SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:50 schreef sigme het volgende:
bah wat super vervelend zoiets...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop voor je dat ze snel de oorzaak achterhalen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Oh, jammer.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Neuh, heb net de visite afgezegd omdat ik te moe ben om sociaal te doen.
Lijstjes zijn de laatste tijd een ramp. M'n humeur ook. Nog 23 dagen en dan is het januari.
Bij dat laatste sluit ik me helemaal aan. Wat veel narigheid opeens. Laat dat geen rem zijn op delen! Het helpt misschien toch wat om even te melden dat het niet meezit en wat liefs terug te horen.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Sigme, vervelend... Heb je er ook last van? Oh, en wat gaat die aannemer doen?
Wat een gedoe allemaal...![]()
![]()
voor iedereen die het nodig heeft!
Hm, ik denk altijd dat het als je geen klachten hebt ook wel mee zal vallen, maar misschien is dat naief... Hopelijk is het niks.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij dat laatste sluit ik me helemaal aan. Wat veel narigheid opeens. Laat dat geen rem zijn op delen! Het helpt misschien toch wat om even te melden dat het niet meezit en wat liefs terug te horen.
Ik heb geen klachten, het werd ook bij toeval gevonden, toen ik laatst aan dat grootschalige onderzoek meedeed waarbij o.a. urine werd ingezameld. Eerste monster werd afgekeurd, volgende monster ook..
De aannemer gaat zich bezighouden met De verbouwing van sigme's pied-à-terre
Oh, iemand nog tips voor TS van Grote cupmaat, kleine omvang ? Ik dacht dat er hier een paar waren die ook aan de omschrijving voldoen.
Bloodfeather! Horde uiteraard :pquote:Op donderdag 9 december 2010 15:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco: welke server?Ik wil misschien ook weer es starten, om te kijken wat er veranderd is!
Nutridrinkquote:Op donderdag 9 december 2010 18:37 schreef Blurred86 het volgende:
Kwak, is het geen idee om eens te informeren naar van die shakes en dergelijke van de apotheek? ik weet niet hoelang je het nog moet volhouden die voedingsvoorschriften? maar zo krijg je in ieder geval alles binnen dat je nodig hebt!
Volgens mij bestaan er ook speciale producten voor mensen met darmproblemen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |