LB post nog wel in t haaktopic. misschien dat ze teveel bezig is met babies maken om aan de lijn te doenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt wel volgens mij! Die heeft hier ook al even niet meer gepost, net als LadyBlack. Of ik moet er grandioos overheen gelezen hebben.
volgens mij is dat dus echt niet waar... ik krijg meestal suggesties van mensen die mensen kennen die ik ken, of die op foto's staan van mensen die ik ken (en sinds ik meer vrienden heb iets anders, dan gaat t om mensen die méérdere mensen kennen die ik ken) of mensen met een gelijke hometown of veel dezelfde likes...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
En nu wil ik teruglurken om te zien wat ik ben misgelopen toen, maar dan ziet ze ook dat ik op haar FB heb gekeken. Stomme FB, op Hyves kun je veel beter stalken.
True, en als het al waar is hoeft diegene dat niet te weten. Als ze jou al als suggestie krijgen denken ze misschien dat het is omdat ze zelf gelurkt hebben.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij is dat dus echt niet waar... ik krijg meestal suggesties van mensen die mensen kennen die ik ken, of die op foto's staan van mensen die ik ken (en sinds ik meer vrienden heb iets anders, dan gaat t om mensen die méérdere mensen kennen die ik ken) of mensen met een gelijke hometown of veel dezelfde likes...
Hai! Ik ben tegenwoordig fulltime lurkerquote:Op donderdag 9 december 2010 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt wel volgens mij! Die heeft hier ook al even niet meer gepost, net als LadyBlack. Of ik moet er grandioos overheen gelezen hebben.
Ja, dat is het ook. En ik geloof dat mijn adrenaline op is, sinds ik wakker ben wil ik eigenlijk alleen maar huilen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:17 schreef conleche het volgende:
Lijkt me erg moeilijk, dat wachten, Phaidra en dat je dan niks kan en je zo machteloos voelt.![]()
Jouw moeder is toch nog helemaal niet zo oud, is het wel?
Don't worry, mijn vriend zorgt echt heel goed voor me. Hij is echt geweldigquote:Op donderdag 9 december 2010 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wel voor jezelf blijven zorgen hoor phaidra! Of zorgen dat je vriend dat doet.
Het is hopen dat je moeder snel bijkomt hè, spannend is het altijd, maar zo met je moeder is het vast zenuwslopend!
Ja dat weet ik ook wel, maar je hebt er zo weinig aan. En zometeen moet ik weer met de auto de weg op.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is heel begrijpelijk Phaidra en ik zou daar ook gewoon even aan toegeven. Je hebt alle recht om ff te janken! Sterkte.
Ja ik ook, maar dat gaat met deze baan ook niet gebeurenquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:50 schreef Perruche het volgende:
Ik duim ook
Ik zou eigenlijk wel 4 dagen per week willen werken...
oeh, spannend.. *duimt*quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een sollicitatiebrief verstuurd voor de baan die ik heel graag wil! Duim voor me!
slapen, ja dat wil ik ook...quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:07 schreef V1z0R het volgende:
Ik wil weer van alles, maar vooral slapen!
Zo ja:quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je kan ook een rijke (oude) man zoekenen dan trouwen.
Gelukkig niet de enige!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:07 schreef progje het volgende:
[..]
slapen, ja dat wil ik ook...
pffff gaaaar...
Niets dan goeds over de dodenquote:
Och ja, helemaal vergeten dat ze uit de tijd wasquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niets dan goeds over de doden.
Ik heb net m'n bakje yoghurt in recordtempo weggewerkt en nu kan ik straks gaan hardlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Elke dag toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:13 schreef Viking84 het volgende:
'Jezus komt in mei terug'
Weescht paraat!
Nee dank je, ik heb er zelf nog 1 staan waar ik geen tijd voor kan vinden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Marktplaats sukkels #25 - Gaat ie weer!
zoek je nog een klusauto loveli?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |