Nee echt hoorquote:
Van je vereniging? Volgens mij ken ik nog meer mensen die daar lid zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat wel. Was een leuke borrel.
Uitkomst (oa): ik mag weer op zoek naar een galajurk.
Dat is ook een prima idee. Zouden ze korting geven als we 2 vaatwassers kochten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee echt hoorEn alles een vast plekje geven..
Ik overweeg een vaatwasser aan te schaffen, kan ik daar mooi de afwas in opruimen
Ja, lustrumgala. Ik kom nu nauwelijks nog op de vereniging (ben ook geen lid meer) maar zo'n lustrum is wel heel leuk en bijzonder.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Van je vereniging? Volgens mij ken ik nog meer mensen die daar lid zijn!
Date heb ik niet, weet niet of dat nog gaat lukken. Anders is een vriendin mijn date.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je niet 2x dezelfde aan? Of is dat een stomme vraag?
(En wie is de gelukkige?)
Straks heb je geen tijd om te leven en bovendien gaat dat ook stuk! Als het je vriendje is, is het je vriendje.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn vriendinnetjes hebben de date gezien en vonden hem leuk(Waarom ga je nou naar hem? Ga mee naar de borrel? Nee wacht ga naar hem en neem hem mee
Dapper dat hij dat gedaan heeft, kudos
) Maar ja voor ik het weet heb ik een vriendje en daar heb ik 1. geen tijd voor 2. gaat toch wel weer stuk
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Straks heb je geen tijd om te leven en bovendien gaat dat ook stuk! Als het je vriendje is, is het je vriendje.
PF laiverd, als hij jou leuk vindt, en dat vind hij blijkbaar, dan houdt hij ook van al die rare neuroses van je. Dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mja ik ben alleen bang dat hij opeens bij mij woont of andersom en 't zo gezeur wordt en blablabla. Ik moet geloof ik even van 't daten gaan genietenEn ik vind het ook wel fijn dat ik hem niet iedere dag zie (
![]()
) Maar dat voelt zo lullig maar ja
Zag z'n lenzendoosje liggen en ik zo van omg nee die is hij toch niet expres vergeten???? What's next? /paranoide
Ik heb besloten dat mensen door de troep heen moeten kijken. Paar dagen geleden stond mn buurjongen onverwacht op de stoep. Of ik mijn troep nou tevoren opruim, of terplekke van de bank naar het bed gooi, dat maakt dan ook niet meer uit. Alleen zorgen dat ik geen genante dingen rond laat slingeren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon maar spullen weg gedaan omdat het te veel was om op te ruimen.... Werkt wel!
Ik heb nog steeds de hoop ooit heel netjes te worden (quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat mensen door de troep heen moeten kijken. Paar dagen geleden stond mn buurjongen onverwacht op de stoep. Of ik mijn troep nou tevoren opruim, of terplekke van de bank naar het bed gooi, dat maakt dan ook niet meer uit. Alleen zorgen dat ik geen genante dingen rond laat slingeren.
En sigme zegt wijze dingen!
Toen ik kind was dacht ik dat dat vanzelf zou komen als je groot was, want mijn mama is heel netjes. Viel dat even tegen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de hoop ooit heel netjes te worden (!!!!!!!!!!!)
Ik ben ook wel schoon, maar niet netjes (qua rommel..) de wc maak ik 1-2x per week schoon oid..quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Toen ik kind was dacht ik dat dat vanzelf zou komen als je groot was, want mijn mama is heel netjes. Viel dat even tegen.![]()
Het is nog steeds een teringzooi, maar mijn badkamer glanst en glimt!![]()
/wervelwind
Ja ik ook, dan MOET ik opruimen.. En als ik die gene niet zo goed ken dan vind ik dat ook weer niet kunnen. Dus dan denk ik kutkutkut laten we ergens anders heen gaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:59 schreef Blurred86 het volgende:
ik zie als ik mensen op bezoek heb altijd pas hoe rommelig het is, terwijl dat me normaal eigenlijk helemaal niet opvalt
dat staat ook hoog op mijn prioriteitenlijstje, voor later als ik groot ben en veel geld verdienquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:03 schreef Merel het volgende:
Als ik m'n beloofde salarisverhoging krijg (hoor volgende week of het doorgaat) ga ik mezelf een werkster cadeau doenVoel me wel een beetje bezwaard, want woon hier in m'n eentje en eigenlijk vind ik het superdecadent, maar ik heb gewoon echt een hekel aan het huishouden. Dus dat gun ik mezelf dan maar.
Nu eens ontbijt gaan zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |