Cool topic!
Ik zie nu pas dat ie er staat..
Ik heb eigenlijk heel mijn leven gezond gedaan, als in, gezond eten, veel bewegen, enz.
Ik ben 21 september bevallen van een zoontje, dat 9 pond was

Waardoor ik echt een mega buik had, en alles zat van voren, ik was wel mooi zwanger, je zag van achteren niet dat ik zwanger was.
Maar nu, eist het zijn tol helaas, ik ben wat aangekomen hier door, heb nog steeds wel maat M hoor, maar had altijd maat S, en dan is het wennen.
Mijn mannetje vind het geen punt, die vind me sexy zat, maar ik zelf baal er wel van omdat ik weet van mezelf dat ik ' beter' kan

Ik ben dus begonnen!
Mijn stappen- Ik ging naar mijn favo website; Trendstyle, en zocht daar naar een afslank dieet.
Die vond ik.
Daar stond een lijstje geschreven door Jonathan Later - fitness trainer en personal trainer, en daar ga ik me aan houden.
1) 8.00: 30 gram havermout of Brinta, 1-1,5 schepje ACP 100% Whey Protein. Meng de ingrediënten in de blender met water. Hierbij: 1 multi, 3 caps Omega 3.
2) 10.30: 1-1,5 schepje ACP 100% Whey Protein + 250 gram magere melk of yoghurt.
3) 13.00: 2 volkoren boterhammen met zalmfilet, rosbief of kipfilet of een blikje tonijn op waterbasis.
4) 15.30: 1-1,5 schepje ACP 100% Whey Protein + 250 gram magere melk of yoghurt.
5) 18.00: 100 gram biefstuk of 100 gram kip- of kalkoenfilet of 100 gram makreel of zalm/ 30 gram pasta of rijst of 140 gram aardappels/ suiker- en vetarme saus/ groenten (onbeperkt).
Hierbij: 3 caps Omega 3.
Training (19.30-21.00)
6) 21.30: 30 gram havermout of Brinta, 1-1,5 schepje ACP 100% Whey Protein. Meng de ingrediënten in de blender met water.
* Alle produkten "droog" gewogen, dus vòòr koken/bakken.
* Vlees/kip/vis gebakken met maximaal 1 eetlepel olie.
* Voor sneller resultaat kan er een fatburner aan het schema toegevoegd worden.
Dus ik ben benieuwd!
Verder heb ik al jaren de volgende dingen die ik consequent uitvoer om slank & strak te blijven:
- voordat je gaat slapen, buikspieroeffeningen doen, zo houd je een strakke buik, en je bent nog even de laatste call. aan het verbranden voordat je gaat slapen

mocht er nog vet over zijn gebleven van het eten na het avondeten.
- overdag geen verkeerde tussendoortjes, maar i.p.v. dat gezonde snacks zoals; een appel, komkommer, rauwe worteltjes, sla enz.
- Genoeg bewegen! Al doe je alleen het huishouden maar even een uur elke dag, stofzuigen verbrand je ook call mee.
- Veel water! Het zorgt er voor dat alle afval stoffen uit je lichaam verdwijnen, wat een mooie schone huid geeft, en je valt er vanaf.
- Aloë Vera! Wondermiddel voor alles, werkelijk waar.
Zorg alleen wel dat je de pure koopt van 98%.
Succes allemaal!