Naar het land van herkomst.quote:
Fries meisje ? Het ging toch over asielzoekers niet over een fries meisje.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:46 schreef IHVK het volgende:
Ja jouw dooddoener dan. 'Ze voegen niks toe'
De kans is groot dat ze weldegelijk wat toevoegt. Wat gaat een 14 jarig Fries meisje nou doen in Talibanland ?
Dat is toch inhumaan?
Grappig man, ga je er ook persoonlijk heen als de Taliban bij haar thuiskomt omdat ze heeft gestudeerd, om haar uit te lachen ?quote:
Ze is sinds ze 4 was hier, ze spreekt amper Afghaans en heeft een negen voor Fries ->>> Fries meisje.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fries meisje ? Het ging toch over asielzoekers niet over een fries meisje.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Grappig man, ga je er ook persoonlijk heen als de Taliban bij haar thuiskomt omdat ze heeft gestudeerd, om haar uit te lachen ?
Ik geloof dat je iets te hypothetisch denk. Ik kan morgen toch ook onder een bus komen? Niets is zonder risico's.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kun je zelf nadenken of moet alles ergens staan voor jou ?
Nou poehoe ze wordt uitgelachen door de Taliban ja dat is echt een reden om iemand hier te houden.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Grappig man, ga je er ook persoonlijk heen als de Taliban bij haar thuiskomt omdat ze heeft gestudeerd, om haar uit te lachen ?
Daarom is het ook zo verschrikkelijk dat we daar niet meer zitten.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef IHVK het volgende:
Nee de Taliban snijdt meestal een oor of een neus eraf.
Dat kan me nu even niks schelen en is een totaal andere discussie.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo verschrikkelijk dat we daar niet meer zitten.
Jawel, we kunnen niet iedereen waarborgen hier. Hoe graag we dat ook zouden willen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat kan me nu even niks schelen en is een totaal andere discussie.
Niet uitzetten klaar.
Een 9 voor Friesquote:Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze is sinds ze 4 was hier, ze spreekt amper Afghaans en heeft een negen voor Fries ->>> Fries meisje.
En met haar dus een miljoen anderen lekker druk dan hier he.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat kan me nu even niks schelen en is een totaal andere discussie.
Niet uitzetten klaar.
14 jarige gymnasium meisjes worden Uitgezet naar Talibanland maar criminele PVV'ers mogen in de tweede Kamer blijven #scheefquote:Op woensdag 8 december 2010 17:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ben blij dat officieel Wilders achter de stuurknuppel zit
@IHVK Twitter-codec gebruiken op fok #doeeensniet #140tekensisteweinigquote:Op woensdag 8 december 2010 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
14 jarige gymnasium meisjes worden Uitgezet naar Talibanland maar criminele PVV'ers mogen in de tweede Kamer blijven #scheef
Eerder naar een land waar ik helemaal niet meer thuis vol. Want een smerig kutland is dit aan het worden.quote:
Als zij hier niet hoort dan moet je ze gewoon vertrekken, en zo snel mogelijk. Maar ik ben het met je eens dat die procedures wel wat sneller mogen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
14 jarige gymnasium meisjes worden Uitgezet naar Talibanland maar criminele PVV'ers mogen in de tweede Kamer blijven #scheef
Wat hebben we aan Lucassen? Waarom wordt hij niet uitgezet ?
Omdat het Leers van het CDA zich aan de regels houdt?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder naar een land waar ik helemaal niet meer thuis vol. Want een smerig kutland is dit aan het worden.
Nee, omdat er regels zijn opgesteld waar Leers zich aan dient te houden die compleet van de pot gerukt zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat het Leers van het CDA zich aan de regels houdt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |