abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2010 @ 17:32:25 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89727014
jeetje Phai, wat een spanning! Hoop dat het allemaal meevalt :*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89727561
Ach vergeetmewelletje, jij ook veel sterkte gewenst.
Het lezen over ouders met zulke kwalen wijst me er altijd op dat dat hier vast ook een keer komt. Nog niet, nog niet, ik tel mijn zegeningen.

Kwak, beterschap :*. Ik hoop dat je binnenkort weer op de been bent, voor jou, en je leerlingen, en het vriendje, en voor je arme oude moedertje. Koester haar -en je vader, want, zie bovenstaande.

Maria succes met het structureren van het afscheid, of het ongestructureerd afscheid nemen. Koop je op het vliegveld nog even de twee caravans?

Neen, wat stoer om een fietstocht te ondernemen in de witte wereld!

Cocotrimonium, ik noem mijn inmiddels 2 ( :( ) extra kilo's gewoon winterspek. Die vallen er dus in de lente geheel vanzelf weer af.

Laureline, ik heb mijzelf op een Tripel Karmeliet getrakteerd, vanwege het tekenen van een opdracht aan de aannemer (ter waarde van een lieve 17duizend en een beetje, dat is toch weer een nieuw record). Proost!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89727588
Oh Phaidra, ik zal voor jullie duimen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89727655
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89727881
AKnynke, dan zou ik ook jaloers zijn.... :X
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_89727949
quote:
18s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:50 schreef sigme het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah wat super vervelend zoiets...
ik hoop voor je dat ze snel de oorzaak achterhalen :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89728318
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:02 schreef Merel het volgende:

[..]

Neuh, heb net de visite afgezegd omdat ik te moe ben om sociaal te doen.

Lijstjes zijn de laatste tijd een ramp. M'n humeur ook. Nog 23 dagen en dan is het januari.
Oh, jammer. -O- Ik hoop dat je je snel beter voelt. :*

Vervelend van je collega Nynke, dat zou ik ook niet zo leuk vinden... :{ En dan viel dat appartement ook nog tegen, het zit je niet mee he?

Phaidra nog steeds heel veel sterkte met het afwachten, ik duim ook voor jullie!

Sigme, vervelend... Heb je er ook last van? Oh, en wat gaat die aannemer doen?

Wat een gedoe allemaal... :* :* :* voor iedereen die het nodig heeft!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_89728559
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:08 schreef Mini_rulez het volgende:

Sigme, vervelend... Heb je er ook last van? Oh, en wat gaat die aannemer doen?

Wat een gedoe allemaal... :* :* :* voor iedereen die het nodig heeft!
Bij dat laatste sluit ik me helemaal aan. Wat veel narigheid opeens. Laat dat geen rem zijn op delen! Het helpt misschien toch wat om even te melden dat het niet meezit en wat liefs terug te horen.

Ik heb geen klachten, het werd ook bij toeval gevonden, toen ik laatst aan dat grootschalige onderzoek meedeed waarbij o.a. urine werd ingezameld. Eerste monster werd afgekeurd, volgende monster ook..

De aannemer gaat zich bezighouden met De verbouwing van sigme's pied-à-terre

Oh, iemand nog tips voor TS van Grote cupmaat, kleine omvang ? Ik dacht dat er hier een paar waren die ook aan de omschrijving voldoen.
  donderdag 9 december 2010 @ 18:15:49 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89728569
Gets, wat een ellende allemaal. De Slankies zitten wel in een collectieve dip zeg -O-.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 9 december 2010 @ 18:19:28 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89728696
Ook smak voor sigme, dat er maar niks stoms aan de hand is!

Phaidra: :* !!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_89728698
Hoi!
Gefeli Merel!
En verder knuffels voor wie het nodig heeft, nare dingen met ziek zijn enzo.
pi_89728718
Ik lees mobiel bij, dus weet niet meer wie wat zei, maar hier nog wat antwoorden en reacties:

Met vriendje gaat het heel goed, alleen is hij het hele weekend aan het repeteten en zingen met het koor waar we elkaar hebben leren kennen - ik heb vandaag afgezegd voor diezelfde activiteiten.... Hij kan dus dit weekend niet voor me zorgen. Gelukkig voor mm moeders rust hoef ik ik niet meer naar dokters en lab gereden te worden in leiden, tot maandag in elk geval, maar wie weet kan ikbdan al met de trein. [spoiler=too much information] ik moet eerst drie dagen poepjes sparen voor ze weer in me gaan prikken.[\spoiler]

Vriendje kwam vandaag ook nog op bezoek, hij was superlief. O+

Maria komt alweer thuis! Wauw!

Fijn dat je mama stabieler is phaidra.

Nynke wat balen van die functie die beter bij je past. Heb je al andere lijntjes lopen?
Kwak
pi_89728754
:* :* voor iedereen die het kan gebruiken. En dat zijn er nogal wat zo te zien.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_89728981
Ter uwer vermaak, mijn lijstjes van deze week:

Maandag - 1 pakje haust minicrackers, 5 dropjes en een dappere poging tot een bordje elleboogjes macaroni

Dinsdag - twee hapjes brood, twee plakjes komkommer, een plakje worst, een gehaktballetje -bijna op!- en een halve aardappel

Woensdag - anderhalve creamcracker *dokter belt voor de zekerheid alleen vloeibaar* , een hapje bouillon

donderdag - *dokter zegt: geen vezelrijke voeding, niks scherpste, niks zwaars, geen fruit en rauwkost, geen korstjes* een halve witte boterham zonder korstjes, poging tot een kop tomatenbouillon van puree met een beetje vermicelli

oh joy :')
Kwak
  donderdag 9 december 2010 @ 18:33:53 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89729160
Hier ook lust om een potje te janken idd. Morgen is alles weer goed.

En idd: alle shit komt collectief, maar straks zijn we weer happy met z'n allen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_89729230
Kwak, canellies en dubbelfris appel perzik
pi_89729292
Normaal ontbijt, chips, chocolade en een knoflookstokbrood als diner. En ik heb niet eens een excuus.
  donderdag 9 december 2010 @ 18:37:18 #293
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89729298
Kwak, is het geen idee om eens te informeren naar van die shakes en dergelijke van de apotheek? ik weet niet hoelang je het nog moet volhouden die voedingsvoorschriften? maar zo krijg je in ieder geval alles binnen dat je nodig hebt!
Volgens mij bestaan er ook speciale producten voor mensen met darmproblemen..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89729347
Wat voor vleesvervanger is lekker bij hutspot?

Alleen hutspot terwijl de rest er rookworst er bij eet vind ik best wel karig :P Maar geen idee wat lekker is?
pi_89729458
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij dat laatste sluit ik me helemaal aan. Wat veel narigheid opeens. Laat dat geen rem zijn op delen! Het helpt misschien toch wat om even te melden dat het niet meezit en wat liefs terug te horen.

Ik heb geen klachten, het werd ook bij toeval gevonden, toen ik laatst aan dat grootschalige onderzoek meedeed waarbij o.a. urine werd ingezameld. Eerste monster werd afgekeurd, volgende monster ook..

De aannemer gaat zich bezighouden met De verbouwing van sigme's pied-à-terre

Oh, iemand nog tips voor TS van Grote cupmaat, kleine omvang ? Ik dacht dat er hier een paar waren die ook aan de omschrijving voldoen.
Hm, ik denk altijd dat het als je geen klachten hebt ook wel mee zal vallen, maar misschien is dat naief... Hopelijk is het niks.

PF: ik heb weleens vega-rookworst gehad en die was nog best te eten!

Hier ook zin om een potje te janken, maar in plaats daarvan moet de zak chocoladekruidnoten die mijn ouders me hebben gestuurd ( O+ ) het ontgelden want ik zit op m'n werk. Gelukkig eten m'n collega's ook mee.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_89729574
Hutspot met piccalilly heeft helemaal geen vlees nodig. Da's mooi makkelijk vervangen toch?
pi_89729649
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco: welke server? :D Ik wil misschien ook weer es starten, om te kijken wat er veranderd is!

Bloodfeather! Horde uiteraard :p

Oeh, leuk, Maria in WoW <3
pi_89729662
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:37 schreef Blurred86 het volgende:
Kwak, is het geen idee om eens te informeren naar van die shakes en dergelijke van de apotheek? ik weet niet hoelang je het nog moet volhouden die voedingsvoorschriften? maar zo krijg je in ieder geval alles binnen dat je nodig hebt!
Volgens mij bestaan er ook speciale producten voor mensen met darmproblemen..
Nutridrink :D (gewerkt in een magazijn voor apotheken en later in een verzorgingstehuis). De appelsmaak zag er appelsap achtig uit.
pi_89729667
Het is al klaar, ik ging alleen ff voor de zekerheid vragen of het echt allemaal klaar was. Maar toen ik doorvroeg had ik dus niks er bijjjjj. Dus nou ja dan haal ik 't wel zelf, anders zit ik daar chagrijnig van de honger en das ook niet leuk.

Ik heb best vaak dat er dan kip ergens in zit terwijl iedereen weet dat ik geen vlees eet en ik dat altijd zeg
'ja dat kan je er toch gewoon uitvissen'

Dan weet ik ook niet zo goed meer wat te zeggen ):O
  donderdag 9 december 2010 @ 18:50:07 #300
331 Merel
Be here now.
pi_89729854
Zo, bedtijd.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')