abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89797644
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Wel een idee! :P
Nee echt hoor :') En alles een vast plekje geven..

Ik overweeg een vaatwasser aan te schaffen, kan ik daar mooi de afwas in opruimen oO<
pi_89797678
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat wel. Was een leuke borrel.

Uitkomst (oa): ik mag weer op zoek naar een galajurk. :')
Van je vereniging? Volgens mij ken ik nog meer mensen die daar lid zijn :P!
pi_89797680
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee echt hoor :') En alles een vast plekje geven..

Ik overweeg een vaatwasser aan te schaffen, kan ik daar mooi de afwas in opruimen oO<
Dat is ook een prima idee. Zouden ze korting geven als we 2 vaatwassers kochten? :D

Oké, nu niet soggen. :W
pi_89797743
Ik niet soggen of jij niet soggen? Ik ging studeren om te OOGen :P!
pi_89797831
Hoe is die Skibaan in Den Haag trouwens? Nice?
pi_89798054
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Van je vereniging? Volgens mij ken ik nog meer mensen die daar lid zijn :P!
Ja, lustrumgala. Ik kom nu nauwelijks nog op de vereniging (ben ook geen lid meer) maar zo'n lustrum is wel heel leuk en bijzonder.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:24:10 #257
331 Merel
Be here now.
pi_89798149
Ik voel me niet aangevallen hoor. Iedereen mag ervan vinden wat ie wil. Had alleen geen zin om er verder op in te gaan.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89798167
Ander onderwerp dan :9
pi_89798258
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Kan je niet 2x dezelfde aan? Of is dat een stomme vraag? :P

(En wie is de gelukkige?) :+
Date heb ik niet, weet niet of dat nog gaat lukken. Anders is een vriendin mijn date.

Mijn oude past niet meer. Twee zijn te klein, en de ander is te groot :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_89798296
Mijn vriendinnetjes hebben de date gezien en vonden hem leuk :P (Waarom ga je nou naar hem? Ga mee naar de borrel? Nee wacht ga naar hem en neem hem mee :D Dapper dat hij dat gedaan heeft, kudos :P) Maar ja voor ik het weet heb ik een vriendje en daar heb ik 1. geen tijd voor 2. gaat toch wel weer stuk
pi_89798561
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn vriendinnetjes hebben de date gezien en vonden hem leuk :P (Waarom ga je nou naar hem? Ga mee naar de borrel? Nee wacht ga naar hem en neem hem mee :D Dapper dat hij dat gedaan heeft, kudos :P) Maar ja voor ik het weet heb ik een vriendje en daar heb ik 1. geen tijd voor 2. gaat toch wel weer stuk
Straks heb je geen tijd om te leven en bovendien gaat dat ook stuk! Als het je vriendje is, is het je vriendje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89798573
Nou, ik ga even sporten. Is maar goed ook eigenlijk, want eet vanavond ergens anders en weet al dat dat kaasfondue gaat worden. En daarna sinterklaas vieren, dus dan zal er ook wel weer van alles op tafel staan :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_89798596
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Straks heb je geen tijd om te leven en bovendien gaat dat ook stuk! Als het je vriendje is, is het je vriendje.
Wat zij zegt! ^O^
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_89798825
Mja ik ben alleen bang dat hij opeens bij mij woont of andersom en 't zo gezeur wordt en blablabla. Ik moet geloof ik even van 't daten gaan genieten :+ En ik vind het ook wel fijn dat ik hem niet iedere dag zie ( :') :@) Maar dat voelt zo lullig maar ja :D

Zag z'n lenzendoosje liggen en ik zo van omg nee die is hij toch niet expres vergeten???? What's next? /paranoide
pi_89798947
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mja ik ben alleen bang dat hij opeens bij mij woont of andersom en 't zo gezeur wordt en blablabla. Ik moet geloof ik even van 't daten gaan genieten :+ En ik vind het ook wel fijn dat ik hem niet iedere dag zie ( :') :@) Maar dat voelt zo lullig maar ja :D

Zag z'n lenzendoosje liggen en ik zo van omg nee die is hij toch niet expres vergeten???? What's next? /paranoide
PF laiverd, als hij jou leuk vindt, en dat vind hij blijkbaar, dan houdt hij ook van al die rare neuroses van je. Dus. O+ Maak je niet zo'n zorgen, of wel, maar geniet in elk geval.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89799102
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb gewoon maar spullen weg gedaan omdat het te veel was om op te ruimen.... Werkt wel!
Ik heb besloten dat mensen door de troep heen moeten kijken. Paar dagen geleden stond mn buurjongen onverwacht op de stoep. Of ik mijn troep nou tevoren opruim, of terplekke van de bank naar het bed gooi, dat maakt dan ook niet meer uit. Alleen zorgen dat ik geen genante dingen rond laat slingeren.

En sigme zegt wijze dingen!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_89799150
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb besloten dat mensen door de troep heen moeten kijken. Paar dagen geleden stond mn buurjongen onverwacht op de stoep. Of ik mijn troep nou tevoren opruim, of terplekke van de bank naar het bed gooi, dat maakt dan ook niet meer uit. Alleen zorgen dat ik geen genante dingen rond laat slingeren.

En sigme zegt wijze dingen!
Ik heb nog steeds de hoop ooit heel netjes te worden ( :')!!!!!!!!!!!)
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:56:17 #268
331 Merel
Be here now.
pi_89799262
Ja Pief, geniet! O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89799283
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds de hoop ooit heel netjes te worden ( :')!!!!!!!!!!!)
Toen ik kind was dacht ik dat dat vanzelf zou komen als je groot was, want mijn mama is heel netjes. Viel dat even tegen. :{

Het is nog steeds een teringzooi, maar mijn badkamer glanst en glimt! ^O^

/wervelwind
pi_89799345
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Toen ik kind was dacht ik dat dat vanzelf zou komen als je groot was, want mijn mama is heel netjes. Viel dat even tegen. :{

Het is nog steeds een teringzooi, maar mijn badkamer glanst en glimt! ^O^

/wervelwind
Ik ben ook wel schoon, maar niet netjes (qua rommel..) de wc maak ik 1-2x per week schoon oid..

Mijn ouders zijn beide heel rommelig helaas :D
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:59:06 #271
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89799348
ik zie als ik mensen op bezoek heb altijd pas hoe rommelig het is, terwijl dat me normaal eigenlijk helemaal niet opvalt :')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89799401
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:59 schreef Blurred86 het volgende:
ik zie als ik mensen op bezoek heb altijd pas hoe rommelig het is, terwijl dat me normaal eigenlijk helemaal niet opvalt :')
Ja ik ook, dan MOET ik opruimen.. En als ik die gene niet zo goed ken dan vind ik dat ook weer niet kunnen. Dus dan denk ik kutkutkut laten we ergens anders heen gaan :'(
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:03:50 #273
331 Merel
Be here now.
pi_89799498
Als ik m'n beloofde salarisverhoging krijg (hoor volgende week of het doorgaat) ga ik mezelf een werkster cadeau doen :@ Voel me wel een beetje bezwaard, want woon hier in m'n eentje en eigenlijk vind ik het superdecadent, maar ik heb gewoon echt een hekel aan het huishouden. Dus dat gun ik mezelf dan maar.

Nu eens ontbijt gaan zoeken.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:05:10 #274
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89799539
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:03 schreef Merel het volgende:
Als ik m'n beloofde salarisverhoging krijg (hoor volgende week of het doorgaat) ga ik mezelf een werkster cadeau doen :@ Voel me wel een beetje bezwaard, want woon hier in m'n eentje en eigenlijk vind ik het superdecadent, maar ik heb gewoon echt een hekel aan het huishouden. Dus dat gun ik mezelf dan maar.

Nu eens ontbijt gaan zoeken.
dat staat ook hoog op mijn prioriteitenlijstje, voor later als ik groot ben en veel geld verdien :+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89799567
Iemand anders een betaalde baan bezorgen is toevallig heel nobel hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')