quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik schrik echt van al die getrouwde mannen die zomaar met een ander gaan staan zoenen..
Gister afscheid genomen van vriendinnetje. Bah.
^^quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
mompelt iets over eigen verantwoordelijkheid, arme pasgetrouwde vrouw en imago op het werk
Hmmm, jij voelt je aangevallen nu natuurlijk. Ik oreerde meer over het gebrek aan romantiek in het algemeen en tegen mannen zonder moraal in het bijzonder en het gemak waarmee ze hun pasgetrouwde status niet belangrijk lijken te vinden, zodra ze met hun pik beginnen te denken.quote:
Wel doen hoor!quote:
De bouwmarkt (praxis gamma etc) heeft ze in elk geval.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
I agree met loveli en co![]()
Thx voor de tip sigme, we gaan zo op zoek naar die dingen!
Ja, wel eens. Tenminste wat betreft Merel. De collega heeft, ongezien, geen enkel excuus!quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel doen hoor!
De wereld is niet zo zwart wit, of in elk geval de mijne niet. En voor de overigen kan het vast geen kwaad af en toe erop gewezen te worden dat de zondaars en/of de foute vrouwen gewone echte lieve mensen zijn. Van warm vlees & bloed.
Haha je verteld het een beetje suf. En in een topic vol moraalriddersquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dit zat niet in de planning! Ik wist een halve seconde voor we gingen zoenen nog niet dat we gingen zoenen. En ik heb er juist voor gezorgd dat de arme jongen niet nog meer domme dingen heeft gedaan. En er is maar één iemand die het heeft gezien en die heeft gezworen het maandag vergeten te zijn. En ik had toch al de reputatie van losbol. En en en..
Ik weet ook wel dat het dom was.
Maar hij zoent wel lekker
Ik zeg er verder niets over. Er is al genoeg over gezegd. Ik sluit mij aan bij Goodbye.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:11 schreef Goodbye het volgende:
Ja, laten we Merel even een rotgevoel aanpraten. Slim was het misschien niet, maar moet dat dan altijd?
Team Merel(
)
Hihi, volgens mij doelt GB niet eens op jouquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Nou ja, jezus. Mag toch wel zeggen wat ik er van vind, wil niet direct zeggen dat ik Merel stom vind. In tegendeel. Als ik haar wel stom had gevonden had ik er niks van gezegd, want dan maakt het me geen zak uit wat iemand doet.
Ik vond jouw post dan wel weer goed genuanceerd, en er zijn wel meer wijze woorden gezegd. Maar niet alles is leuk om te horen zeg maar.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Nou ja, jezus. Mag toch wel zeggen wat ik er van vind, wil niet direct zeggen dat ik Merel stom vind. Integendeel. Als ik haar wel stom had gevonden had ik er niks van gezegd, want dan maakt het me geen zak uit wat iemand doet.
Haha, chagrijnig? Ik welquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:14 schreef conleche het volgende:
Nee, nou ja mischien, maar ik was ook kritisch!! En True Blood is fijn en vertelt met een t.
Ja, we zijn ook typisch wijven. Ik zeg er niks over, maar ik wil toch nog even dit zeggen!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zeg er verder niets over. Er is al genoeg over gezegd. Ik sluit mij aan bij Goodbye.
O nu zeg ik toch iets
Niet alleen op jou, mocht dat wat uit maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee GB doelde op mij. Merel moet helemaal zelf weten wat ze doet en niet doet, maar als ze dan hier iets komt vertellen, kan ze ook reacties verwachten nietwaar? Ik vind Merel een schat, maar ik vind ook dat als iets doet wat niet zo handig is en dat dan hier meldt, dat dan wel gezegd moet kunnen worden dat het niet zo'n handige actie is.. Anders moet ze het niet posten, toch?Maar dat geldt niet alleen voor Merel, maar voor iedereen. Ik kreeg net zo goed commentaar op dat akkefietje met mijn ouders en hoe ik daar mee omging
.
"Ophouden te zeuren of ik ga linea recta terug!". Dat werkt hier altijd goedquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga te vaak naar mijn ouders, ze beginnen weer ouderwets te zeuren.
Hahaha, nee ik ga vanavond nog met ze naar het theater hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Ophouden te zeuren of ik ga linea recta terug!". Dat werkt hier altijd goed.
Lekkere biertjes gister?quote:
Mogge Kwak. Leuk dat je weer meepost, ik heb je gemistquote:
Denk dat als je je fit voelt dat je het dan wel kan proberen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef Goodbye het volgende:
Sporten met kriebelhoest, is dat een beetje te doen? Ben echt snotverkouden, maar voel me verder wel fit. Dan moet fitnessen wel lukken, toch?
Ik heb gewoon maar spullen weg gedaan omdat het te veel was om op te ruimen.... Werkt wel!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Denk dat als je je fit voelt dat je het dan wel kan proberen!
Ik heb al een deel afgewassen en het toilet is proper.Nu maar even eerst voor het oog opruimen. Dat is wel nodig. Bij mij kan echt niemand onaangekondigd op de stoep staan, gisteren was er een oude vriend die in Amsterdam moest zijn en die smste me of hij ook nog even bij mij kon langskomen. Dat kon dus niet.
Echt niet.
Heb een smoes verzonnen dat ik de deur uitmoest.
Da's toch eigenlijk te gek voor woorden, dus dat ga ik maar als voornemen voor het nieuwe jaar doen, altijd een opgeruimd huis hebben!
Dat wel. Was een leuke borrel.quote:
Wel een idee!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon maar spullen weg gedaan omdat het te veel was om op te ruimen.... Werkt wel!
Kan je niet 2x dezelfde aan? Of is dat een stomme vraag?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat wel. Was een leuke borrel.
Uitkomst (oa): ik mag weer op zoek naar een galajurk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |