abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2010 @ 19:19:36 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89731328
Ik vind de doordeweekse dagen het kutst trouwens. 's Avonds is Nachtwacht er weer en in het weekend werk ik toch al niet in principe, dus dan is er ook niks aan de hand. Gelukkig is het na morgen weer weekend.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 december 2010 @ 19:35:24 #27
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89732107
wij hebben morgen personeelsdag. Ik heb besloten het eerste gedeelte te skippen, een lezing van een uur, in het Zweeds, over archiveren. Daarna naar het praatje van de perfekt, de kerstlunch, iets over de toekomst en dan nog een muziekquiz. Erg innoverend...

Maar, daarom mag ik morgen uitslapen...Heerlijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_89732118
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ook geen spiegel? (daarin kun je ook zien of je bent aangekomen hoor :P)
Alleen eentje waarin ik alleen mijn gezicht en schouders kan zien. Af en toe ga ik op een stoel staan, als ik mijn outfit wil checken ofzo. :+ Maar ik merk het ook wel aan mijn kleren als ik aangekomen ben en volgens mij valt het wel mee, in elk geval vergeleken met vorige winter. :) Ik was eigenlijk liever wat lichter dan toen, maar met gelijk blijven ben ik ook wel tevreden nu, afvallen komt in Nederland wel weer.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_89732889
voor mij is de spiegel dus echt een heel onbetrouwbare methode om te zien of ik ben aangekomen! maar heb me vanochtend toevallig weer eens gewogen en ik was helemaal niet ontevreden, ondanks het niet kunnen hardlopen de laatste tijd en het sinterklaassnoep :)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  donderdag 9 december 2010 @ 20:05:22 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89733568
Ik weet nog steeds niet wie wie is @ Facebook :'). Wie heeft nou de Engelse achternaam? :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_89733844
haha dat ben ik :+

tenminste, ervan uitgaande dat er niet meer mensen zijn hier met een engelse achternaam :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89733928
Heb wel een idee wie hier een engelse achternaam heeft!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89734684
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:37 schreef Blurred86 het volgende:
Kwak, is het geen idee om eens te informeren naar van die shakes en dergelijke van de apotheek? ik weet niet hoelang je het nog moet volhouden die voedingsvoorschriften? maar zo krijg je in ieder geval alles binnen dat je nodig hebt!
Volgens mij bestaan er ook speciale producten voor mensen met darmproblemen..
het is niet zozeer wat moet, maar ookwat kan.ikmoet zefaanvoelen wat mn buik aankan. het heeft niet zon zin ommeer te eten, want dan neemt mn lijf t niet op doordat de diarree weer erger wordt.

vriendin van me was een van de onglukkigen die hier 6 weken mee gelopen/gelegen heeft, en die gafals tip om af te gaanop waar je trek in hebt. de tomatensoep was dan ookeen groot ucces vandaag. en een dag niks eten is geen ramptussendoor.

ik krijg niet zomaar scheurbuik.als dit wekengaat duren ipv nderhlve week zalik welmeer supplementen moeten nemen ja, denk ik.maar de dokter houdt me erg goedin de gaten(zo blijmt mijn goededokter) duhet zal wel goedkomen.

sorry voor het gebrekkige typen, de eee pc van mn moder is nogal brak...
Kwak
pi_89734711
oh en nachtwacht heeft werk? *O* ikheb echtveel gemist
Kwak
pi_89734775
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie wie is @ Facebook :'). Wie heeft nou de Engelse achternaam? :@.
Weet je wel wie ik ben? :P (Die met current city Philadelphia dus. :7)
pi_89734955
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Omg, het lijstje in de OP is korter dan ooit _O-. Iedereen denkt: blah, ik begin in januari wel weer! :').
ja, dat dacht ik ook net. En idd ik denk dat ik binnenkort maar gewoon de confrontatie aan moet gaan en weer met gewicht moet gaan werken :') dat werkt toch beter dan niet op de weegschaal staan heeft zich bewezen :')

:W even met Mr.mo naar 't winkelcentrum geweest en alvast wat cadeautjes gehaald :)
Ja doei.
pi_89735208
Als ik weer bij mn pa ben kan ik me wegen en kan ik updaten! Maar ik vrees het ergste...
  donderdag 9 december 2010 @ 20:42:44 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89735338
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:28 schreef kwakz0r het volgende:
oh en nachtwacht heeft werk? *O* ikheb echtveel gemist
:Y Alweer een week of 3. Daar waar Merel mensen kent :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 december 2010 @ 20:43:53 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89735390
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Weet je wel wie ik ben? :P (Die met current city Philadelphia dus. :7)
Ja jou weet ik wel :P.

Wie is degene met die foto van een buluitreiking dan? :P. Ik dacht eerst aan LadyBlack, maar dat is iemand anders :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 december 2010 @ 20:51:20 #40
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89735722
ik ben diegene met een foto in een autospiegel ergens in Afrika....

Just so you know, vikje!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_89735751
Die buluitreiking, is dat niet Anna82?
pi_89736277
Ik heb nog best een redelijk lijstje, gezien de omstandigheden.
O: boterham nutella
T: mandarijn
L: 2 boterhammen corned beef
T: mandarijn
D: pasta carbonara, rauwkostsalade met balsamico

Heb totaal geen trek, continu een knoop in de maag, maar ik probeer er toch wat dingen in te schuiven. Ik zit er niet op te wachten om nu ziek te worden...

Geen nieuws, zijn nog wel langs gegaan vanavond, maar geen verandering. Morfine-inname is gehalveerd, kijken of dat helpt bij het wakker worden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 9 december 2010 @ 21:16:46 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89736910
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Die buluitreiking, is dat niet Anna82?
Oh ja, dat klopt wel volgens mij! Die heeft hier ook al even niet meer gepost, net als LadyBlack. Of ik moet er grandioos overheen gelezen hebben :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_89736927
Lijkt me erg moeilijk, dat wachten, Phaidra en dat je dan niks kan en je zo machteloos voelt. :{
Jouw moeder is toch nog helemaal niet zo oud, is het wel?
pi_89736988
Wel voor jezelf blijven zorgen hoor phaidra! Of zorgen dat je vriend dat doet.
Het is hopen dat je moeder snel bijkomt hè, spannend is het altijd, maar zo met je moeder is het vast zenuwslopend!
pi_89738767
Topicmoord! Dan maar een lijstje.
O: dubbele boterham hagelslag
T: mandarijntje
L: dubbele boterham kaas, dubbele kipkerriesalade, glas sap, boterham nuttella
T: appel
D: voor: gevulde wijnbladeren, daarna pasta met spinazie en kip, glaasje wijn
T: ferrero roché
Valt goed mee :P
  donderdag 9 december 2010 @ 22:05:05 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89739599
Ik krijg iemand met wie ik bijna 3 jaar geleden een keer een date gehad heb als vriendensuggestie op FB :'). Ze heeft mij dus opgezocht. Géén idee waarom!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 december 2010 @ 22:07:01 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89739706
En nu wil ik teruglurken om te zien wat ik ben misgelopen toen, maar dan ziet ze ook dat ik op haar FB heb gekeken. Stomme FB, op Hyves kun je veel beter stalken :').
Niet meer actief op Fok!
pi_89740655
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
En nu wil ik teruglurken om te zien wat ik ben misgelopen toen, maar dan ziet ze ook dat ik op haar FB heb gekeken. Stomme FB, op Hyves kun je veel beter stalken :').
Dan duiken ze op bij je eigen vriendensuggesties :+

Anticlimax vandaag, ik kom thuis bij mijn ouders, mijn vader zou bij mijn huis de makelaar opwachten omdat die de meterstanden moest opnemen, roept mijn moeder ineens van boven: "Je hebt de sleutel al!"

Had de makelaar zijn exemplaar al aan mijn vader gegeven :') Het verkocht-bord is ook al weg voor het raam zag ik (ik kwam er langs gelopen, ben met de bus).

Maar ik ben nog niet gaan kijken, morgen pas, na sleutel 2 en 3 :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89740737
En nu ben ik gaarz0rz dus ik ga naar bed. Nog twee/drie weken en dan kan ik naar huis lopen O+
En hopelijk werkt mijn internet daar ook beter dan in Sittard }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')