Alleen eentje waarin ik alleen mijn gezicht en schouders kan zien. Af en toe ga ik op een stoel staan, als ik mijn outfit wil checken ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook geen spiegel? (daarin kun je ook zien of je bent aangekomen hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is niet zozeer wat moet, maar ookwat kan.ikmoet zefaanvoelen wat mn buik aankan. het heeft niet zon zin ommeer te eten, want dan neemt mn lijf t niet op doordat de diarree weer erger wordt.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:37 schreef Blurred86 het volgende:
Kwak, is het geen idee om eens te informeren naar van die shakes en dergelijke van de apotheek? ik weet niet hoelang je het nog moet volhouden die voedingsvoorschriften? maar zo krijg je in ieder geval alles binnen dat je nodig hebt!
Volgens mij bestaan er ook speciale producten voor mensen met darmproblemen..
Weet je wel wie ik ben?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie wie is @ Facebook. Wie heeft nou de Engelse achternaam?
.
ja, dat dacht ik ook net. En idd ik denk dat ik binnenkort maar gewoon de confrontatie aan moet gaan en weer met gewicht moet gaan werkenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Omg, het lijstje in de OP is korter dan ooit. Iedereen denkt: blah, ik begin in januari wel weer!
.
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:28 schreef kwakz0r het volgende:
oh en nachtwacht heeft werk?ikheb echtveel gemist
Ja jou weet ik welquote:Op donderdag 9 december 2010 20:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Weet je wel wie ik ben?(Die met current city Philadelphia dus.
)
Oh ja, dat klopt wel volgens mij! Die heeft hier ook al even niet meer gepost, net als LadyBlack. Of ik moet er grandioos overheen gelezen hebbenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Die buluitreiking, is dat niet Anna82?
Dan duiken ze op bij je eigen vriendensuggestiesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
En nu wil ik teruglurken om te zien wat ik ben misgelopen toen, maar dan ziet ze ook dat ik op haar FB heb gekeken. Stomme FB, op Hyves kun je veel beter stalken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |