abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89719997
Welkom Lluijt. :W

Ik vind het wel erg veel eiwitten.
Waarom niet gewoon gezond eten zonder die extra eiwitten?
Of doe je heel veel krachtsport.

Die fatburner zou ik maar schrappen.
Aloe Vera geloof ik niet zo in en imho kun je Omega 3 het beste uit voedsel halen.
Maar goed, ik ben nogal van het natuurlijke. :)

Ben je al lang bezig?
pi_89720076
Happy birthday Merel! \o/

Jeetje, Maria, je komt alweer naar huis? :o Wat lijkt dat ontzettend snel gegaan!
  donderdag 9 december 2010 @ 14:51:45 #228
326164 Lluijt
Zo niet, dan toch! ^^
pi_89720189
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Welkom Lluijt. :W

Ik vind het wel erg veel eiwitten.
Waarom niet gewoon gezond eten zonder die extra eiwitten?
Of doe je heel veel krachtsport.

Die fatburner zou ik maar schrappen.
Aloe Vera geloof ik niet zo in en imho kun je Omega 3 het beste uit voedsel halen.
Maar goed, ik ben nogal van het natuurlijke. :)

Ben je al lang bezig?
Dankjewel vergeetmewelletje! :*

Ja dat zijn het ook, het is ook maar een probeersel van mij ^^, ik ben ook van het natuurlijke, ik heb die Whey protein ook nog niet gekocht.
Als ik een beter alternatief zou vinden, zou ik dit ook schrappen, maar je moet ergens beginnen.

Heb jij een beter/gezonder alternatief?

Liefs :W
( /)
( . .)♥
c(”)(”)
Já, ik ben soms een bitch, maar dat geeft niet want ik ben óók lief [!]
pi_89720273
on-topic-slankie-post:

Ik word alleen maar vetter en vetter. Dus. Ik sport, eet minder slecht dan voorheen (nog steeds niet optimaal, dat zeker niet, maar wel beter) en toch kom ik alleen maar aan :(

Over een tijdje moet Martijn me helpen om door de deuropening heen te passen. Eerst de linkerkwabbels *pers*, dan de rechterkwabbels *prop*. En mijn schoenveters voor me strikken. Enzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89720412
Lluijt: welkom!
  donderdag 9 december 2010 @ 15:02:15 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89720744
*O* voor Merel. :* voor VMW
En LIuijt welkom. Ik zou het zelf proberen met gezond eten als ik jou was, maar je moet vooral doen wat voor jou werkt. Als je maar niet te weinig gaat eten, want dan krijg je ons achter je aan :P
Hoeveel weeg je eigenlijk / wat zijn je maten? En waar wil je naartoe?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 9 december 2010 @ 15:05:11 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89720884
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het lijkt me echt moeilijk om weg te gaan :@ :o maar ook wel weer fijn om naar vriendlief te gaan enzo O+

:@ ik ben zo blij dat mr.Mo mee gaat! En gisteren verzekerde hij me gewoon dat we gingen, wat er ook gebeurt, beurs of niet.. O+
Tof van Mr Mo O+

Ja het is wel raar! Maarja. Ik was er toch maar kort (wat is 3 maanden nou), dus die instelling heb je dan ook wel mee. Ik ben nu eigenlijk wel klaar om naar huis te gaan (mentaal dan, praktisch gezien moet ik nog inpakken, etc. :+ )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 9 december 2010 @ 15:06:07 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89720929
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
on-topic-slankie-post:

Ik word alleen maar vetter en vetter. Dus. Ik sport, eet minder slecht dan voorheen (nog steeds niet optimaal, dat zeker niet, maar wel beter) en toch kom ik alleen maar aan :(

Over een tijdje moet Martijn me helpen om door de deuropening heen te passen. Eerst de linkerkwabbels *pers*, dan de rechterkwabbels *prop*. En mijn schoenveters voor me strikken. Enzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je je verder gewoon goed en zo? Misschien lijkt het gewoon maar zo!

Kwabbels _O- O+
pi_89720994
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Voel je je verder gewoon goed en zo? Misschien lijkt het gewoon maar zo!

Kwabbels _O- O+
Nou, ik ben bang dat het echt zo is, haha. Het bewijs: (a) ik voel me steeds dikker worden, en (b) de weegschaal lijkt het daarmee eens te zijn ^^
  donderdag 9 december 2010 @ 15:14:42 #235
236335 neen
schone schijn
pi_89721287
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, ik ben bang dat het echt zo is, haha. Het bewijs: (a) ik voel me steeds dikker worden, en (b) de weegschaal lijkt het daarmee eens te zijn ^^
Maar dat wilden jullie toch ook dus dat is toch goed dan?

Jeetje Phaidra, wel even schrikken. Hopelijk komt alles goed, bij VMW ook natuurlijk... sterkte he! Kwak ook trouwens, ziek zijn is niet zo fijn... ik ben bang dat ik in de vakantie ziek ben :') maar goed dat zie ik dan ook wel weer. Hoe is het met je vriendje eigenlijk?

De felicitados dan nog voor Chicolate en Merel, echt bijna iedereen in de wereld is aan het eind van het jaar jarig ofzo :') echt teveel feestjes en partijen deze tijd van het jaar :')

Mensen met terugreis, wegga dingen gaat jullie lukken natuurlijk. Problemen bestaan er om op te lossen natuurlijk. Vriend van me gaat ook weg uit dit land, net als de vriendin van dad... over anderhalf week ofzo. Geen idee of/wanneer hij terugkomt maar hij had al een jaar geleden weg moeten gaan volgens mij maar goed. Ik vind het eigenlijk helemaal niet jammer want dit zal echt goed voor hem zijn, maar goed hij blijft gewoon in Europa dus ik kan zo op bezoek.

Fietstocht vanochtend was fantastisch, iemand wist wel een kortere route :') nou ja die route was dus langer en door bospaadjes vol sneeuw _O- gelukkig had ik google maps en een kompas op m'n telefoon want we waren best verdwaald... en toen ging het ook nog hagelen en sneeuwen. Nou ja, wel aangekomen... terugweg wel goed gefietst en die was bijna alleen maar heuvel af dus zeer ontspannen.

Lijstje niet geweldig want op de vertrekplek kon ik geen normaal ontbijt vinden :') de tijd was ook niet geschikt om mensen wakker te maken. Dus had ik de krokedorus bij de lunch maar gepakt.

O: 2 bekers melk
T: koffie, appel
L: kom groentesoep, 2 witte puntjes en een kroket
T: 2 volkoren broodjes pindakaas, 2 koffie
D: dat zie ik dan wel weer :')
T: biertje
het lijkt niet wat het is
pi_89721442
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:14 schreef neen het volgende:

[..]

Maar dat wilden jullie toch ook dus dat is toch goed dan?
Nee, ik bedoel niet zwanger zijn, haha. Ik bedoel steeds-vadsiger-worden-zonder-reden. ^^

SPOILER
  donderdag 9 december 2010 @ 15:18:16 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89721443
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hmmm misschien moet je lichaam nog even wennen aan je nieuwe eetgewoonten? :o

Ik post trouwens voorlopig even geen lijstjes, want ik ben dingen aan het opmaken en ben momenteel zo gestructureerd als een aardappel enzo :')
pi_89721501
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
on-topic-slankie-post:

SPOILER
*boks*
;(

maar vanaf volgende week kan ik weer spinnen, want ik ben beter O+
Ja doei.
pi_89721508
Krokedorus :D

O: 1 beschuitje met boter en 30+ kaas en eentje met boter en muisjes
T: peertje
T: minizakje kruidnoten
L: 4 crackers met slankie en paprika
T: kiwi
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: schnitzel met röstirondjes en witlof ham en kaas
T: optimel vla met een stoofpeertje
pi_89721542
oh ja, eten..

ik heb 3 koppen thee en 3 kleine boterhammen op, da's vast niet genoeg :X
Ja doei.
  donderdag 9 december 2010 @ 15:23:01 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89721671
Ik voel me overigens ook vadsig, maar aangezien mn broek (die eerst strakkig zat) nu lubbert en afzakt zal het wel meevallen :') Raaarrrrr.
pi_89721684
wel m'n mooie motor te koop gezet.

ben op zoek naar 'n andere, maar daarvoor moet ik eerst deze verkopen, met zóveel pijn in m'n hart ;( maar financieel is 't gewoon niet te doen om 2 motoren van dat kaliber te hebben staan :') -O-
Ja doei.
pi_89721688
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*boks*
;(
*boks terug*

Maar joh, als je dadelijk idd weer aan het spinnen bent dan vliegen de vetjes er vast van af :)

Oh, en we zijn toch allebei al getrouwd, dus who cares, mehehehe :')
pi_89721736
voel me ook al de hele week maar matig.. eet daardoor ook slecht.. maar ja..

O: koffie :')
L: 2 boterhammen met rookvlees + rauwkost en 1 tomaat
T: bleekselderij 2 stengels
T: rest van het zakje rauwkost
D: kip curry met spinazie + boontjes + beetje rijst.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89721745
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*boks terug*

Maar joh, als je dadelijk idd weer aan het spinnen bent dan vliegen de vetjes er vast van af :)

Oh, en we zijn toch allebei al getrouwd, dus who cares, mehehehe :')
_O-

gisteren zei Mr.Mo nog dattie me heus mooi vond,maar toen ik net op zoek was naar mooie foto's van m'n motor kwam ik foto's van de vakantie van 2009 tegen.. toen ik nog wel mooi slank was :') en nu durf ik niet meer te eten :X
Ja doei.
pi_89721759
Ik ga even vergaderen, tot vanavond!

Oh, en nog even mijn excitement delen omdat eindelijk Cataclysm uit is *O* (Alweer een paar dagen, maar had het nog niet gedeeld hier ^^).

Dus, yay! :D
  donderdag 9 december 2010 @ 15:28:35 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89721886
Coco: welke server? :D Ik wil misschien ook weer es starten, om te kijken wat er veranderd is!

quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

_O-

gisteren zei Mr.Mo nog dattie me heus mooi vond,maar toen ik net op zoek was naar mooie foto's van m'n motor kwam ik foto's van de vakantie van 2009 tegen.. toen ik nog wel mooi slank was :') en nu durf ik niet meer te eten :X
}:|
pi_89721899
maar ik ga zo wel even lunchen.. heus :')
Ja doei.
pi_89722061
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:14 schreef neen het volgende:
De felicitados dan nog voor Chicolate en Merel, echt bijna iedereen in de wereld is aan het eind van het jaar jarig ofzo :') echt teveel feestjes en partijen deze tijd van het jaar :')
Maart is ook niet bepaald een boeiende maand, maar wel begin van de lente enzo. En dan worden er veel zomervakantiebaby's geboren, dat stimuleert ofzo?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 9 december 2010 @ 15:34:16 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89722103
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maart is ook niet bepaald een boeiende maand, maar wel begin van de lente enzo. En dan worden er veel zomervakantiebaby's geboren, dat stimuleert ofzo?
Oh, dan ken ik ook een zomervakantiebaby :+.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')