abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:25:11 #201
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89794994
zo, half uur hardgelopen door de sneeuw, lekker. En het was niet eens zo koud...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_89794996
Ik schrik echt van al die getrouwde mannen die zomaar met een ander gaan staan zoenen. :X .

Gister afscheid genomen van vriendinnetje. Bah.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:28:26 #203
331 Merel
Be here now.
pi_89795017
Ja dames, houd uw vriendjes en echtgenoten bij me vandaan! :+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:29:38 #204
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89795026
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik schrik echt van al die getrouwde mannen die zomaar met een ander gaan staan zoenen. :X .

Gister afscheid genomen van vriendinnetje. Bah.
:*
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:39:42 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89795106
Goeiemorgen! :W.

:* voor DaD.

Ruk geslapen: veel te veel om over te piekeren. Ik hoop dat mijn leven gauw weer op de rails staat -O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_89795122
mogge! :W
Ja doei.
pi_89795282
mogguh!

Lief is nog steeds ziekjes, die zweette vannacht gewoon zijn bed uit :X Met mij gaat het éindelijk iets beter. Vandaag maar eens proberen het huis een beetje op orde te krijgen en boodschappen te doen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_89795291
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 09:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Vrouwen -O-
mompelt iets over eigen verantwoordelijkheid, arme pasgetrouwde vrouw en imago op het werk
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_89795484
Ik hink op 2 gedachten. De collega is natuurlijk het heulst fout. Want hij is getrouwd. Pás nog wel. Merel is vrijgezel, dus zij hoeft met niemand rekening te houden, maar goed, aan de andere kant, waarom zou je überhaupt willen zoenen met zo'n flapdrol? Zomaar?

Ik zou het al veel beter begrijpen als het al eeuwen in de lucht hing, dat het eigenlijk al een soort verliefdheid was. Opgebouwde spanning van maanden die zich ontlaadt. Niet dat het dan goed is of zo, maar dan kan ik het me wel voorstellen.

Tegelijkertijd vind ik het wel moraalridderachtig wat ik nu zeg, want het gebeurt veel meer dan ik denk waarschijnlijk en het zal ook wel deels in de menselijke natuur zitten, maar ik word er wel wat sombertjes van. Én ik vind ook echt wel dat je een keuze hebt. Je hoeft niet per se alles te doen waar je toevallig zin in hebt.
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:25:16 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89795582
Ik ben het eens met loveli, maar verder bemoei ik me er niet mee :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:38:04 #211
331 Merel
Be here now.
pi_89795754
Ik zeg al niks meer.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89795789
Shit, maar 5 uur geslapen en ik dacht de hele tijd, ach ik draai me zo weer om, maar ik zie dat het half elf is. Nou, dan sleep ik mezelve maar uit bed.

O: klein beetje fruit 'n fibre met halfvolle melk.
L: vers geperst sinaasappelsap. Volkoren pistoletje met filet A. ui en rucola.
S: hardlopen
T: kiwi
T: wodka, katjang
D: weet nog niet.
pi_89795813
Mogge!
I agree met loveli en co :+
Thx voor de tip sigme, we gaan zo op zoek naar die dingen!
pi_89795993
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:38 schreef Merel het volgende:
Ik zeg al niks meer.
Hmmm, jij voelt je aangevallen nu natuurlijk. Ik oreerde meer over het gebrek aan romantiek in het algemeen en tegen mannen zonder moraal in het bijzonder en het gemak waarmee ze hun pasgetrouwde status niet belangrijk lijken te vinden, zodra ze met hun pik beginnen te denken.

En misschien is het handiger om daar dan niet aan mee te werken. :+

Maar goed, we doen allemaal wel stomme dingen. Ik heb toen ik begin 20 was een affaire gehad met een bezet iemand. Ook niet netjes.
pi_89796026
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:38 schreef Merel het volgende:
Ik zeg al niks meer.
Wel doen hoor!

De wereld is niet zo zwart wit, of in elk geval de mijne niet. En voor de overigen kan het vast geen kwaad af en toe erop gewezen te worden dat de zondaars en/of de foute vrouwen gewone echte lieve mensen zijn. Van warm vlees & bloed ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89796040
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
I agree met loveli en co :+
Thx voor de tip sigme, we gaan zo op zoek naar die dingen!
De bouwmarkt (praxis gamma etc) heeft ze in elk geval.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89796044
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Wel doen hoor!

De wereld is niet zo zwart wit, of in elk geval de mijne niet. En voor de overigen kan het vast geen kwaad af en toe erop gewezen te worden dat de zondaars en/of de foute vrouwen gewone echte lieve mensen zijn. Van warm vlees & bloed ;).
Ja, wel eens. Tenminste wat betreft Merel. De collega heeft, ongezien, geen enkel excuus! :P
pi_89796098
true blood ontdekt, leuke serie!
pi_89796115
Morning :W
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_89796156
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 09:24 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar dit zat niet in de planning! Ik wist een halve seconde voor we gingen zoenen nog niet dat we gingen zoenen. En ik heb er juist voor gezorgd dat de arme jongen niet nog meer domme dingen heeft gedaan. En er is maar één iemand die het heeft gezien en die heeft gezworen het maandag vergeten te zijn. En ik had toch al de reputatie van losbol. En en en.. :@

Ik weet ook wel dat het dom was.

Maar hij zoent wel lekker :9
Haha je verteld het een beetje suf. En in een topic vol moraalridders :P Dus weet niet welke reacties je verwacht had O-)?
pi_89796199
Goedemorgen!!! :W
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_89796203
Ik ben al helemaal in de kerststemming, en nu ga ik vanavond nog Sinterklaas vieren! :') Ik doe wel alsof het kerst is :+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:08:02 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89796213
Genoeg al over gezegd denk ik, sluit me aan bij loveli en co :).

Goedemorgen :O. Ik ben echt zo mobiel als een blok cement vandaag. Mijn lijf was al niet in fantastische staat en 2 lange beursdagen hebben er niet aan bijgedragen :').

Vandaag doe ik lekker niks.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89796276
Ja, laten we Merel even een rotgevoel aanpraten. Slim was het misschien niet, maar moet dat dan altijd?

Team Merel *O* ( :P )
pi_89796277
Goedzo XM ^O^
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_89796302
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:11 schreef Goodbye het volgende:
Ja, laten we Merel even een rotgevoel aanpraten. Slim was het misschien niet, maar moet dat dan altijd?

Team Merel *O* ( :P )
Ik zeg er verder niets over. Er is al genoeg over gezegd. Ik sluit mij aan bij Goodbye.

O nu zeg ik toch iets :P
pi_89796320
Nou ja, jezus. Mag toch wel zeggen wat ik er van vind? Dat wil niet direct zeggen dat ik Merel stom vind. Integendeel. Als ik haar wel stom had gevonden had ik er niks van gezegd, want dan maakt het me geen zak uit wat iemand doet. :P
pi_89796331
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Nou ja, jezus. Mag toch wel zeggen wat ik er van vind, wil niet direct zeggen dat ik Merel stom vind. In tegendeel. Als ik haar wel stom had gevonden had ik er niks van gezegd, want dan maakt het me geen zak uit wat iemand doet. :P
Hihi, volgens mij doelt GB niet eens op jou :P
pi_89796346
Nee, nou ja mischien, maar ik was ook kritisch!! En True Blood is fijn en vertelt met een t.
pi_89796359
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Nou ja, jezus. Mag toch wel zeggen wat ik er van vind, wil niet direct zeggen dat ik Merel stom vind. Integendeel. Als ik haar wel stom had gevonden had ik er niks van gezegd, want dan maakt het me geen zak uit wat iemand doet. :P
Ik vond jouw post dan wel weer goed genuanceerd, en er zijn wel meer wijze woorden gezegd. Maar niet alles is leuk om te horen zeg maar.

Ik had me er ook niet mee moeten bemoeien, maar ik vond het gewoon sneu voor Merel :@
pi_89796379
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:14 schreef conleche het volgende:
Nee, nou ja mischien, maar ik was ook kritisch!! En True Blood is fijn en vertelt met een t.
Haha, chagrijnig? Ik wel ;( Of kritisch? Ik ook!

Mutti's die om 5 uur terwijl je in je slaap blijkbaar rechtop zit met het licht aan een verklaring willen = vervelend.
pi_89796386
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik zeg er verder niets over. Er is al genoeg over gezegd. Ik sluit mij aan bij Goodbye.

O nu zeg ik toch iets :P
Ja, we zijn ook typisch wijven. Ik zeg er niks over, maar ik wil toch nog even dit zeggen!!

:P
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:18:20 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89796437
Nee GB doelde op mij. Merel moet helemaal zelf weten wat ze doet en niet doet, maar als ze dan hier iets komt vertellen, kan ze ook reacties verwachten nietwaar? Ik vind Merel een schat, maar ik vind ook dat als iets doet wat niet zo handig is en dat dan hier meldt, dat dan wel gezegd moet kunnen worden dat het niet zo'n handige actie is.. Anders moet ze het niet posten, toch? :@ Maar dat geldt niet alleen voor Merel, maar voor iedereen. Ik kreeg net zo goed commentaar op dat akkefietje met mijn ouders en hoe ik daar mee omging :).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:22:09 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89796505
En verder wat co zegt. Als ik Merel een stomme trut :+ had gevonden, had ik helemáál niks gezegd, want wat zou het me dan kunnen schelen. Ik hoop gewoon dat ze eens een leuk en betrouwbaar exemplaar tegenkomt dat niet er een hele harem op nahoudt of nog net niet nog z'n trouwpak aan heeft. Dat gun ik haar van harte! :Y
pi_89796526
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee GB doelde op mij. Merel moet helemaal zelf weten wat ze doet en niet doet, maar als ze dan hier iets komt vertellen, kan ze ook reacties verwachten nietwaar? Ik vind Merel een schat, maar ik vind ook dat als iets doet wat niet zo handig is en dat dan hier meldt, dat dan wel gezegd moet kunnen worden dat het niet zo'n handige actie is.. Anders moet ze het niet posten, toch? :@ Maar dat geldt niet alleen voor Merel, maar voor iedereen. Ik kreeg net zo goed commentaar op dat akkefietje met mijn ouders en hoe ik daar mee omging :).
Niet alleen op jou, mocht dat wat uit maken.

Misschien is het ook iets van mij persoonlijk, maar als iemand hier iets verteld dan reageer ik nooit zo keihard (volgens mij). Ik vind het namelijk niet altijd aan mij om te doen. Maar ik snap ook wel dat mensen het interessant vinden om het ergens over te hebben, als het toch al gepost wordt.

Maar ik merk dat ik niet goed uit m'n woorden kom :')
pi_89796587
Ik ga eens uit dat bed. Ik wás er net uit, maar zag toen bij de post 2 verkeerd bezorgde brieven. De 19 was goed. Alleen ik woon niet in de Grevelingenstraat en ook niet in de Roompotstraat. ;(

Toen ben ik maar weer even gaan liggen.
pi_89796620
Ik moet nog naar het centrum om een cadeautje te kopen. Vervolgens naar huis om een pakketje te maken en dan weer naar het centrum om dat pakketje te versturen. Geen zin in :')
pi_89796746
Ik ga te vaak naar mijn ouders, ze beginnen weer ouderwets te zeuren. :D
pi_89796791
Moggeh allemaal.
Kwak
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:33:23 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89796797
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga te vaak naar mijn ouders, ze beginnen weer ouderwets te zeuren. :D
"Ophouden te zeuren of ik ga linea recta terug!". Dat werkt hier altijd goed :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89796858
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

"Ophouden te zeuren of ik ga linea recta terug!". Dat werkt hier altijd goed :P.
Hahaha, nee ik ga vanavond nog met ze naar het theater hier ;) Ennn ik slaap nu in de woonkamer dan kan ik ze ook niet even ontvluchten.

Ik ga zo denk ik wel even naar de bibliotheek, beetje studeren :+
pi_89796890
Mogge. Koppijn.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_89797055
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:37 schreef Ewelina het volgende:
Mogge. Koppijn.
Lekkere biertjes gister? :7
pi_89797242
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
Moggeh allemaal.
Mogge Kwak. Leuk dat je weer meepost, ik heb je gemist :). Ook al is misschien de reden van niet-meeposten positief en die van nu-weer-wel-posten een vervelend ziekbed.
pi_89797427
Sporten met kriebelhoest, is dat een beetje te doen? Ben echt snotverkouden, maar voel me verder wel fit. Dan moet fitnessen wel lukken, toch?
pi_89797581
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef Goodbye het volgende:
Sporten met kriebelhoest, is dat een beetje te doen? Ben echt snotverkouden, maar voel me verder wel fit. Dan moet fitnessen wel lukken, toch?
Denk dat als je je fit voelt dat je het dan wel kan proberen!

Ik heb al een deel afgewassen en het toilet is proper. w/ Nu maar even eerst voor het oog opruimen. Dat is wel nodig. Bij mij kan echt niemand onaangekondigd op de stoep staan, gisteren was er een oude vriend die in Amsterdam moest zijn en die smste me of hij ook nog even bij mij kon langskomen. Dat kon dus niet. :P Echt niet. :+ Heb een smoes verzonnen dat ik de deur uitmoest.

Da's toch eigenlijk te gek voor woorden, dus dat ga ik maar als voornemen voor het nieuwe jaar doen, altijd een opgeruimd huis hebben!
pi_89797603
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Denk dat als je je fit voelt dat je het dan wel kan proberen!

Ik heb al een deel afgewassen en het toilet is proper. w/ Nu maar even eerst voor het oog opruimen. Dat is wel nodig. Bij mij kan echt niemand onaangekondigd op de stoep staan, gisteren was er een oude vriend die in Amsterdam moest zijn en die smste me of hij ook nog even bij mij kon langskomen. Dat kon dus niet. :P Echt niet. :+ Heb een smoes verzonnen dat ik de deur uitmoest.

Da's toch eigenlijk te gek voor woorden, dus dat ga ik maar als voornemen voor het nieuwe jaar doen, altijd een opgeruimd huis hebben!
Ik heb gewoon maar spullen weg gedaan omdat het te veel was om op te ruimen.... Werkt wel!
pi_89797606
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lekkere biertjes gister? :7
Dat wel. Was een leuke borrel.

Uitkomst (oa): ik mag weer op zoek naar een galajurk. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_89797613
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb gewoon maar spullen weg gedaan omdat het te veel was om op te ruimen.... Werkt wel!
Wel een idee! :P
pi_89797637
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat wel. Was een leuke borrel.

Uitkomst (oa): ik mag weer op zoek naar een galajurk. :')
Kan je niet 2x dezelfde aan? Of is dat een stomme vraag? :P

(En wie is de gelukkige?) :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')