Dankjewel vergeetmewelletje!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Welkom Lluijt.![]()
Ik vind het wel erg veel eiwitten.
Waarom niet gewoon gezond eten zonder die extra eiwitten?
Of doe je heel veel krachtsport.
Die fatburner zou ik maar schrappen.
Aloe Vera geloof ik niet zo in en imho kun je Omega 3 het beste uit voedsel halen.
Maar goed, ik ben nogal van het natuurlijke.![]()
Ben je al lang bezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof van Mr Moquote:Op donderdag 9 december 2010 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het lijkt me echt moeilijk om weg te gaan![]()
maar ook wel weer fijn om naar vriendlief te gaan enzo
![]()
ik ben zo blij dat mr.Mo mee gaat! En gisteren verzekerde hij me gewoon dat we gingen, wat er ook gebeurt, beurs of niet..
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
on-topic-slankie-post:
Ik word alleen maar vetter en vetter. Dus. Ik sport, eet minder slecht dan voorheen (nog steeds niet optimaal, dat zeker niet, maar wel beter) en toch kom ik alleen maar aan
Over een tijdje moet Martijn me helpen om door de deuropening heen te passen. Eerst de linkerkwabbels *pers*, dan de rechterkwabbels *prop*. En mijn schoenveters voor me strikken. Enzo.Voel je je verder gewoon goed en zo? Misschien lijkt het gewoon maar zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwabbels![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nou, ik ben bang dat het echt zo is, haha. Het bewijs: (a) ik voel me steeds dikker worden, en (b) de weegschaal lijkt het daarmee eens te zijn ^^quote:Op donderdag 9 december 2010 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voel je je verder gewoon goed en zo? Misschien lijkt het gewoon maar zo!
Kwabbels![]()
Maar dat wilden jullie toch ook dus dat is toch goed dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik ben bang dat het echt zo is, haha. Het bewijs: (a) ik voel me steeds dikker worden, en (b) de weegschaal lijkt het daarmee eens te zijn ^^
Nee, ik bedoel niet zwanger zijn, haha. Ik bedoel steeds-vadsiger-worden-zonder-reden. ^^quote:Op donderdag 9 december 2010 15:14 schreef neen het volgende:
[..]
Maar dat wilden jullie toch ook dus dat is toch goed dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm misschien moet je lichaam nog even wennen aan je nieuwe eetgewoonten?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik ben bang dat het echt zo is, haha. Het bewijs: (a) ik voel me steeds dikker worden, en (b) de weegschaal lijkt het daarmee eens te zijn ^^
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
on-topic-slankie-post:
Ik word alleen maar vetter en vetter. Dus. Ik sport, eet minder slecht dan voorheen (nog steeds niet optimaal, dat zeker niet, maar wel beter) en toch kom ik alleen maar aan
Over een tijdje moet Martijn me helpen om door de deuropening heen te passen. Eerst de linkerkwabbels *pers*, dan de rechterkwabbels *prop*. En mijn schoenveters voor me strikken. Enzo.*boks*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar vanaf volgende week kan ik weer spinnen, want ik ben beter
Ja doei.
*boks terug*quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*boks terug*
Maar joh, als je dadelijk idd weer aan het spinnen bent dan vliegen de vetjes er vast van af
Oh, en we zijn toch allebei al getrouwd, dus who cares, mehehehe![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gisteren zei Mr.Mo nog dattie me heus mooi vond,maar toen ik net op zoek was naar mooie foto's van m'n motor kwam ik foto's van de vakantie van 2009 tegen.. toen ik nog wel mooi slank wasen nu durf ik niet meer te eten
Maart is ook niet bepaald een boeiende maand, maar wel begin van de lente enzo. En dan worden er veel zomervakantiebaby's geboren, dat stimuleert ofzo?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:14 schreef neen het volgende:
De felicitados dan nog voor Chicolate en Merel, echt bijna iedereen in de wereld is aan het eind van het jaar jarig ofzoecht teveel feestjes en partijen deze tijd van het jaar
Oh, dan ken ik ook een zomervakantiebabyquote:Op donderdag 9 december 2010 15:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maart is ook niet bepaald een boeiende maand, maar wel begin van de lente enzo. En dan worden er veel zomervakantiebaby's geboren, dat stimuleert ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |