Nee joh, als je (nog) geen kinderen hebt, mag je best een werkster nemen hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:03 schreef Merel het volgende:
Als ik m'n beloofde salarisverhoging krijg (hoor volgende week of het doorgaat) ga ik mezelf een werkster cadeau doenVoel me wel een beetje bezwaard, want woon hier in m'n eentje en eigenlijk vind ik het superdecadent, maar ik heb gewoon echt een hekel aan het huishouden. Dus dat gun ik mezelf dan maar.
Nu eens ontbijt gaan zoeken.
qft!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat staat ook hoog op mijn prioriteitenlijstje, voor later als ik groot ben en veel geld verdien
Haha, ik heb dat juist andersom. Als jij nu naast mij woonde konden we het afwisselenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:24 schreef Merel het volgende:
Opruimen vind ik niet erg. Maar schoonmaken is bepaald niet mijn grootste talent.
Ja, is wel een beetje waar, maar dan doe je het tenminste. (Hoewel ik vaak de wasmandmethode toepaste en pas: met een zwaai alles in een wasmand doen en uit het zicht zettenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Volgens mij maakt een schoonmaakster alleen schoon en sta je die avond er voor alsnog zelf op te ruimen??
Ik gooi ook altijd al m'n rommel in een wasmand/tas/doos en die zet ik uit het zichtquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, is wel een beetje waar, maar dan doe je het tenminste. (Hoewel ik vaak de wasmandmethode toepaste en pas: met een zwaai alles in een wasmand doen en uit het zicht zetten) Ik heb hetzelfde als jij, schoonmaken is makkelijker, het is dan duidelijk wat je moet doen of zo. Opruimen is een chaotische bezigheid.
Wat een wijze woorden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Straks heb je geen tijd om te leven en bovendien gaat dat ook stuk! Als het je vriendje is, is het je vriendje.
Weinig?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: beetje aardbeienkwark met muesli
T: -
L: 2 meergranenbolletjes met 1 plak kaas erover verdeeld
T: 2 mandarijntjes
D: Ovenschotel van pasta en courgette
Zeker 1300-1400 kcals, dus valt wel meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |