Naar het land van herkomst.quote:
Fries meisje ? Het ging toch over asielzoekers niet over een fries meisje.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:46 schreef IHVK het volgende:
Ja jouw dooddoener dan. 'Ze voegen niks toe'
De kans is groot dat ze weldegelijk wat toevoegt. Wat gaat een 14 jarig Fries meisje nou doen in Talibanland ?
Dat is toch inhumaan?
Grappig man, ga je er ook persoonlijk heen als de Taliban bij haar thuiskomt omdat ze heeft gestudeerd, om haar uit te lachen ?quote:
Ze is sinds ze 4 was hier, ze spreekt amper Afghaans en heeft een negen voor Fries ->>> Fries meisje.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fries meisje ? Het ging toch over asielzoekers niet over een fries meisje.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Grappig man, ga je er ook persoonlijk heen als de Taliban bij haar thuiskomt omdat ze heeft gestudeerd, om haar uit te lachen ?
Ik geloof dat je iets te hypothetisch denk. Ik kan morgen toch ook onder een bus komen? Niets is zonder risico's.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kun je zelf nadenken of moet alles ergens staan voor jou ?
Nou poehoe ze wordt uitgelachen door de Taliban ja dat is echt een reden om iemand hier te houden.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Grappig man, ga je er ook persoonlijk heen als de Taliban bij haar thuiskomt omdat ze heeft gestudeerd, om haar uit te lachen ?
Daarom is het ook zo verschrikkelijk dat we daar niet meer zitten.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef IHVK het volgende:
Nee de Taliban snijdt meestal een oor of een neus eraf.
Dat kan me nu even niks schelen en is een totaal andere discussie.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo verschrikkelijk dat we daar niet meer zitten.
Jawel, we kunnen niet iedereen waarborgen hier. Hoe graag we dat ook zouden willen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat kan me nu even niks schelen en is een totaal andere discussie.
Niet uitzetten klaar.
Een 9 voor Friesquote:Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze is sinds ze 4 was hier, ze spreekt amper Afghaans en heeft een negen voor Fries ->>> Fries meisje.
En met haar dus een miljoen anderen lekker druk dan hier he.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat kan me nu even niks schelen en is een totaal andere discussie.
Niet uitzetten klaar.
14 jarige gymnasium meisjes worden Uitgezet naar Talibanland maar criminele PVV'ers mogen in de tweede Kamer blijven #scheefquote:Op woensdag 8 december 2010 17:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ben blij dat officieel Wilders achter de stuurknuppel zit
@IHVK Twitter-codec gebruiken op fok #doeeensniet #140tekensisteweinigquote:Op woensdag 8 december 2010 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
14 jarige gymnasium meisjes worden Uitgezet naar Talibanland maar criminele PVV'ers mogen in de tweede Kamer blijven #scheef
Eerder naar een land waar ik helemaal niet meer thuis vol. Want een smerig kutland is dit aan het worden.quote:
Als zij hier niet hoort dan moet je ze gewoon vertrekken, en zo snel mogelijk. Maar ik ben het met je eens dat die procedures wel wat sneller mogen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
14 jarige gymnasium meisjes worden Uitgezet naar Talibanland maar criminele PVV'ers mogen in de tweede Kamer blijven #scheef
Wat hebben we aan Lucassen? Waarom wordt hij niet uitgezet ?
Omdat het Leers van het CDA zich aan de regels houdt?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder naar een land waar ik helemaal niet meer thuis vol. Want een smerig kutland is dit aan het worden.
Nee, omdat er regels zijn opgesteld waar Leers zich aan dient te houden die compleet van de pot gerukt zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat het Leers van het CDA zich aan de regels houdt?
Nogmaals, hoe graag ik het ook wil, we kunnen niet iedereen helpen. Helaas pindakaas.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, omdat er regels zijn opgesteld waar Leers zich aan dient te houden die compleet van de pot gerukt zijn.
Je gaat geen kinderen het land uitzetten al helemaal niet naar landen als Afghanistan.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe graag ik het ook wil, we kunnen niet iedereen helpen. Helaas pindakaas.
Maar het land veilig maken, dat willen we evenmin?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je gaat geen kinderen het land uitzetten al helemaal niet naar landen als Afghanistan.
Wat is jouw oplossing?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je gaat geen kinderen het land uitzetten al helemaal niet naar landen als Afghanistan.
Tsja, dat is niet bepaald een succes gebleken, nietwaar?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar het land veilig maken, dat willen we evenmin?
Dus kunnen we afwachten totdat ze daar het licht zien en tot die tijd alle kinderen uit Afghanistan opnemen en hier houden. Dat noem ik: dweilen met de kraan open.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat is niet bepaald een succes gebleken, nietwaar?
Mensen uit oorlogsgebieden of landen waar het voor bepaalde bevolkingsgroep gevaarlijk is, krijgen sowieso asiel. Dus stel dat Duitsland op de pre-WOII tour gaat, dan zijn joden hier welkom. Barrieres werp je enkel op voor economische vluchtelingen.quote:
Yup. Mensen die het risico lopen vervolgd te worden in Afghanistan zijn wat mij betreft welkom.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus kunnen we afwachten totdat ze daar het licht zien en tot die tijd alle kinderen uit Afghanistan opnemen en hier houden. Dat noem ik: dweilen met de kraan open.
Ik weet niet als het handig is om hier alle joden op te vangen, wel zou ik een x percentage joden willen opvangen, maar zoiets moet wel gespreid worden over andere landen. Wij moeten niet per saldo de meeste opnemen in onze samenlevingquote:Op woensdag 8 december 2010 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen uit oorlogsgebieden of landen waar het voor bepaalde bevolkingsgroep gevaarlijk is, krijgen sowieso asiel. Dus stel dat Duitsland op de pre-WOII tour gaat, dan zijn joden hier welkom. Barrieres werp je enkel op voor economische vluchtelingen.
Dat valt uiteraard te regelen in Europees verband.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet niet als het handig is om hier alle joden op te vangen, wel zou ik een x percentage joden willen opvangen, maar zoiets moet wel gespreid worden over andere landen. Wij moeten niet per saldo de meeste opnemen in onze samenleving
Hmm, ik vraag me wel altijd af waarom die toch het pittoreske Nederland hebben uitgezocht om hun vervolging in Afghanistan te ontlopen. Ben nogal voorzichtig met het uitstralen van een moederlijke 'kom-maar-hier-arme-Afghaan' houding. Begrijp me goed, ik heb vrienden uit Afghanistan gekend en die waren toch echt onder forse bedreiging van het regime het land uitgevlucht en moesten daar dienaren en paleizen achterlaten, maar toen ben ik er wel bewust van geworden dat elke politieke vluchteling in Nederland een rijke economische is, anders ga je te voet naar Turkmenistan, zoals de bediening van onze vluchtelingen moest doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup. Mensen die het risico lopen vervolgd te worden in Afghanistan zijn wat mij betreft welkom.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:34 schreef IHVK het volgende:
Het gaat erom! In dit geval dat iemand hier is opgegroeid omdat ze hun 10 jaar!!!! Hebben laten wachten. Ze is dus opgegroeid als Nederlander/Fries.
Is haar niet al twee keer eerder verteld dat ze niet in Nederland asiel zou krijgen?quote:De oppositie wijst er in de brief op dat de familie met twee ouders en drie minderjarige kinderen in tien jaar tot drie keer toe tevergeefs een asielaanvraag heeft gedaan.
Vraag me af waarom jij denkt dat Nederland het enige land is dat krijgt te maken met asielzoekers. Jij denkt dat onze overheid pamfletten uitdeelt in oorlogsgebieden? En waarom zou een rijke vluchteling die in het bezit is van paleizen (quote:Op woensdag 8 december 2010 17:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm, ik vraag me wel altijd af waarom die toch het pittoreske Nederland hebben uitgezocht om hun vervolging in Afghanistan te ontlopen. Ben nogal voorzichtig met het uitstralen van een moederlijke 'kom-maar-hier-arme-Afghaan' houding. Begrijp me goed, ik heb vrienden uit Afghanistan gekend en die waren toch echt onder forse bedreiging van het regime het land uitgevlucht en moesten daar dienaren en paleizen achterlaten, maar toen ben ik er wel bewust van geworden dat elke politieke vluchteling in Nederland een rijke economische is, anders ga je te voet naar Turkmenistan, zoals de bediening van onze vluchtelingen moest doen.
Ik denk helemaal niet dat Nederland het enige land is dat te maken krijgt met asielzoekers, maar vanwege onze asielregelgeving zijn er wel een hoop gelukszoekers die weten dat ze in Nederland meer kans maken dan in een ander land waar de wet- en regelgeving stringenter is. Of is het puur toeval dat de gemiddelde asielaanvragen in de Benelux en Scandinavische landen hoger ligt dan de strengere staten van de EU? Nederland krijgt meer asielzoekers binnen dan een groot internationaal land als Frankrijk. Echt niet omdat Afghanen niet van brie houden.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vraag me af waarom jij denkt dat Nederland het enige land is dat krijgt te maken met asielzoekers. Jij denkt dat onze overheid pamfletten uitdeelt in oorlogsgebieden? En waarom zou een rijke vluchteling die in het bezit is van paleizen () de voorkeur moeten geven aan Turkmenistan?
Dat noem ik common sense.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:44 schreef du_ke het volgende:
Uitzetten gaat toch niet lukken uiteindelijk, waarom dan krampachtig proberen? Om de anti-buitenlandersaanhang van Wilders een beetje gerust te stellen? Of gaat die toch miepen als die leuke jongen met die mooie bruine ogen bij hun Jeffrey uit groep 8 plots naar Tsjetjenie moet waar hij op z'n geboorte na nog nooit geweest is?
De bij dit voorstel horende schoolklassen met handtekeningen op het Binnenhof zijn dodelijk voor de uitvoerbaarheid.
Expres vertragen?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:54 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat noem ik common sense.
Mensen die hun asielprocedure expres gaan vertragen worden beloond met een permanent verblijfsvergunning.
Ik weet dat het moeilijk te bevatten is, maar je kan niet iedereen toelaten die hier aanklopt.
http://epp.eurostat.ec.eu(...)3-08122009-AP-EN.PDFquote:Op woensdag 8 december 2010 17:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nederland krijgt meer asielzoekers binnen dan een groot internationaal land als Frankrijk.
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat hebben we aan Lucassen? Waarom wordt hij niet uitgezet ?
Tja in die periode begon het stoere anti-asielzoekers gehuil populair te worden. Met LPF-achtige partijen. Laat maar weer zien dat buitenlandershaat maar matig werktquote:Op woensdag 8 december 2010 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Juist wel, iemand die 8 jaar geleden al fatsoenlijk behandeld moeten worden ipv wegstoppen en laten afwachten zal er nu de zure vrucht van moeten eten.
Schande.
Hij moet de anti-buitenlanderspartij blijven plezierenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:46 schreef IHVK het volgende:
Hoe kan Leers dit nou met droge ogen volhouden
We hebben daar vele jonge mensenlevens aan opgeofferd zonder dat het er daar maar een steek veiliger op is geworden.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar het land veilig maken, dat willen we evenmin?
Uitzetten gaat echter ook niet lukken. Dus we moeten wat.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:54 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat noem ik common sense.
Mensen die hun asielprocedure expres gaan vertragen worden beloond met een permanent verblijfsvergunning.
Ik zie die domme zin hier in deze discussie al een paar keer voorbij komen. Maar laten we het even concretiseren, wie willen dat hier allemaal?quote:Ik weet dat het moeilijk te bevatten is, maar je kan niet iedereen toelaten die hier aanklopt.
Ik begrijp met de beste wil even niet wat jouw antwoord te maken heeft met mijn opmerking.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja in die periode begon het stoere anti-asielzoekers gehuil populair te worden. Met LPF-achtige partijen. Laat maar weer zien dat buitenlandershaat maar matig werkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |