Oh ja, dat kan natuurlijk ook. Wat slim van mijn lijf, om zo'n extra reserve aan te makenquote:Cocotrimonium, ik noem mijn inmiddels 2 () extra kilo's gewoon winterspek. Die vallen er dus in de lente geheel vanzelf weer af.
Of "Ik update pas weer als mn gewicht omlaag gaat, ipv omhoog"quote:Op donderdag 9 december 2010 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Omg, het lijstje in de OP is korter dan ooit. Iedereen denkt: blah, ik begin in januari wel weer!
.
Helaasch, voor mij geldt exact het omgekeerdequote:Op donderdag 9 december 2010 18:15 schreef sigme het volgende:
Oh, iemand nog tips voor TS van Grote cupmaat, kleine omvang ? Ik dacht dat er hier een paar waren die ook aan de omschrijving voldoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alliance?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja, er is een nieuwe WoW he, ik was 'vroeger' ook een WoW-nerdwel alliance natuurlijk!
Ik heb me al tijden niet meer gewogen, maar ik heb er geen vetjes bij gekregen, dus ik blijf gelijk, gok ik zo. Denk niet dat ik op dit moment afval, daarvoor vreet ik te veel rotzooi.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of "Ik update pas weer als mn gewicht omlaag gaat, ipv omhoog"![]()
Ik was zo productief vanmorgen, waar is de rest van mn dag gebleven?Kwijt ofzo. Ga dan nu maar afwassen, nog een uurtje voor ik ga sporten.
ik vond horde altijd zo onsexy, het moest er wel een beetje leuk uitzien natuurlijkquote:
Ah ja, maar daarvoor hebben we tegenwoordig de belfs :pquote:Op donderdag 9 december 2010 19:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik vond horde altijd zo onsexy, het moest er wel een beetje leuk uitzien natuurlijk
oh ja, maar die vind ik ook stom!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah ja, maar daarvoor hebben we tegenwoordig de belfs :p
/gasp!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh ja, maar die vind ik ook stom!
Ik blijf ook zo ongeveer gelijk. Ik eet een enorme hoeveelheid troep, maar sport ook redelijk wat.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb me al tijden niet meer gewogen, maar ik heb er geen vetjes bij gekregen, dus ik blijf gelijk, gok ik zo. Denk niet dat ik op dit moment afval, daarvoor vreet ik te veel rotzooi.
Ik compenseer het eten van troep met het skippen van de normale maaltijdenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik blijf ook zo ongeveer gelijk. Ik eet een enorme hoeveelheid troep, maar sport ook redelijk wat.
Ook geen spiegel? (daarin kun je ook zien of je bent aangekomen hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb gewoon geen weegschaal, ideaal.
Alleen eentje waarin ik alleen mijn gezicht en schouders kan zien. Af en toe ga ik op een stoel staan, als ik mijn outfit wil checken ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook geen spiegel? (daarin kun je ook zien of je bent aangekomen hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is niet zozeer wat moet, maar ookwat kan.ikmoet zefaanvoelen wat mn buik aankan. het heeft niet zon zin ommeer te eten, want dan neemt mn lijf t niet op doordat de diarree weer erger wordt.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:37 schreef Blurred86 het volgende:
Kwak, is het geen idee om eens te informeren naar van die shakes en dergelijke van de apotheek? ik weet niet hoelang je het nog moet volhouden die voedingsvoorschriften? maar zo krijg je in ieder geval alles binnen dat je nodig hebt!
Volgens mij bestaan er ook speciale producten voor mensen met darmproblemen..
Weet je wel wie ik ben?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie wie is @ Facebook. Wie heeft nou de Engelse achternaam?
.
ja, dat dacht ik ook net. En idd ik denk dat ik binnenkort maar gewoon de confrontatie aan moet gaan en weer met gewicht moet gaan werkenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Omg, het lijstje in de OP is korter dan ooit. Iedereen denkt: blah, ik begin in januari wel weer!
.
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:28 schreef kwakz0r het volgende:
oh en nachtwacht heeft werk?ikheb echtveel gemist
Ja jou weet ik welquote:Op donderdag 9 december 2010 20:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Weet je wel wie ik ben?(Die met current city Philadelphia dus.
)
Oh ja, dat klopt wel volgens mij! Die heeft hier ook al even niet meer gepost, net als LadyBlack. Of ik moet er grandioos overheen gelezen hebbenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Die buluitreiking, is dat niet Anna82?
Dan duiken ze op bij je eigen vriendensuggestiesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
En nu wil ik teruglurken om te zien wat ik ben misgelopen toen, maar dan ziet ze ook dat ik op haar FB heb gekeken. Stomme FB, op Hyves kun je veel beter stalken.
LB post nog wel in t haaktopic. misschien dat ze teveel bezig is met babies maken om aan de lijn te doenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt wel volgens mij! Die heeft hier ook al even niet meer gepost, net als LadyBlack. Of ik moet er grandioos overheen gelezen hebben.
volgens mij is dat dus echt niet waar... ik krijg meestal suggesties van mensen die mensen kennen die ik ken, of die op foto's staan van mensen die ik ken (en sinds ik meer vrienden heb iets anders, dan gaat t om mensen die méérdere mensen kennen die ik ken) of mensen met een gelijke hometown of veel dezelfde likes...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
En nu wil ik teruglurken om te zien wat ik ben misgelopen toen, maar dan ziet ze ook dat ik op haar FB heb gekeken. Stomme FB, op Hyves kun je veel beter stalken.
True, en als het al waar is hoeft diegene dat niet te weten. Als ze jou al als suggestie krijgen denken ze misschien dat het is omdat ze zelf gelurkt hebben.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij is dat dus echt niet waar... ik krijg meestal suggesties van mensen die mensen kennen die ik ken, of die op foto's staan van mensen die ik ken (en sinds ik meer vrienden heb iets anders, dan gaat t om mensen die méérdere mensen kennen die ik ken) of mensen met een gelijke hometown of veel dezelfde likes...
Hai! Ik ben tegenwoordig fulltime lurkerquote:Op donderdag 9 december 2010 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt wel volgens mij! Die heeft hier ook al even niet meer gepost, net als LadyBlack. Of ik moet er grandioos overheen gelezen hebben.
Ja, dat is het ook. En ik geloof dat mijn adrenaline op is, sinds ik wakker ben wil ik eigenlijk alleen maar huilen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:17 schreef conleche het volgende:
Lijkt me erg moeilijk, dat wachten, Phaidra en dat je dan niks kan en je zo machteloos voelt.![]()
Jouw moeder is toch nog helemaal niet zo oud, is het wel?
Don't worry, mijn vriend zorgt echt heel goed voor me. Hij is echt geweldigquote:Op donderdag 9 december 2010 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wel voor jezelf blijven zorgen hoor phaidra! Of zorgen dat je vriend dat doet.
Het is hopen dat je moeder snel bijkomt hè, spannend is het altijd, maar zo met je moeder is het vast zenuwslopend!
Ja dat weet ik ook wel, maar je hebt er zo weinig aan. En zometeen moet ik weer met de auto de weg op.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is heel begrijpelijk Phaidra en ik zou daar ook gewoon even aan toegeven. Je hebt alle recht om ff te janken! Sterkte.
Ja ik ook, maar dat gaat met deze baan ook niet gebeurenquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:50 schreef Perruche het volgende:
Ik duim ook
Ik zou eigenlijk wel 4 dagen per week willen werken...
oeh, spannend.. *duimt*quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een sollicitatiebrief verstuurd voor de baan die ik heel graag wil! Duim voor me!
slapen, ja dat wil ik ook...quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:07 schreef V1z0R het volgende:
Ik wil weer van alles, maar vooral slapen!
Zo ja:quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je kan ook een rijke (oude) man zoekenen dan trouwen.
Gelukkig niet de enige!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:07 schreef progje het volgende:
[..]
slapen, ja dat wil ik ook...
pffff gaaaar...
Niets dan goeds over de dodenquote:
Och ja, helemaal vergeten dat ze uit de tijd wasquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niets dan goeds over de doden.
Ik heb net m'n bakje yoghurt in recordtempo weggewerkt en nu kan ik straks gaan hardlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Elke dag toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:13 schreef Viking84 het volgende:
'Jezus komt in mei terug'
Weescht paraat!
Nee dank je, ik heb er zelf nog 1 staan waar ik geen tijd voor kan vinden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Marktplaats sukkels #25 - Gaat ie weer!
zoek je nog een klusauto loveli?!
Ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:40 schreef V1z0R het volgende:
Mooi bericht Phaidra![]()
Was leuker geweest dat er helemaal niks aan de hand was, maar toch...
Moest direct denken aan The Offspring - The kids aren't allright
quote:
Op consult komen. Er hoort geen bloed te zijn, dus tsja. Maandag zal ik dan voor het eerst mijn nieuwe huisarts eens zien, en dan hoor ik wel wat hij ervan denkt en wat we gaan doen, of niet.quote:
Ja, de artsen zijn wel tevreden. Ze is er nog lang niet, maar zo fijn dat er geen hersenbeschadiging isquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is wel redelijk goed nieuws hè phaidra.
Stoerquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:25 schreef Swietje het volgende:
Vanavond tattoo laten zetten door Schiffmacher!
Het zal maar een kleintje worden want hij heeft een half uurtje tijd, vanaf 100 euro...quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Stoer. Wat voor één? Is hij niet ontzettend duur?
Eigenlijk moet dat wel hequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:39 schreef V1z0R het volgende:
Dan had ik 'em ook met van die houten naalden laten zetten
Haha, ik heb woensdag per e-mail gesolliciteerd en ik was zo blij met mijn brief dat ook ik zat te wachten op een uitnodiging voor het arbeidsvoorwaardengesprek. Vandaag een mailtje terug. Met bonzend hart geopend: de ontvangstbevestigingquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit de hele tijd te F5'en, omdat ik zo verwaand ben dat ik denk dat de school mij zo'n topkandidaat vindt dat ik na het lezen vd brief zsm uitgenodigd word op gesprek. Er kan tot eind december gereageerd worden, maar de ingangsdatum is 1 januari, dus ik denk dat er wel een beetje haast bij is om die vacature te vervullen.
Nee, met het blote oog is het niet te zien, en er is ook nog geen ander onderzoek gedaan dan op kweek zetten ter controle van blaasontsteking. Zou het slim zijn om maandag direct een nieuw potje ochtendurine mee te nemen? Vast wel he, baat het niet schaadt het niet - en er nog een keer voor moeten rijden is ook zo stom.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is wel redelijk goed nieuws hè phaidra.
Sigme: zie je het erin of niet? En is er ook al microscopisch gekeken naar wat voor cellen erin zitten enzo? Dat kan vaak wel helpen om te bepalen hoe het komt ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Vast goed. Hij ondernam nog wat toenaderingspogingen gister en vandaag, maar tevergeefs uiteraardquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Hoe is het met de biebdirecteur?
.
Tssssssssssssk, ff wat anders toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vast goed. Hij ondernam nog wat toenaderingspogingen gister en vandaag, maar tevergeefs uiteraard.
Meh, nee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tssssssssssssk, ff wat anders toch?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, met het blote oog is het niet te zien, en er is ook nog geen ander onderzoek gedaan dan op kweek zetten ter controle van blaasontsteking. Zou het slim zijn om maandag direct een nieuw potje ochtendurine mee te nemen? Vast wel he, baat het niet schaadt het niet - en er nog een keer voor moeten rijden is ook zo stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Ok, dank voor je expertiseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Toch niet van de bieb in Heerlen toevallig he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vast goed. Hij ondernam nog wat toenaderingspogingen gister en vandaag, maar tevergeefs uiteraard.
bedankt voor je samenvatting op deze manier en je fijne reacties, want daar sluit ik me geheel bij aan!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje ik val even binnen en wat een ellende is er weer neergestort!![]()
![]()
Phaidra, ik ben blij te lezen dat het voor nu in elk geval goed met je moeder lijkt te gaan.... wat vreselijk zullen jullie geschrokken zijn, en voor je zus om je eigen moeder te reanimeren, pfoe!! Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe. Fijn dat je vriend zo goed voor je zorgt!
En VMW, jeetje, ook al zo'n heftige tijd! Lijkt me vreselijk om in termen van 'tot de kerst' te moeten denkenIk hoop dat de behandeling goed aanslaat / blijft slaan en dat je nog heel lang van je vader kan genieten.
Sigme, dat zou ik ook wel spannend vindenhopelijk blijkt er toch iets onschuldigs uit het onderzoek!
Is het oude SHE-dieet niet wat voor jou? Culinair niet te ingewikkeld, wel genoeg voedingsstoffen, genoeg vulling, en bij genoeg discipline dacht ik dat er prima resultaat mee te boeken valt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier pizza besteld. Ben thuis, eindelijk. Tot de kerst even streng op rantsoen, want 't gaat niet goed.
Dat is toch lowcarberig?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het oude SHE-dieet niet wat voor jou? Culinair niet te ingewikkeld, wel genoeg voedingsstoffen, genoeg vulling, en bij genoeg discipline dacht ik dat er prima resultaat mee te boeken valt.
Valt mee hoor, volgens mij mag je wel gewoon brood enzo? Ben het een beetje vergeten.. Maar één van de stelregels was wel dat je genoeg moest etenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is toch lowcarberig?
Ik moet gewoon ophouden om ongezond voer in mn hoofd te duwen.
Maar 2 beursdagen zijn sowieso vreselijk. Geen gezond voer te bekennen en deze hele week niet gesport, dus voel me nu ontzettend vadsig.
Oh, dat weet ik nooit zo goed.quote:
Je bent niet vadsig, schoonheidquote:Ik moet gewoon ophouden om ongezond voer in mn hoofd te duwen.
Maar 2 beursdagen zijn sowieso vreselijk. Geen gezond voer te bekennen en deze hele week niet gesport, dus voel me nu ontzettend vadsig.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:51 schreef SHE het volgende:
Ik weet niet hoe laat je doorgaans ontbijt, dus heb het voor het gemak op 8 uur gezet.
Elke werkdag:
08.00 : 1 of 2 gekookte eitjes; indien gewenst boterhammetje ( volkoren ) erbij
10.00 : bakje magere yoghurt of vitalinea ( is fruityoghurt zit in 8 kleine bakjes, geen suiker/vet )
12.00 : lunch met kip of salade of 2 volkoren boterhammen pindakaas of een soepje met een volkorenbol.
14.00 : wat ongezouten nootjes; liefst amandelen. Neem tot je genoeg hebt.
16.00 : boterham appelstroop of een fruitsalade of 2 stuks fruit( in elk geval iets met natuurlijke suikers ) Vermijd bananen, die leveren teveel energie.
18.00 : avondeten; wat voornamelijk moet bestaan uit groenten en vlees/vis .Alleen groenten kan natuurlijk ook . Denk aan een salade met gegrilde groenten, een groentensoep of groentenschotel.
NIET DOEN: Aardappels, pasta, dingen die uit pakjes komen. Tevens alles wat geen vis, groente of mager vlees is.
20.00 : laatste snack; wat alleen uit eiwitten mag bestaan; dus echt geen suiker of fruit meer.
Dit kan zijn een handje noten; wat yoghurt , kwark, een eitje of een stukje magere kaas.
Drank :
Wodka mag je drinken. In wodka zitten geen koolhydraten of suikers. Let wel op dat er flink wat alcohol in zit en uiteindelijk gaat ook dat naar je buik. Alle andere dranksoorten zijn verboden. Ook in het weekend. (Rode) wijn kun je weer drinken als je op gewicht bent.
Verder alleen water, koffie of thee zonder suiker.
Weekend ( elke zaterdag en zondag )
10.00 : Japanse rijst
12.00: Japanse rijst
14.00: Japanse rijst
15.00: Fruit naar keuze ( ex bananen )
17.00: Japanse rijst
19.00: Avondeten. Wederom keuze uit groenten+vlees/vis
21.00/22.00: Snack bestaande uit handje popcorn; noten of gerookte kip met chili-dip ( uit flesje )
Recept Japanse rijst:
Rijst die je lekker vind
Paprika ( rood )
Lente/Bos-ui
2 eitjes
2 teentjes knoflook
Zoute sojasaus
Beetje zonnebloem/arachide olie
Het beste is om meteen een flinke hoeveelheid te maken voor het weekend. Je doet het in een tupperware bak en kunt dan elke 2 uur iets nemen.
Kook de rijst en laat deze ijskoud worden. Snijd de paprika, knoflook en lente-ui flinterdun.
Klop 2 eitjes met een garde, en giet een beetje olie in een wok. Giet de eiermassa erin en wacht rustig tot de onderkant gaar is. Omdraaien en afbakken.
Omelet eruit halen, laten afkoelen en in reepjes snijden.
Ondertussen de groenten+knoflook in de wok doen, paar minuutjes wokken, dan de rijst erbij. 5 minuten goed heet wokken en afblussen met zoute soja.
Schep de omelet reepjes erdoor.
Klaar.
• Drinken: water, thee,, suikervrije siroop ( reform ). Lipton heeft nu groene thee in pak, is heel fris en zit alleen invertsuiker in en dat mag met mate.
• Geen margarine meer. Kun je echt niet zonder boter, dan roomboter nemen.
• Alles in olie bakken, liefst arachide anders olijf of zonnebloem ( ook goed om in te frituren )
Hou het s’avonds simpel; stukje kip of rund met groenten; veel gegrild of rauw. Dat behoud vitaminen. Eet zoveel mogelijk groene groenten; sperzieboontjes, kool, brocolli, doperwten, kikkererwten, sla. Die hebben een lage glycemische index ( weinig suiker /koolhydraten)
WAT MAG NIET:
Aardappels
Pasta
Wit brood
Voorverpakte rommel; zelfs vleeswaren uit de supermarkt niet, behalve de kipfilet en de rosbief.
( in de vleeswaren van de super zit veel suiker, check voor de lol de verpakking maar eens )
Likeurs/mixdrankjes
Frisdranken
Light producten waar ipv vet, heel veel suiker in zit. LEES DE VERPAKKINGEN!
Margarines. Alles weggooien, kutspul. Roomboter mag wel.
Melk
Suiker ( koop een pot zoetstof )
Boodschappen standaard:
Veel noten; pecan noten, amandelen ( mag je onbeperkt ) hazelnoten,
Vis, kip, rund ( mager )
Groenten ( zoveel mogelijk groen )
Fruit : appels, citrusvruchten, ananas ( heeel slim ) Ananas is een natuurlijk vetverbrander. Dagelijks eten is een must.
Olie/Azijn ( zelf dressings maken dus )
Kruiden
Brood: volkoren of zuurdesem
Magere yoghurt/kwark
Eieren ( veel! )
Knoflook
Zeezout. Keukenzout weggooien graag
Molen voor zeezout
Wodka
Sidenote: Je zal waarschijnlijk de eerste weken veranderingen merken in je ontlasting. Ook kun je knallende kop pijn krijgen. Dat is normaal.
Het duurt ongeveer een week, tot in het ergste geval 3 weken voor je lichaam afgekickt is van de suikers. Dit proces is een soort ontgifting en kan best heftig aanvoelen. Laat je er niet door weerhouden. Vlak daarna krijg je namelijk een energie-stoot waar je eng van wordt. Op dat moment ga je dus sporten. ( wandelen, zwemmen, fietsen )
Wil je wel meteen erbij sporten; dan 5 dagen per week graag.
Begin sowieso elke dag ( 7 dagen dus ) met een kleine work-out. Dat kan zijn een rondje wandelen, een stukje hardlopen, wat yoga-oefeningen of tai-chi. ( check youtube voor oefeningen )
Zorg voor minimaal 4 dagen krachttrainen ( gewichten en machines )
Zorg 1 dag voor uitsluitend Cardio-training. Hardlopen of zwemmen of dansen.
Specifiek sportschema: Kun je bij me opvragen, maar kun je ook prima laten maken door je eigen sportschool. Daar zit altijd wel een kundige begeleider.
Nooit langer dan 1 uur sporten. Na een uur beweging stijgt je cortisol spiegel en dat doet je work-out een beetje teniet. 45-60 minuten sporten, 5 dagen per week is meer dan genoeg.
Vragen over recepten? Kom je er niet uit met avondeten? Lukt iets niet? Gelijk mailen!
Kan naar : *************
Ps; zoals je ziet doe ik niet aan afwegen . Je moet zelf leren om normale hoeveelheden te eten en dat stimuleer je door elke 2 uur iets te eten. Zorg dat je je eten goed kauwt. Kauw bewust op alles wat je in je mond stopt. Dat is de helft van je verbranding
Dit is een voorbeeld van een basis-dieet. Uitgangspunt voor een gemiddeld verlies van 10kg per 3 maanden.
Er zijn mensen die dit een leven lang volhouden, maar mij lijkt het wat saai.
Zoals u ziet, geen rocket science, niets wereldschokkends.
Maar je kan toch ook het schemaatje volgen en dan wel (volkoren) pasta of zilvervliesrijst bij je avondmaal doen? Het is wel een voedzaam geheel, sowieso!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx![]()
Maar, ik moet gewoon wel ff weer opletten. Dieet is niet echt iets voor mij. Geen rijst/pasta bij het avondeten en daar word ik heel ongelukkig van.
Ik probeer het eerst wel gewoon even zelf weer.
Jammer dat SHE hier niet meer postquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik nooit zo goed.
Het staat hier: Slank de zomer in # 167: Met een buurman met ludduvudu
[..]
Je bent niet vadsig, schoonheid.
Daar zou ik ook misselijk van worden op een gegeven moment, jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie een aantal onpraktische zaken. Elke ochtend eieren. Bweuh. Nee. Dat vult ook niet.
Ach, vast iets tijdelijks!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet trouwens nog wel wennen aan bepaalde mensen met andere usericons
Dattequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet gewoon ophouden om ongezond voer in mn hoofd te duwen.
Hahaha, die luddevudduh-buurman is de mijne en iedere keer als het over het SHE-dieet gaat komtie weer naar boven zetten. Het doet mij deugd te melden dat hij weer rustig is én van de drank.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik nooit zo goed.
Het staat hier: Slank de zomer in # 167: Met een buurman met ludduvudu
[..]
Je bent niet vadsig, schoonheid.
Zienquote:
You go girl!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:19 schreef Ewelina het volgende:
Goedemiddag!
Lijstje is dramatisch, iets met nauwelijks avondeten en heel veel bierMaar ik heb wel de hele middag op de Dam gestaan!
'dan vind je een plankje met een stukje huid en ligt er ergens in een onbereikbaar hoekje een halve leegbloedende muis te verrotten', aldus vriendlief. 'Ze moeten meteen dood'. Hij vertelt de hele tijd stomme verhalen nuquote:
Vrouwenquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:19 schreef Merel het volgende:
Ondertussen heb ik vanavond heeeeeerlijkheel lang staan zoenen
met een collega
die pas getrouwd is
En het is dat ík het onverstandig vond om verder te gaan op het bureau van de secretaresse, want anders..
Mannen![]()
![]()
![]()
Maar dit zat niet in de planning! Ik wist een halve seconde voor we gingen zoenen nog niet dat we gingen zoenen. En ik heb er juist voor gezorgd dat de arme jongen niet nog meer domme dingen heeft gedaan. En er is maar één iemand die het heeft gezien en die heeft gezworen het maandag vergeten te zijn. En ik had toch al de reputatie van losbol. En en en..quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
mompelt iets over eigen verantwoordelijkheid, arme pasgetrouwde vrouw en imago op het werk
quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik schrik echt van al die getrouwde mannen die zomaar met een ander gaan staan zoenen..
Gister afscheid genomen van vriendinnetje. Bah.
^^quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
mompelt iets over eigen verantwoordelijkheid, arme pasgetrouwde vrouw en imago op het werk
Hmmm, jij voelt je aangevallen nu natuurlijk. Ik oreerde meer over het gebrek aan romantiek in het algemeen en tegen mannen zonder moraal in het bijzonder en het gemak waarmee ze hun pasgetrouwde status niet belangrijk lijken te vinden, zodra ze met hun pik beginnen te denken.quote:
Wel doen hoor!quote:
De bouwmarkt (praxis gamma etc) heeft ze in elk geval.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
I agree met loveli en co![]()
Thx voor de tip sigme, we gaan zo op zoek naar die dingen!
Ja, wel eens. Tenminste wat betreft Merel. De collega heeft, ongezien, geen enkel excuus!quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel doen hoor!
De wereld is niet zo zwart wit, of in elk geval de mijne niet. En voor de overigen kan het vast geen kwaad af en toe erop gewezen te worden dat de zondaars en/of de foute vrouwen gewone echte lieve mensen zijn. Van warm vlees & bloed.
Haha je verteld het een beetje suf. En in een topic vol moraalriddersquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dit zat niet in de planning! Ik wist een halve seconde voor we gingen zoenen nog niet dat we gingen zoenen. En ik heb er juist voor gezorgd dat de arme jongen niet nog meer domme dingen heeft gedaan. En er is maar één iemand die het heeft gezien en die heeft gezworen het maandag vergeten te zijn. En ik had toch al de reputatie van losbol. En en en..
Ik weet ook wel dat het dom was.
Maar hij zoent wel lekker
Ik zeg er verder niets over. Er is al genoeg over gezegd. Ik sluit mij aan bij Goodbye.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:11 schreef Goodbye het volgende:
Ja, laten we Merel even een rotgevoel aanpraten. Slim was het misschien niet, maar moet dat dan altijd?
Team Merel(
)
Hihi, volgens mij doelt GB niet eens op jouquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Nou ja, jezus. Mag toch wel zeggen wat ik er van vind, wil niet direct zeggen dat ik Merel stom vind. In tegendeel. Als ik haar wel stom had gevonden had ik er niks van gezegd, want dan maakt het me geen zak uit wat iemand doet.
Ik vond jouw post dan wel weer goed genuanceerd, en er zijn wel meer wijze woorden gezegd. Maar niet alles is leuk om te horen zeg maar.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Nou ja, jezus. Mag toch wel zeggen wat ik er van vind, wil niet direct zeggen dat ik Merel stom vind. Integendeel. Als ik haar wel stom had gevonden had ik er niks van gezegd, want dan maakt het me geen zak uit wat iemand doet.
Haha, chagrijnig? Ik welquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:14 schreef conleche het volgende:
Nee, nou ja mischien, maar ik was ook kritisch!! En True Blood is fijn en vertelt met een t.
Ja, we zijn ook typisch wijven. Ik zeg er niks over, maar ik wil toch nog even dit zeggen!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zeg er verder niets over. Er is al genoeg over gezegd. Ik sluit mij aan bij Goodbye.
O nu zeg ik toch iets
Niet alleen op jou, mocht dat wat uit maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee GB doelde op mij. Merel moet helemaal zelf weten wat ze doet en niet doet, maar als ze dan hier iets komt vertellen, kan ze ook reacties verwachten nietwaar? Ik vind Merel een schat, maar ik vind ook dat als iets doet wat niet zo handig is en dat dan hier meldt, dat dan wel gezegd moet kunnen worden dat het niet zo'n handige actie is.. Anders moet ze het niet posten, toch?Maar dat geldt niet alleen voor Merel, maar voor iedereen. Ik kreeg net zo goed commentaar op dat akkefietje met mijn ouders en hoe ik daar mee omging
.
"Ophouden te zeuren of ik ga linea recta terug!". Dat werkt hier altijd goedquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga te vaak naar mijn ouders, ze beginnen weer ouderwets te zeuren.
Hahaha, nee ik ga vanavond nog met ze naar het theater hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Ophouden te zeuren of ik ga linea recta terug!". Dat werkt hier altijd goed.
Lekkere biertjes gister?quote:
Mogge Kwak. Leuk dat je weer meepost, ik heb je gemistquote:
Denk dat als je je fit voelt dat je het dan wel kan proberen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef Goodbye het volgende:
Sporten met kriebelhoest, is dat een beetje te doen? Ben echt snotverkouden, maar voel me verder wel fit. Dan moet fitnessen wel lukken, toch?
Ik heb gewoon maar spullen weg gedaan omdat het te veel was om op te ruimen.... Werkt wel!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Denk dat als je je fit voelt dat je het dan wel kan proberen!
Ik heb al een deel afgewassen en het toilet is proper.Nu maar even eerst voor het oog opruimen. Dat is wel nodig. Bij mij kan echt niemand onaangekondigd op de stoep staan, gisteren was er een oude vriend die in Amsterdam moest zijn en die smste me of hij ook nog even bij mij kon langskomen. Dat kon dus niet.
Echt niet.
Heb een smoes verzonnen dat ik de deur uitmoest.
Da's toch eigenlijk te gek voor woorden, dus dat ga ik maar als voornemen voor het nieuwe jaar doen, altijd een opgeruimd huis hebben!
Dat wel. Was een leuke borrel.quote:
Wel een idee!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon maar spullen weg gedaan omdat het te veel was om op te ruimen.... Werkt wel!
Kan je niet 2x dezelfde aan? Of is dat een stomme vraag?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat wel. Was een leuke borrel.
Uitkomst (oa): ik mag weer op zoek naar een galajurk.
Nee echt hoorquote:
Van je vereniging? Volgens mij ken ik nog meer mensen die daar lid zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat wel. Was een leuke borrel.
Uitkomst (oa): ik mag weer op zoek naar een galajurk.
Dat is ook een prima idee. Zouden ze korting geven als we 2 vaatwassers kochten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee echt hoorEn alles een vast plekje geven..
Ik overweeg een vaatwasser aan te schaffen, kan ik daar mooi de afwas in opruimen
Ja, lustrumgala. Ik kom nu nauwelijks nog op de vereniging (ben ook geen lid meer) maar zo'n lustrum is wel heel leuk en bijzonder.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Van je vereniging? Volgens mij ken ik nog meer mensen die daar lid zijn!
Date heb ik niet, weet niet of dat nog gaat lukken. Anders is een vriendin mijn date.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je niet 2x dezelfde aan? Of is dat een stomme vraag?
(En wie is de gelukkige?)
Straks heb je geen tijd om te leven en bovendien gaat dat ook stuk! Als het je vriendje is, is het je vriendje.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn vriendinnetjes hebben de date gezien en vonden hem leuk(Waarom ga je nou naar hem? Ga mee naar de borrel? Nee wacht ga naar hem en neem hem mee
Dapper dat hij dat gedaan heeft, kudos
) Maar ja voor ik het weet heb ik een vriendje en daar heb ik 1. geen tijd voor 2. gaat toch wel weer stuk
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Straks heb je geen tijd om te leven en bovendien gaat dat ook stuk! Als het je vriendje is, is het je vriendje.
PF laiverd, als hij jou leuk vindt, en dat vind hij blijkbaar, dan houdt hij ook van al die rare neuroses van je. Dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mja ik ben alleen bang dat hij opeens bij mij woont of andersom en 't zo gezeur wordt en blablabla. Ik moet geloof ik even van 't daten gaan genietenEn ik vind het ook wel fijn dat ik hem niet iedere dag zie (
![]()
) Maar dat voelt zo lullig maar ja
Zag z'n lenzendoosje liggen en ik zo van omg nee die is hij toch niet expres vergeten???? What's next? /paranoide
Ik heb besloten dat mensen door de troep heen moeten kijken. Paar dagen geleden stond mn buurjongen onverwacht op de stoep. Of ik mijn troep nou tevoren opruim, of terplekke van de bank naar het bed gooi, dat maakt dan ook niet meer uit. Alleen zorgen dat ik geen genante dingen rond laat slingeren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon maar spullen weg gedaan omdat het te veel was om op te ruimen.... Werkt wel!
Ik heb nog steeds de hoop ooit heel netjes te worden (quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat mensen door de troep heen moeten kijken. Paar dagen geleden stond mn buurjongen onverwacht op de stoep. Of ik mijn troep nou tevoren opruim, of terplekke van de bank naar het bed gooi, dat maakt dan ook niet meer uit. Alleen zorgen dat ik geen genante dingen rond laat slingeren.
En sigme zegt wijze dingen!
Toen ik kind was dacht ik dat dat vanzelf zou komen als je groot was, want mijn mama is heel netjes. Viel dat even tegen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de hoop ooit heel netjes te worden (!!!!!!!!!!!)
Ik ben ook wel schoon, maar niet netjes (qua rommel..) de wc maak ik 1-2x per week schoon oid..quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Toen ik kind was dacht ik dat dat vanzelf zou komen als je groot was, want mijn mama is heel netjes. Viel dat even tegen.![]()
Het is nog steeds een teringzooi, maar mijn badkamer glanst en glimt!![]()
/wervelwind
Ja ik ook, dan MOET ik opruimen.. En als ik die gene niet zo goed ken dan vind ik dat ook weer niet kunnen. Dus dan denk ik kutkutkut laten we ergens anders heen gaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:59 schreef Blurred86 het volgende:
ik zie als ik mensen op bezoek heb altijd pas hoe rommelig het is, terwijl dat me normaal eigenlijk helemaal niet opvalt
dat staat ook hoog op mijn prioriteitenlijstje, voor later als ik groot ben en veel geld verdienquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:03 schreef Merel het volgende:
Als ik m'n beloofde salarisverhoging krijg (hoor volgende week of het doorgaat) ga ik mezelf een werkster cadeau doenVoel me wel een beetje bezwaard, want woon hier in m'n eentje en eigenlijk vind ik het superdecadent, maar ik heb gewoon echt een hekel aan het huishouden. Dus dat gun ik mezelf dan maar.
Nu eens ontbijt gaan zoeken.
Nee joh, als je (nog) geen kinderen hebt, mag je best een werkster nemen hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:03 schreef Merel het volgende:
Als ik m'n beloofde salarisverhoging krijg (hoor volgende week of het doorgaat) ga ik mezelf een werkster cadeau doenVoel me wel een beetje bezwaard, want woon hier in m'n eentje en eigenlijk vind ik het superdecadent, maar ik heb gewoon echt een hekel aan het huishouden. Dus dat gun ik mezelf dan maar.
Nu eens ontbijt gaan zoeken.
qft!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat staat ook hoog op mijn prioriteitenlijstje, voor later als ik groot ben en veel geld verdien
Haha, ik heb dat juist andersom. Als jij nu naast mij woonde konden we het afwisselenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:24 schreef Merel het volgende:
Opruimen vind ik niet erg. Maar schoonmaken is bepaald niet mijn grootste talent.
Ja, is wel een beetje waar, maar dan doe je het tenminste. (Hoewel ik vaak de wasmandmethode toepaste en pas: met een zwaai alles in een wasmand doen en uit het zicht zettenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Volgens mij maakt een schoonmaakster alleen schoon en sta je die avond er voor alsnog zelf op te ruimen??
Ik gooi ook altijd al m'n rommel in een wasmand/tas/doos en die zet ik uit het zichtquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, is wel een beetje waar, maar dan doe je het tenminste. (Hoewel ik vaak de wasmandmethode toepaste en pas: met een zwaai alles in een wasmand doen en uit het zicht zetten) Ik heb hetzelfde als jij, schoonmaken is makkelijker, het is dan duidelijk wat je moet doen of zo. Opruimen is een chaotische bezigheid.
Wat een wijze woorden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Straks heb je geen tijd om te leven en bovendien gaat dat ook stuk! Als het je vriendje is, is het je vriendje.
Weinig?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: beetje aardbeienkwark met muesli
T: -
L: 2 meergranenbolletjes met 1 plak kaas erover verdeeld
T: 2 mandarijntjes
D: Ovenschotel van pasta en courgette
Zeker 1300-1400 kcals, dus valt wel meequote:
Zal straks eens kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |