ 18:55:12 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89730116
Fipo.
Niet meer actief op Fok!
pi_89730193
Handig hoor, zo'n [volg topic]knop.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89730255
quote:
Cocotrimonium, ik noem mijn inmiddels 2 ( :( ) extra kilo's gewoon winterspek. Die vallen er dus in de lente geheel vanzelf weer af.
Oh ja, dat kan natuurlijk ook. Wat slim van mijn lijf, om zo'n extra reserve aan te maken *)
pi_89730308
Heb vandaag rond de 1600kcal gegeten. Ik wilde er 1400 eten maar ach. Het is nog altijd minder dan de laatste paar dagen (2000+ kcal :'() want tijdens de winter heb ik meer trek. Vandaag heb ik me dus redelijk in bedwang kunnen houden.

Was het maar weer weekend. Dan kan ik weer naar de fitness! Morgen heb ik geen tijd :C
pi_89730331
Phaidra, wat lijkt me dat zenuwslopend nu. Ik zit hard te duimen voor goed nieuws! ^O^
  donderdag 9 december 2010 @ 18:59:27 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89730340
Omg, het lijstje in de OP is korter dan ooit _O-. Iedereen denkt: blah, ik begin in januari wel weer! :').
Niet meer actief op Fok!
pi_89730413
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Omg, het lijstje in de OP is korter dan ooit _O-. Iedereen denkt: blah, ik begin in januari wel weer! :').
Of "Ik update pas weer als mn gewicht omlaag gaat, ipv omhoog" :')

Ik was zo productief vanmorgen, waar is de rest van mn dag gebleven? :o Kwijt ofzo. Ga dan nu maar afwassen, nog een uurtje voor ik ga sporten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_89730450
oh ja, er is een nieuwe WoW he, ik was 'vroeger' ook een WoW-nerd :D wel alliance natuurlijk!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89730452
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:15 schreef sigme het volgende:
Oh, iemand nog tips voor TS van Grote cupmaat, kleine omvang ? Ik dacht dat er hier een paar waren die ook aan de omschrijving voldoen.
Helaasch, voor mij geldt exact het omgekeerde :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89730462
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja, er is een nieuwe WoW he, ik was 'vroeger' ook een WoW-nerd :D wel alliance natuurlijk!
Alliance?

FOR THE HORDE!
  donderdag 9 december 2010 @ 19:02:17 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89730475
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Of "Ik update pas weer als mn gewicht omlaag gaat, ipv omhoog" :')

Ik was zo productief vanmorgen, waar is de rest van mn dag gebleven? :o Kwijt ofzo. Ga dan nu maar afwassen, nog een uurtje voor ik ga sporten.
Ik heb me al tijden niet meer gewogen, maar ik heb er geen vetjes bij gekregen, dus ik blijf gelijk, gok ik zo. Denk niet dat ik op dit moment afval, daarvoor vreet ik te veel rotzooi.
Niet meer actief op Fok!
pi_89730598
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Alliance?

FOR THE HORDE!
ik vond horde altijd zo onsexy, het moest er wel een beetje leuk uitzien natuurlijk :')
pi_89730687
Goedenavond!

Ik heb een snorrende poes bij me O+ Morgen naar de Dam!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_89730695
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:04 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik vond horde altijd zo onsexy, het moest er wel een beetje leuk uitzien natuurlijk :')
Ah ja, maar daarvoor hebben we tegenwoordig de belfs :p
pi_89730720
Pffff moe..

Maar lief staat nu te koken O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89730751
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah ja, maar daarvoor hebben we tegenwoordig de belfs :p
oh ja, maar die vind ik ook stom! :6
  donderdag 9 december 2010 @ 19:09:00 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89730845
Nachtwacht heeft morgen een white trash borrel op z'n werk.
Zeg ik: "Hoef je je iig niet om te kleden!" :'). Is die grap al 10x gemaakt vandaag.
Niet meer actief op Fok!
pi_89731000
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:07 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

oh ja, maar die vind ik ook stom! :6
/gasp!

:o
pi_89731088
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb me al tijden niet meer gewogen, maar ik heb er geen vetjes bij gekregen, dus ik blijf gelijk, gok ik zo. Denk niet dat ik op dit moment afval, daarvoor vreet ik te veel rotzooi.
Ik blijf ook zo ongeveer gelijk. Ik eet een enorme hoeveelheid troep, maar sport ook redelijk wat.
pi_89731146
Ik heb gewoon geen weegschaal, ideaal. :7
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 9 december 2010 @ 19:17:01 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89731195
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik blijf ook zo ongeveer gelijk. Ik eet een enorme hoeveelheid troep, maar sport ook redelijk wat.
Ik compenseer het eten van troep met het skippen van de normale maaltijden :'). En met hardlopen natuurlijk. Morgen mag ik weer *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_89731206
Het goede nieuws van de dag was dat de tandarts niets te mopperen had, behalve dat het misschien aardig zou zijn iets vaker dan eens per drie jaar langs te komen.

Bedtijd voor mij! 'truste Slankies :W.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 9 december 2010 @ 19:17:23 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89731216
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb gewoon geen weegschaal, ideaal. :7
Ook geen spiegel? (daarin kun je ook zien of je bent aangekomen hoor :P)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 december 2010 @ 19:18:16 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89731262
Zo. Weekend. Fijn. Moe.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 9 december 2010 @ 19:19:36 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89731328
Ik vind de doordeweekse dagen het kutst trouwens. 's Avonds is Nachtwacht er weer en in het weekend werk ik toch al niet in principe, dus dan is er ook niks aan de hand. Gelukkig is het na morgen weer weekend.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 december 2010 @ 19:35:24 #27
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89732107
wij hebben morgen personeelsdag. Ik heb besloten het eerste gedeelte te skippen, een lezing van een uur, in het Zweeds, over archiveren. Daarna naar het praatje van de perfekt, de kerstlunch, iets over de toekomst en dan nog een muziekquiz. Erg innoverend...

Maar, daarom mag ik morgen uitslapen...Heerlijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_89732118
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ook geen spiegel? (daarin kun je ook zien of je bent aangekomen hoor :P)
Alleen eentje waarin ik alleen mijn gezicht en schouders kan zien. Af en toe ga ik op een stoel staan, als ik mijn outfit wil checken ofzo. :+ Maar ik merk het ook wel aan mijn kleren als ik aangekomen ben en volgens mij valt het wel mee, in elk geval vergeleken met vorige winter. :) Ik was eigenlijk liever wat lichter dan toen, maar met gelijk blijven ben ik ook wel tevreden nu, afvallen komt in Nederland wel weer.
pi_89732889
voor mij is de spiegel dus echt een heel onbetrouwbare methode om te zien of ik ben aangekomen! maar heb me vanochtend toevallig weer eens gewogen en ik was helemaal niet ontevreden, ondanks het niet kunnen hardlopen de laatste tijd en het sinterklaassnoep :)
  donderdag 9 december 2010 @ 20:05:22 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89733568
Ik weet nog steeds niet wie wie is @ Facebook :'). Wie heeft nou de Engelse achternaam? :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_89733844
haha dat ben ik :+

tenminste, ervan uitgaande dat er niet meer mensen zijn hier met een engelse achternaam :P
pi_89733928
Heb wel een idee wie hier een engelse achternaam heeft!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89734684
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:37 schreef Blurred86 het volgende:
Kwak, is het geen idee om eens te informeren naar van die shakes en dergelijke van de apotheek? ik weet niet hoelang je het nog moet volhouden die voedingsvoorschriften? maar zo krijg je in ieder geval alles binnen dat je nodig hebt!
Volgens mij bestaan er ook speciale producten voor mensen met darmproblemen..
het is niet zozeer wat moet, maar ookwat kan.ikmoet zefaanvoelen wat mn buik aankan. het heeft niet zon zin ommeer te eten, want dan neemt mn lijf t niet op doordat de diarree weer erger wordt.

vriendin van me was een van de onglukkigen die hier 6 weken mee gelopen/gelegen heeft, en die gafals tip om af te gaanop waar je trek in hebt. de tomatensoep was dan ookeen groot ucces vandaag. en een dag niks eten is geen ramptussendoor.

ik krijg niet zomaar scheurbuik.als dit wekengaat duren ipv nderhlve week zalik welmeer supplementen moeten nemen ja, denk ik.maar de dokter houdt me erg goedin de gaten(zo blijmt mijn goededokter) duhet zal wel goedkomen.

sorry voor het gebrekkige typen, de eee pc van mn moder is nogal brak...
Kwak
pi_89734711
oh en nachtwacht heeft werk? *O* ikheb echtveel gemist
Kwak
pi_89734775
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie wie is @ Facebook :'). Wie heeft nou de Engelse achternaam? :@.
Weet je wel wie ik ben? :P (Die met current city Philadelphia dus. :7)
pi_89734955
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:59 schreef Viking84 het volgende:
ja, dat dacht ik ook net. En idd ik denk dat ik binnenkort maar gewoon de confrontatie aan moet gaan en weer met gewicht moet gaan werken :') dat werkt toch beter dan niet op de weegschaal staan heeft zich bewezen :')

:W even met Mr.mo naar 't winkelcentrum geweest en alvast wat cadeautjes gehaald :)
Ja doei.
pi_89735208
Als ik weer bij mn pa ben kan ik me wegen en kan ik updaten! Maar ik vrees het ergste...
  donderdag 9 december 2010 @ 20:42:44 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89735338
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:28 schreef kwakz0r het volgende:
oh en nachtwacht heeft werk? *O* ikheb echtveel gemist
:Y Alweer een week of 3. Daar waar Merel mensen kent :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 december 2010 @ 20:43:53 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89735390
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Weet je wel wie ik ben? :P (Die met current city Philadelphia dus. :7)
Ja jou weet ik wel :P.

Wie is degene met die foto van een buluitreiking dan? :P. Ik dacht eerst aan LadyBlack, maar dat is iemand anders :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 december 2010 @ 20:51:20 #40
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89735722
ik ben diegene met een foto in een autospiegel ergens in Afrika....

Just so you know, vikje!
pi_89735751
Die buluitreiking, is dat niet Anna82?
pi_89736277
Ik heb nog best een redelijk lijstje, gezien de omstandigheden.
O: boterham nutella
T: mandarijn
L: 2 boterhammen corned beef
D: pasta carbonara, rauwkostsalade met balsamico

Heb totaal geen trek, continu een knoop in de maag, maar ik probeer er toch wat dingen in te schuiven. Ik zit er niet op te wachten om nu ziek te worden...

Geen nieuws, zijn nog wel langs gegaan vanavond, maar geen verandering. Morfine-inname is gehalveerd, kijken of dat helpt bij het wakker worden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 9 december 2010 @ 21:16:46 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89736910
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Die buluitreiking, is dat niet Anna82?
Oh ja, dat klopt wel volgens mij! Die heeft hier ook al even niet meer gepost, net als LadyBlack. Of ik moet er grandioos overheen gelezen hebben :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_89736927
Lijkt me erg moeilijk, dat wachten, Phaidra en dat je dan niks kan en je zo machteloos voelt. :{
Jouw moeder is toch nog helemaal niet zo oud, is het wel?
pi_89736988
Wel voor jezelf blijven zorgen hoor phaidra! Of zorgen dat je vriend dat doet.
Het is hopen dat je moeder snel bijkomt hè, spannend is het altijd, maar zo met je moeder is het vast zenuwslopend!
pi_89738767
Topicmoord! Dan maar een lijstje.
O: dubbele boterham hagelslag
T: mandarijntje
L: dubbele boterham kaas, dubbele kipkerriesalade, glas sap, boterham nuttella
T: appel
D: voor: gevulde wijnbladeren, daarna pasta met spinazie en kip, glaasje wijn
T: ferrero roché
Valt goed mee :P
  donderdag 9 december 2010 @ 22:05:05 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89739599
Ik krijg iemand met wie ik bijna 3 jaar geleden een keer een date gehad heb als vriendensuggestie op FB :'). Ze heeft mij dus opgezocht. Géén idee waarom!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 december 2010 @ 22:07:01 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89739706
En nu wil ik teruglurken om te zien wat ik ben misgelopen toen, maar dan ziet ze ook dat ik op haar FB heb gekeken. Stomme FB, op Hyves kun je veel beter stalken :').
Niet meer actief op Fok!
pi_89740655
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
En nu wil ik teruglurken om te zien wat ik ben misgelopen toen, maar dan ziet ze ook dat ik op haar FB heb gekeken. Stomme FB, op Hyves kun je veel beter stalken :').
Dan duiken ze op bij je eigen vriendensuggesties :+

Anticlimax vandaag, ik kom thuis bij mijn ouders, mijn vader zou bij mijn huis de makelaar opwachten omdat die de meterstanden moest opnemen, roept mijn moeder ineens van boven: "Je hebt de sleutel al!"

Had de makelaar zijn exemplaar al aan mijn vader gegeven :') Het verkocht-bord is ook al weg voor het raam zag ik (ik kwam er langs gelopen, ben met de bus).

Maar ik ben nog niet gaan kijken, morgen pas, na sleutel 2 en 3 :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89740737
En nu ben ik gaarz0rz dus ik ga naar bed. Nog twee/drie weken en dan kan ik naar huis lopen O+
En hopelijk werkt mijn internet daar ook beter dan in Sittard }:|
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89741356
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh ja, dat klopt wel volgens mij! Die heeft hier ook al even niet meer gepost, net als LadyBlack. Of ik moet er grandioos overheen gelezen hebben :@.
LB post nog wel in t haaktopic. misschien dat ze teveel bezig is met babies maken om aan de lijn te doen :P
Kwak
pi_89741411
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
volgens mij is dat dus echt niet waar... ik krijg meestal suggesties van mensen die mensen kennen die ik ken, of die op foto's staan van mensen die ik ken (en sinds ik meer vrienden heb iets anders, dan gaat t om mensen die méérdere mensen kennen die ik ken) of mensen met een gelijke hometown of veel dezelfde likes...
Kwak
pi_89741623
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

volgens mij is dat dus echt niet waar... ik krijg meestal suggesties van mensen die mensen kennen die ik ken, of die op foto's staan van mensen die ik ken (en sinds ik meer vrienden heb iets anders, dan gaat t om mensen die méérdere mensen kennen die ik ken) of mensen met een gelijke hometown of veel dezelfde likes...
True, en als het al waar is hoeft diegene dat niet te weten. Als ze jou al als suggestie krijgen denken ze misschien dat het is omdat ze zelf gelurkt hebben. :P
pi_89744301
quote:
Op donderdag 9 december 2010 21:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hai! Ik ben tegenwoordig fulltime lurker ;)

Maar de buluitreiking was tof en ik wil van A'dam wel weer terug naar Groningen O+

Nu ik hier toch ben: heel veel sterkte voor Phaidra, ik hoop dat je snel positief nieuws krijgt. En sterkte ook voor VMW!
  Vis een optie? vrijdag 10 december 2010 @ 00:00:10 #55
70532 loveli
N
pi_89745479
Merel happy B'day!

Edit: dikkeme, net te laat!
crap in = crap out
  vrijdag 10 december 2010 @ 01:00:40 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89747857
Cointreau O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 10 december 2010 @ 06:57:20 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89750680
*licht weer aandoet

Mogge!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89750696
Mogge.
pi_89750948
Mogge -O- nog maar een keer met de auto naar 't werk -O- Groesbeek is nog een grote ijsplaat -O-
Ja doei.
pi_89751501
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:17 schreef conleche het volgende:
Lijkt me erg moeilijk, dat wachten, Phaidra en dat je dan niks kan en je zo machteloos voelt. :{
Jouw moeder is toch nog helemaal niet zo oud, is het wel?
Ja, dat is het ook. En ik geloof dat mijn adrenaline op is, sinds ik wakker ben wil ik eigenlijk alleen maar huilen.

Ze is 63, ik had eigenlijk wel gehoopt dat ze nog minstens 10 jaar mee kon.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wel voor jezelf blijven zorgen hoor phaidra! Of zorgen dat je vriend dat doet.
Het is hopen dat je moeder snel bijkomt hè, spannend is het altijd, maar zo met je moeder is het vast zenuwslopend!
Don't worry, mijn vriend zorgt echt heel goed voor me. Hij is echt geweldig O+ . Ik was ook wel erg blij dat ik vannacht weer thuis sliep.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89751511
awh... -O- :*
Ja doei.
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:53:23 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89751582
Dat is heel begrijpelijk Phaidra en ik zou daar ook gewoon even aan toegeven. Je hebt alle recht om ff te janken! Sterkte :*.
pi_89751644
Was wel terecht dat ik met de auto was: had de motor hier nergens kunnen parkeren en ging bijna op m'n plaat op de 100 meter van parkeerplaats naar kantoor :')

Mr.Mo is wel met de motor :o
Ja doei.
pi_89751653
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is heel begrijpelijk Phaidra en ik zou daar ook gewoon even aan toegeven. Je hebt alle recht om ff te janken! Sterkte :*.
Ja dat weet ik ook wel, maar je hebt er zo weinig aan. En zometeen moet ik weer met de auto de weg op.

Bedankt voor de lieve woorden weer. Ik moet mijn real life vriendinnetjes nog inlichten, maar dat vind ik zo moeilijk. Ik wilde nu een mail tikken, maar ondertussen moet ik alweer bijna weg. En iedereen bellen kan ik niet, denk ik. Dus het is fijn om hier even wat kwijt te kunnen. :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:20:16 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89752032
Ahwww, Phaidra! :*. Ik wilde dat ik iets kon doen... -O-.
Het lijkt me zó naar. Mijn ouders zijn ook niet de jongsten meer (lopen tegen de 70) en ik moet er niet aan denken als zij er niet meer zouden zijn...
Niet meer actief op Fok!
pi_89752237
Phaidra :*
pi_89752500
Goedemorgen!
Allereerst dikke kus voor phaidra!

GIsteren diner gehad met werk, wat het volgende lijstje geeft
O: 2x volkoren met vegetarische pate
T: peer
L: 150 gr salade, 200 ml uiensoep, pistoletje kaas & komkommer
D:
amuse: gegrild sardientje
voor: risotto met vis
hoofd: wildgebraad met wilde spinazie
kaasplankje
2 kleine bonbons

kleine porties dus al met al niet te veel gegeten maar het was wel erg lekker! En de wijn heeft gecompenseerd voor de kcal :')
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:42:45 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89752524
Ik heb net een sollicitatiebrief verstuurd voor de baan die ik heel graag wil! Duim voor me!
Niet meer actief op Fok!
pi_89752560
Phaidra, kan je niet 1 goede vriendin of familielid bellen en dievragen of ze de rest wil inlichten? Ook al kennen ze elkaar misschien niet, dat is geen probleem in zo'n situatie. Dan kan zij het uitleggen en ook zeg maar vertellenof je wel of geen contact wilt.

Voor mij heefthet wel gewerkt toen ik de fut niet had om mensen te bellen :)
pi_89752670
Mogge!
*duimt voor Vik*, het zou echt tof zijn voor je!
pi_89752749
Ik duim ook :)

Ik zou eigenlijk wel 4 dagen per week willen werken...
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:51:30 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89752764
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:50 schreef Perruche het volgende:
Ik duim ook :)

Ik zou eigenlijk wel 4 dagen per week willen werken...
Ja ik ook, maar dat gaat met deze baan ook niet gebeuren :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89752909
Hmm, ik zou juist weer fulltime aan de slag willen!
(Al ga ik in principe 18 dagen per maand werken, niet slecht)
pi_89753069
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een sollicitatiebrief verstuurd voor de baan die ik heel graag wil! Duim voor me!
oeh, spannend.. *duimt*
  Vis een optie? vrijdag 10 december 2010 @ 10:02:04 #75
70532 loveli
N
pi_89753071
Ik wil helemaal niet werken.

:')
crap in = crap out
pi_89753236
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 10:02 schreef loveli het volgende:
Ik wil helemaal niet werken.

:')
Je kan ook een rijke (oude) man zoeken ^O^ en dan trouwen.
pi_89753258
ik werk weer! :')

Lijstje:

O: 2 cracottes met ozzewoz
O2: kwark
L: 4 boterhammen
T: 2 mandarijnen
D: ? (schoonzusje is jarig en we eten daar)
Ja doei.
pi_89753260
Ik wil weer van alles, maar vooral slapen!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89753267
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:07 schreef V1z0R het volgende:
Ik wil weer van alles, maar vooral slapen!
slapen, ja dat wil ik ook...

pffff gaaaar...
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:07:53 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89753270
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je kan ook een rijke (oude) man zoeken ^O^ en dan trouwen.
Zo ja:

Niet meer actief op Fok!
pi_89753285
Oh ennuh mogguh! :W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89753344
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:07 schreef progje het volgende:

[..]

slapen, ja dat wil ik ook...

pffff gaaaar...
Gelukkig niet de enige! :D

Heb ook nog eens gigantische spierpijn want ik moest zo nodig weer m'n best doen met krachttraining woensdag...

Oh en, Anna Nicole :r
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:11:31 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89753382
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:10 schreef V1z0R het volgende:
Oh en, Anna Nicole :r
Niets dan goeds over de doden }:|.

Ik heb net m'n bakje yoghurt in recordtempo weggewerkt en nu kan ik straks gaan hardlopen *O*.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:13:18 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89753428
'Jezus komt in mei terug'

Weescht paraat!
Niet meer actief op Fok!
pi_89753907
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niets dan goeds over de doden }:|.

Ik heb net m'n bakje yoghurt in recordtempo weggewerkt en nu kan ik straks gaan hardlopen *O*.
Och ja, helemaal vergeten dat ze uit de tijd was :{

SPOILER
  Vis een optie? vrijdag 10 december 2010 @ 10:36:01 #86
70532 loveli
N
pi_89754140
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:13 schreef Viking84 het volgende:
'Jezus komt in mei terug'

Weescht paraat!
Elke dag toch?
crap in = crap out
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:45:24 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89754453
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Elke dag toch?
Wel een goeie instelling ja :). Elke dag kan alles anders worden.
Niet meer actief op Fok!
pi_89754677
Marktplaats sukkels #25 - Gaat ie weer!

zoek je nog een klusauto loveli? :')!
Ja doei.
pi_89755029
Goeiemorgen 8-) Ik heb de sleutels :9
Zijn ook weer even gaan kijken. En nu ben ik bij mijn ouders en zo moe dat ik het liefst even zou gaan slapen :@

Nu even opstalverzekering fixxen oO<
pi_89755116
Nice Syrena! Veel plezier in je nieuwe huisje!

* zelf de neiging heeft zich te gaan inschrijven voor Zwolle (wil iets compleet anders) *
  Vis een optie? vrijdag 10 december 2010 @ 11:04:50 #91
70532 loveli
N
pi_89755137
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Marktplaats sukkels #25 - Gaat ie weer!

zoek je nog een klusauto loveli? :')!
Nee dank je, ik heb er zelf nog 1 staan waar ik geen tijd voor kan vinden.
crap in = crap out
pi_89755378
Ik duim voor Vik en een kusje voor Phaidra! :* Laat je maar lekker vertroetelen.
pi_89756295
heel veel sterkte phaidra :*

en succes vik, ik duim voor je! is t bij de school die met een L. begint? Ik ken 1 of 2 jongens van de opleiding die daar Engels geven. Hebben t reuze naar hun zin. Jammer genoeg spreek ik ze niet nu omdat ik ziek ben, anders zou ik kunnen zeggen dat je een toffe bent.
Kwak
pi_89756545
Meisjes toch, ik werd helemaal verdrietig van het bijlezen! Wat een narigheid.

Phaidra en VMW, ontzettend veel sterkte. Ouders horen niet ziek te worden.

Kwak, beterschap! Ik hoop dat je toch gewoon alsnog je jaar kunt halen en zo, maar eerst even goed uitzieken.

Merel, nog gefeliciteerd. :*.

Vik, ik duim. ^O^ .

Tijdens m'n laatste les gister waren er ineens twee leerlingen met elkaar aan het vechten. Hmm. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_89757150
Kwak, wat heb je precies, ik las ergens scheurbuik? is dat echt waar?

(sorry kom even binnenvallen enzo..)
pi_89758087
haha geen scheurbuik, bacteriele darminfectie... ik eet alleen zo slecht dat ze hier bang waren dat ik scheurbuik zou krijgen ;) maar ik neem nu extra vitamientjes erbij, want alles wat gezond is is te vezelrijk enzo voor mn buik...

ben eigenlijk op een stoute kindertjes dieet van limonade, vruchtensap, bouillon, witte rijst, witte paste en witte boterhammen zonder korstjes. :P

dokter belde net. maandag word ik weer geprikt. maar omdat mn herstel zo langzaam gaat gokt hij dat ik nog wel een poos zoet ben hiermee... in elk geval niet werken meer voor de kerst...
Kwak
pi_89758841
:D ik ik dacht al, we gaan terug naar de middeleeuwen.. :P

Heel veel sterkte in ieder geval, het klinkt echt naar...!
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:35:49 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89758891
Beterschap Kwak! En haha, het was handiger geweest als je de rector zou kennen ;). Die gaat over de sollicitaties.
Het is idd de school die met een L begint. Maar er zijn genoeg vestigingen 'in de buurt', dus het komt wel goed op den duur :).

Ik heb net 27 minuten hardgelopen *O*. Wel met wandelen tussendoor, maar toch, dus ik ben trots *). Mijn voeten zijn wel kapot. Zo maar eens blarenpleisters zoeken en dan zondag weer in de hoop dat m'n voeten dan weer een beetje geheel zijn. Na het lopen heb ik altijd een enorme craving voor jus d'orange, dus dat ben ik nu aan het drinken :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_89759990
goed bezig Vik! hier kun je echt niet hardlopen nu, het is echt spiegelglad! ik ging heel hard onderuit vanochtend op de fiets, au ;(

oh en kwak, ik bedoelde ook niet dat je scheurbuik zou krijgen :D maar meer dat het voor je herstel natuurlijk beter is om een zo optimaal mogelijke voedingstoestand te hebben :)

ik heb net mijn erasmusbeurs aangevraagd *O* het wordt wel heel echt allemaal zo, iek!
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:15:42 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89760501
@ Blurred: waar is 'hier'? Hier ligt nagenoeg geen sneeuw meer. Hier en daar een hoopje, maar de straten en stoepen zijn echt niet glad. Heb er totaal geen last van gehad.

Ik heb een blarenpleister. Fijn! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_89760785
Heb een pc met windows 7! Ziet er mooi uit. Vanavond nemen we hem mee naar mn huis :s)
pi_89760830
jus d'orange :9~

Hier is het ook nog een grote bende, of spekglad en anders allemaal van die smurrie :(

Windows 7 is, ten opzichte van Vista, geweldig :')
pi_89761005
Goed nieuws hier! Mijn moeder is weer bij en ze herkent ons, alle ledematen doen t nog en ze begrijpt wat er gezegd wordt. Wat een opluchting zeg... Zelf ademen gaat alleen goed als ze wakker is, als ze slaapt zakt dat weer wat in. Ze is wel erg onrustig, wil praten terwijl dat niet gaat. Dat is wel heel naar om te moeten zien.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89761034
Yay, Phaidra!
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:30:38 #105
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89761035
Vik: in Wageningen. Er ligt echt een laag ijs van een cm of 3 op de stoep en op de weg (in de wijken dan, grotere wegen niet), op sommige plekken lijkt het alsof er geen ijs ligt maar stiekem ligt er wel een heel dun onzichtbaar laagje. Dat had ik dus nog niet door vanochtend }:|
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:30:43 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89761038
Pfiew, wat fijn, Phaidra! Hopelijk komt ze er gauw weer bovenop! :*.
Misschien ben ik in de war met iemand anders, maar had je moeder sowieso niet al een zwakke gezondheid?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:31:19 #107
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89761054
Wat fijn Phaidra! kan me voorstellen dat dat echt een opluchting is ja!
pi_89761094
Klopt Vik. Ze is longpatient, dus van de beademing afkomen zal de grootste hobbel voor haar zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:32:37 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89761097
Ik zit de hele tijd te F5'en, omdat ik zo verwaand ben dat ik denk dat de school mij zo'n topkandidaat vindt dat ik na het lezen vd brief zsm uitgenodigd word op gesprek :'). Er kan tot eind december gereageerd worden, maar de ingangsdatum is 1 januari, dus ik denk dat er wel een beetje haast bij is om die vacature te vervullen.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:34:30 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89761163
Deze film ga ik zo eens zien. Ben benieuwd! :).
Niet meer actief op Fok!
pi_89761355
Phaidra, wat fijn dat er weer vooruitgang is!
pi_89761360
Mooi bericht Phaidra ^O^
Was leuker geweest dat er helemaal niks aan de hand was, maar toch...

Moest direct denken aan The Offspring - The kids aren't allright :')
pi_89761381
Geen blaasontsteking gevonden.
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:40:35 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89761383
:W vanuit maastricht!
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:40:46 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89761391
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:40 schreef V1z0R het volgende:
Mooi bericht Phaidra ^O^
Was leuker geweest dat er helemaal niks aan de hand was, maar toch...

Moest direct denken aan The Offspring - The kids aren't allright :')
Ik ook :'). Maar deze kids zijn wel 'all right' ;).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:41:14 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89761408
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
:W vanuit maastricht!
:W. Hoe is het met de biebdirecteur? >:) .
Niet meer actief op Fok!
pi_89761920
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:40 schreef sigme het volgende:
Geen blaasontsteking gevonden.
Hmm. Dus dat betekent...?
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:59:50 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89762076
quote:
O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_89762378
_O- Geniaal!
pi_89762403
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hmm. Dus dat betekent...?
Op consult komen. Er hoort geen bloed te zijn, dus tsja. Maandag zal ik dan voor het eerst mijn nieuwe huisarts eens zien, en dan hoor ik wel wat hij ervan denkt en wat we gaan doen, of niet.
pi_89762809
Dat is wel redelijk goed nieuws hè phaidra :) .
Sigme: zie je het erin of niet? En is er ook al microscopisch gekeken naar wat voor cellen erin zitten enzo? Dat kan vaak wel helpen om te bepalen hoe het komt ook.
pi_89762828
Hè getsie sigme, wat vervelend. Ik duim dat het niks is!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89762935
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 14:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja, de artsen zijn wel tevreden. Ze is er nog lang niet, maar zo fijn dat er geen hersenbeschadiging is :Y .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89762992
Fijn dat er vooruitgang is Phaidra! ^O^

Sigme, balen! Hopelijk is het niets geks :*

Vanavond tattoo laten zetten door Schiffmacher! oO<
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:29:01 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89763129
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:25 schreef Swietje het volgende:
Vanavond tattoo laten zetten door Schiffmacher! oO<
Stoer :P. Wat voor één? Is hij niet ontzettend duur?
Niet meer actief op Fok!
pi_89763446
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Stoer :P. Wat voor één? Is hij niet ontzettend duur?
Het zal maar een kleintje worden want hij heeft een half uurtje tijd, vanaf 100 euro... :P Het wordt iets van de Maori... 8-)
pi_89763571
Dan had ik 'em ook met van die houten naalden laten zetten :P
pi_89763613
Tattoos :X

Phaidra :* voor het goede nieuws!
pi_89763628
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:39 schreef V1z0R het volgende:
Dan had ik 'em ook met van die houten naalden laten zetten :P
Eigenlijk moet dat wel he :P
pi_89763785
:Y
pi_89763892
Lijstje:

O: 2x volkorenbrood met vegetarische pate
L: gestoomde zalm, 150 gr prei, aardappeltoefjes (8 ofzo)
T: fruit of een ontbijtkoekje, hoop fruit maar weet niet wat we nog hebben
D: spinazieschotel *O*
pi_89764632
Wat fijn Phaidra!

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit de hele tijd te F5'en, omdat ik zo verwaand ben dat ik denk dat de school mij zo'n topkandidaat vindt dat ik na het lezen vd brief zsm uitgenodigd word op gesprek :'). Er kan tot eind december gereageerd worden, maar de ingangsdatum is 1 januari, dus ik denk dat er wel een beetje haast bij is om die vacature te vervullen.
Haha, ik heb woensdag per e-mail gesolliciteerd en ik was zo blij met mijn brief dat ook ik zat te wachten op een uitnodiging voor het arbeidsvoorwaardengesprek. Vandaag een mailtje terug. Met bonzend hart geopend: de ontvangstbevestiging :)
pi_89765852
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sigme: zie je het erin of niet? En is er ook al microscopisch gekeken naar wat voor cellen erin zitten enzo? Dat kan vaak wel helpen om te bepalen hoe het komt ook.
Nee, met het blote oog is het niet te zien, en er is ook nog geen ander onderzoek gedaan dan op kweek zetten ter controle van blaasontsteking. Zou het slim zijn om maandag direct een nieuw potje ochtendurine mee te nemen? Vast wel he, baat het niet schaadt het niet - en er nog een keer voor moeten rijden is ook zo stom.

SPOILER
pi_89768066
Daar moest ik ook aan denken sigme, maar wist niet of je dat hier wilde hebben staan. Ik kan me voorstellen dat je je daardoor extra zorgen maakt. :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:28:24 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89768162
lijkt me onwaarschijnlijk sigme, dat het daar mee te maken heeft.

op de terugweg. Ben echt afgedraaid. Collega rijdt gelukkig. Straks nog ergens ff een vette bek halen :+ en over een uur of 3 lig ik op mn bank :z.
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:29:43 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89768216
Phaidra, ik wens voor je moeder een heel erg snel herstel!!

Kwak, beterschap, klinkt heftig...

Sigme, lijkt mij niks met elkaar te doen te hebben.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:30:24 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89768250
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:W. Hoe is het met de biebdirecteur? >:) .
Vast goed. Hij ondernam nog wat toenaderingspogingen gister en vandaag, maar tevergeefs uiteraard :7.
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:31:39 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89768306
Lijst:
O: 200 vla, 200 kwark
T's: appel, peer, druiven, wortelen, tomaat, cup a soup kerrie
L: 4 x boterham komijnkaas, kom erwtensoep met spek, rookworst en saucijs, beker melk
T's: sinaasappel, stukje choco
D: Hele bloemkool
T's: augurkjes met ham, wat zoute sticks, cola berenburg
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:34:11 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89768415
Wat tof Swietje!
Maar moet je dan ad hoc kiezen wat je erop wil?
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:36:11 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89768501
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vast goed. Hij ondernam nog wat toenaderingspogingen gister en vandaag, maar tevergeefs uiteraard :7.
Tssssssssssssk, ff wat anders toch? :')
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:42:15 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89768777
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Tssssssssssssk, ff wat anders toch? :')
Meh, nee.
pi_89768852
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 15:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, met het blote oog is het niet te zien, en er is ook nog geen ander onderzoek gedaan dan op kweek zetten ter controle van blaasontsteking. Zou het slim zijn om maandag direct een nieuw potje ochtendurine mee te nemen? Vast wel he, baat het niet schaadt het niet - en er nog een keer voor moeten rijden is ook zo stom.

SPOILER
SPOILER
pi_89769141
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

SPOILER
Ok, dank voor je expertise :Y.
pi_89769166
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Toch niet van de bieb in Heerlen toevallig he? :+
pi_89769284
Fijn van je mams Phaidra! Hopelijk gaat het met het ademen snel beter.
Kussie voor Kwak :* en voor Sigme :*

Was het niks voor mij XcuzMe? :P Of was hij echt erg ugly oud en vadsig? ;(

Zo, in 1 kamer het behang eraf (was maar 1 kamer met behang), keuken gepoetst en de eerste glazen en bekers en koffiezetapparaat neergezet. Morgen beginnen met verven & de zolder stofvrij maken (ik rook vogels en later bleek uit de hoop post dat er idd een vogelvriend gewoond heeft }:| Fijnnnn met zo'n allergie van mij).
pi_89769370
Oh, wat fijn Phaidra! :)

Kwak en sigme nog steeds beterschap... :*

Ik ben achterstevoren aan het teruglezen dus sorry als ik iets oversla...
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:27:06 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89770480
Niet van Heerlen nee en echt te oud Syrena. Echt een opaatje haha!
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:28:39 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89770533
Jeetje ik val even binnen en wat een ellende is er weer neergestort! :o ;( -O-

Phaidra, ik ben blij te lezen dat het voor nu in elk geval goed met je moeder lijkt te gaan.... wat vreselijk zullen jullie geschrokken zijn, en voor je zus om je eigen moeder te reanimeren, pfoe!! Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe. Fijn dat je vriend zo goed voor je zorgt!

En VMW, jeetje, ook al zo'n heftige tijd! Lijkt me vreselijk om in termen van 'tot de kerst' te moeten denken ;( Ik hoop dat de behandeling goed aanslaat / blijft slaan en dat je nog heel lang van je vader kan genieten.

Sigme, dat zou ik ook wel spannend vinden :{ hopelijk blijkt er toch iets onschuldigs uit het onderzoek!
pi_89771216
Phaidra wat fijn dat je moeder bij kennis is en dat het redelijk goed blijkt te gaan, wat een opluchting O+

Sigme, bah vervelend dat soort dingen...
ik hoop dat snel weet hoe het komt en dat het heel erg mee valt :*
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:57:27 #151
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_89771499
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje ik val even binnen en wat een ellende is er weer neergestort! :o ;( -O-

Phaidra, ik ben blij te lezen dat het voor nu in elk geval goed met je moeder lijkt te gaan.... wat vreselijk zullen jullie geschrokken zijn, en voor je zus om je eigen moeder te reanimeren, pfoe!! Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe. Fijn dat je vriend zo goed voor je zorgt!

En VMW, jeetje, ook al zo'n heftige tijd! Lijkt me vreselijk om in termen van 'tot de kerst' te moeten denken ;( Ik hoop dat de behandeling goed aanslaat / blijft slaan en dat je nog heel lang van je vader kan genieten.

Sigme, dat zou ik ook wel spannend vinden :{ hopelijk blijkt er toch iets onschuldigs uit het onderzoek!
bedankt voor je samenvatting op deze manier en je fijne reacties, want daar sluit ik me geheel bij aan!

En ik groet jullie allen, want ik ga er weer vandoor. Weekendje naar zeeland!
Hoop dat het verder goed gaat met iedereen hier!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_89772937
o hai :W

Sterkte aan ieder die het nodig heeft :*

Lief en ik zijn allebei nog steeds ziek :X Vanaaf voor het eerst in dagen avondeten gekookt. We zitten echt allebei een beetje in survival mode. Dus het eten is ook niet echt om over naar huis te schrijven....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_89773704
Hier staan de aardappels op voor de andijviestamp :9
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:07:16 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89774093
Hier pizza besteld. Ben thuis, eindelijk. Tot de kerst even streng op rantsoen, want 't gaat niet goed :N.
pi_89774255
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier pizza besteld. Ben thuis, eindelijk. Tot de kerst even streng op rantsoen, want 't gaat niet goed :N.
Is het oude SHE-dieet niet wat voor jou? Culinair niet te ingewikkeld, wel genoeg voedingsstoffen, genoeg vulling, en bij genoeg discipline dacht ik dat er prima resultaat mee te boeken valt.
pi_89774639
Avond! :W

Nare berichten, een welgemeende :* voor degenen die 'm nodig hebben!

Ik probeer mezelf niet eens op rantsoen te zetten in december, dat gaat toch mis :+

O: 2 crackers met jam
T: vier blokje butterscotch chocola :9
L: 2 boterhammen pindakaas
T: paar stukjes breekbrood met roomboter en aioli
T: banaan, 2 kiwi's, 3 kerstkransjes
D: ovenschotel met gehakt, ui, spinazie en aardappelpuree
T: ik zie dat ik nog geen zuivel heb gehad, dus nog een bakje vanille yoghurt. En misschien nog iets lekkers :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_89775414
Phfew, ik was in paniek omdat ik één oorbel kwijt was die ik van O+ kreeg.
Overal gezocht en ik had t al opgegeven, zit ie in mn haar :')
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:35:53 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89775562
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Is het oude SHE-dieet niet wat voor jou? Culinair niet te ingewikkeld, wel genoeg voedingsstoffen, genoeg vulling, en bij genoeg discipline dacht ik dat er prima resultaat mee te boeken valt.
Dat is toch lowcarberig?

Ik moet gewoon ophouden om ongezond voer in mn hoofd te duwen.

Maar 2 beursdagen zijn sowieso vreselijk. Geen gezond voer te bekennen en deze hele week niet gesport, dus voel me nu ontzettend vadsig :{.
pi_89775650
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat is toch lowcarberig?

Maar 2 beursdagen zijn sowieso vreselijk. Geen gezond voer te bekennen en deze hele week niet gesport, dus voel me nu ontzettend vadsig :{.
Valt mee hoor, volgens mij mag je wel gewoon brood enzo? Ben het een beetje vergeten.. Maar één van de stelregels was wel dat je genoeg moest eten ;) Het heeft ooit in de OP gestaan allemaal, maar dat is nu weg volgens mij.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_89776557
quote:

[..]

Dat is toch lowcarberig?
Oh, dat weet ik nooit zo goed.

Het staat hier: Slank de zomer in # 167: Met een buurman met ludduvudu
quote:

Je bent niet vadsig, schoonheid :).
pi_89776630
Met wat moeite er een citaat van geknutseld:
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2008 21:51 schreef SHE het volgende:

Ik weet niet hoe laat je doorgaans ontbijt, dus heb het voor het gemak op 8 uur gezet.

Elke werkdag:
08.00 : 1 of 2 gekookte eitjes; indien gewenst boterhammetje ( volkoren ) erbij
10.00 : bakje magere yoghurt of vitalinea ( is fruityoghurt zit in 8 kleine bakjes, geen suiker/vet )
12.00 : lunch met kip of salade of 2 volkoren boterhammen pindakaas of een soepje met een volkorenbol.
14.00 : wat ongezouten nootjes; liefst amandelen. Neem tot je genoeg hebt.
16.00 : boterham appelstroop of een fruitsalade of 2 stuks fruit( in elk geval iets met natuurlijke suikers ) Vermijd bananen, die leveren teveel energie.
18.00 : avondeten; wat voornamelijk moet bestaan uit groenten en vlees/vis .Alleen groenten kan natuurlijk ook . Denk aan een salade met gegrilde groenten, een groentensoep of groentenschotel.
NIET DOEN: Aardappels, pasta, dingen die uit pakjes komen. Tevens alles wat geen vis, groente of mager vlees is.
20.00 : laatste snack; wat alleen uit eiwitten mag bestaan; dus echt geen suiker of fruit meer.
Dit kan zijn een handje noten; wat yoghurt , kwark, een eitje of een stukje magere kaas.

Drank :
Wodka mag je drinken. In wodka zitten geen koolhydraten of suikers. Let wel op dat er flink wat alcohol in zit en uiteindelijk gaat ook dat naar je buik. Alle andere dranksoorten zijn verboden. Ook in het weekend. (Rode) wijn kun je weer drinken als je op gewicht bent.
Verder alleen water, koffie of thee zonder suiker.

Weekend ( elke zaterdag en zondag )

10.00 : Japanse rijst
12.00: Japanse rijst
14.00: Japanse rijst
15.00: Fruit naar keuze ( ex bananen )
17.00: Japanse rijst
19.00: Avondeten. Wederom keuze uit groenten+vlees/vis
21.00/22.00: Snack bestaande uit handje popcorn; noten of gerookte kip met chili-dip ( uit flesje )

Recept Japanse rijst:

Rijst die je lekker vind
Paprika ( rood )
Lente/Bos-ui
2 eitjes
2 teentjes knoflook
Zoute sojasaus
Beetje zonnebloem/arachide olie

Het beste is om meteen een flinke hoeveelheid te maken voor het weekend. Je doet het in een tupperware bak en kunt dan elke 2 uur iets nemen.

Kook de rijst en laat deze ijskoud worden. Snijd de paprika, knoflook en lente-ui flinterdun.
Klop 2 eitjes met een garde, en giet een beetje olie in een wok. Giet de eiermassa erin en wacht rustig tot de onderkant gaar is. Omdraaien en afbakken.
Omelet eruit halen, laten afkoelen en in reepjes snijden.
Ondertussen de groenten+knoflook in de wok doen, paar minuutjes wokken, dan de rijst erbij. 5 minuten goed heet wokken en afblussen met zoute soja.
Schep de omelet reepjes erdoor.
Klaar.

• Drinken: water, thee,, suikervrije siroop ( reform ). Lipton heeft nu groene thee in pak, is heel fris en zit alleen invertsuiker in en dat mag met mate.
• Geen margarine meer. Kun je echt niet zonder boter, dan roomboter nemen.
• Alles in olie bakken, liefst arachide anders olijf of zonnebloem ( ook goed om in te frituren )

Hou het s’avonds simpel; stukje kip of rund met groenten; veel gegrild of rauw. Dat behoud vitaminen. Eet zoveel mogelijk groene groenten; sperzieboontjes, kool, brocolli, doperwten, kikkererwten, sla. Die hebben een lage glycemische index ( weinig suiker /koolhydraten)

WAT MAG NIET:

Aardappels
Pasta
Wit brood
Voorverpakte rommel; zelfs vleeswaren uit de supermarkt niet, behalve de kipfilet en de rosbief.
( in de vleeswaren van de super zit veel suiker, check voor de lol de verpakking maar eens )
Likeurs/mixdrankjes
Frisdranken
Light producten waar ipv vet, heel veel suiker in zit. LEES DE VERPAKKINGEN!
Margarines. Alles weggooien, kutspul. Roomboter mag wel.
Melk
Suiker ( koop een pot zoetstof )

Boodschappen standaard:
Veel noten; pecan noten, amandelen ( mag je onbeperkt ) hazelnoten,
Vis, kip, rund ( mager )
Groenten ( zoveel mogelijk groen )
Fruit : appels, citrusvruchten, ananas ( heeel slim ) Ananas is een natuurlijk vetverbrander. Dagelijks eten is een must.
Olie/Azijn ( zelf dressings maken dus )
Kruiden
Brood: volkoren of zuurdesem
Magere yoghurt/kwark
Eieren ( veel! )
Knoflook
Zeezout. Keukenzout weggooien graag
Molen voor zeezout
Wodka

Sidenote: Je zal waarschijnlijk de eerste weken veranderingen merken in je ontlasting. Ook kun je knallende kop pijn krijgen. Dat is normaal.
Het duurt ongeveer een week, tot in het ergste geval 3 weken voor je lichaam afgekickt is van de suikers. Dit proces is een soort ontgifting en kan best heftig aanvoelen. Laat je er niet door weerhouden. Vlak daarna krijg je namelijk een energie-stoot waar je eng van wordt. Op dat moment ga je dus sporten. ( wandelen, zwemmen, fietsen )

Wil je wel meteen erbij sporten; dan 5 dagen per week graag.
Begin sowieso elke dag ( 7 dagen dus ) met een kleine work-out. Dat kan zijn een rondje wandelen, een stukje hardlopen, wat yoga-oefeningen of tai-chi. ( check youtube voor oefeningen )
Zorg voor minimaal 4 dagen krachttrainen ( gewichten en machines )
Zorg 1 dag voor uitsluitend Cardio-training. Hardlopen of zwemmen of dansen.

Specifiek sportschema: Kun je bij me opvragen, maar kun je ook prima laten maken door je eigen sportschool. Daar zit altijd wel een kundige begeleider.
Nooit langer dan 1 uur sporten. Na een uur beweging stijgt je cortisol spiegel en dat doet je work-out een beetje teniet. 45-60 minuten sporten, 5 dagen per week is meer dan genoeg.

Vragen over recepten? Kom je er niet uit met avondeten? Lukt iets niet? Gelijk mailen!
Kan naar : *************

Ps; zoals je ziet doe ik niet aan afwegen . Je moet zelf leren om normale hoeveelheden te eten en dat stimuleer je door elke 2 uur iets te eten. Zorg dat je je eten goed kauwt. Kauw bewust op alles wat je in je mond stopt. Dat is de helft van je verbranding

Dit is een voorbeeld van een basis-dieet. Uitgangspunt voor een gemiddeld verlies van 10kg per 3 maanden.
Er zijn mensen die dit een leven lang volhouden, maar mij lijkt het wat saai.
Zoals u ziet, geen rocket science, niets wereldschokkends.

vrijdag 10 december 2010 @ 19:58:30 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89776649
Thnx :D

Maar, ik moet gewoon wel ff weer opletten. Dieet is niet echt iets voor mij. Geen rijst/pasta bij het avondeten en daar word ik heel ongelukkig van :').

Ik probeer het eerst wel gewoon even zelf weer.
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:59:26 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89776692
OMG, het is niet slankverantwoord, maar ik heb zojuist Masterchef Australië zitten kijken, en ik MOEST dit gerecht even met jullie delen: Roast peaches with zabaglione :9~
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:00:10 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89776728
XM, ik moest hardop lachen om je "Ik moet gewoon ophouden om ongezond voer in mn hoofd te duwen." :D
pi_89776764
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx :D

Maar, ik moet gewoon wel ff weer opletten. Dieet is niet echt iets voor mij. Geen rijst/pasta bij het avondeten en daar word ik heel ongelukkig van :').

Ik probeer het eerst wel gewoon even zelf weer.
Maar je kan toch ook het schemaatje volgen en dan wel (volkoren) pasta of zilvervliesrijst bij je avondmaal doen? Het is wel een voedzaam geheel, sowieso!
pi_89776782
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:56 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Jammer dat SHE hier niet meer post
pi_89776817
Daar wil ik trouwens alleen maar mee zeggen dat geen pasta/rijst niet een reden hoeft te zijn om het schema niet te volgen. Als je je verder niet wilt vastleggen aan een schema ofzo snap ik dat ook wel ;)

Ik kan het zelf niet, omdat ik heel chagrijnig wordt als ik dan iets neem wat 'niet mag', terwijl het in context dan eigenlijk helemaal niet zo erg is!
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:02:49 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89776833
Ik zie een aantal onpraktische zaken. Elke ochtend eieren. Bweuh. Nee. Dat vult ook niet.
pi_89776859
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie een aantal onpraktische zaken. Elke ochtend eieren. Bweuh. Nee. Dat vult ook niet.
Daar zou ik ook misselijk van worden op een gegeven moment, ja :')
pi_89777039
Ik moet trouwens nog wel wennen aan bepaalde mensen met andere usericons oO<
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:10:19 #171
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89777157
zo, dat was de personeelsdag. Een gigantisch buffet tussen de middag, en daarna nog wat biertjes. Nu heb ik dus nog niet gegeten, en geen honger. Ik ga straks misschien wel wat wafels bakken ofzo..

Ik ben zo toe aan kerstvakantie...MOrgen en overmorgne de hele dag voor een promotievoorstel aan de gang, en dan volgende week de hele week werken en verhuizen, zaterdag de hele dag reizen, en zondag ben ik dood denk ik....

Nu eerst even bijlezen!
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:10:49 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89777184
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet trouwens nog wel wennen aan bepaalde mensen met andere usericons oO<
Ach, vast iets tijdelijks!
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:25:15 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89777806
quote:

[..]

Datte :)
En daar voor in de plaats duwe gij heel veel gezond voedsel in't kopke :Y
pi_89778113
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:56 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Hahaha, die luddevudduh-buurman is de mijne en iedere keer als het over het SHE-dieet gaat komtie weer naar boven zetten. Het doet mij deugd te melden dat hij weer rustig is én van de drank.
pi_89778392
Phaidra, wat ben ik blij dat je moeder weer bij kennis is! Sterkte nog met het vervolg.

Sigme, ik duim voor je voor goeie uitslagen.

Mijn accomplishment of the day: twee kleine aardappels met beetje gesmolten margarine gegeten, succesvol. En tussen de middag een hele boterham zonder korstjes, succesvol, en een plakje beleg, succesvol. Wow.

Dokter belde en t ziet er naar uit dat t lang zal duren voor ik helemaal beter ben. Nummer. December is mm favoriete maand!
Kwak
pi_89779954
Soms zit het mee, soms zit het tegen :')

Ik heb trek in pistacheijs, maar volgens mij is dat niet in de supermarkt te verkrijgen :S
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:29:44 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89781253
top gear *O*
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:34:25 #178
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89781510
ik heb de hele dag niet met de duutser gepraat, en dat is gek, want normaal hebben we elke dag wel even contact...nu is ie niet thuis! -O-
pi_89781520
O+ Mijn tattoo staat er op! O+
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:47:16 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89782135
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:34 schreef Swietje het volgende:
O+ Mijn tattoo staat er op! O+
Zien O+
pi_89782892
:W tof Swiet!
Ja doei.
pi_89784285
Staat op m'n facebook Uniek :Y

Dankje Mo *)
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:30:12 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89784406
Ohai! Ik heb een glowface en ben aan het inpakken, waah :o
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_89786669
Goedemiddag!

Lijstje is dramatisch, iets met nauwelijks avondeten en heel veel bier :') Maar ik heb wel de hele middag op de Dam gestaan! :D
  Vis een optie? vrijdag 10 december 2010 @ 23:32:45 #185
70532 loveli
N
pi_89787289
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:19 schreef Ewelina het volgende:
Goedemiddag!

Lijstje is dramatisch, iets met nauwelijks avondeten en heel veel bier :') Maar ik heb wel de hele middag op de Dam gestaan! :D
You go girl!
crap in = crap out
pi_89787712
Al mijn spieren doen nu wel pijn :')
  Vis een optie? vrijdag 10 december 2010 @ 23:46:34 #187
70532 loveli
N
pi_89788074
De mijne ook :')
crap in = crap out
pi_89788645
Goed Ewelina! ^O^
Sommige mensen hebben geen facebook /hint...
pi_89789745
GVD ik heb muizen :(
En mag geen huisdieren :{
  Vis een optie? zaterdag 11 december 2010 @ 00:24:34 #190
70532 loveli
N
pi_89789988
Lijmplank!
crap in = crap out
pi_89790645
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 00:24 schreef loveli het volgende:
Lijmplank!
'dan vind je een plankje met een stukje huid en ligt er ergens in een onbereikbaar hoekje een halve leegbloedende muis te verrotten', aldus vriendlief. 'Ze moeten meteen dood'. Hij vertelt de hele tijd stomme verhalen nu :')
Mn oude kamer was klein en onhandig, maar had géén muizen :P .
  Vis een optie? zaterdag 11 december 2010 @ 00:45:51 #192
70532 loveli
N
pi_89790770
Veel muizen: lijmplank. Weinig muizen: gif, kat. Of zo'n val waarmee je ze levend vangt en de deur uit zet, zodat je dat morgen en overmorgen mag herhalen.
crap in = crap out
pi_89791250
Morgen ga ik dingen brouwen. Dierenvriend die ik was :')
Trusten :W
pi_89792998
Ik heb geluidsdingen gekocht en ik heb nu nog wel een paar muizen, maar het zijn er minder. Ik kan het niet zo goed, die beesten dooien. Als ik zou weten dat het, hoppa, ineens gebeurd zou zijn, dan wel, maar met gif, dan bloeden ze van binnen langzaam dood. Zo'n lijmplank, ik moet er niet aan denken; die doodstrijd. :{ Een muizenval was dan nog de beste oplossing, maar ja, wat als zo'n muis alleen met z'n pootje vast zou zitten? Ik heb er vorig jaar echt wakker van gelegen. 1 muis dood door de val. Met een muizenschreeuw die door merg en been ging. ;( Nu heb ik geinvesteerd in die geluidsdingen. Die doen hun werk maar half, maar goed, muizen vinden het nu niet heel fijn hier. Hoop ik.
  zaterdag 11 december 2010 @ 03:19:15 #195
331 Merel
Be here now.
pi_89793750
Wat fijn Phaidra! O+

Ondertussen heb ik vanavond heeeeeerlijk :9~ heel lang staan zoenen :9 met een collega O+ die pas getrouwd is :{ En het is dat ík het onverstandig vond om verder te gaan op het bureau van de secretaresse, want anders..

Mannen :{ :( O+ :?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89793802
Nou, je hebt weer een leuke getroffen Merel. :+ Wanneer komt er nou eens eentje zonder gedoe? Dat gun ik je zo...

Inderdaad, mannen... :{
pi_89794603
Mogge.

Muizevallen: koop ze van het merk supercat. Niet van die enge houten plankjes met een veer, dat is een martelgang voor de muis als ie zo dom is zich te laten klappen (meestal komen ze met de buit weg).
Supercat is 1 klap raak.

Ze zijn niet heel duur (6 euri voor twee, dacht ik). Er zijn ook merkloze te koop, goedkoper, misschien wel net zo goed maar dat weet ik niet. Navullingen kopen is niet nodig, een lik pindakaas (wel stevig aansmeren!) doet het ook goed.
  zaterdag 11 december 2010 @ 08:38:54 #198
331 Merel
Be here now.
pi_89794740
Goeiemorgen! Even een paar glaasjes water drinken.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? zaterdag 11 december 2010 @ 09:12:35 #199
70532 loveli
N
pi_89794911
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 03:19 schreef Merel het volgende:
Ondertussen heb ik vanavond heeeeeerlijk :9~ heel lang staan zoenen :9 met een collega O+ die pas getrouwd is :{ En het is dat ík het onverstandig vond om verder te gaan op het bureau van de secretaresse, want anders..

Mannen :{ :( O+ :?
Vrouwen -O-
mompelt iets over eigen verantwoordelijkheid, arme pasgetrouwde vrouw en imago op het werk
crap in = crap out
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:24:13 #200
331 Merel
Be here now.
pi_89794988
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 09:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Vrouwen -O-
mompelt iets over eigen verantwoordelijkheid, arme pasgetrouwde vrouw en imago op het werk
Maar dit zat niet in de planning! Ik wist een halve seconde voor we gingen zoenen nog niet dat we gingen zoenen. En ik heb er juist voor gezorgd dat de arme jongen niet nog meer domme dingen heeft gedaan. En er is maar één iemand die het heeft gezien en die heeft gezworen het maandag vergeten te zijn. En ik had toch al de reputatie van losbol. En en en.. :@

Ik weet ook wel dat het dom was.

Maar hij zoent wel lekker :9
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:25:11 #201
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89794994
zo, half uur hardgelopen door de sneeuw, lekker. En het was niet eens zo koud...
pi_89794996
Ik schrik echt van al die getrouwde mannen die zomaar met een ander gaan staan zoenen. :X .

Gister afscheid genomen van vriendinnetje. Bah.
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:28:26 #203
331 Merel
Be here now.
pi_89795017
Ja dames, houd uw vriendjes en echtgenoten bij me vandaan! :+
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:29:38 #204
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89795026
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik schrik echt van al die getrouwde mannen die zomaar met een ander gaan staan zoenen. :X .

Gister afscheid genomen van vriendinnetje. Bah.
:*
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:39:42 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89795106
Goeiemorgen! :W.

:* voor DaD.

Ruk geslapen: veel te veel om over te piekeren. Ik hoop dat mijn leven gauw weer op de rails staat -O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_89795122
mogge! :W
Ja doei.
pi_89795282
mogguh!

Lief is nog steeds ziekjes, die zweette vannacht gewoon zijn bed uit :X Met mij gaat het éindelijk iets beter. Vandaag maar eens proberen het huis een beetje op orde te krijgen en boodschappen te doen.
pi_89795291
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 09:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Vrouwen -O-
^^
pi_89795484
Ik hink op 2 gedachten. De collega is natuurlijk het heulst fout. Want hij is getrouwd. Pás nog wel. Merel is vrijgezel, dus zij hoeft met niemand rekening te houden, maar goed, aan de andere kant, waarom zou je überhaupt willen zoenen met zo'n flapdrol? Zomaar?

Ik zou het al veel beter begrijpen als het al eeuwen in de lucht hing, dat het eigenlijk al een soort verliefdheid was. Opgebouwde spanning van maanden die zich ontlaadt. Niet dat het dan goed is of zo, maar dan kan ik het me wel voorstellen.

Tegelijkertijd vind ik het wel moraalridderachtig wat ik nu zeg, want het gebeurt veel meer dan ik denk waarschijnlijk en het zal ook wel deels in de menselijke natuur zitten, maar ik word er wel wat sombertjes van. Én ik vind ook echt wel dat je een keuze hebt. Je hoeft niet per se alles te doen waar je toevallig zin in hebt.
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:25:16 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89795582
Ik ben het eens met loveli, maar verder bemoei ik me er niet mee :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:38:04 #211
331 Merel
Be here now.
pi_89795754
Ik zeg al niks meer.
pi_89795789
Shit, maar 5 uur geslapen en ik dacht de hele tijd, ach ik draai me zo weer om, maar ik zie dat het half elf is. Nou, dan sleep ik mezelve maar uit bed.

O: klein beetje fruit 'n fibre met halfvolle melk.
L: vers geperst sinaasappelsap. Volkoren pistoletje met filet A. ui en rucola.
S: hardlopen
T: kiwi
T: wodka, katjang
D: weet nog niet.
pi_89795813
Mogge!
I agree met loveli en co :+
Thx voor de tip sigme, we gaan zo op zoek naar die dingen!
pi_89795993
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:38 schreef Merel het volgende:
Ik zeg al niks meer.
Hmmm, jij voelt je aangevallen nu natuurlijk. Ik oreerde meer over het gebrek aan romantiek in het algemeen en tegen mannen zonder moraal in het bijzonder en het gemak waarmee ze hun pasgetrouwde status niet belangrijk lijken te vinden, zodra ze met hun pik beginnen te denken.

En misschien is het handiger om daar dan niet aan mee te werken. :+

Maar goed, we doen allemaal wel stomme dingen. Ik heb toen ik begin 20 was een affaire gehad met een bezet iemand. Ook niet netjes.
pi_89796026
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:38 schreef Merel het volgende:
Ik zeg al niks meer.
Wel doen hoor!

De wereld is niet zo zwart wit, of in elk geval de mijne niet. En voor de overigen kan het vast geen kwaad af en toe erop gewezen te worden dat de zondaars en/of de foute vrouwen gewone echte lieve mensen zijn. Van warm vlees & bloed ;).
pi_89796040
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
I agree met loveli en co :+
Thx voor de tip sigme, we gaan zo op zoek naar die dingen!
De bouwmarkt (praxis gamma etc) heeft ze in elk geval.
pi_89796044
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Wel doen hoor!

De wereld is niet zo zwart wit, of in elk geval de mijne niet. En voor de overigen kan het vast geen kwaad af en toe erop gewezen te worden dat de zondaars en/of de foute vrouwen gewone echte lieve mensen zijn. Van warm vlees & bloed ;).
Ja, wel eens. Tenminste wat betreft Merel. De collega heeft, ongezien, geen enkel excuus! :P
pi_89796098
true blood ontdekt, leuke serie!
pi_89796115
Morning :W
pi_89796156
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 09:24 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar dit zat niet in de planning! Ik wist een halve seconde voor we gingen zoenen nog niet dat we gingen zoenen. En ik heb er juist voor gezorgd dat de arme jongen niet nog meer domme dingen heeft gedaan. En er is maar één iemand die het heeft gezien en die heeft gezworen het maandag vergeten te zijn. En ik had toch al de reputatie van losbol. En en en.. :@

Ik weet ook wel dat het dom was.

Maar hij zoent wel lekker :9
Haha je verteld het een beetje suf. En in een topic vol moraalridders :P Dus weet niet welke reacties je verwacht had O-)?
pi_89796199
Goedemorgen!!! :W
pi_89796203
Ik ben al helemaal in de kerststemming, en nu ga ik vanavond nog Sinterklaas vieren! :') Ik doe wel alsof het kerst is :+
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:08:02 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89796213
Genoeg al over gezegd denk ik, sluit me aan bij loveli en co :).

Goedemorgen :O. Ik ben echt zo mobiel als een blok cement vandaag. Mijn lijf was al niet in fantastische staat en 2 lange beursdagen hebben er niet aan bijgedragen :').

Vandaag doe ik lekker niks.
pi_89796276
Ja, laten we Merel even een rotgevoel aanpraten. Slim was het misschien niet, maar moet dat dan altijd?

Team Merel *O* ( :P )
pi_89796277
Goedzo XM ^O^
pi_89796302
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:11 schreef Goodbye het volgende:
Ja, laten we Merel even een rotgevoel aanpraten. Slim was het misschien niet, maar moet dat dan altijd?

Team Merel *O* ( :P )
Ik zeg er verder niets over. Er is al genoeg over gezegd. Ik sluit mij aan bij Goodbye.

O nu zeg ik toch iets :P
pi_89796320
Nou ja, jezus. Mag toch wel zeggen wat ik er van vind? Dat wil niet direct zeggen dat ik Merel stom vind. Integendeel. Als ik haar wel stom had gevonden had ik er niks van gezegd, want dan maakt het me geen zak uit wat iemand doet. :P
pi_89796331
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Nou ja, jezus. Mag toch wel zeggen wat ik er van vind, wil niet direct zeggen dat ik Merel stom vind. In tegendeel. Als ik haar wel stom had gevonden had ik er niks van gezegd, want dan maakt het me geen zak uit wat iemand doet. :P
Hihi, volgens mij doelt GB niet eens op jou :P
pi_89796346
Nee, nou ja mischien, maar ik was ook kritisch!! En True Blood is fijn en vertelt met een t.
pi_89796359
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Nou ja, jezus. Mag toch wel zeggen wat ik er van vind, wil niet direct zeggen dat ik Merel stom vind. Integendeel. Als ik haar wel stom had gevonden had ik er niks van gezegd, want dan maakt het me geen zak uit wat iemand doet. :P
Ik vond jouw post dan wel weer goed genuanceerd, en er zijn wel meer wijze woorden gezegd. Maar niet alles is leuk om te horen zeg maar.

Ik had me er ook niet mee moeten bemoeien, maar ik vond het gewoon sneu voor Merel :@
pi_89796379
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:14 schreef conleche het volgende:
Nee, nou ja mischien, maar ik was ook kritisch!! En True Blood is fijn en vertelt met een t.
Haha, chagrijnig? Ik wel ;( Of kritisch? Ik ook!

Mutti's die om 5 uur terwijl je in je slaap blijkbaar rechtop zit met het licht aan een verklaring willen = vervelend.
pi_89796386
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik zeg er verder niets over. Er is al genoeg over gezegd. Ik sluit mij aan bij Goodbye.

O nu zeg ik toch iets :P
Ja, we zijn ook typisch wijven. Ik zeg er niks over, maar ik wil toch nog even dit zeggen!!

:P
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:18:20 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89796437
Nee GB doelde op mij. Merel moet helemaal zelf weten wat ze doet en niet doet, maar als ze dan hier iets komt vertellen, kan ze ook reacties verwachten nietwaar? Ik vind Merel een schat, maar ik vind ook dat als iets doet wat niet zo handig is en dat dan hier meldt, dat dan wel gezegd moet kunnen worden dat het niet zo'n handige actie is.. Anders moet ze het niet posten, toch? :@ Maar dat geldt niet alleen voor Merel, maar voor iedereen. Ik kreeg net zo goed commentaar op dat akkefietje met mijn ouders en hoe ik daar mee omging :).
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:22:09 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89796505
En verder wat co zegt. Als ik Merel een stomme trut :+ had gevonden, had ik helemáál niks gezegd, want wat zou het me dan kunnen schelen. Ik hoop gewoon dat ze eens een leuk en betrouwbaar exemplaar tegenkomt dat niet er een hele harem op nahoudt of nog net niet nog z'n trouwpak aan heeft. Dat gun ik haar van harte! :Y
pi_89796526
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee GB doelde op mij. Merel moet helemaal zelf weten wat ze doet en niet doet, maar als ze dan hier iets komt vertellen, kan ze ook reacties verwachten nietwaar? Ik vind Merel een schat, maar ik vind ook dat als iets doet wat niet zo handig is en dat dan hier meldt, dat dan wel gezegd moet kunnen worden dat het niet zo'n handige actie is.. Anders moet ze het niet posten, toch? :@ Maar dat geldt niet alleen voor Merel, maar voor iedereen. Ik kreeg net zo goed commentaar op dat akkefietje met mijn ouders en hoe ik daar mee omging :).
Niet alleen op jou, mocht dat wat uit maken.

Misschien is het ook iets van mij persoonlijk, maar als iemand hier iets verteld dan reageer ik nooit zo keihard (volgens mij). Ik vind het namelijk niet altijd aan mij om te doen. Maar ik snap ook wel dat mensen het interessant vinden om het ergens over te hebben, als het toch al gepost wordt.

Maar ik merk dat ik niet goed uit m'n woorden kom :')
pi_89796587
Ik ga eens uit dat bed. Ik wás er net uit, maar zag toen bij de post 2 verkeerd bezorgde brieven. De 19 was goed. Alleen ik woon niet in de Grevelingenstraat en ook niet in de Roompotstraat. ;(

Toen ben ik maar weer even gaan liggen.
pi_89796620
Ik moet nog naar het centrum om een cadeautje te kopen. Vervolgens naar huis om een pakketje te maken en dan weer naar het centrum om dat pakketje te versturen. Geen zin in :')
pi_89796746
Ik ga te vaak naar mijn ouders, ze beginnen weer ouderwets te zeuren. :D
pi_89796791
Moggeh allemaal.
Kwak
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:33:23 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89796797
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga te vaak naar mijn ouders, ze beginnen weer ouderwets te zeuren. :D
"Ophouden te zeuren of ik ga linea recta terug!". Dat werkt hier altijd goed :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89796858
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

"Ophouden te zeuren of ik ga linea recta terug!". Dat werkt hier altijd goed :P.
Hahaha, nee ik ga vanavond nog met ze naar het theater hier ;) Ennn ik slaap nu in de woonkamer dan kan ik ze ook niet even ontvluchten.

Ik ga zo denk ik wel even naar de bibliotheek, beetje studeren :+
pi_89796890
Mogge. Koppijn.
pi_89797055
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:37 schreef Ewelina het volgende:
Mogge. Koppijn.
Lekkere biertjes gister? :7
pi_89797242
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
Moggeh allemaal.
Mogge Kwak. Leuk dat je weer meepost, ik heb je gemist :). Ook al is misschien de reden van niet-meeposten positief en die van nu-weer-wel-posten een vervelend ziekbed.
pi_89797427
Sporten met kriebelhoest, is dat een beetje te doen? Ben echt snotverkouden, maar voel me verder wel fit. Dan moet fitnessen wel lukken, toch?
pi_89797581
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef Goodbye het volgende:
Sporten met kriebelhoest, is dat een beetje te doen? Ben echt snotverkouden, maar voel me verder wel fit. Dan moet fitnessen wel lukken, toch?
Denk dat als je je fit voelt dat je het dan wel kan proberen!

Ik heb al een deel afgewassen en het toilet is proper. w/ Nu maar even eerst voor het oog opruimen. Dat is wel nodig. Bij mij kan echt niemand onaangekondigd op de stoep staan, gisteren was er een oude vriend die in Amsterdam moest zijn en die smste me of hij ook nog even bij mij kon langskomen. Dat kon dus niet. :P Echt niet. :+ Heb een smoes verzonnen dat ik de deur uitmoest.

Da's toch eigenlijk te gek voor woorden, dus dat ga ik maar als voornemen voor het nieuwe jaar doen, altijd een opgeruimd huis hebben!
pi_89797603
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Denk dat als je je fit voelt dat je het dan wel kan proberen!

Ik heb al een deel afgewassen en het toilet is proper. w/ Nu maar even eerst voor het oog opruimen. Dat is wel nodig. Bij mij kan echt niemand onaangekondigd op de stoep staan, gisteren was er een oude vriend die in Amsterdam moest zijn en die smste me of hij ook nog even bij mij kon langskomen. Dat kon dus niet. :P Echt niet. :+ Heb een smoes verzonnen dat ik de deur uitmoest.

Da's toch eigenlijk te gek voor woorden, dus dat ga ik maar als voornemen voor het nieuwe jaar doen, altijd een opgeruimd huis hebben!
Ik heb gewoon maar spullen weg gedaan omdat het te veel was om op te ruimen.... Werkt wel!
pi_89797606
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lekkere biertjes gister? :7
Dat wel. Was een leuke borrel.

Uitkomst (oa): ik mag weer op zoek naar een galajurk. :')
pi_89797613
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb gewoon maar spullen weg gedaan omdat het te veel was om op te ruimen.... Werkt wel!
Wel een idee! :P
pi_89797637
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Kan je niet 2x dezelfde aan? Of is dat een stomme vraag? :P

(En wie is de gelukkige?) :+
pi_89797644
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Wel een idee! :P
Nee echt hoor :') En alles een vast plekje geven..

Ik overweeg een vaatwasser aan te schaffen, kan ik daar mooi de afwas in opruimen oO<
pi_89797678
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Van je vereniging? Volgens mij ken ik nog meer mensen die daar lid zijn :P!
pi_89797680
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee echt hoor :') En alles een vast plekje geven..

Ik overweeg een vaatwasser aan te schaffen, kan ik daar mooi de afwas in opruimen oO<
Dat is ook een prima idee. Zouden ze korting geven als we 2 vaatwassers kochten? :D

Oké, nu niet soggen. :W
pi_89797743
Ik niet soggen of jij niet soggen? Ik ging studeren om te OOGen :P!
pi_89797831
Hoe is die Skibaan in Den Haag trouwens? Nice?
pi_89798054
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Van je vereniging? Volgens mij ken ik nog meer mensen die daar lid zijn :P!
Ja, lustrumgala. Ik kom nu nauwelijks nog op de vereniging (ben ook geen lid meer) maar zo'n lustrum is wel heel leuk en bijzonder.
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:24:10 #257
331 Merel
Be here now.
pi_89798149
Ik voel me niet aangevallen hoor. Iedereen mag ervan vinden wat ie wil. Had alleen geen zin om er verder op in te gaan.
pi_89798167
Ander onderwerp dan :9
pi_89798258
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Kan je niet 2x dezelfde aan? Of is dat een stomme vraag? :P

(En wie is de gelukkige?) :+
Date heb ik niet, weet niet of dat nog gaat lukken. Anders is een vriendin mijn date.

Mijn oude past niet meer. Twee zijn te klein, en de ander is te groot :')
pi_89798296
Mijn vriendinnetjes hebben de date gezien en vonden hem leuk :P (Waarom ga je nou naar hem? Ga mee naar de borrel? Nee wacht ga naar hem en neem hem mee :D Dapper dat hij dat gedaan heeft, kudos :P) Maar ja voor ik het weet heb ik een vriendje en daar heb ik 1. geen tijd voor 2. gaat toch wel weer stuk
pi_89798561
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn vriendinnetjes hebben de date gezien en vonden hem leuk :P (Waarom ga je nou naar hem? Ga mee naar de borrel? Nee wacht ga naar hem en neem hem mee :D Dapper dat hij dat gedaan heeft, kudos :P) Maar ja voor ik het weet heb ik een vriendje en daar heb ik 1. geen tijd voor 2. gaat toch wel weer stuk
Straks heb je geen tijd om te leven en bovendien gaat dat ook stuk! Als het je vriendje is, is het je vriendje.
pi_89798573
Nou, ik ga even sporten. Is maar goed ook eigenlijk, want eet vanavond ergens anders en weet al dat dat kaasfondue gaat worden. En daarna sinterklaas vieren, dus dan zal er ook wel weer van alles op tafel staan :P
pi_89798596
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Straks heb je geen tijd om te leven en bovendien gaat dat ook stuk! Als het je vriendje is, is het je vriendje.
Wat zij zegt! ^O^
pi_89798825
Mja ik ben alleen bang dat hij opeens bij mij woont of andersom en 't zo gezeur wordt en blablabla. Ik moet geloof ik even van 't daten gaan genieten :+ En ik vind het ook wel fijn dat ik hem niet iedere dag zie ( :') :@) Maar dat voelt zo lullig maar ja :D

Zag z'n lenzendoosje liggen en ik zo van omg nee die is hij toch niet expres vergeten???? What's next? /paranoide
pi_89798947
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mja ik ben alleen bang dat hij opeens bij mij woont of andersom en 't zo gezeur wordt en blablabla. Ik moet geloof ik even van 't daten gaan genieten :+ En ik vind het ook wel fijn dat ik hem niet iedere dag zie ( :') :@) Maar dat voelt zo lullig maar ja :D

Zag z'n lenzendoosje liggen en ik zo van omg nee die is hij toch niet expres vergeten???? What's next? /paranoide
PF laiverd, als hij jou leuk vindt, en dat vind hij blijkbaar, dan houdt hij ook van al die rare neuroses van je. Dus. O+ Maak je niet zo'n zorgen, of wel, maar geniet in elk geval.
pi_89799102
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb besloten dat mensen door de troep heen moeten kijken. Paar dagen geleden stond mn buurjongen onverwacht op de stoep. Of ik mijn troep nou tevoren opruim, of terplekke van de bank naar het bed gooi, dat maakt dan ook niet meer uit. Alleen zorgen dat ik geen genante dingen rond laat slingeren.

En sigme zegt wijze dingen!
pi_89799150
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb besloten dat mensen door de troep heen moeten kijken. Paar dagen geleden stond mn buurjongen onverwacht op de stoep. Of ik mijn troep nou tevoren opruim, of terplekke van de bank naar het bed gooi, dat maakt dan ook niet meer uit. Alleen zorgen dat ik geen genante dingen rond laat slingeren.

En sigme zegt wijze dingen!
Ik heb nog steeds de hoop ooit heel netjes te worden ( :')!!!!!!!!!!!)
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:56:17 #268
331 Merel
Be here now.
pi_89799262
Ja Pief, geniet! O+
pi_89799283
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds de hoop ooit heel netjes te worden ( :')!!!!!!!!!!!)
Toen ik kind was dacht ik dat dat vanzelf zou komen als je groot was, want mijn mama is heel netjes. Viel dat even tegen. :{

Het is nog steeds een teringzooi, maar mijn badkamer glanst en glimt! ^O^

/wervelwind
pi_89799345
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Toen ik kind was dacht ik dat dat vanzelf zou komen als je groot was, want mijn mama is heel netjes. Viel dat even tegen. :{

Het is nog steeds een teringzooi, maar mijn badkamer glanst en glimt! ^O^

/wervelwind
Ik ben ook wel schoon, maar niet netjes (qua rommel..) de wc maak ik 1-2x per week schoon oid..

Mijn ouders zijn beide heel rommelig helaas :D
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:59:06 #271
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89799348
ik zie als ik mensen op bezoek heb altijd pas hoe rommelig het is, terwijl dat me normaal eigenlijk helemaal niet opvalt :')
pi_89799401
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:59 schreef Blurred86 het volgende:
ik zie als ik mensen op bezoek heb altijd pas hoe rommelig het is, terwijl dat me normaal eigenlijk helemaal niet opvalt :')
Ja ik ook, dan MOET ik opruimen.. En als ik die gene niet zo goed ken dan vind ik dat ook weer niet kunnen. Dus dan denk ik kutkutkut laten we ergens anders heen gaan :'(
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:03:50 #273
331 Merel
Be here now.
pi_89799498
Als ik m'n beloofde salarisverhoging krijg (hoor volgende week of het doorgaat) ga ik mezelf een werkster cadeau doen :@ Voel me wel een beetje bezwaard, want woon hier in m'n eentje en eigenlijk vind ik het superdecadent, maar ik heb gewoon echt een hekel aan het huishouden. Dus dat gun ik mezelf dan maar.

Nu eens ontbijt gaan zoeken.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:05:10 #274
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89799539
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:03 schreef Merel het volgende:
Als ik m'n beloofde salarisverhoging krijg (hoor volgende week of het doorgaat) ga ik mezelf een werkster cadeau doen :@ Voel me wel een beetje bezwaard, want woon hier in m'n eentje en eigenlijk vind ik het superdecadent, maar ik heb gewoon echt een hekel aan het huishouden. Dus dat gun ik mezelf dan maar.

dat staat ook hoog op mijn prioriteitenlijstje, voor later als ik groot ben en veel geld verdien :+
pi_89799567
Iemand anders een betaalde baan bezorgen is toevallig heel nobel hoor.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:09:42 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89799685
Je koopt gewoon een stuk van je vrije tijd terug. Niks mis mee :).
pi_89799752
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:03 schreef Merel het volgende:

Nee joh, als je (nog) geen kinderen hebt, mag je best een werkster nemen hoor :9

(In een ideale wereld waarin kinderen geen troep maken maar helpen :')!)
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:12:50 #278
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89799793
maar zodra je kinderen hebt moet je zelf gaan schoonmaken? :?
pi_89799848
Ik moest vroeger stofzuigen/tafel afruimen/vaatwasser in-uit ruimen/bed van ouders opmaken/schoenen poetsen/stoelen, tafels in de olie zetten/de tuin vegen

etc :')!
pi_89799867
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

dat staat ook hoog op mijn prioriteitenlijstje, voor later als ik groot ben en veel geld verdien :+
qft!

Nynkes tips meegenomen in m'n brief, docent gemailed of hij nog feedback kan/wil geven en dan gaat hij daarna weg, denk ik...

ben zó nerveus.. en ik háát wachten ;( ik kan het gewoon niet..
Ja doei.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:15:02 #281
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89799879
oh zo haha, die optie had ik niet eens bedacht :')
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:15:40 #282
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89799904
ik moet boodschappen doen maar ik weet nog niet wat ik wil eten vanavond en dus ook niet wat ik moet kopen en zo komt er maar niks van :')
pi_89799922
Ik heb er vroeger best lang 1 gehad, maar er was wel een heel groot nadeel: ik was vaak vrij als ze kwam en dat vond ik dan weer zo stom, om dan in huis te zijn en niks te doen, dat ik maar naar de bieb vluchtte of zo. En in Belgie had ik er ook éen en dan bleef ik net zo lang in bed tot ze weg was. :')

Het was voor de rest wel lekker, zo'n netjes huis. O+
pi_89800044
Volgens mij maakt een schoonmaakster alleen schoon en sta je die avond er voor alsnog zelf op te ruimen??
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:24:31 #285
331 Merel
Be here now.
pi_89800242
Opruimen vind ik niet erg. Maar schoonmaken is bepaald niet mijn grootste talent.
pi_89800374
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:24 schreef Merel het volgende:
Opruimen vind ik niet erg. Maar schoonmaken is bepaald niet mijn grootste talent.
Haha, ik heb dat juist andersom. Als jij nu naast mij woonde konden we het afwisselen :P!
pi_89800531
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Volgens mij maakt een schoonmaakster alleen schoon en sta je die avond er voor alsnog zelf op te ruimen??
Ja, is wel een beetje waar, maar dan doe je het tenminste. (Hoewel ik vaak de wasmandmethode toepaste en pas: met een zwaai alles in een wasmand doen en uit het zicht zetten :@) Ik heb hetzelfde als jij, schoonmaken is makkelijker, het is dan duidelijk wat je moet doen of zo. Opruimen is een chaotische bezigheid.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:35:49 #288
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89800659
ik kan absoluut niet tegen rommel. dan word ik ook heel rommelig in m'n hoofd....Maar, ik ben vaak tevreden met voor het oog schoon...
pi_89800681
Ik kan tegen rommel tot ik moet gaan studeren :') dan moet alles opgeruimd zijn, wat resulteert in het feit dat ik maar 50% van de oorspronkelijke studeertijd overhoud :+
Ja doei.
pi_89800720
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, is wel een beetje waar, maar dan doe je het tenminste. (Hoewel ik vaak de wasmandmethode toepaste en pas: met een zwaai alles in een wasmand doen en uit het zicht zetten :@) Ik heb hetzelfde als jij, schoonmaken is makkelijker, het is dan duidelijk wat je moet doen of zo. Opruimen is een chaotische bezigheid.
Ik gooi ook altijd al m'n rommel in een wasmand/tas/doos en die zet ik uit het zicht :')!! Ik heb wel 4 wasmanden voor dit doeleinde :'(!
pi_89802628
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat een wijze woorden. O+

Mijn vorige appartementje was meestal ook in die staat dat er niet onverwacht iemand moest langskomen, maar met ons nieuwe appartement ging het al beter, althans, in die maand dat ik er woonde. O-) Meer ruimte maakt het wel makkelijker om op te ruimen.
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:08:54 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89803596
Lijstje:

O: beetje aardbeienkwark met muesli
T: -
L: 2 meergranenbolletjes met 1 plak kaas erover verdeeld
T: 2 mandarijntjes
D: Ovenschotel van pasta en courgette
pi_89803946
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:

O: beetje aardbeienkwark met muesli
T: -
L: 2 meergranenbolletjes met 1 plak kaas erover verdeeld
T: 2 mandarijntjes
D: Ovenschotel van pasta en courgette
Weinig? }:|
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:39:33 #294
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89804470
buh, tis al donker. bah.
pi_89804576
Ik ruim soms op en maak weinig schoon. Zodra ik t kan betalen neem ik een schoonmaakster.

Sigme O+
Kwak
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:53:40 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89804828
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:21 schreef Swietje het volgende:

[..]

Weinig? }:|
Zeker 1300-1400 kcals, dus valt wel mee :).
  zaterdag 11 december 2010 @ 16:43:10 #297
331 Merel
Be here now.
pi_89806050
Om toch nog even terug te komen op dat van vanochtend.. Ik begin me inmiddels toch wel rot en schuldig te voelen. Zal er wel mee te maken hebben dat de alcohol is uitgewerkt en mijn versteende hart wat barstjes begint te vertonen ofzo.
  zaterdag 11 december 2010 @ 16:44:44 #298
331 Merel
Be here now.
pi_89806109
Om me beter te voelen heb ik zojuist dan wel een beeldig jurkje gekocht O+ Want volgende week heb ik weer kerstfeest van werk, andere locatie, en dan gaan we op chique! En ik beloof jullie dat ik me daar niet aan bezette collega's zal vergrijpen :+
pi_89806227
Dat vraagt om een foto Merel!
  zaterdag 11 december 2010 @ 16:49:04 #300
331 Merel
Be here now.
pi_89806250
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 16:48 schreef Ewelina het volgende:
Dat vraagt om een foto Merel!
Zal straks eens kijken :)
pi_89806591
Ik ga zo ook nog webshopppen :9 En dan kijken wat ik daadwerkelijk bestel, want meestal vul ik mijn mandje maar daadwerkelijk bestellen is een ander verhaal :+

Kent iemand deze? Ik had het erover met mijn lief, dat ik deze film zo leuk vond toen ik klein was en soms een beetje eng :$ Maar hij kon 'm helemaal niet :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')