Ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:40 schreef V1z0R het volgende:
Mooi bericht Phaidra![]()
Was leuker geweest dat er helemaal niks aan de hand was, maar toch...
Moest direct denken aan The Offspring - The kids aren't allright
quote:
Op consult komen. Er hoort geen bloed te zijn, dus tsja. Maandag zal ik dan voor het eerst mijn nieuwe huisarts eens zien, en dan hoor ik wel wat hij ervan denkt en wat we gaan doen, of niet.quote:
Ja, de artsen zijn wel tevreden. Ze is er nog lang niet, maar zo fijn dat er geen hersenbeschadiging isquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is wel redelijk goed nieuws hè phaidra.
Stoerquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:25 schreef Swietje het volgende:
Vanavond tattoo laten zetten door Schiffmacher!
Het zal maar een kleintje worden want hij heeft een half uurtje tijd, vanaf 100 euro...quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Stoer. Wat voor één? Is hij niet ontzettend duur?
Eigenlijk moet dat wel hequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:39 schreef V1z0R het volgende:
Dan had ik 'em ook met van die houten naalden laten zetten
Haha, ik heb woensdag per e-mail gesolliciteerd en ik was zo blij met mijn brief dat ook ik zat te wachten op een uitnodiging voor het arbeidsvoorwaardengesprek. Vandaag een mailtje terug. Met bonzend hart geopend: de ontvangstbevestigingquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit de hele tijd te F5'en, omdat ik zo verwaand ben dat ik denk dat de school mij zo'n topkandidaat vindt dat ik na het lezen vd brief zsm uitgenodigd word op gesprek. Er kan tot eind december gereageerd worden, maar de ingangsdatum is 1 januari, dus ik denk dat er wel een beetje haast bij is om die vacature te vervullen.
Nee, met het blote oog is het niet te zien, en er is ook nog geen ander onderzoek gedaan dan op kweek zetten ter controle van blaasontsteking. Zou het slim zijn om maandag direct een nieuw potje ochtendurine mee te nemen? Vast wel he, baat het niet schaadt het niet - en er nog een keer voor moeten rijden is ook zo stom.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is wel redelijk goed nieuws hè phaidra.
Sigme: zie je het erin of niet? En is er ook al microscopisch gekeken naar wat voor cellen erin zitten enzo? Dat kan vaak wel helpen om te bepalen hoe het komt ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Vast goed. Hij ondernam nog wat toenaderingspogingen gister en vandaag, maar tevergeefs uiteraardquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Hoe is het met de biebdirecteur?
.
Tssssssssssssk, ff wat anders toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vast goed. Hij ondernam nog wat toenaderingspogingen gister en vandaag, maar tevergeefs uiteraard.
Meh, nee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tssssssssssssk, ff wat anders toch?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, met het blote oog is het niet te zien, en er is ook nog geen ander onderzoek gedaan dan op kweek zetten ter controle van blaasontsteking. Zou het slim zijn om maandag direct een nieuw potje ochtendurine mee te nemen? Vast wel he, baat het niet schaadt het niet - en er nog een keer voor moeten rijden is ook zo stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Ok, dank voor je expertiseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Toch niet van de bieb in Heerlen toevallig he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vast goed. Hij ondernam nog wat toenaderingspogingen gister en vandaag, maar tevergeefs uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |